Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#490267 Εικόνα

Με ένα τέτοιο πρόγραμμα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δειξε μου που δουλευεις να σου πω ποιος εισαι. :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By dimik
#490268
alexm έγραψε:
Nikos! έγραψε:Η εγγύηση είναι 2-4 έτη, οπότε για τα 6 επιπλέον έχεις πληρώσει 1.200 ευρώ.

Λογικά καλύπτει κιβώτιο, κινητήρα, ηλεκτρονικά, τέρμπο κλπ κλπ κλπ. Με μια βαρβάτη βλάβη είσαι κερδισμένος.

Αν υπολογίσεις ότι σίγουρα ένα 1000άκι θα σου κόψει ο αντιπρόσωπος, αν είναι έξυπνοι πωλητές σου δίνουν 10ετή εγγύηση ΔΩΡΟ.

Νοτ μπαντ...


Τι να πει και η ford τοτε που δινει 8 χρονια εγγυηση τσαμπε.


< >


Στην Αγγλία και στην Αμερική δίνει 3, στην Κύπρο δίνει 5, οπότε μάλλον ο εισαγωγέας σε κάθε χώρα κάνει τα κουμάντα του και δεν δίνει η εταιρεία την εγγύση.
H Kia πχ δίνει 10 χρόνια 100.000 μίλια στην Αμερική και 7 χρόνια ίδια μίλια στην Αγγλία.

Μαρκετινγκς, πραις ποιντς κι ετς :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#490269
Nikos! έγραψε:Η εγγύηση είναι 2-4 έτη, οπότε για τα 6 επιπλέον έχεις πληρώσει 1.200 ευρώ.

Λογικά καλύπτει κιβώτιο, κινητήρα, ηλεκτρονικά, τέρμπο κλπ κλπ κλπ. Με μια βαρβάτη βλάβη είσαι κερδισμένος.

Αν υπολογίσεις ότι σίγουρα ένα 1000άκι θα σου κόψει ο αντιπρόσωπος, αν είναι έξυπνοι πωλητές σου δίνουν 10ετή εγγύηση ΔΩΡΟ.

Νοτ μπαντ...

Εξαρταται απο τα ετησια χιλιομετρα που κανεις. Αν κανεις λιγα δεν συμφερει, κοστιζει πολλα η εγγυηση.
Αν κανεις κοντα στα 20Κ τον χρονο ομως, πιθανα σε γλυτωνει απο εξοδα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#490282
Νίκος Παππάς έγραψε:Εξαρταται απο τα ετησια χιλιομετρα που κανεις. Αν κανεις λιγα δεν συμφερει, κοστιζει πολλα η εγγυηση.
Αν κανεις κοντα στα 20Κ τον χρονο ομως, πιθανα σε γλυτωνει απο εξοδα.


Κοίτα, εξαρτάται... Αν το σβύσιμο του check engine κοστίζει 300 ευρώ για 10 λεπτά εργατικά στην αντιπροσωπεία και και η εγγύηση καλύπτει ολική αντικατάσταση κινητήρα, ΟΚ, αν σκεφτείς πως σε 200Κ χλμ θα έχεις χρειαστεί 87 φορές (μέση στατιστική, ιδιοκτητών VW! :rtfm: ) το σβύσιμο του check engine και 19 φορές καινούριο μοτέρ (μαζί με τα λάδια, αν έχεις αγοράσει την έξτρα εγγύηση πληρώνεις μόνο το μοτέρ, είναι στην προβλεπόμενη συντήρηση, αλλαγή λαδιών δεν προβλέπεται, το νέο μοτέρ έχει από τη μάνα του, η συμπλήρωση 5 λίτρων κάθε 1369 χλμ θεωρείται φυσιολογική κατανάλωση), συμφέρει οριακά... :hmmm:

Θέλει υπολογισμό σε excel και πολύ προσοχή στις παραδοχές που θα κάνεις και φυσικά να υπολογίσει κανείς καλά τα χλμ που θα κάνει την επόμενη δεκαετία.

Υ.Γ.: Αν αγοραστεί αυτόματο, με DSG και το καλύπτει η επιπλέον αυτή εγγύηση, χωρίς έξτρα κόστος, τότε δεν το συζητάω, την αγοράζεις! :s_yes




:shifty: :shifty: :shifty: :s_tongue :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By soch
#490297 Επειδή το έχω ξαναδιαβάσει εδώ στο φόρουμ το σχόλιο για το dsg, μπορείς να μου γράψεις τι παρουσιάζει και κάθε πότε;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#490304 Πλέον τίποτα. Έχουν στρώσει πολύ. Υπήρχε μία 5-7ετία που σκόρπαγαν στα 4 σημεία του ορίζοντα. Οι λόγοι...κυρίως το mechatronik, δευτερευόντως το πολύδισκο, το οποίο μάλιστα θεωρείται αναλώσιμο και στο χρέωναν κανονικότατα, αντίθετα με το mechatronik.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#490311 Μετά το 2013 δεν υπάρχει θέμα. Τουλάχιστον όχι αυτό το γενικευμένο που στα 7 στα 10 κατέρρεαν σαν τα κοτόπουλα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#490312 Εντωμεταξυ η αρχικη ειδηση ειναι απο 11/2016, την πατησαμε ολοι :svivhaha:

Πρεπει να εκανε τρομερη πετυχυσια η καμπανια :shifty:
Άβαταρ μέλους
By soch
#490322 χε χε
Ναι αλλά μπορεί να ξανάρθει στο προσκήνιο. Να μην είμαστε προετοιμασμένοι;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490345
g8777 έγραψε::s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Δεν αντέχεται τόση πριμιουμιλα

#dimviii :shifty:


και λιγα τους παιρνουν.Εγω θα χρεωνα τα διπλα. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519913

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#519923 Εδώ και χρόνια παίζει αυτό στα αμάξια, ακόμα και χωρίς s/s, mHEV κλπ κλπ. Και το δικό μου ρημάδι (Eu5, χωρίς s/s) ανάλογα με διάφορες παραμέτρους (κατάσταση/θερμοκρασία μπαταρίας πχ) αυξομειώνει το ρεύμα φόρτισης. Πχ στο ρελαντί είναι γύρω στα 13,1-13,2v, στο άφημα το γκαζιού πάνω από το όριο του fuel cutoff ανεβαίνει στα 15v, αν γκαζώσω κι η μπαταρία είναι φορτισμένη μπορεί να πέσει στα 12,5. Επίσης από τις 4000 σαλ ανεβάζει το ρεύμα στα 14,5-15v. Γενικά οι εναλλάκτες πλέον είναι "έξυπνοι", ελεγχόμενοι μέσω LIN.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519961 Και αυτό υποτίθεται ότι μειώνει την κατανάλωση;
Θεωρητικά πάντα.

Enoligis ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα αυξομειώνει την τάση για να έχει μικρότερη κατανάλωση ρεύματος --> μείωση κατανάλωση σε καύσιμο;