Ακόμη και το νέο Duster είναι όμορφο.
Οκ το Velar είναι, αλλά είναι και μια σπάνια εξαίρεση
Χμ .... Εδω εκανα ενα reset και συνειδητοποίησα οτι μιλάμε για τον δίλιτρο TFSI & DSG7 του VAG και μου κόπηκε κάθε όρεξη για μελλοντική επιστροφή στο Group ,εστω και στην συμπαθή ,λόγω Τσεχίας,Skoda.
Επίσης στα αρνητικά: Αυξημένος θόρυβος κινητηρα κατα την επιτάχυνση και αεροδυναμικοί θόρυβοι στην εθνική. Κατανάλωση τη λες και τρελή. Χτυπησα 12 μέση για πλάκα....Ενώ το αλλο περίεργο ήταν το πορτ μπαγκαζ το οποίο ήταν πάρα πολύ ρηχό χωρίς καν να έχει ρεζερβα!Έπρεπε να μαζέψω την εταζέρα για να χωρέσουν οι βαλίτσες ,ξαπλωτές εννοείται. Ειλικρινα πολύ περίεργο.
Επίσης στο εσωτερικό έδειχνε λίγο φτωχό με σκληρά πλαστικά και λιτό διάκοσμο ενω ακουγόντουσαν και καποιοι τριγμοί αν και το αυτοκίνητο είχε μόλις 17000χμ.Το άλλο περίεργο ήταν οτι οι πόρτες δεν έκλειναν εύκολα. Ήθελαν αρκετή δύναμη.2 με 3 φορές έφυγα και η πoρτα του συνοδηγού ήταν ανοιχτή.Αλλo φάουλ εδώ ,δεν έπρεπε να κλειδώσει το keyless..
Γενικά μόνο αν χρειάζεσαι τις 7θεσιες εκδόσεις βλέπω νόημα, αν και το συγκεκριμένο στην Ελλάδα πρέπει να κάνει πάνω απο 50Κ...
Και εμένα μου εκανε εντύπωση.
Μέχρι να το αλλάξει του είχε βγάλει την πίστη με τόσο μικρό χώρο και δύο μικρά παιδιά.