Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#682670
Focusman91 έγραψε:Τα έξτρα που ήθελες να βάλεις, μπαίνουν εν Ελλάδι σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί που παρακολουθω στο φουμπου και έχει πάρει μάστερ στα VAG. Ινφο σε πμ.
Καλοταξιδο!

< Note 8 >
Ευχαριστώ. Θα το τσεκάρω το μαγαζί. Θα με ενδιέφερε ίσως το ACC και οι καθρέφτες κάποια στιγμή.
Σημειωτέον ότι ο εργοστασιακός κατάλογος των έξτρα είναι πολύ πλούσιος και σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλεις το αυτοκίνητο με μεμονωμένα έξτρα και όχι σε πανάκριβο πακέτο. Επίσης οι τιμές τους είναι πάρα πολύ καλές, πχ το πακέτο καθρεπτων κοστίζει 160 ευρώ ξέρω γω, το ACC 350 κοκ
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#682672 Εξαιρετική επιλογή . :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682673 Δεν θα τα πληρώσεις τόσο φθηνά σε retrofitting. Κοστίζουν πολύ παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#682681
Asimov έγραψε:Σημειωτέον ότι ο εργοστασιακός κατάλογος των έξτρα είναι πολύ πλούσιος και σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλεις το αυτοκίνητο με μεμονωμένα έξτρα και όχι σε πανάκριβο πακέτο. Επίσης οι τιμές τους είναι πάρα πολύ καλές, πχ το πακέτο καθρεπτων κοστίζει 160 ευρώ ξέρω γω, το ACC 350 κοκ


Αυτό ισχύει γενικά στο group με τις σχετικές διαφορές στις τιμές ανά φίρμα βεβαίως.

Το θέμα είναι ότι όταν αρχίζεις να προσθέτεις κοκοψινια φτάνει η τιμή στον Θεό.
4Κ επιπλέον σε έξτρα είχα δώσει για το σιροκο


< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#682683
Giuseppe Busso έγραψε:Δεν θα τα πληρώσεις τόσο φθηνά σε retrofitting. Κοστίζουν πολύ παραπάνω.


Δεν είναι αυτό το θέμα. Ο Ασίμωφ δεν πάει σε μαστρομητσους εκτός επίσημης αντιπροσωπείας.
:s_roses

Ασιμω εμένα θα ακούς. Εξαιρετική επιλογή, γιατί το ναμπερ ουαν κριτήριο είναι οι χώροι. Τα γκατζετακια δεν θα σου αποφύγουν την βαζελεια σπονδυλική στήλη από το βαλε βγάλε καθίσματα-παιδιά-σκυλιά-γατιά. Ούτε θα παίξεις τετρις στο πορτμπαγκάζ. Πετάς την κόκα χύμα μέσα και κάνεις τις διανομές σου ΑΡΧΟΝΤΌΠΛΟ.
Και εγώ ειχα μείνει εντυπωσιασμένος από το Σκόντα όσον αφορά τους χώρους, βέβαια για το στάτους μου θα ήταν ντροπή να έχω Σκόντα, καταλαβαίνεις. :s_no
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#682684 Asimov, αν προλαβαίνεις, ακύρωσε και βάλε το ACC. Όλα τα υπόλοιπα είναι άχρηστα, αυτό σου λύνει τα χέρια.
Προσφέρω δωρεάν επίδειξη με το T-roc, αρκεί να βρούμε κάπου κίνηση. Η μαγεία του είναι στο μποτιλιάρισμα. Κρίμα να μην το έχεις για 350€ και σίγουρα δεν θα μπαίνει εύκολα και φθηνά μετά.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#682685
g8777 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Δεν θα τα πληρώσεις τόσο φθηνά σε retrofitting. Κοστίζουν πολύ παραπάνω.


Δεν είναι αυτό το θέμα. Ο Ασίμωφ δεν πάει σε μαστρομητσους εκτός επίσημης αντιπροσωπείας.
:s_roses


