Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rafi
#119016 Ηταν στα αρχειάκια του ΥΜΕ πριν κάνα μήνα περίπου..
Άβαταρ μέλους
By dstou
#226456 4 από τα 5 Ντάστερ της εταιρείας είναι στην εντατική. Το πρόβλημα : μπουκώματα στην τροφοδοσία, με αποτέλεσμα το αμάξι να μην μπορεί να επιταχύνει καλά, αλλά ούτε να να πάει πρακτικά πάνω από 70-90 χαω (ανάλογα με την περίπτωση). Τα αμάξια περπατάνε σαν να έχουν λόξυγγα. Φυσικά η εταιρεία τα ρίχνει στο βιοπετρέλαιο. Δοκιμάσαμε και καθαριστικό, καθώς και ακριβό πετρέλαιο, βελτιώθηκε η κατάσταση αλλά όχι επαρκώς.
Όλα τα αμάξια είχαν από 40-50.000 χλμ.
Προς το παρόν μου έδωσαν ένα Ραβ4 βενζίνα, 2.000 κ.εκ., τριετίας. Με ενυπωσίασε η κατανάλωση, 9λ//100 χλμ εδώ και δύο εβδομάδες με νορμάλ οδήγηση. Κατά τα άλλα νομίζω προτιμώ το Ντάστερ.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#226461
dstou έγραψε:4 από τα 5 Ντάστερ της εταιρείας είναι στην εντατική. Το πρόβλημα : μπουκώματα στην τροφοδοσία, με αποτέλεσμα το αμάξι να μην μπορεί να επιταχύνει καλά, αλλά ούτε να να πάει πρακτικά πάνω από 70-90 χαω (ανάλογα με την περίπτωση). Τα αμάξια περπατάνε σαν να έχουν λόξυγγα. Φυσικά η εταιρεία τα ρίχνει στο βιοπετρέλαιο. Δοκιμάσαμε και καθαριστικό, καθώς και ακριβό πετρέλαιο, βελτιώθηκε η κατάσταση αλλά όχι επαρκώς.
Όλα τα αμάξια είχαν από 40-50.000 χλμ.
Προς το παρόν μου έδωσαν ένα Ραβ4 βενζίνα, 2.000 κ.εκ., τριετίας. Με ενυπωσίασε η κατανάλωση, 9λ//100 χλμ εδώ και δύο εβδομάδες με νορμάλ οδήγηση. Κατά τα άλλα νομίζω προτιμώ το Ντάστερ.


Και γιατί δεν απαιτήσατε να σας δείξουν και να τεκμηριώσουν οι προφέσσορες, :svivhaha: πως ακριβώς το βιοντήζελ σας δημιουργεί το πρόβλημα;
Κάντε το. Έχει πολύ πλάκα να βλέπεις τα μούτρα των ηλιθίων, όταν καλούνται να αποδείξουν ότι ανυπόστατο ξεστομίζουν για να καλύψουν την άγνοια και την αταλαντοσύνη τους.
Ένας σκασμός προβληματικά εξαρτήματα έχει μπει από όλους τους κατασκευαστές ειδικά στα πετρελαιοκίνητα τα τελευταία χρόνια. Ψάξτε για αρχή, τι είδους μπεκ φοράνε τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, και ψάξτε και τις ρυθμιστικές βαλβίδες που υπάρχουν πριν από την αντλία υψηλής.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#226470 Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου δοκιμάστηκε;
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#226471 Ο dstou λέει ότι η κατάσταση βελτιώθηκε όταν βελτιώθηκε η ποιότητα του καυσίμου.
Γιατί αποκλείεται το ενδεχόμενο το βιοντίζελ που χρησιμοποιήθηκε να ήταν ακατάλληλο;

Θα φανεί άλλωστε αν έχουν βουλώσει τα συστήματα τροφοδοσίας ή ψεκασμού τους.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#226473
drdino έγραψε:Αλλαγή φίλτρου πετρελαίου δοκιμάστηκε;


Ντίνο δεν υπάρχει περίπτωση φίλτρου όταν ακούς 4/5 μαζεμένα στο συνεργείο με τα ίδια συμπτώματα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#226476 Βέβαια αν βάζουν από το ίδιο πρατήριο, καθότι εταιρικά, ίσως ενισχύεται η εκδοχή του κακού καυσίμου.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#226483
nass έγραψε:Βέβαια αν βάζουν από το ίδιο πρατήριο, καθότι εταιρικά, ίσως ενισχύεται η εκδοχή του κακού καυσίμου.


