Ούτε κι εγώ βλέπω κάποιο κουσούρι στο Karoq, ούτε βλέπω και κάτι ενδιαφέρον επίσης.
Για τους συνειδητοποιημένους αγοραστές, είναι μια χαρά.
cosneo έγραψε:Μέτριες οι πωλήσεις του μάλλον και χρειαζόταν ένα σπρωξιμο...
Όσα έχω δει εδώ πάνω με leasing είναι.
Τον Απρίλιο που το είχα δει, ο πωλητής μου είχε πει ότι η επόμενη παραγγελία θα ερχόταν Χριστούγεννα. Η ζήτηση βγήκε παραπάνω από ό,τι περίμεναν (ιδιωτική ή εταιρική δεν ξέρω), οι τιμές τσίμπησαν κιόλας τον Μάρτιο οπότε μάλλον καλά θα πάει και θα βλέπουμε πολλά περισσότερα από το νέο έτος.
Το βρίσκω πολύ σωστή επιλογή στην κατηγορία.
gianik έγραψε:Τι κακό έχει το σήμα skoda?
Αν ρωτάς εμένα, απάντησα ήδη.
cosneo έγραψε:Μέτριες οι πωλήσεις του μάλλον και χρειαζόταν ένα σπρωξιμο...Να ανασκευασω μαλλον τις "μέτριες πωλήσεις" βλέποντας τα στατιστικά του ΣΕΑΑ με 600 κομμάτια φέτος. Είναι εντος του top 10 της κατηγορίας του.
Όσα έχω δει εδώ πάνω με leasing είναι.
Τι να πουν και τα φετινά 53 Ateca...
Προσωπικά το Karoq ακόμα και αισθητικά δεν μου λέει τίποτα και αυτά τα μπεζ ή γκρι που έχω δει μου φαίνονται μιζερα. Και μάλλον επειδή θεωρώ το Kodiaq καλύτερη πρόταση και σε πιο εντυπωσιακό περιτύλιγμα. Γενικα στα Skoda θεωρώ δεδομενες τις έξτρα διαστάσεις που δίνει στα μοντέλα της και μ' αρέσει που σε εμφάνιση πάνε +1 κατηγορία πάνω.
Κάτι άσχετο με την συζήτηση.
Διάβαζα στο νετ για την Skoda ότι οδεύει (στους Ευρωπαίους κατασκευαστες) για πρωτιά σε πωλήσεις στην Κίνα ιδίως στα SUVs. Εκεί έχουν τα Karoq και τα Kodiaq, ένα μικρότερο το Kamiq που παρουσίασαν φέτος και το Kodiaq GT (την coupe εκδοχή του) που οι Κινέζοι επισπευδουν την παραγωγή του λόγω μεγάλης ζήτησης προπαραγγελιων που έχουν, από εκεί που το ήθελαν για περιορισμένης παραγωγής.
Και το ίδιο συμβαίνει και στην Ρωσία με το Renault Arkana.
Εδώ (Ευρώπη εννοώ) δεν θα έρθουν αφού οι Κινέζοι, οι Ρώσοι και εγώ τα θέλουμε μόνο...
Όπως και με τα περισσότερα της αντίστοιχης κατηγορίας βέβαια, αλλά αυτό εδώ είναι σίγουρα από τα πιο άσχημα.
Ευτυχώς που τα αφήνουν για την Κίνα!
Anonymous Founder έγραψε:Ευτυχώς που τα αφήνουν για την Κίνα!
For now...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Προσωπικά το Karoq ακόμα και αισθητικά δεν μου λέει τίποτα και αυτά τα μπεζ ή γκρι που έχω δει μου φαίνονται μιζερα. Και μάλλον επειδή θεωρώ το Kodiaq καλύτερη πρόταση και σε πιο εντυπωσιακό περιτύλιγμα.
Δεν έχεις άδικο, η πλειοψηφία των Karoq που έχω δει, πλην ενός στην αντιπροσωπεία, δε θα φορούσε δάφνες σε καλλιστεία. Και η κατηγορία έχει μερικά που από εμφάνιση πάνε καλά. Το Kodiaq είναι λιγότερο μίζερο, αλλά για μένα θεωρείται ανοικονόμητο. Έχω δει γκαρσονιέρες που θα ήταν πιο ευέλικτες στα στενά μιας πόλης.
Μόνο εμπροσθοκίνητο, με τους "γνωστούς" TSi 1.0 & 1.5 λίτρων και TDi 1.6.
Διαστάσεις 4,241x1,793x1,531, μεταξόνιο 2,651 και υποσχέσεις για ευρύχωρο εσωτερικό. Χώρος αποσκευών 400 λίτρα.
https://www.motor1.com/news/306862/2019 ... E4fCnr0zqQ
Για το puKamiq δεν θελω να επεκταθω, θα σας τα πει και ο Βολβοδιας για το ποσο rebadged ΧC 40/60/90 καταντησαν ολα.
Μόνον από το σήμα μπορείς να ξεχωρίσεις τι μάρκα είναι, θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε. Οι πόρτες ξαναλέω πως είναι ίδιες (άντε ν' αλλάζει το πλαίσιο παραθύρου...). Αφού δούλεψε σε Cayenne-Tuareg, γιατί όχι και στα φθηνότερα αδέλφια θα μου πείς...
g8777 έγραψε:Αυτη η νεα μοδα να βγαζουμε με παραπλησια ονοματα παραπλησια μοντελα (Karoq Kamiq Captur Kadjar Crossland Grandland Lalaland ) ειναι τοσο εξοργιστικη οσο ακουγεται ή ακομα περισοοτερο απο κοντα;
Η Σέατ το χάλασε με το Tarraco ενώ θα μπορούσε να έχει Arona/Ateca/Avila που βγάζει και αλφαβητική σειρά κατά μέγεθος.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... s_of_Spain
Πχ. Ένα Σεατ Βιγιαρρομπλέδο δεν θα μου φαινόταν κακό!