Δεν πήγαινε θες να πεις.
Τώρα, μπορεί να είναι αλλιώς έτσι που το ξαναβλέπει. Άλλωστε δεν [random βολικό επιχειρημα]
Άβαταρ μέλους
By g8777
#682687 Μιας και πετσοκοβεις τόσο όμορφα :inlove: δεν έρχεσαι από εδώ γιατί ο πατσάς μας βγήκε χοντρός; :oops:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#682692
Anonymous Founder έγραψε:Asimov, αν προλαβαίνεις, ακύρωσε και βάλε το ACC. Όλα τα υπόλοιπα είναι άχρηστα, αυτό σου λύνει τα χέρια.
Προσφέρω δωρεάν επίδειξη με το T-roc, αρκεί να βρούμε κάπου κίνηση. Η μαγεία του είναι στο μποτιλιάρισμα. Κρίμα να μην το έχεις για 350€ και σίγουρα δεν θα μπαίνει εύκολα και φθηνά μετά.
Μπα, ακύρωση σημαίνει παραγγελία 3-4 μήνες, χάνεις το προωθητικό (μπορεί να παίζει κάτι αντίστοιχο όταν έρθει το αυτοκίνητο μπορεί και όχι) κοκ
Το ACC το έχω χαμηλά στη λίστα εξάλλου.
Το μόνο που πραγματικά λείπει από το αυτοκίνητο είναι οι αυτόματα αναδιπλουμενοι καθρέφτες που σε επίπεδο σημαντικοτητας είναι ένα κλικ κάτω από τους αεραγωγούς πίσω (guess what : τέτοιους έχει και αρχοντικούς :shifty: κιόλας κι όταν τους είδα είπα ΕΔΏ ΕΊΜΑΣΤΕ) και ένα πιο ευρύχωρο πορτ μπαγκαζ που στα 400 λίτρα (με κανονική ρεζέρβα όμως :omg: ) είναι σίγουρα οριακό.
Αλλά οκ, δεν μπορείς να τα έχεις όλα και καταλαβαίνω ότι με δεδομένο το ιδανικό για τη χρήση που θα του κάνω συνολικό μήκος δεν μπορείς να έχεις και σούπερ χώρους επιβατών και τεράστιο πορτ μπαγκαζ.
Το σημαντικό είναι ότι η βάση από το περίφημο :shifty: besafe isofix της μπέμπας όχι απλά χωράει, αλλά μπροστά κάθεται και συνεπιβάτης 1.90 ΆΝΕΤΑ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682694 Με το DSG ταιριάζει απόλυτα το ACC αλλά από την άλλη το DSG σου λύνει ήδη τα χέρια.

Αν το ήθελες το ACC, να ξέρεις ότι είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Πχ αλλαγή παρμπρίζ :vava:

Από τη στιγμή που το έχεις χαμηλά στην προτεραιότητα, τότε δεν τίθεται θέμα ότι μένεις ως έχει και δεν χάνεις την προωθητική.

Παρεμπιπτόντως -1300 προωθητική είναι super-wow. Εμένα μου είχαν αφαιρέσει 750€.

Όσον αφορά τους καθρέπτες, ξέρουμε αν έχουν ήδη μηχανισμό μέσα ή όχι; αν έχει μπορώ να σου ξεκλειδώσω το feature με το καλώδιο κωδικοποίησης. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#682697 Μια ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ οι αυτοματα αναδιπλουμενοι καθρεπτες. Μετρας αντιστροφα μεχρι να τα φτυσει το μοτερ , εγω ψαχνω τροπο να το απενεργοποιησω στο πολο. Οι πισω αεραγωγοι :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: βεβαια ειναι το δωρο της μανας ΦαουΒε στην αυτοκινηση, οταν ανεβει ο Ντιμης θα επιχειρησουμε με ποτηροτρυπανο να ανοιξουμε και στο πολο. :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682700 Επίσης μιας και λέγατε και τους χώρους, κοιτούσα μεταξόνιο του δικού μου mk3 Leon vs Kamiq και το δεύτερο έχει 1,5εκ (2651mm vs 2636mm) πιο μακρύ από το Leon παρότι ανήκει στην c-seg κατηγορία ενώ το Kamiq είναι b-suv...
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#682705
g8777 έγραψε:Μια ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ οι αυτοματα αναδιπλουμενοι καθρεπτες. Μετρας αντιστροφα μεχρι να τα φτυσει το μοτερ , εγω ψαχνω τροπο να το απενεργοποιησω στο πολο.


Να αλλάξει προμηθευτή τότε το VAG.
Άτρωτοι της Nissan παρ'όλες τις απελπιδες προσπάθειες τοσα χρόνια πάσης φύσεως πακιστανό σε πλυντήρια να τους χαλάσουν κλείνοντας τους καθρέφτες με τα χέρια...
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#682708
g8777 έγραψε:Μια ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ οι αυτοματα αναδιπλουμενοι καθρεπτες. Μετρας αντιστροφα μεχρι να τα φτυσει το μοτερ , εγω ψαχνω τροπο να το απενεργοποιησω στο πολο.


Έχω ακούσει ότι retrofit σε μάστορα με μάστερ σε VAG, βάζουν καλύτερους από εργοστασιακούς, τα έχουν λύσει αυτά