Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#169016
rocsta έγραψε:Γιατι δεν παιρνεις πινακιδες το Δεκεμβριο; 73 ευρω ειναι. Πιο πολλα θα παρει πηγαινε ελα ο γερανος.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


A, ενδιαφέρουσα πληροφορία! Θα το μεταφέρω στην ενδιαφερόμενη (κάτοχο του Cherokee) - σε ευχαριστώ πολύ! Επίσης, θα επανέλθω αν χρειαστώ περισσότερες πληροφορίες ή συμβουλές περί εργασιών συντήρησης. :yahoo:

Επί της ευκαιρίας, σε περίπτωση που γνωρίζει κανείς, μου μεταφέρθηκε ότι είχε αναφερθεί από την αντιπροσωπεία - προ της ακινητοποίησης του αυτοκινήτου - ότι ίσως χρειάζεται αλλαγή ο άξονας μετάδοσης (ή κάτι τέτοιο), καθώς είναι συχνό πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Γνωρίζει κανείς κάτι επ'αυτού; Τα χλμ είναι 100-110Κ.

Προσωπικά, μου φαίνεται κάπως παράξενο, δεδομένου ότι το εν λόγω αυτοκίνητου (αν δεν κάνω λάθος) έκανε όλα του τα χιλιόμετρα στην άσφαλτο (ναι, ξέρω...!).
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#169022 Προσωπική μου γνώμη (έχοντας jeep από το 1998) μην έχεις καμμία εμπιστοσύνη στην αντιπροσωπεία. Είναι άσχετοι και λαμόγια.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#515335
kostis20 έγραψε:2017 Jeep Compass
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Ωραίο !!


το πήρε καινούριο ένας φίλος πριν 1 μήνα. δε μου είπε κινητήρα. Όταν άκουσα ότι έδωσε 33.000€ για αυτό (είχε 150 χλμ στο κοντέρ, το είχαν ταξινομήσει κ το είχαν εκθεσιακό κ για κανένα test drive, αρχική έκανε 40.000€ λέει) μου έφυγαν τα μαλλιά. Οι χώροι του είπε πως είναι σαν της Χ1.

Πολύ πλαστικούρα μέσα, τόσα λεφτά για αυτό? Το πήρε και βενζίνη κιόλας κ του κακοφάνηκε κάπως η αλλαγή από το πετρέλαιο που είχε.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#515338
PeterPan έγραψε:
kostis20 έγραψε:2017 Jeep Compass
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Ωραίο !!


το πήρε καινούριο ένας φίλος πριν 1 μήνα. δε μου είπε κινητήρα. Όταν άκουσα ότι έδωσε 33.000€ για αυτό (είχε 150 χλμ στο κοντέρ, το είχαν ταξινομήσει κ το είχαν εκθεσιακό κ για κανένα test drive, αρχική έκανε 40.000€ λέει) μου έφυγαν τα μαλλιά. Οι χώροι του είπε πως είναι σαν της Χ1.

Πολύ πλαστικούρα μέσα, τόσα λεφτά για αυτό? Το πήρε και βενζίνη κιόλας κ του κακοφάνηκε κάπως η αλλαγή από το πετρέλαιο που είχε.



H Rols Royce που έχει Sequoia μέσα, έχει αρκετό ανοιγμα στην τιμη πάντως.
Πάντως σου έχει φανει ακριβό, αλλα δεν ξέρεις ουτε καν τι κινητηρα φοράει. Αν ειχε αστερι πάνω του θα βοηθουσε στο value for money?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#515340 Γιατί είναι χειρότερο από την Χ1 πάλι δεν κατάλαβα... Αναλόγως μοτέρ και κιβωτίου, μπορεί να είναι πολύ ωραίο αμαξάκι.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#515342
corsair έγραψε:
PeterPan έγραψε:
kostis20 έγραψε:2017 Jeep Compass
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Ωραίο !!


το πήρε καινούριο ένας φίλος πριν 1 μήνα. δε μου είπε κινητήρα. Όταν άκουσα ότι έδωσε 33.000€ για αυτό (είχε 150 χλμ στο κοντέρ, το είχαν ταξινομήσει κ το είχαν εκθεσιακό κ για κανένα test drive, αρχική έκανε 40.000€ λέει) μου έφυγαν τα μαλλιά. Οι χώροι του είπε πως είναι σαν της Χ1.

Πολύ πλαστικούρα μέσα, τόσα λεφτά για αυτό? Το πήρε και βενζίνη κιόλας κ του κακοφάνηκε κάπως η αλλαγή από το πετρέλαιο που είχε.



