Asimov έγραψε:Μεζούρα δεν χρειάζεται, υπάρχουν οι διαστάσεις στο ιντερνετ.
Front assist και lane assist έχουν όλα τα Kamiq από το πιο βασικό μέχρι το πιο πλούσιο.
Τα υπόλοιπα τα πληρώνεις (σε πολύ λογικές τιμές είναι η αλήθεια) και όπως σου είπα για αντίστοιχο εξοπλισμό με το t-roc βγαίνει περί το διχίλιαρο φτηνότερο. Λίγο πάνω λίγο κάτω ανάλογα με την έκδοση και το προωθητικό. Οπότε δεν έχουμε να διαφωνήσουμε σε κάτι...
Πιστεύω ότι κάποιος που ενδιαφέρεται για το μοντέλο τα βρίσκει κατατοπιστικά αυτά, γι' αυτο τα γράφω εδώ.
btw το Kamiq έχουν επιλέξει να μην το φέρνουν πλέον με μοτέρ πετρελαίου οπότε αυτοί που θέλουν τέτοιο ή εταιρείες leasing αναγκαστικά θα πάνε σε κάποιο άλλο VAG. Το φέρνουν με φυσικό αέριο βέβαια αλλά αυτό αφορά ελάχιστους.
Επανέρχομαι κατόπιν σύγκρισης δίπλα δίπλα.
Το πίσω κάθισμα του Kamiq είναι πολύ πιο άνετο από το T-roc. -
O Asimov είχε δίκιο λοιπόν.
Αυτό το κάνει στα δικά μου μάτια ακόμη πιο ελκυστικό από το T-roc, γιατί στα υπόλοιπα δεν υστερεί (η εμφάνιση είναι υποκειμενικό πράγμα, εμένα κανένα από τα δύο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, άνετα όμως θα αγόραζα και τα δύο αν ήμουν στην αγορά για αυτοκίνητο).
Οπότε, όσοι είστε στο ψάξιμο, δείτε τα και τα δύο, μπορεί να σας εκπλήξει η σύγκριση, εγώ δεν το περίμενα ειλικρινά!
Είχα δει τα T-roc, T-cross και Karoq, το τελευταίο το βρήκα πανάκριβο και άσχημο, αν και είχε καλύτερους χώρους, το Kamiq δεν το είχα σκεφτεί καν.
Όλα βέβαια έχουν να κάνουν με το τι αγοράζεις, ειδικά τον εξοπλισμό κλπ.
Για το χρώμα τα έχουμε πει.