< >
REALZEUS έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι η Μανσορι έβαλε τον μυστικό τεχνικό διευθυντή της, τον Adrian Newey, και σχεδίασε ένα αεροδυναμικό πακετάκι με +50% downforce με το ίδιο drag. Έτσι ακριβώς έγινε!
Φαντάζομαι θα έχεις κάποια άποψη ως προς την απουσία των επαναστατικών (και ΤΕΛΕΙΑΣ αεροδυναμικής) αεροελαστικών πλαστικών στον προφυλακτήρα της speciale (και της F12, LaFerrar, California T κ.ο.κ). Για πες μας .
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
REALZEUS έγραψε:Τι να σου πω τζιγέρι μου; Ότι αναπτύχθηκε ένα καλύτερο σχέδιο με την πάροδο των ετών; Αυτό βέβαια το γνωρίζεις, δεν χρειάζεται να στο πει κανείς.
τζιγέρι?
ποιο είναι το καλύτερο σχέδιο? Τι ακριβώς αντικατέστησε τις ελαστικές αυτές γρίλιες που ΔΕΝ υπήρχε πριν την 458?
Αν δεν γνωρίζεις απλά πες ότι δεν γνωρίζεις (και το τι γνωρίζω εγώ άστο καλύτερα).
Εν ολίγοις μπορεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Mansonry να σας φαίνονται αστεία, δεν είναι όμως περισσότερο αστεία από τα εργοστασιακά. Αν μη τι άλλο η Mansonry δεν τα παρουσιάζει σαν "τεχνολογία F1".
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
IKE έγραψε:REALZEUS έγραψε:Τι να σου πω τζιγέρι μου; Ότι αναπτύχθηκε ένα καλύτερο σχέδιο με την πάροδο των ετών; Αυτό βέβαια το γνωρίζεις, δεν χρειάζεται να στο πει κανείς.
τζιγέρι?
ποιο είναι το καλύτερο σχέδιο? Τι ακριβώς αντικατέστησε τις ελαστικές αυτές γρίλιες που ΔΕΝ υπήρχε πριν την 458?
Αν δεν γνωρίζεις απλά πες ότι δεν γνωρίζεις (και το τι γνωρίζω εγώ άστο καλύτερα).
Εν ολίγοις μπορεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Mansonry να σας φαίνονται αστεία, δεν είναι όμως περισσότερο αστεία από τα εργοστασιακά. Αν μη τι άλλο η Mansonry δεν τα παρουσιάζει σαν "τεχνολογία F1".
Δεν ξέρεις τι είναι τα τζιγέρια; Εντύπωση μου κάνει για παντογνώστη...
Από εκεί και πέρα, η εξέλιξη δεν σταματάει. Βρήκαν λοιπόν καλύτερο τρόπο για την Speciale (πορτάκια που ανοίγουν με την πίεση του αέρα) σε σχέση με τα φτεράκια της Italia.
REALZEUS έγραψε:IKE έγραψε:REALZEUS έγραψε:Τι να σου πω τζιγέρι μου; Ότι αναπτύχθηκε ένα καλύτερο σχέδιο με την πάροδο των ετών; Αυτό βέβαια το γνωρίζεις, δεν χρειάζεται να στο πει κανείς.
τζιγέρι?
ποιο είναι το καλύτερο σχέδιο? Τι ακριβώς αντικατέστησε τις ελαστικές αυτές γρίλιες που ΔΕΝ υπήρχε πριν την 458?
Αν δεν γνωρίζεις απλά πες ότι δεν γνωρίζεις (και το τι γνωρίζω εγώ άστο καλύτερα).
Εν ολίγοις μπορεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Mansonry να σας φαίνονται αστεία, δεν είναι όμως περισσότερο αστεία από τα εργοστασιακά. Αν μη τι άλλο η Mansonry δεν τα παρουσιάζει σαν "τεχνολογία F1".
Δεν ξέρεις τι είναι τα τζιγέρια; Εντύπωση μου κάνει για παντογνώστη...
