Όσο για τον Μιχάλη, νιώθει ότι είναι το σωστό για τον ίδιο, καθώς ήταν πικραμένος από κάποιες συμπεριφορές στο Drive. Εκεί που πήγε πάντως θα έχει πιο πολύ διοικητικό ρόλο με επικέντρωση σε πιο καθημερινά οχήματα. Χάσαμε γενικά ως αναγνωστικό κοινό έναν καλό reviewer για supercars.
Auto Express has learned straight from Ferrari the high-riding model will be unveiled in 2021 and marketed as a FUV (after “Ferrari Utility Vehicle.”)
Θα είναι ψηλό σαν SUV, αλλά δεν θά 'ναι SUV...
Θα πηγαίνει λίγο εκτός δρόμου σαν SUV, αλλά δεν θά 'ναι SUV...
Θα είναι ανταγωνιστής των SUV, αλλά δεν θά 'ναι SUV...
Θά 'ναι σαν SUV, αλλά θά 'ναι FUV...
Τουλάχιστον οι άλλες (Porsche, Lamborghini, Aston Martin, κτλ) είναι τίμιες και το λένε στα ίσια...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Και αν σας πέσει βαρύ το πέντιγκρη (γέρος, φοράδες κλπ) βλέπετε και το παρακάτω
But soon we won’t have that choice. Cars like the SF90 are the medium-term future of the supercar, a way to keep the flame of combustion engines lit until they’re finally snuffed out by a switch to fully-electric power.
Fortunately, there’s more to the SF90 than that. It’s the fastest mid-engined road-going Ferrari, and it’s also the most exploitable. This thing cruises like a Japanese coupe, accelerates like a Bugatti, laps Fiorano as quick as a LaFerrari, yet any driver with a sniff of talent could jump in it and toss it around like an entry-level Cayman.
There’s not much the SF90 can’t do, except carry enough luggage to make the most of its excellent touring potential (the electric motors up front decimate trunk space). Oh, and smoke a Leaf at the lights in an EV showdown.
https://www.roadandtrack.com/new-cars/f ... -to-drive/
Και οι άραβες θα κοροιδεύουν.
ίσως με χρυσό wrap να φτιάχνει
Miatakias έγραψε:Τι αηδία ειναι αυτή?
Και οι άραβες θα κοροιδεύουν.
ίσως με χρυσό wrap να φτιάχνει
Πιπερι στο στομα!!! ...ουναρος ειναι!!!