bibendum έγραψε:
Την χρηση της προφανως και την καταλαβαινω απλα υποτιθεται οτι το κρυο/ζεστη το ρυθμιζεις με την θερμοκρασια του αυτοματου κλατισμου.
< >
To θετικό που έχει είναι πως αν πχ είναι χειμώνας και έχεις ζεστό αέρα, όταν είναι ακόμα κρύα η καμπίνα θα βγάλει υπερβολικά ζεστό αέρα στην αρχή, για να τη ζεστάνει γρήγορα. Οπότε εγώ όταν θέλω ζέστη, έχω τη ροδέλα στο κρύο, για να μην σου σκάσει καυτός αέρας στο πρόσωπο. Η καμπίνα ζεσταίνεται το ίδιο γρήγορα (ή ελάχιστα πιο αργά). Γενικά, το έχω το ροδελάκι στο κρύο, μιας και το καλοκαίρι με το αρκούδι δεν λέει να το έχεις στο ζεστό... ιδίως σε μαύρο αμάξι, με τον Ελληνικό ήλιο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα