Όλα τα αμάξια είχαν από 40-50.000 χλμ.
Προς το παρόν μου έδωσαν ένα Ραβ4 βενζίνα, 2.000 κ.εκ., τριετίας. Με ενυπωσίασε η κατανάλωση, 9λ//100 χλμ εδώ και δύο εβδομάδες με νορμάλ οδήγηση. Κατά τα άλλα νομίζω προτιμώ το Ντάστερ.
dstou έγραψε:4 από τα 5 Ντάστερ της εταιρείας είναι στην εντατική. Το πρόβλημα : μπουκώματα στην τροφοδοσία, με αποτέλεσμα το αμάξι να μην μπορεί να επιταχύνει καλά, αλλά ούτε να να πάει πρακτικά πάνω από 70-90 χαω (ανάλογα με την περίπτωση). Τα αμάξια περπατάνε σαν να έχουν λόξυγγα. Φυσικά η εταιρεία τα ρίχνει στο βιοπετρέλαιο. Δοκιμάσαμε και καθαριστικό, καθώς και ακριβό πετρέλαιο, βελτιώθηκε η κατάσταση αλλά όχι επαρκώς.
Όλα τα αμάξια είχαν από 40-50.000 χλμ.
Προς το παρόν μου έδωσαν ένα Ραβ4 βενζίνα, 2.000 κ.εκ., τριετίας. Με ενυπωσίασε η κατανάλωση, 9λ//100 χλμ εδώ και δύο εβδομάδες με νορμάλ οδήγηση. Κατά τα άλλα νομίζω προτιμώ το Ντάστερ.
Και γιατί δεν απαιτήσατε να σας δείξουν και να τεκμηριώσουν οι προφέσσορες, πως ακριβώς το βιοντήζελ σας δημιουργεί το πρόβλημα;
Κάντε το. Έχει πολύ πλάκα να βλέπεις τα μούτρα των ηλιθίων, όταν καλούνται να αποδείξουν ότι ανυπόστατο ξεστομίζουν για να καλύψουν την άγνοια και την αταλαντοσύνη τους.
Ένας σκασμός προβληματικά εξαρτήματα έχει μπει από όλους τους κατασκευαστές ειδικά στα πετρελαιοκίνητα τα τελευταία χρόνια. Ψάξτε για αρχή, τι είδους μπεκ φοράνε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, και ψάξτε και τις ρυθμιστικές βαλβίδες που υπάρχουν πριν από την αντλία υψηλής.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Γιατί αποκλείεται το ενδεχόμενο το βιοντίζελ που χρησιμοποιήθηκε να ήταν ακατάλληλο;
Θα φανεί άλλωστε αν έχουν βουλώσει τα συστήματα τροφοδοσίας ή ψεκασμού τους.
drdino έγραψε:Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου δοκιμάστηκε;
Ντίνο δεν υπάρχει περίπτωση φίλτρου όταν ακούς 4/5 μαζεμένα στο συνεργείο με τα ίδια συμπτώματα.
nass έγραψε:Βέβαια αν βάζουν από το ίδιο πρατήριο, καθότι εταιρικά, ίσως ενισχύεται η εκδοχή του κακού καυσίμου.
Σε όλα αυτά που εικάζονται και έχουν ως βασικό ύποπτο το κακής ποιότητας κάυσιμο, αυτός που το υποστηρίζει (όχι εσύ, το όποιο συνεργείο) οφείλει και να το αποδείξει. Πως; Από το ρεζερβουάρ μέχρι τα ακροφύσια των μπεκ, έχει ένα σκασμό πράγματα που μπορούν να λυθούν και να βρεθεί ο ένοχος. Ανοίγεις ένα από αυτά, καλείς τον πελάτη του το δείχνεις και έχεις δίπλα ένα καινούριο ίδιο με αυτό που έβγαλες για σύγκριση. Έγινε τίποτα από αυτά; Μάλλον όχι, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις. Άλλη περίπτωση που μου έρχεται στο μυαλό είναι το DPF. To μέτρησαν; Έλυσαν ένα να δουν τι γίνεται; Έχουν 4 ίδια αυτοκίνητα στο συνεργείο και αυτομάτως φταίει το βιοντήζελ;. Πρόσεξε κάτι. Δεν μίλησαν για κακής ποιότητας καύσιμο αλλά για το βιοντήζελ γενικά.
Βάζουμε όλοι από το ίδιο πρατήριο, πράγμα ύποπτο αρχικώς. Το θέμα είναι ότι εκεί βάζουν και ένα σωρό επαγγελματίες ταρίφες, οι οποίοι αν είχαν πρόβλημα θα τον είχαν κάνει ίσα μ'ένα άλογο στο ξύλο τον πρατηριούχο. Το γεγονός όμως ότι τα προβλήματα παρουσιάστηκαν σχεδόν τον ίδιο μήνα και με σχεδόν τα ίδια χλμ. σε όλα περιπλέκει την κατάσταση και ανοίγει πεδίο για κάθε είδους συνωμοσιωλογίες.
Μόνο εγώ άλλαξα πετρέλαιο και έβαλα και βελτιωτικό. Είδα καλυτέρευση στον λόξυγγα, μπορεί και 60% (λέμε τώρα), τώρα δεν μου κάνει τίποτα πριν τα 80-90 εκτός αν επιταχύνω γερά, αλλά το πρόβλημα δεν εξαλείφθηκε, Ψηλά αγκομαχεί, είναι δε αδύνατο να πας πάνω από 120-130, παλιά πήγαινε και 170. Έτσι δε σε πετύχει πάνω σε προσπέραση, πάει η ψυχή σου στην Κούλουρη.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.