Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#447749 Πετάξτε τις |λογοκρισία| τα ηλεκτρομοτόρια και βάλτε έναν χιλιάρι τούρμπο με καμιά 150 άτια, κάντε το πισωκίνητο και τυλίξτε μου ένα σε συσκευασία δώρου! :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#447806
REALZEUS έγραψε:Υπάρχουν ακόμα μαζικές εταιρείες (π.χ. Mazda, Ford) που τον πρώτο λόγο τον έχουν οι μηχανολόγοι. :iconcool:


Για την Mazda που την έχει η Ford σαν R&D και όταν βγάλει κάτι καλό το ακολουθεί δείχνοντας στους μετόχους μειωμένα δικά της έξοδα τους τμήματος ΟΚ συμφωνώ, αλλά η Ford βγάζει 50 μοντέλα σε όλο τον κόσμο και 1-2 nice, θα μπορούσαν αυτές οι 2 εταιρίες της αναφοράς σου να ζούσαν μόνο με Wankel και Mastang, άντε και 1-2 ακόμα ? Νομίζω όχι, και αν δεν υπήρχε η Ford να σώσει την Mazda σήμερα θα υπήρχε μόνο στην ιστορία.

Σέβομαι την Mazda για τα έργα της και την επιμονή της, είχα κάποτε ένα, και την Ford γιατί συμμετέχει 100 χρόνια τώρα συνεχώς σε κάθε μορφή αγώνα, και tranzit είχα, οπότε ήταν στις επιλογές μου κάποτε και παράπονο ουδέν, τίμια για τη δουλειά που τα ήθελες, το ότι το tranzit τότε είχε τον εξ ολοκλήρου μαντεμένιο κινητήρα του Αμερικανικού Pinto δεν λέει τίποτα πέραν των τεράστιων αποθηκών που διαλέγουν ότι υπάρχειστα ράφια και στήνουν ένα αμάξι.

Η αναφορά σε 2 μάρκες όταν υπάρχουν άλλοι 30plus μαζικοί κατασκευαστές δείχνει ότι δεν πέφτω πολύ έξω, αυτός είναι και ο λόγος που οι μαζικοί κατασκευαστές δημιουργούν εντελώς ξεχωριστές μάρκες ή τμήματα για την κατασκευή αυτοκινήτων για οδήγηση και όχι απλή μεταφορά.

Nissan / Infinity
Toyota / Lexus
Μerc / AMG
Opel / OPC
BMW / M
Renault / Renault Sport
PSA / Peugeot Sport
κλπ, εκεί oι μηχανικοί ίσως έχουν τον 1ο λόγο και μεγαλύτερη ελευθερία να δημιουργήσουν πείθοντας όμως πρώτα τα συμβούλια ότι θα έχουν επιτυχία, είναι χαρακτηριστικός ο λόγος του Κάρλος Γκόν στον επικεφαλής της Renault sport όταν ανέλαβε τον όμιλο. του έδωσε το κλειδί λέγοντας φρόντισε να βγάλεις κέρδη αλλιώς θα σου το κλείσω το μαγαζί, αρκετά χρήματα χάνω από την F1, εκείνη τη χρονιά η Renault Sport έβγαλε 30 μύρια κέρδη, το ίδιο πάνω - κάτω υπάρχει και στους υπόλοιπους αφού κανείς δεν παίζει κορώνα γράμματα τις μετοχές τους στα χρηματιστήρια, άλλωστε οι συγχωνεύσεις αυτό δείχνουν, κέρδη πάσει θυσία μέσω οικονομίας κλίμακας με πολλά μοντέλα που έχουν ίδιο πάτωμα και κινητήρες και μικροδιαφορές στα υπόλοιπα, δες το VW group πως παραμυθιάζει τους αγοραστές, κλειδί της ιστορίας ο ειδικός τύπος, για να μην ξεχνιόμαστε δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#447812 Η Mazda είναι ανεξάρτητη από την Ford εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης δεν έπαιρνε έτοιμο R&D! Οι κινητήρες από 1800 cc (MZR) και πάνω ήταν της Mazda που τους έδινε στην Ford και όχι το αντίθετο. Το 6άρι είχε εντελώς διαφορετικό σασί από το Mondeo της εποχής. Σήμερα δεν έχουν καμία σχέση πια.

