Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#850751 Ναι ψιλοχαλια είναι στις φωτό.Θα δω μήπως πετύχω κανένα live.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#850762 Δύσκολα θα πετύχεις όμορφα τέτοια τέρατα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#850771 Όλα τα Range Rover ειναι όμορφα, ειδικά το Velar, και είναι και μεγαλύτερο.
Ακόμη και το νέο Duster είναι όμορφο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#850773 Και το προηγούμενο Duster καλο ήταν, αλλά κανένα από τα δυο δεν είναι επταθέσιο και 5 μέτρα

Οκ το Velar είναι, αλλά είναι και μια σπάνια εξαίρεση
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#851494 Έκανα περίπου 500 km με το Kodiaq RS TSI αυτές τις μέρες. ΟΚ δε μπορω να πω οτι τρελάθηκα. Στην αρχή η ώθηση του κινητήρα στις μεσαιες και οι τεραστιοι χωροι με ενθουσίασαν δε το κρύβω ,αλλά στη πορεία έβλεπα ότι τα χιλιόμετρα δεν ανεβαίναν και τόσο γρήγορα όσο το αισθανόμουν.Προφανώς το βάρος είναι αρκετό αλλά το 7αρι DSG ειναι πολύ καλό στη λειτουργία του.
Χμ .... Εδω εκανα ενα reset και συνειδητοποίησα οτι μιλάμε για τον δίλιτρο TFSI & DSG7 του VAG και μου κόπηκε κάθε όρεξη για μελλοντική επιστροφή στο Group ,εστω και στην συμπαθή ,λόγω Τσεχίας,Skoda.
Επίσης στα αρνητικά: Αυξημένος θόρυβος κινητηρα κατα την επιτάχυνση και αεροδυναμικοί θόρυβοι στην εθνική. Κατανάλωση τη λες και τρελή. Χτυπησα 12 μέση για πλάκα....Ενώ το αλλο περίεργο ήταν το πορτ μπαγκαζ το οποίο ήταν πάρα πολύ ρηχό χωρίς καν να έχει ρεζερβα!Έπρεπε να μαζέψω την εταζέρα για να χωρέσουν οι βαλίτσες ,ξαπλωτές εννοείται. Ειλικρινα πολύ περίεργο.
Επίσης στο εσωτερικό έδειχνε λίγο φτωχό με σκληρά πλαστικά και λιτό διάκοσμο ενω ακουγόντουσαν και καποιοι τριγμοί αν και το αυτοκίνητο είχε μόλις 17000χμ.Το άλλο περίεργο ήταν οτι οι πόρτες δεν έκλειναν εύκολα. Ήθελαν αρκετή δύναμη.2 με 3 φορές έφυγα και η πoρτα του συνοδηγού ήταν ανοιχτή.Αλλo φάουλ εδώ ,δεν έπρεπε να κλειδώσει το keyless..
Γενικά μόνο αν χρειάζεσαι τις 7θεσιες εκδόσεις βλέπω νόημα, αν και το συγκεκριμένο στην Ελλάδα πρέπει να κάνει πάνω απο 50Κ... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#851496 Αυτό με το χώρο αποσκευών μου φαίνεται περίεργο. Μήπως είχε διπλό πάτωμα και το είχε στην πάνω θέση;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#851497 Είχε αλλά δε το ειδα να ρυθμίζεται σε υψος .Επίσης μόλις σήκωνες το πάτωμα απο κάτω είχε ελαχιστο υψος και είχαν βάλει τα θερινα πατακια.
Και εμένα μου εκανε εντύπωση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#851507 Δεν το γνώριζα καθόλου πως τα RS είναι μόνον τετρακίνητα. Άρα ο αυτό ήταν ρηχό, χάνει πολύ χώρο από την τετρακίνηση.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#851508 Δε ξέρω Γρήγορη έχω δει πολλά τετρακίνητα κανένα δεν ήταν τόσο ρηχό.Το cx30 ας πούμε έχει αισθητά μεγαλύτερο ύψος ακόμα και με το διπλό πάτωμα που το έχω μόνιμα και τη ρεζέρβα με το woofer.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#851510 Το Q3 που είχε πριν ο διευθυντής μου, ήταν έτσι. Πολύ ρηχό και μικρό. Και την είχε πατήσει γιατί στην έκθεση είχε δει το απλό και παρήγγειλε το 4wd γιατί είχε το δικαίωμα από την εταιρεία, και όταν ήρθε δεν κατάλαβε τι συνέβη και του το εξήγησα εγώ.
Μέχρι να το αλλάξει του είχε βγάλει την πίστη με τόσο μικρό χώρο και δύο μικρά παιδιά.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#851515 Μάλιστα.Τι να πω είναι λίγο άκυρο τόσο μικρό βάθος σε τόσο μεγάλο αυτοκίνητο.Αν δε μαζέψεις το κάλυμμα ο χώρος αποσκευών είναι πολύ μικρός .Εκτός αν εγώ χάνω κάτι.