Θα φτιάχνει σε συνεργασία με την Dongfeng και ηλεκτροκίνητα στην Κίνα
Οι Renault-Nissan και Mitsubishi προσπέρασαν σε πωλήσεις το VW Group
Μπορεί οι 12 εταιρείες που συνθέτουν σήμερα το VW Group να κατέγραψαν ανά τον κόσμο περισσότερες από 5,1 εκ. ταξινομήσεις στο πρώτο μισό του 2016, αυτές όμως δεν στάθηκαν ικανές ώστε να χαρίσουν στους Γερμανούς το πρωτάθλημα… χειμώνα. Παρ’ ότι δεν πρόκειται για όμιλο εταιρειών αντίστοιχο σε φιλοσοφία και δομή με εκείνον του VW Group, η συμμαχία, όπως επισήμως χαρακτηρίζεται, των Renault-Nissan, σε συνδυασμό με την Mitsubishi, που πρόσφατα διεσώθη χάρη στα κεφάλαια της ιαπωνικής επίσης Nissan, κατέγραψαν συνδυαστικές πωλήσεις της τάξης των 5.268.079 μονάδων.
Το Groupe Renault ταξινόμησε 1.879.288 οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 10,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο του πρώτου 6μηνου του 2016. Θυμίζουμε πως η άνοδος του συνόλου της παγκόσμιας αγοράς ξεπέρασε οριακά το 2,5%. Ως ανεξάρτητος κατασκευαστής, η Renault κατετάγη δεύτερη στη γηραιά ήπειρο, με το γκρουπ να σημειώνει άλμα της τάξης του 19,3% στη διευρυμένη περιοχή Αφρικής-Μέσης Ανατολής-Ινδίας και 50,5% στην Ασίας-Ειρηνικού.
Η Nissan Motor Co. Ltd. πούλησε 2.894.488 μονάδες στο πρώτο 6μηνο, επίδοση βελτιωμένη κατά 5,6%. Στην αγορά της Ιαπωνίας, η Nissan αύξησε την επιρροή της κατά 22,9% και στην Ευρώπη κατά 5,7%. Από τις σχεδόν 2,9 εκ. μονάδες, οι 125.000 «χρεώνονται» στην Infiniti, η οποία στο πρώτο μισό του 2017 είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται σχεδόν κατά 13%.
Η Mitsubishi Motors, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε την πρόσφατη περίοδο, αύξησε τις πωλήσεις της στο πρώτο 6μηνο κατά 2,4% «μετρώντας» 494.303 μονάδες.
Top 10 χώρες για το Groupe Renault: 1. Γαλλία 2. Ρωσία 3. Ιταλία 4. Γερμανία 5. Ισπανία 6. Τουρκία 7. Βραζιλία 8. Ιράν 9. Μ. Βρετανία 10. Αργεντινή
Top 10 χώρες για τη Nissan Motor Co. Ltd.: 1. ΗΠΑ 2. Κίνα 3. Ιαπωνία 4. Μεξικό 5. Μ. Βρετανία 6. Καναδάς 7. Ρωσία 8. Γαλλία 9. Ιταλία 10. Γερμανία
Top 10 χώρες για τη Mitsubishi Motors: 1. ΗΠΑ 2. Κίνα 3. Ιαπωνία 4. Αυστραλία 5. Φιλιππίνες 6. Ινδονησία 7. Ταϋλάνδη 8. Γερμανία 9. Μ. Βρετανία 10. Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα
Anonymous Founder έγραψε:Όμορφο όπως και το πρώτο. Αν βελτίωσαν λίγο και το εσωτερικό στα υλικά, θα είναι εξαιρετική επιλογή. Βέβαια στην Ελλάδα θα το εμποδίζει το σήμα να πουλήσει πολύ, αλλά για εμένα παραμένει το καλύτερο μικρό SUVλάκι.+1 όμορφο αν και περισσότερο για εκτεταμενο facelift δείχνει παρά νέο μοντέλο.
Και εδώ το Duster τα πάει καλά.
Με τσιμπημενη τιμή, χρόνους αναμονής σε παραγγελίες και το QQ στην ίδια αίθουσα... παρα πολύ καλά θα έλεγα.
Και στα δύο. Το αυτοκίνητο έχει θέμα με τον θόρυβο, χαμηλά ακούγεται ο κινητήρας, όσο ανεβαίνουν τα χλμ. μπαίνουν στον λογαριασμό τα λάστιχα (Κοντινένταλ δρομίσια από τη μάνα του, κάποια Γκουντγίαρ τώρα, την επόμενη βδομάδα ποιός ξέρει διότι θα αλλάξω ξανά) και η αεροδυναμική. Οι ράγες οροφής και το πάνω μέρος του παραθύρου στις πόρτες είναι η κύρια αιτία για το δεύτερο.Χρειάζεται δουλειά στο συγκεκριμένο θέμα.
Τα υλικά της καμπίνας και γενικότερα ο διάκοσμος μια χαρά είναι για επαγγελματική χρήση. Σκληρά, λιτά, προλεταριακά και αθάνατα . Αν το αγόραζα για την οικογένειά μου θα ήθελα κάτι καλύτερο βέβαια.
Λάηκ η άνεσή του και το τιμόνι του, μακάρι να μην αλλάξουν αυτά. Βέβαια όταν τρέχεις σε εθνική γενικά κουνάει λόγω των πολύ μαλακών ελατηρίων και των μεγάλων διαδρομών, αλλά σε αποζημιώνει στη λακούβα.
Ώριμο πλέον θα μπορούσαν βέβαια να επεκταθουν στα μηχανικά και σε κάτι παραπάνω.
Εξάλλου με QQ και Kadjar παραλληλα πάει στράφι ... ο κανιβαλισμος!