Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#515442
dimik έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ένα Jeep το αγοράζεις για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Τα πλαστικά κλπ έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αν αυτός δεν ξέρει τι αγόρασε, δεν φταίει η Jeep. Από εκεί και πέρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή στα μεσαία SUV σε αυτά τα χρήματα (σε 1400, 170 άλογα και αυτόματο)!!!
Δεν είναι ούτε Wrangler ούτε M38, ένα SUV για soccer moms kai dads ειναι.

< >


Δεν υπολείπεται από ένα Wrangler εκτός δρόμου, ειδικά στην έκδοση Trailhawk. Τα σοβαρά 4χ4 (Land Rover, Jeep κλπ) έχουν δυνατότητες που ούτε φαντάζεται ο μέσος οδηγός. Το αν το οδηγούν soccer mums είναι αδιάφορο. Στην Αγγλία κάνουν school run με Disco. Αλλάζει αυτό τις δυνατότητες και τον προσανατολισμό του;


kostis20 έγραψε:Το έχω οδηγήσει.Ειναι πολύ περισσότερο προσανατολισμένο εκτός δρόμου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.


Προφανώς. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#515507 Εννοείται πάντως πως δεν έχει επαφή με Wrangler εκτός δρόμου...
Το Wrangler είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο, ένα από τα τελευταία πραγματικά εκτός δρόμου.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#515576 Nai ok ,αλλα το Wranger κάνει πολλές παραχωρήσεις εντός δρόμου.
Τι είχα γράψει για το Compass:

"Jeep Compass 2017 2.0 Mjet 140ps 4wd.
To οδήγησα στο πλαίσιο της Αυτοκίνησης 2017.
Αρχίζοντας θα έλεγα οτι μου άρεσε αρκετά μέσα έξω.Αρκετά καλοί χώροι ,άνετα καθίσματα καλή ποιότητα εσωτερικού και ορατότητα. Βολεύτηκα αμέσως.Το πορτ μπαγκαζ επίσης αρκετά μεγάλο.
Περνάμε στην οδήγηση τώρα η οποία θυμίζω ότι έγινε στους χώρους του αεροδρομίου.Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν αρκετά άνετες ,ίσως λίγο περισσότερο μαλακές από ότι θα ήθελα όμως δε μπορώ να πώ με σιγουριά λόγω της περιοχής που έγινε το test Drive.
O κινητήρας πάντως και το κιβώτιο δε με έπεισαν καθόλου...Περίμενα πολύ περισσότερα στο τομέα της επιτάχυνσης ,ενώ και το κιβώτιο δε βοηθάει.Πολύ αργές αλλαγές ακόμα και στη χειροκίνητη λειτουργία η οποία είναι ουσιαστικά άχρηστη...Δε μπόρεσα να βρώ αν υπήρχε κάποιο sport πρόγραμμα στην αυτόματη λειτουργία και δε ξέρω αν υπάρχει αλλά είναι η δεύτερη φορά που οδηγώ με αυτό το κιβώτιο και οι εντυπώσεις δεν είναι καλές.
Εκεί που εντυπωσιάστηκα ήταν στην εκτός δρόμου διαδρομή,η οποία ήταν ουσιαστικά ένα χωράφι με λάσπη και χόρτα.Το compass εκεί έδειξε τον καλύτερο εαυτό του.Έβαλα το off road mode στο mud και δε σπίναρε καν ,ενώ οι μαλακές αναρτήσεις περνούσαν άνετα από της ανωμαλίες.
Αυτα σε γενικές γραμμές .Γενικά θα το αγόραζα στην 170αρα έκδοση για δεύτερο αμάξι όμως και κυρίως για τις εκτός δρόμου δυνατοτητες του.
Η πλούσια 170αρα εκδοση βέβαια, φτάνει τα 44Κ χωρίς να έχει καν φώτα xenon ή Led..."
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#515577 Έχοντας οδηγήσει αρκετά το Cherokee του αδελφού μου, δεν έχω καλές εντυπώσεις από το αυτόματο κιβώτιο.
Δεν έχει υλοποιηθεί καλά, κάνει αργές αλλαγές και σε λάθος χρόνο.
Τα πλαστικά όμως είναι πολύ καλά και το εσωτερικό όμορφο, προσωπικά μου αρέσει περισσότερο από bmw & Mercedes.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#515585 Να διευκρινίσω οτι μιλάω για το 9αρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής που μπαίνει μόνο στα τετρακίνητα. Από οτι φαίνεται αυτο το κιβώτιο είναι πολύ μέτριο.Και πρέπει να ανεβάζει και τη κατανάλωση αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#515719 Γι’ αυτό το κιβώτιο αναφερόμουν και εγώ
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#516964
Anonymous Founder έγραψε:Εννοείται πάντως πως δεν έχει επαφή με Wrangler εκτός δρόμου...
Το Wrangler είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο, ένα από τα τελευταία πραγματικά εκτός δρόμου.


Δες λίγο στο 9:37 σε παρακαλώ: https://www.youtube.com/watch?v=-D8iylW ... e=youtu.be

Όλα τα Jeep και Land Rover είναι πραγματικά off roaders! :rtfm: ΟΚ, μερικά είναι ακόμα καλύτερα, αλλά κανένα δεν είναι ψευδο-SUV! (Εξαιρούνται κάτι δικίνητα που είχαν βγει και είναι ντροπή...)
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#518161 Πώς να κρατάς την ίδια βασική δομή (και καλούπια) επί 30 χρόνια αλλάζοντας μόνο την πρόσοψη
https://jalopnik.com/the-fascinatingly- ... 1826931827


< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#528924 Απλα για να υπαρχουν...

Εικόνα
Εικόνα

Με σχεδον γεματο ρεζερβουαρ..
Εικόνα

Για 1.6 πετρελαιο, δικινητο, βαρυ μου φανηκε... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601612 Εντυπωσιακή η απόδοση του μοτέρ πάντως! 180 ίπποι από 1.3 (και κάτι ψιλά...) λίτρα, καθόλου άσχημα!
Στο δρόμο πώς είναι στο 500Χ το ίδιο με τα 150 άλογα; Από κατανάλωση τι έχεις;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#601626 Πολύ καλά πάει,από τα 140 ανεβάζει στα 180 πολύ εύκολα π.χ.
Η καταναλωση είναι στα 8,3 lt/100km μόνο πόλη ουσιαστικά.Είπαμε πρέπει να γραψω review...
Εντωμεταξύ βλέπω οτι το 500Χ εχει καλύτερες γωνίες απο το Renegade 1,3T4x4. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#602928 Η τιμή μου φαίνεται ασύλληπτα ακριβή. Αλλά μάλλον πρέπει να το αποδεχτούμε πως οτιδήποτε ενδιαφέρον θα κοστίζει ένα νεφρό...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#602931 Εντελώς .Δεν έχει νόημα.Μαλλον περνάει και άλλο όριο ΛΤΠΦ....
Έρχεται και f/l με τους νέους κινητήρες.
Η διαφορά στις επιδόσεις ανεξήγητη επίσης...

< A3003 >