H Rols Royce που έχει Sequoia μέσα, έχει αρκετό ανοιγμα στην τιμη πάντως.
Πάντως σου έχει φανει ακριβό, αλλα δεν ξέρεις ουτε καν τι κινητηρα φοράει. Αν ειχε αστερι πάνω του θα βοηθουσε στο value for money?

Βενζίνη 2 δίνει στην παραγωγή. Έναν 1,4 με 140 άτια, κ έναν 1,4 (ίδιος είναι με άλλο πρόγραμμα? δε με νοιάζει κιόλας) με 170. Οπότε καμία διαφορά εν τέλει. Και 170 άτια να έχει πάλι πολύ λίγα για το αμάξωμα.

Η απάντηση στην ερώτηση είναι "όχι". Πως σου έχει περάσει η ιδέα ότι είμαι αστεράκιας? Ποτέ δεν είχα, μάλλον δε θα πάρω κιόλας ποτέ :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#515343
Anonymous Founder έγραψε:Γιατί είναι χειρότερο από την Χ1 πάλι δεν κατάλαβα... Αναλόγως μοτέρ και κιβωτίου, μπορεί να είναι πολύ ωραίο αμαξάκι.

δεν είπα ότι είναι χειρότερο από την Χ1. Που το διάβασες?
Άβαταρ μέλους
By corsair
#515349
PeterPan έγραψε:


Βενζίνη 2 δίνει στην παραγωγή. Έναν 1,4 με 140 άτια, κ έναν 1,4 (ίδιος είναι με άλλο πρόγραμμα? δε με νοιάζει κιόλας) με 170. Οπότε καμία διαφορά εν τέλει. Και 170 άτια να έχει πάλι πολύ λίγα για το αμάξωμα.



Λοιπον, με γυρω στα 33κ, παιρνεις 1500αρα X1 με 140 αλογα. Τι παραπάνω εχουν τα αλογα της BMW και φτουράνε-κουνανε καλυτερα απο αυτά του Compass? Πάντως σε κανα χρόνο το Compass θα φορέσει 1.3 με 150 και 180 αλογα (ετσι για την ιστορια)

ps: Στο τελος θα γίνεις αστεράκιας :shifty: Ειναι το φυσικό επόμενο βήμα για εναν κατοχο BMW :innocent:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#515359
corsair έγραψε:
PeterPan έγραψε:


Βενζίνη 2 δίνει στην παραγωγή. Έναν 1,4 με 140 άτια, κ έναν 1,4 (ίδιος είναι με άλλο πρόγραμμα? δε με νοιάζει κιόλας) με 170. Οπότε καμία διαφορά εν τέλει. Και 170 άτια να έχει πάλι πολύ λίγα για το αμάξωμα.



Λοιπον, με γυρω στα 33κ, παιρνεις 1500αρα X1 με 140 αλογα. Τι παραπάνω εχουν τα αλογα της BMW και φτουράνε-κουνανε καλυτερα απο αυτά του Compass? Πάντως σε κανα χρόνο το Compass θα φορέσει 1.3 με 150 και 180 αλογα (ετσι για την ιστορια)

ps: Στο τελος θα γίνεις αστεράκιας :shifty: Ειναι το φυσικό επόμενο βήμα για εναν κατοχο BMW :innocent:

Χ1 δε θα την έπαιρνα ακόμη κ να την κέρδιζα σε διαγωνισμό της warsteiner :lol: θα ζητούσα τα λεφτά :lol:

μπα, mercedes δε θα πάρω. Βόλβο με βλέπω
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#515410 Ένα Jeep το αγοράζεις για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Τα πλαστικά κλπ έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αν αυτός δεν ξέρει τι αγόρασε, δεν φταίει η Jeep. Από εκεί και πέρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή στα μεσαία SUV σε αυτά τα χρήματα (σε 1400, 170 άλογα και αυτόματο)!!!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#515419
REALZEUS έγραψε:Ένα Jeep το αγοράζεις για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Τα πλαστικά κλπ έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αν αυτός δεν ξέρει τι αγόρασε, δεν φταίει η Jeep. Από εκεί και πέρα θα ήταν η πρώτη μου επιλογή στα μεσαία SUV σε αυτά τα χρήματα (σε 1400, 170 άλογα και αυτόματο)!!!
Δεν είναι ούτε Wrangler ούτε M38, ένα SUV για soccer moms kai dads ειναι.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#515424 Το έχω οδηγήσει.Ειναι πολύ περισσότερο προσανατολισμένο εκτός δρόμου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

< A3003 >