Σε όλα αυτά που εικάζονται και έχουν ως βασικό ύποπτο το κακής ποιότητας κάυσιμο, αυτός που το υποστηρίζει (όχι εσύ, το όποιο συνεργείο) οφείλει και να το αποδείξει. Πως; Από το ρεζερβουάρ μέχρι τα ακροφύσια των μπεκ, έχει ένα σκασμό πράγματα που μπορούν να λυθούν και να βρεθεί ο ένοχος. Ανοίγεις ένα από αυτά, καλείς τον πελάτη του το δείχνεις και έχεις δίπλα ένα καινούριο ίδιο με αυτό που έβγαλες για σύγκριση. Έγινε τίποτα από αυτά; Μάλλον όχι, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις. Άλλη περίπτωση που μου έρχεται στο μυαλό είναι το DPF. To μέτρησαν; Έλυσαν ένα να δουν τι γίνεται; Έχουν 4 ίδια αυτοκίνητα στο συνεργείο και αυτομάτως φταίει το βιοντήζελ;. Πρόσεξε κάτι. Δεν μίλησαν για κακής ποιότητας καύσιμο αλλά για το βιοντήζελ γενικά.
Άβαταρ μέλους
By nass
#226496 Ναι σωστά όλα αυτά, μας έχουν πρήξει με τις φτηνές δικαιολογίες για "κακό καύσιμο". Απλά το 4/5 δείχνει ένα συστηματικό πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#226518 Όλα τα αμάξια μας είναι με μακρόχρονη μίσθωση, δεν ασχολούμαστε παραπέρα. Τα παραδώσαμε στο συνεργείο και πήραμε αντικατάσταση. Ένα μόνο έχει φτιαχτεί μετά από 1 μήνα και τώρα δεν κάνει αυτά τα συμπτώματα, 1 βδομάδα βέβαια το έχουμε παραλάβει, δεν γνωρίζω τι του έκαναν τελικώς και συνήλθε. Τα υπόλοιπα είναι στη ράμπα. Ότι ακούμε σας μεταφέρω και μας είπαν ότι άδειασαν το ρεζερβουάρ από το πρώτο και ήταν μαύρο κατράμι.
Βάζουμε όλοι από το ίδιο πρατήριο, πράγμα ύποπτο αρχικώς. Το θέμα είναι ότι εκεί βάζουν και ένα σωρό επαγγελματίες ταρίφες, οι οποίοι αν είχαν πρόβλημα θα τον είχαν κάνει ίσα μ'ένα άλογο στο ξύλο τον πρατηριούχο. Το γεγονός όμως ότι τα προβλήματα παρουσιάστηκαν σχεδόν τον ίδιο μήνα και με σχεδόν τα ίδια χλμ. σε όλα περιπλέκει την κατάσταση και ανοίγει πεδίο για κάθε είδους συνωμοσιωλογίες. :hmmm:
Μόνο εγώ άλλαξα πετρέλαιο και έβαλα και βελτιωτικό. Είδα καλυτέρευση στον λόξυγγα, μπορεί και 60% (λέμε τώρα), τώρα δεν μου κάνει τίποτα πριν τα 80-90 εκτός αν επιταχύνω γερά, αλλά το πρόβλημα δεν εξαλείφθηκε, Ψηλά αγκομαχεί, είναι δε αδύνατο να πας πάνω από 120-130, παλιά πήγαινε και 170. Έτσι δε σε πετύχει πάνω σε προσπέραση, πάει η ψυχή σου στην Κούλουρη. :help:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#226532 Υπάρχει λόγος που ρώτησα για το φίλτρο. :lol: Anyway...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#226573 Θα τηλεφωνήσω να δω τι κάνουν και θα ρωτήσω για τη διάγνωση και το φίλτρο για το δικό μου.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#226675
dstou έγραψε:Όλα τα αμάξια μας είναι με μακρόχρονη μίσθωση......


Αυτή την πληροφορία την δίνουν από την αρχή. Αντί να καθόμαστε να ποστάρουμε διάφορα, θα σου βάζαμε αυτόν και θα τα κάλυπτε όλα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#231575 Aλλαγή φίλτρου πετρελαίου, φίλτρου αέρα, άδειασμα ρεζερβουυάρ στα Ντάστερ. Σε ένα από τα 4 και αλλαγή αντλίας καυσίμου. Παραλαμβάνουμε από βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
#236029 Αραια και που καπου μεταξυ ταχυτητας 100-120 κανει καποια μικροκομπιασματα.Διαβαζω οτι ανα αραια διαστηματα εχει παρατηρηθει και σε αλλα αυτοκινητα με τον 1.5 dci.Aπαντηση ξεκαθαρη για το πού οφειλεται δεν εχω παρει.