Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By krom
#381293 H FF είναι για κόμηδες και λόρδους με κάστρα. Η 612 είναι για την Παρισία Χίλτον.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#382497
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#382564 Αυτός ο Σμης μου θυμίζει το Γκιωνάκη στην παρακάτω ταινία



:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#383757 Και σε φούξια να την έβγαζαν πάλι κούκλα θα ήταν! ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Govus
#383798 Εικόνα

Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#383813
georgetz έγραψε:^

Τι έχουμε εδώ ? Σαν να μην άκουσε καθόλου το μπροστινό , δεν νομίζω να πήγαινε και με πολλά


Με πιο πολλά από όσα σήκωνε η στροφή και η άσφαλτος αυτή (πατήστε πάνω στην εικόνα για να παίξει το βίντεο):



Παίζει να είχε και πολλή σκόνη το οδόστρωμα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#383825 Πάρα πολλά μούτρα.

Τέτοια αυτοκίνητα δεν είναι για αναβασεις.

< >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#383966 "Είναι" αρκεί να φρενάρεις λιγο νωρίτερα. Έχω περπατήσει το συγκεκριμένο δρόμο (για κανα 2 πανοραμικές φώτο) και γλίστρησα με τα πόδια σε μερικές φουρκέτες. Η άσφαλτος είναι επίτιμη Θεσσαλονικιώτισσα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#384016
JimClark έγραψε:"Είναι" αρκεί να φρενάρεις λιγο νωρίτερα. Έχω περπατήσει το συγκεκριμένο δρόμο (για κανα 2 πανοραμικές φώτο) και γλίστρησα με τα πόδια σε μερικές φουρκέτες. Η άσφαλτος είναι επίτιμη Θεσσαλονικιώτισσα :lol:


Το "νωρίτερα" είναι πάντα σχετικό. Από το βίντεο φαίνεται η έλλειψη εμπειρίας να πατάει σε ακάθαρτο.

Είναι νομίζω υπερβολικά φαρδύ αυτοκίνητο για ανάβαση και δε ξέρω κατά πόσο είναι ευέλικτο στα κλειστά κομμάτια.

Τέσπα, μια ακριβή Κυριακή στη παιδική χαρά.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#384061 Το ότι δεν άρπαξε το σασί πχ το θεωρούμε σίγουρο ε;

Πόθεν προκύπτει ότι είναι ΄μόνο λαμαρινοδουλειά; (που και πάλι μιλάμε για αστρονομικά ποσά)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#384064
Nikos! έγραψε:Το "νωρίτερα" είναι πάντα σχετικό. Από το βίντεο φαίνεται η έλλειψη εμπειρίας να πατάει σε ακάθαρτο.


Η γραμμή του ήταν η θεωρητικά σωστή. Το ότι ήταν τόσο γλιστερό το κομμάτι θα έπρεπε να το υπολογίσει, αλλά λάθη κάνουν ακόμα και πιλότοι F1. Ο συγκεκριμένος πάντως είναι καλό χέρι και γυρνάει στο 1:21 στις Σέρρες.


JBT έγραψε:Πόθεν προκύπτει ότι είναι ΄μόνο λαμαρινοδουλειά; (που και πάλι μιλάμε για αστρονομικά ποσά)


Δεν μπορείς να ξέρεις. Θα μάθω όμως. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η επισκευή θα κοστίσει εξαψήφιο νούμερο, ακόμα και αν δεν άρπαξε σασί. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#384085
REALZEUS έγραψε:Δεν μπορείς να ξέρεις. Θα μάθω όμως. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η επισκευή θα κοστίσει εξαψήφιο νούμερο, ακόμα και αν δεν άρπαξε σασί. :lipsealed:



θα πάρει πολλούς πόντους λάιονεςς όμως :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#384133
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:Το "νωρίτερα" είναι πάντα σχετικό. Από το βίντεο φαίνεται η έλλειψη εμπειρίας να πατάει σε ακάθαρτο.


Η γραμμή του ήταν η θεωρητικά σωστή. Το ότι ήταν τόσο γλιστερό το κομμάτι θα έπρεπε να το υπολογίσει, αλλά λάθη κάνουν ακόμα και πιλότοι F1. Ο συγκεκριμένος πάντως είναι καλό χέρι και γυρνάει στο 1:21 στις Σέρρες.


Δία μου, άλλο οι Σέρρες που είναι πίστα και άλλο ο δημόσιος δρόμος. Γνωρίζεις αν έκανε προπόνηση με τη 459 σε hillclimb?

Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι η γραμμή ήταν σωστή. Νομίζω έπρεπε να μείνει πιο μέσα καθώς φαίνεται late apex corner. Aν κρίνω από τα κατεβάσματα, έχει αργήσει πάρα πολύ να φρενάρει και τελικά δε φρενάρει ευθεία αλλά με το τιμόνι στριμμένο και γιαυτό τον βγάζει έτσι εκτός. Νομίζω είχε πολλά χιλιόμετρα για ένα apex που ήταν 5 μέτρα μετά από εκεί που ξεκίνησε να στρίβει.