Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#696838 Μεζούρα δεν χρειάζεται, υπάρχουν οι διαστάσεις στο ιντερνετ.
Front assist και lane assist έχουν όλα τα Kamiq από το πιο βασικό μέχρι το πιο πλούσιο.
Τα υπόλοιπα τα πληρώνεις (σε πολύ λογικές τιμές είναι η αλήθεια) και όπως σου είπα για αντίστοιχο εξοπλισμό με το t-roc βγαίνει περί το διχίλιαρο φτηνότερο. Λίγο πάνω λίγο κάτω ανάλογα με την έκδοση και το προωθητικό. Οπότε δεν έχουμε να διαφωνήσουμε σε κάτι...
Πιστεύω ότι κάποιος που ενδιαφέρεται για το μοντέλο τα βρίσκει κατατοπιστικά αυτά, γι' αυτο τα γράφω εδώ.
btw το Kamiq έχουν επιλέξει να μην το φέρνουν πλέον με μοτέρ πετρελαίου οπότε αυτοί που θέλουν τέτοιο ή εταιρείες leasing αναγκαστικά θα πάνε σε κάποιο άλλο VAG. Το φέρνουν με φυσικό αέριο βέβαια αλλά αυτό αφορά ελάχιστους.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#696840 Για την πλειοψηφία των αγοραστών υποθέτω είναι συνδυασμός μούρης λόγω σήματος και εξωτερικής εμφάνισης γιατί όντως κυκλοφορούν πάρα πολλά Τ ροκ και Τ κρος. Κάποιοι, μάλλον πολλοί θα προτιμήσουν απλά να πάρουν το φθηνότερο δυνατό Φαου Βε παρά την καλύτερα εξοπλισμένη εναλλακτική του στα ίδια χρήματα. Επίσης όντως το Καμικ θεωρώ ότι περνάει ως εντελώς αδιάφορο, ως απλά ένα υπερυψωμένο συντηρητικό χατς σε σύγκριση π.χ. με τις δίχρωμες εκδόσεις του Τ ροκ με τις μεγάλες ζάντες και τα χρώμια που όσο να ναι τραβάνε στο μάτι. Από εκεί και πέρα αν όπως λέει ο diplomat τα οδηγήσεις back to back κάπου θα φανούν τα παραπάνω χρήματα του Τ ροκ και όντως το θέμα θα είναι αν αξίζουν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696843
Asimov έγραψε:btw το Kamiq έχουν επιλέξει να μην το φέρνουν πλέον με μοτέρ πετρελαίου οπότε αυτοί που θέλουν τέτοιο ή εταιρείες leasing αναγκαστικά θα πάνε σε κάποιο άλλο VAG. Το φέρνουν με φυσικό αέριο βέβαια αλλά αυτό αφορά ελάχιστους.

Το πετρέλαιο σε leasing έρχεται πολύ ακριβότερο. Στην δική μας εταιρεία, έχουμε δύο πετρελαιοκίνητα T-roc που τα ζήτησαν κάποιοι επειδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Είναι η βασική έκδοση εξοπλισμού, χειροκίνητη και το μηνιαίο μίσθωμα βγαίνει ακριβότερο από τα βενζινοκίνητα , αυτόματα, Experience που έχουν όλοι οι υπόλοιποι!
:lipsealed: :help:
Ο λόγος ; Η εταιρεία θεωρεί πως θα έχουν πολύ χαμηλότερη μεταπωλητική αξία όταν τελειώσει το μίσθωμα και τα τιμωρεί με αυτό τον τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#706578 εξυπνη θηκη για ομπρελα στην πορτα το νεο φαμπια.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#706583 Ακριβώς ίδια φάση και το kamiq
Άβαταρ μέλους
By mirage
#706586 Ολα σχεδον τα Skoda εχουν θήκη για ομπρέλα χρονια τωρα.
"‘Umbrella Day’: ŠKODA drivers always have their umbrella to hand - ŠKODA Storyboard" https://www.skoda-storyboard.com/en/pre ... a-to-hand/
Άβαταρ μέλους
By Chris
#706587 Απο το πρωτο superb το θυμαμαι
Άβαταρ μέλους
By g8777
#706590 Ιδέα κλεμμένη από το οκτάβια ( το οποίο με τη σειρά του την έκλεψε από το superb ). Η απορία μου βέβαια ήταν πάντα αν μπορείς να βάλεις στην ομπρέλα βρεγμένη εκεί μέσα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#706592 Ναι εχει τρύπες για να φεύγουν τα νερά και η υγρασία.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#706593 Καί η υγρασία που μένει στις πτυχώσεις της ομπρέλας;Δεν δημιουργεί μουχλα αν την ξεχάσεις;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#706690
Asimov έγραψε:Ακριβώς ίδια φάση και το kamiq


Και η Rolls Royce... :shifty: :shifty:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#717550 Το καινούργιο octavia πρεπει να έχει πουλήσει καλά Βαλκάνια, Βούλγαροι Ρουμάνοι κτλ Ιόνιο πολύ υλικό . Συμπαθητικό, μαρεσει για πρώτη φορά.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#717553 +1, πολυ ωραιο, ειδικα πισω. SW δεν εχω δει ομως, μονο σενταν (ή ειναι χατσμπακ?)
Άβαταρ μέλους
By Chris
#717682 Σωστος, αυτος ειναι ο σωστος ορισμος