Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601563 Η Ελλάδα δεν έχει λόγο να πριμοδοτεί την αγορά ακριβώς αυτοκινήτων, αφού δεν έχει βιομηχανία. Η φορολογία έχει φτιαχτεί για να πριμοδοτεί την αγορά φθηνών αυτοκινήτων. Δεν έγινε τυχαία και αφορά το ισοζύγιο. Θεωρώ πως ούτε η καινούρια κυβέρνηση θ' αλλάξει αυτή την λογική.
Το πρόβλημα σε αυτήν δεν είναι το ότι καταλήγουμε με αυτοκίνητα χωρίς LED, αλλά παίρνει η μπάλα και τα συστήματα ασφαλείας, που ευτυχώς σύντομα θα είναι υποχρεωτικά.

Στην Ελλάδα πια το καλό αμάξι αφορά τους πραγματικά πλούσιους, ούτε καν μεσαία τάξη. Είναι αστείο να πρέπει να δώσεις 30Κ+ για να πάρεις BMW X1-2 με βασικό μοτέρ και μέτριο εξοπλισμό. Αντίθετα, μέχρι ΛΤΠΦ 17Κ οι τιμές είναι και φθηνότερες από Ευρώπη. Αλλά προφανώς, σε αυτές τις τιμές, καλοεξοπλισμένα θα έρθουν μόνον μικρά αυτοκίνητα και σίγουρα ξεχνάς τα premium (δεν θεωρώ premium A1 1.0 TSI με μέτριο εξοπλισμό...).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#601566 Ναι, δεν είπε κανείς για πριμοδότηση των ακριβών αυτοκινήτων.
Στη πραγματικότητα βέβαια έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο και πρέπει να κάνεις τους άπειρους υπολογισμούς για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει από 20-22 Κ και πάνω.
Οπότε δε μιλάμε για ακριβά αυτοκίνητα μόνο αλλά για σχετικά φθηνά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601567 Μα το ίδιο λέμε: μόνον τα φθηνά πριμοδοτούνται, ούτε τα μεσαία, ούτε τα ακριβά. Και το έχουν κάνει έτσι ώστε κάθε φορά να καταλήγεις στο φθηνό, γιατί παραπάνω σου φαίνεται κοροϊδία. Με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν και στα εταιρικά. Το γνωρίζω πολύ καλά, γιατί και εγώ για να αποφύγω να πληρώσω, θα μείνω στα 17Κ. Εκεί υπάρχουν αρκετά αξιοπρεπή αυτοκίνητα, χωρίς φυσικά κανένα να είναι κάτι ιδιαίτερο.
Στα leasing, μπορεί να βρεις και κάνα 3008 Business με ΛΤΠΦ, σε λιανική τίποτε αντίστοιχο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601571 Βλακεία θα ήταν αν γινόταν κατά λάθος. Είπα πως γίνεται επίτηδες με σκοπό ν'αγοράζουμε φθηνότερα αυτοκίνητα. Αν δεν είναι αυτό που λέω και είναι απλώς ο νομοθέτης ανόητος, θα μπορούσε πανεύκολα ν' αλλάξει. Αν αλλάξει, θα έχω άδικο.
Προφανώς και με ενοχλεί και εμένα και προφανώς και θα ήθελα να μην είναι έτσι, αλλά τα δικά μου συμφέροντα μπορεί να είναι διαφορετικά από της χώρας.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#601579 Οτι το έκαναν επίτηδες είναι ακόμα μεγαλύτερη βλακεία :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601583 Μα ρε συ, τέτοια μέτρα πάρθηκαν δεκάδες στα χρόνια των μνημονίων, με πιο κορυφαίας ηλιθιότητας την αύξηση στο πετρέλαιο θέρμανσης. Με αποτέλεσμα, να σταματήσει ο κόσμος ν' αγοράζει, να πεθάνουν κόσμος από μαγκάλια, να γεμίσουν αιθαλομίχλη οι πόλεις από τα τζάκια και αντί να εισάγουμε (και να καταναλώνουμε, όχι να εξάγουμε διυλισμένο) πετρέλαιο, να εισάγουμε καυσόξυλα από την Βουλγαρία και κλιματιστικά από την Κίνα.
Γενικώς, μην περιμένεις πάντα λογική σε τέτοια μέτρα, αν και ξαναλέω, το συγκεκριμένο, βγάζει κάποιο νόημα, έστω κι αν προφανώς και δεν μας συμφέρει όταν πάμε ν' αγοράσουμε αυτοκίνητο.
Δυστυχώς η Ελλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα, άρα από την στιγμή που μόνον τα εισάγει, δεν έχει λόγους να πριμοδοτεί την εισαγωγή ακριβών.
Μετά από δεκαετίες, έχουμε ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών σχεδόν ισοσκελισμένο, αφού μας έσκισαν με τέτοια μέτρα για μια 10ετία...
:lipsealed:
https://www.in.gr/2019/07/19/economy/tt ... -ton-maio/
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#601584 Μα και τα υπόλοιπα ήταν βλακώδη.Ειδικά το πετρέλαιο θέρμανσης και πόσα άλλα...
Βέβαια πάτωσαν και οι πωλήσεις αυτοκίνητων τη τελευταία δεκαετία λόγω της τεράστιας οικονομικής δυσπραγίας οπότε δε ξέρω κατά πόσο ήταν αναγκαίο το μέτρο με τη ΛΤΠΦ. Βασικά νομίζω ότι αν ήταν λίγο υψηλότερα τα όρια θα ήταν πιο λογικό...
Άβαταρ μέλους
By elvet
#601594
kostis20 έγραψε:
Κατά τα άλλα γενικά Τσεχία τα περισσότερα αυτοκίνητα και όχι μόνο τα Skoda έχουν πολύ πλούσιο εξοπλισμο.

