Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356356
markvag έγραψε:Πολύ πρήμιουμ την έχει δει η Skoda... :lol:



Μπααα....δες πχ τυχαίο ανταγωνισμό

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356373 Ανταγωνιστής του Octavia είναι το 4θυρο Focus, όχι το Mondeo.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356377
REALZEUS έγραψε:Ανταγωνιστής του Octavia είναι το 4θυρο Focus, όχι το Mondeo.



γιατί; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#356388 Υποθέτω διότι το Σκόντα βασίζεται σε μικρομεσαίο χατσμπακ. Άλλωστε ανταγωνιστής του mondeo είναι το superb

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356391 Επειδή το Mondeo είναι ανταγωνιστής του Superb (διαστάσεις και μεταξόνιο που είναι το κυριότερο). Το Mondeo είναι 5 μέτρα, με μεταξόνιο 2.85, καμία σχέση με Octavia!!!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356397 Στα μάτια του οικογενειάρχη αγοραστή που θέλει χώρους και καλή τιμή δεν νομίζω να έχουν σημασία αυτά, άλλωστε κανένα από αυτά δεν απευθύνεται σε petrolheads για να μετράμε πόσο μεγάλη την έχουν....την καρότσα :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356399 Καλά βάλε και S Class. Κι αυτή 4 πόρτες έχει και χώρους...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356402
REALZEUS έγραψε:Καλά βάλε και S Class. Κι αυτή 4 πόρτες έχει και χώρους...



Υπερβάλλεις, όποιον άσχετο με την έννοια του μη petrolhead ρωτήσεις στην ίδια κατηγορία θα τα βάλει σαν "λαϊκά"- προσιτά οικογενειακά, πέρα δηλαδή από 3er, C class, Α4 κοκ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356408 Ρε συ Δημήτρη πας στην αντιπροσωπεία της Skoda και κοιτάς το Octavia, βλέπεις χώρους, τιμές κλπ. Βλέπεις δίπλα και το Superb και λες ότι παραείναι μεγάλο/ακριβό και δεν σου κάνει. Πας μετά στην Ford, βλέπεις το ακόμα μεγαλύτερο Mondeo και λες ότι αυτό είναι το αντίστοιχο της Ford και όχι το Focus 4d παραδίπλα; Άντε είναι άσχετος, είναι και τυφλός; :dizzy: Οι κατηγορίες δεν υπάρχουν για πλάκα. Δεν πας να δεις την 3άρα στην BMW και μετά την Ε στην Mercedes. Οι τιμές και μόνο σε καθοδηγούν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#356412
dimik έγραψε:Στα μάτια του οικογενειάρχη αγοραστή που θέλει χώρους και καλή τιμή δεν νομίζω να έχουν σημασία αυτά, άλλωστε κανένα από αυτά δεν απευθύνεται σε petrolheads για να μετράμε πόσο μεγάλη την έχουν....την καρότσα :lol:

Συμφωνω. Παιζουν ομως τα +5Κ που κοστιζει το Mondeo σε σχεση με την Octavia σαν 100αρια με βασικο εξοπλισμο.

Οι περισσοτεροι μη petrolheads οικογενειαρχες ξεκινουν με ενα διαθεσιμο budget και κοιτουν το καλυτερο που μπορουν να αγορασουν. Αν η προτεραιοτητα τους ειναι οι χωροι η Octavia παιζει μονη της στην μικρομεσαια κατηγορια, μετα ειναι τα πολυμορφικα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356413 Octavia, Mondeo, Mazda6, Passat κλπ έχουν περάσει στην καταναλωτική συνείδηση σαν αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, αυτό λέω.
Πέραν του ότι το Οctavia έχει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ.


Νίκος Παππάς έγραψε:
dimik έγραψε:Στα μάτια του οικογενειάρχη αγοραστή που θέλει χώρους και καλή τιμή δεν νομίζω να έχουν σημασία αυτά, άλλωστε κανένα από αυτά δεν απευθύνεται σε petrolheads για να μετράμε πόσο μεγάλη την έχουν....την καρότσα :lol:

Συμφωνω. Παιζουν ομως τα +5Κ που κοστιζει το Mondeo σε σχεση με την Octavia σαν 100αρια με βασικο εξοπλισμο.

Οι περισσοτεροι μη petrolheads οικογενειαρχες ξεκινουν με ενα διαθεσιμο budget και κοιτουν το καλυτερο που μπορουν να αγορασουν. Αν η προτεραιοτητα τους ειναι οι χωροι η Octavia παιζει μονη της στην μικρομεσαια κατηγορια, μετα ειναι τα πολυμορφικα.


Αυτό ακριβώς κάνει το Octavia να μην τοποθετείται σαν πριμιουμ, ειδικά αν δούμε και Mazda 6, Passat και τα υπόλοιπα ανάλογα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By soch
#356416 Εγώ σε προηγούμενο μήνυμα, δεν ήθελα να γράψω πως η Octavia με τον χιλιάρι είναι ακριβή σε απόλυτα μεγέθη (αν και χιλιάρι με 20-21 χιλιάρικα μόνο φτηνό δεν το λες) αλλά σε σύγκριση με τον 1,4 και τα +30τόσα άλογα, τα χίλια ευρώ διαφορά είναι λίγα για να προτιμήσει κανείς τον χιλιάρι.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356426
soch έγραψε:Εγώ σε προηγούμενο μήνυμα, δεν ήθελα να γράψω πως η Octavia με τον χιλιάρι είναι ακριβή σε απόλυτα μεγέθη (αν και χιλιάρι με 20-21 χιλιάρικα μόνο φτηνό δεν το λες) αλλά σε σύγκριση με τον 1,4 και τα +30τόσα άλογα, τα χίλια ευρώ διαφορά είναι λίγα για να προτιμήσει κανείς τον χιλιάρι.


Είναι το αυτόματο που κάνει την διαφορά, όποιος θέλει αυτόματο οπωσδήποτε και δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις θα πάει εκεί, αν και θα έπρεπε να διατίθεται και για τον 1.4 κανονικά.
Άβαταρ μέλους
By soch
#356430
dimik έγραψε:Είναι το αυτόματο που κάνει την διαφορά, όποιος θέλει αυτόματο οπωσδήποτε και δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις θα πάει εκεί, αν και θα έπρεπε να διατίθεται και για τον 1.4 κανονικά.

soch έγραψε:Βάζω τιμές χωρίς DSG γιατί δεν το βρήκα διαθέσιμο στον 1.4
OCTAVIA STYLE 1.0 TSI 116HP 19.700€
OCTAVIA STYLE 1.4 TSI 150HP 20.700€
Γιατί να προτιμήσει κανείς το χιλιάρι;

Το αυτόματο έχει παραπάνω:
OCTAVIA STYLE 1.0 TSI 116HP DSG 21.500€
Άβαταρ μέλους
By dimik
#356432 Ναι το χιλιάρικο διαφορά μεταξύ των χειροκίνητων δεν το πρόσεξα αλλά δεν μου κάνει εντύπωση γιατί μπορεί κάποιος να θέλει το μικρότερο δυνατό κόστος τόσο στην αγορά όσο και στην χρήση.