Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#696778
Anonymous Founder έγραψε:Όχι για την επιλογή του, αλλά για την άποψη πως το Kamiq είναι το καλύτερο όλων. Θεωρώ πως η γνώμη του είναι biased επειδή το αγόρασε.
Επίσης θεωρώ πως όντως στην τιμή που το αγόρασε, δεν είχε αντίπαλο.


Και για μένα είναι το καλύτερο όλων.
Αλλά πως ορίζεται το καλύτερο; δεν πρέπει να είναι και η τιμή μέσα; σαφώς και πρέπει να είναι καθώς από το παντελόνι μας θα βγει.

Επίσης, καλώς ή κακώς, όποια και αν είναι η χρήση του οχήματος, οποιαδήποτε κι αν είναι η κατηγορία του, πρέπει να έχει καλό πάτημα και να παίρνει τα πόδια του. Τα VAG εδώ και 15+ χρόνια, προσφέρουν και τα δύο.

Δηλαδή, πως να κλείσω τα μάτια στον κινητήρα του Καμίκ; πως να το κάνω ειδικά όταν συνδυάζεται με DSG; και πως να κλείσω τα μάτια όταν το παίρνεις στο γνωστό βαγκοπακέτο που σημαίνει τα γνωστά μπλιμπλίκια/ευκολίες, καλό πατηματάκι, φρένα, κατασκευή, ποιότητα σε αυτά τα λεφτά;

Τέλος, δεν είναι τυχαίο ότι το ίδιο ένιωσα και εγώ για αυτό που πήρα, το ίδιο νιώθει και η Ασίμω και τον καταλαβαίνω.


bibendum έγραψε:Εδώ έχει βγει ο Μητσοτάκης καλύτερος όλων...

G βάλε ταξη

< >


ψιλοπσεκασμένο σε βρίσκω τελευταία :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#696783
MIXOStsi έγραψε:Ποια γενιά?
Εγώ 18άρες έχω, δεν κοπανάει αλλά σίγουρα είναι σκληρό...

Ότι καλύτερο για συνεπιβάτη με πλούσια τα ελέη του Κυρίου... :shifty:


Ίδια γενιά με το δικό σου.
Δεν κυνηγούσαμε τις λακκούβες εννοείται αλλά σε κλασικό ελληνικό δρόμο μια χαρά ήταν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696792
Giuseppe Busso έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Όχι για την επιλογή του, αλλά για την άποψη πως το Kamiq είναι το καλύτερο όλων. Θεωρώ πως η γνώμη του είναι biased επειδή το αγόρασε.
Επίσης θεωρώ πως όντως στην τιμή που το αγόρασε, δεν είχε αντίπαλο.


Και για μένα είναι το καλύτερο όλων.
Αλλά πως ορίζεται το καλύτερο; δεν πρέπει να είναι και η τιμή μέσα; σαφώς και πρέπει να είναι καθώς από το παντελόνι μας θα βγει.

Στην ίδια τιμή, είπα πως παίζει να είναι όντως το καλύτερο (γιατί δεν έχω γνώση και το άλλο υπάρχει και σε τι τιμή).
Η διαφωνία μου είναι πως δεν είναι καλύτερο από αλλά πιο ακριβά, μεταξύ αυτών και του T-roc.
Ξαναλέω επίσης, πως με 22Κ δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις από κανένα αυτοκίνητο να είναι παντού τέλειο, κάπου θα χάσεις, αλλιώς δεν θα είχαν νόημα τα ακριβότερα.
Να πω επίσης πως Ο Asimov όταν πήγε ταμείο ακολούθησε (και σωστά) την λογική και όχι το συναίσθημα. Κι εγώ αυτό ακριβώς θα έκανα. Αγόρασε προϊόν και το τι του δινει χειροπιαστά και όχι φρου φρου και εμφάνιση, και πολύ σωστά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#696794 Με 40κ; Να έχουμε απαιτήσεις; Ή πάλι είναι"απλά οκ";

:lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#696797 Καλά, προφανώς δεν είναι το καλύτερο όλων το Kamiq.
Αν διέθετα το ποσό, θα πήγαινα εύκολα σε μια Χ2 ή σε ένα Evoque :inlove: , δεν το συζητάμε. Κι αν δεν με πείραζε να ανέβω από τα 21,5 στα 26, θα πήγαινα σε αντίστοιχο 2008 - αλλά με πείραζε.
Αυτό δεν αλλάζει ότι από το t-roc συγκεκριμένα παραμένει συνολικά καλύτερο κι ας είναι φτηνότερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696802 There you go. Στο τελευταίο διαφωνούμε. Αν μου πεις πως δεν αξίζει η διαφορά τιμής, να το κουβεντιάσουμε. Αλλά καλύτερο παντού, δεν θα συμφωνήσω. Μόνον η διαφορά στο πλάτος στο εσωτερικό πχ, είναι σημαντικός παράγων για την άνεση.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#696817 Που το βρήκες το στοιχείο για το πλάτος;
Σε ο,τι αφορά τους χώρους της καμπίνας το Kamiq με 2,65 μεταξόνιο παίζει χωρίς αντίπαλο.
Νομίζω ότι μόνο το 2008 το πλησιάζει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696820
Asimov έγραψε:Που το βρήκες το στοιχείο για το πλάτος;
Σε ο,τι αφορά τους χώρους της καμπίνας το Kamiq με 2,65 μεταξόνιο παίζει χωρίς αντίπαλο.
Νομίζω ότι μόνο το 2008 το πλησιάζει.

https://www.worldautoevolution.com/skod ... orth-more/
To T-roc είναι φαρδύτερο.
Αλλά, εντάξει, αν τελικά είναι τόσο άμπαλοι στην VW και ούτε εκεί τα κατάφεραν, πάω πάσο.
Πραγματικά δεν με νοιάζει κιόλας να αποδείξω πως είναι καλύτερο το T-roc, απλώς δεν μπορεί όλοι όσο το αγοράζουν να του βρίσκουν κάτι παραπάνω. Είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις στην χώρα στην κατηγορία του.
Δεν το λέω επειδή το οδηγώ, μιας και δεν είναι και δικό μου, με δικά μου λεφτά δεν θα το αγόραζα όπως έχω ξαναπεί. Ούτε με νοιάζει να βγει καλύτερο, ούτε τίποτε. Κουβέντα κάνω.
Αν τελικά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε πουθενά, πάλι κανένα πρόβλημα. Το Kamiq είναι καλύτερο παντού και όλοι όσοι προτιμούν το T-roc είναι παραπλανημένοι ή αγοράζουν σήμα και τέλος.
:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#696821
NickTG έγραψε:
MIXOStsi έγραψε:Ποια γενιά?
Εγώ 18άρες έχω, δεν κοπανάει αλλά σίγουρα είναι σκληρό...

Ότι καλύτερο για συνεπιβάτη με πλούσια τα ελέη του Κυρίου... :shifty:


Ίδια γενιά με το δικό σου.
Δεν κυνηγούσαμε τις λακκούβες εννοείται αλλά σε κλασικό ελληνικό δρόμο μια χαρά ήταν.


A δεν με ενοχλεί ούτε εμένα.
Τα μπαρμπάδια παραπονιούνται... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#696823 Την υπεροχή σε εμφάνιση του τ-ροκ δεν τη βλέπω :hmmm: (BTW για μένα εμφάνιση = aggregate εξωτερικής και εσωτερικής εμφάνισης, υποκειμενικό ξέρω). Είναι και τα δύο εντελώς μιεχ εξωτερικά, όμως δίνω κεφάλι στο τ-ροκ στο side profile, ενώ μέσα μάλλον κερδάει το καμίκ.

Πιστεύω πάντως ότι εάν τα τέσταρες back-to-back σε similar spec, κάπου θα έβρισκες τα παραπάνω $$$ του τ-ροκ. Το αν θα βάλεις το χέρι στην τσέπη για να τα δώσεις, έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με το προσωπικό σου κριτήριο.
Τελευταία επεξεργασία από diplomat και 11 Μαρ 2021, 12:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696830 Γενικώς, έχω πάντα στην άκρη του μυαλού μου πως δεν γίνεται ένα αμάξι να πουλάει τόσο περισσότερο από ένα άλλο και όλοι να είναι τυφλοί. Υπάρχουν και υποκειμενικοί και αντικειμενικοί λόγοι που αγοράζεται ένα περισσότερο από ένα άλλο.
Για παράδειγμα, πέρα από την εμφάνιση, υπάρχουν και κάποιες άλλες διαφορές που για κάποιους είναι σημαντικές. Όλα τα VW έρχονται από την βασική έκδοση με περισσότερα βοηθήματα ασφαλείας από τα Skoda που πολλά τα έχουν μόνον σαν παραγγελία. Αυτό για κάποιους μπορεί να είναι σημαντικό, για άλλους καθόλου.
Αυτό που θα ξαναπώ, είναι πως μου είναι δύσκολο να υπάρχει μια μαζική παράκρουση τόσου κόσμου και ν'αγοράζουν το T-roc που είναι παντού χειρότερο από το Kamiq (σύμφωνα με τον Asimov πάντα), πλην των 30 λίτρων του χώρου αποσκευών (που κι αυτό θα έλεγα δεν είναι πραγματικό μειονέκτημα για το Kamiq, γιατί λόγω σχήματος της εταζέρας, το φορτώνεις εύκολα μέχρι πάνω).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#696832
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:Που το βρήκες το στοιχείο για το πλάτος;
Σε ο,τι αφορά τους χώρους της καμπίνας το Kamiq με 2,65 μεταξόνιο παίζει χωρίς αντίπαλο.
Νομίζω ότι μόνο το 2008 το πλησιάζει.