Από εκεί και πέρα, η εξέλιξη δεν σταματάει. Βρήκαν λοιπόν καλύτερο τρόπο για την Speciale (πορτάκια που ανοίγουν με την πίεση του αέρα) σε σχέση με τα φτεράκια της Italia.
Μήπως εννοείς τζιέρι?
REALZEUS έγραψε:Δεν ξέρεις τι είναι τα τζιγέρια; Εντύπωση μου κάνει για παντογνώστη...
Έχει κάποια σχέση με το θέμα μας? Όχι. Επίσης να μιλας καλύτερα, άσε τα "παντογνώστη" κλπ. Έκανα αναφορά το ποστ σου.
REALZEUS έγραψε:Από εκεί και πέρα, η εξέλιξη δεν σταματάει. Βρήκαν λοιπόν καλύτερο τρόπο για την Speciale (πορτάκια που ανοίγουν με την πίεση του αέρα) σε σχέση με τα φτεράκια της Italia.
Τα πορτάκια υπήρχαν και πριν την 458*, άρα καταλαβαίνεις (?) ότι αυτά όλα τα 'βοηθήματα' είναι κυρίως διακοσμητικές λύσεις εντυπωσιασμού.
Και μία BMW 116 έχει "πορτάκια", μιλάμε για τεχνολογία κόστους ~20 ευρώ.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Nikos! έγραψε:
Μήπως εννοείς τζιέρι?
Προφανώς.
Αφήστε την προσωπική κόντρα. To report κλείνει (προς το παρόν).
Αν συνεχίσετε με το ίδιο τρόπο την συζήτηση, θα μειωθεί δραματικά γρήγορα η ανοχή μας. [mod]
«Ο Marchionne ήθελε να φτιάξουμε ένα φορτηγό», είπε ο Montezemolo, δίχως άλλο αστειευόμενος, «αλλά τον έπεισα να αλλάξει γνώμη». Από την πλευρά του ο Marchionne δήλωσε ότι η Ferrari θα συνεχίσει «να φτιάχνει δίπορτα σπορ αυτοκίνητα, όχι SUV ή τετράπορτα μοντέλα».
Η είδηση αυτή έρχεται την ίδια μέρα που η Ferrari έσπευσε να διαψεύσει τις φήμες περί μοτοσικλέτας με τη φίρμα της, οι οποίες φήμες είχαν ως βάση την κατάθεση πατέντας για δικύλινδρο σε V κινητήρα.
Ο Marchionne επίσης φρόντισε να διαψεύσει και τα σενάρια ότι σκοπεύει να αυξήσει τον όγκο παραγωγής της Ferrari από τα 7.200 αυτοκίνητα το χρόνο σήμερα, στα 10.000, λέγοντας ότι είναι ευχαριστημένος με τα νούμερα όπως έχουν.
Μιλώντας για τα σχέδια που έχει για την εταιρεία, ο Marchionne αρνήθηκε ότι υπάρχει κάποια στρατηγική ενσωμάτωσης της Ferrari στον όμιλο FCA (Fiat Chrysler Automobiles), φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να πει ότι «η ανάμιξη του αίματός τους θα ήταν θανάσιμη και για τις δύο [εταιρείες]»
Υποστήριξε ότι η πρώτη του προτεραιότητα είναι να επιστρέψει η Scuderia Ferrari στην κορυφή της Formula 1, ένας στόχος που τον περιέγραψε ως «μη διαπραγματεύσιμο».
http://www.drive.gr/news/kosmos/h-ferra ... n-montelon
more LOLz:
LOL-overload:
Για να λείπει το τρικ με την τρύπα στα εμπρός φτερά και καπώ θα πίστευε κανείς πως είναι εντελώς διακοσμητικό και δεν προέκυψε μετά από μήνες εντατικών δοκιμών στην ΑΕΡΟΣΥΡΑΓΓΑ. Είναι να τρελαίνεται κανείς.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)