Σε νησί στην Ελλάδα, είχα μπροστά μου skoda με τσέχικες πινακίδες. Ηταν νύχτα και στις στροφές χάζευα τα κάτω φώτα που άναβαν σε κάθε στροφή. Ηταν rapid!
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#601682 Btw το πιο πάνω καφέ χρώμα το βρίσκω ωραίο, λίγο ασυνήθιστο.
Γενικά το καφέ σπανίζει, κάτι bmw βλέπω στη δουλειά που έχουν, σίγουρα καλύτερο άπο τα κλασικά σοβαρά.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#601711
Anonymous Founder έγραψε:Μα το ίδιο λέμε: μόνον τα φθηνά πριμοδοτούνται, ούτε τα μεσαία, ούτε τα ακριβά. Και το έχουν κάνει έτσι ώστε κάθε φορά να καταλήγεις στο φθηνό, γιατί παραπάνω σου φαίνεται κοροϊδία. Με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν και στα εταιρικά. Το γνωρίζω πολύ καλά, γιατί και εγώ για να αποφύγω να πληρώσω, θα μείνω στα 17Κ. Εκεί υπάρχουν αρκετά αξιοπρεπή αυτοκίνητα, χωρίς φυσικά κανένα να είναι κάτι ιδιαίτερο.
Στα leasing, μπορεί να βρεις και κάνα 3008 Business με ΛΤΠΦ, σε λιανική τίποτε αντίστοιχο.


Και στα 17Κ πληρώνεις απλά πληρώνεις λιγότερα. Δε πληρώνεις κάτω από 12Κ, οπότε αν θες να γλιτώσεις πάρε κάτω από 12Κ ΛΤΠΦ. Παίζουν κάτι καλοεξοπλισμένα φάμπια εκεί. Α και πόλο νομίζω.

Η διαφορά στο φόρο τελικά μεταξύ 17Κ και 19.999 είναι περίπου 400 ευρώ το χρόνο ενώ κάτω από 12Κ είναι 700, ανάλογα βεβαίως με το εισόδημά σου.

Αν θα δώσεις ~700, τα επιπλέον 400 ευρώ το χρόνο πάντως είναι λίγα μπροστά στις καθημερινές ανέσεις που έχεις με ένα όχημα που χρησιμοποιείς. Οπότε ή τα δίνεις, ή δε δίνεις τίποτα.

Βεβαίως ο Κούλης έχει πει ότι ηλεκτρικά εταιρικά θα απαλλάσσονται του φόρου. Για να δούμε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#601736 Μέχρι τα 17Κ τον φόρο τον πληρώνει η εταιρεία σαν μπόνους, άρα δεν πληρώνω τίποτε. Πάνω από τα 17Κ, τα πληρώνω εγώ. Προφανώς και δεν έχω σκοπό να πληρώσω όταν υπάρχει το δωρεάν.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#601740 Έλα τώρα άσε τις δικαιολογίες, το 3008 θέλεις και πας να το δικαιολογήσεις :-)