https://www.worldautoevolution.com/skod ... orth-more/
To T-roc είναι φαρδύτερο.
Αλλά, εντάξει, αν τελικά είναι τόσο άμπαλοι στην VW και ούτε εκεί τα κατάφεραν, πάω πάσο.
Πραγματικά δεν με νοιάζει κιόλας να αποδείξω πως είναι καλύτερο το T-roc, απλώς δεν μπορεί όλοι όσο το αγοράζουν να του βρίσκουν κάτι παραπάνω. Είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις στην χώρα στην κατηγορία του.
Δεν το λέω επειδή το οδηγώ, μιας και δεν είναι και δικό μου, με δικά μου λεφτά δεν θα το αγόραζα όπως έχω ξαναπεί. Ούτε με νοιάζει να βγει καλύτερο, ούτε τίποτε. Κουβέντα κάνω.
Αν τελικά δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε πουθενά, πάλι κανένα πρόβλημα. Το Kamiq είναι καλύτερο παντού και όλοι όσοι προτιμούν το T-roc είναι παραπλανημένοι ή αγοράζουν σήμα και τέλος.
:s_drinks

Δεν ξέρω τι κάνουν όσοι αγοράζουν t-roc αλλά το λινκ που έβαλες μιλάει για εξωτερικό πλάτος και όχι για εσωτερικό.
Κι επειδή δεν είχε άμεσα τεστ ντραιβ kamiq 1.5 DSG και αναγκαστικά οδήγησα t-roc αντίστοιχο για να καταλήξω και έκανα τη σύγκριση, σε διαβεβαιώνω ότι σε ό,τι αφορά το πλάτος δεν είδα καμιά απολύτως διαφορά, ενώ σε ό,τι αφορά το χώρο για τα γόνατα των πίσω είδα αισθητή διαφορά υπέρ του Kamiq (όπως αισθητή ήταν η διαφορά υπέρ του t-roc στο χώρο αποσκευών).
Η δε ποιότητα του διάκοσμου απλά δεν συγκρίνεται: το t-roc είναι εντελώς μιεχ, ενώ το Kamiq για τα λεφτά που το δίνουν το λες και σούπερ. Παίρνεις μια χαρά αυτοκίνητο με 18,5 χιλιάρικα αν πάρεις το χιλιάρι manual να θυμίσω. Από όλα της κατηγορίας μόνο το Juke μου φάνηκε ποιοτικότερο και το 2008 κάπως αντίστοιχο (αλλά σε καλή έκδοση). Επίσης όπως ξαναέγραψα το Kamiq έχει πολύ μεγαλύτερο ground clearance που ήταν στα ζητούμενα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#696835 OK, μέχρι να πάρουμε καμιά μεζούρα να μετρήσουμε λοιπόν, δεν βγαίνει άκρη. Και στην τελική δεν με ενδιαφέρει. Καλύτερο παντού (πλην πορτμπακάζ, αν και εκεί διαφωνώ για το λόγο που έγραψα) το Kamiq και όλοι οι άλλοι δεν κρίνουν σωστά και αγοράζουν σήμα υποθέτω.
Για τα συστήματα ασφαλείας συμφωνούμε, ή ούτε εκεί; Μπορούμε να το λήξουμε λέγοντας πως αφορούν ελάχιστους και είναι μπιχλιμπίδια για άσχετους και να μην κουράζουμε το νήμα και τους υπόλοιπους άλλο.
:s_blush