Από εκεί και πέρα δεν έχεις άδικο, αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Υπάρχουν ακόμα μερικοί τρελοί που βγάζουν αυτοκίνητα για όσους αγαπούν την αυτοκίνηση. Πως να μην αγαπάς λοιπόν τις Alfa Romeo, BMW (κι ας γκρινιάζει ο πολυχρονεμένος μας HF), Mazda, Ford, Subaru και μερικές άλλες που σίγουρα ξεχνάω;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#447820
REALZEUS έγραψε:Η Mazda είναι ανεξάρτητη από την Ford εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης δεν έπαιρνε έτοιμο R&D! Οι κινητήρες από 1800 cc (MZR) και πάνω ήταν της Mazda που τους έδινε στην Ford και όχι το αντίθετο. Το 6άρι είχε εντελώς διαφορετικό σασί από το Mondeo της εποχής. Σήμερα δεν έχουν καμία σχέση πια.

Από εκεί και πέρα δεν έχεις άδικο, αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Υπάρχουν ακόμα μερικοί τρελοί που βγάζουν αυτοκίνητα για όσους αγαπούν την αυτοκίνηση. Πως να μην αγαπάς λοιπόν τις Alfa Romeo, BMW (κι ας γκρινιάζει ο πολυχρονεμένος μας HF), Mazda, Ford, Subaru και μερικές άλλες που σίγουρα ξεχνάω;


Παρεξήγησες, δεν είπα ότι η Mazda έπερνε από την Ford, το αντίθετο είπα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#447828 To 2αρι εξακολουθεί να έχει πάτωμα Ford (ή μάλλον συμπαραγωγής?). Είναι το μόνο που τους ξεμεινε.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#447871
cosneo έγραψε:To 2αρι εξακολουθεί να έχει πάτωμα Ford (ή μάλλον συμπαραγωγής?). Είναι το μόνο που τους ξεμεινε.
Λαθος. Το προηγούμενο 2αρι είχε το ίδιο πάτωμα.
Το καινούργιο έχει από cx5 συν το sedan ότι είναι toyota yaris από κατω.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#447919
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες μπερδεύετε τις αυτοκινητιστικές σας φαντασιώσεις με τις εμπορικές αποφάσεις που παίρνει μια εταιρεία για να βγάλει χρήμα.
Η Toyota ή η Honda δεν σταμάτησαν να βγάζουν τα μοντέλα που αναφέρετε παραπάνω επειδή φλώρεψε κάποιος CEO αλλά επειδή πήραν στρατηγική απόφαση να κυνηγήσουν άλλο κοινό.

Μη διαβάζουμε μαργαριτάρια επιπέδου 'Η Pirelli δεν ξέρει να φτιάχνει λάστιχα επειδή στην F1 φθείρονται πιο γρήγορα σε σχέση με της Bridgestone'.

Supra πάντως Ντίμη θα ξαναβγεί.
:iconcool:


μαλλον δεν καταλαβες τι ειπαμε.
Δεν γινεται το 1988 πχ να πιστευεις ότι υπαρχει συγκεκριμνο κοινο,να παρουσιάζεις αυτοκινητο,επειτα για 20 χρονια να το ξεχνας κανονικα,και επειτα από 20 χρονια να ξαναθυμάσαι ότι υπαρχει το ιδιο κοινο και να ξαναπαρουσιάζεις σουπρα πχ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#447920 Ντίμη υπάρχουν κοινά όχι ένα κοινό.
Την περίοδο Α έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει Supra, την περίοδο Β έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει μια υβριδική |λογοκρισία|, την περίοδο Γ έστησε ένα ντηλ με τη BMW και ξαναβγάζει Supra επειδή έκρινε ότι μπορεί να βγάλει λεφτά από αυτό.

Πχ και η Alfa θεωρώ ως Έντης Εκατονσαρανταεφτάς ότι έκανε |λογοκρισία| που δεν έβγαλε Spider.
Οι άνθρωποι προτίμησαν να επενδύσουν χρόνο και χρήμα στη Stelvio επειδή εμπορικά τους δίνει πηρούνι σε μεγαλύτερη πίτα.
Σαν εταιρεία σωστά έπραξαν.
Από τη σκοπιά ενός καυλωμένου με τη μάρκα έκαναν |λογοκρισία|.

Αυτό λέω και για τους Ιάπωνες.
Για την Toyota είχα διαβάσει κάποτε ένα case study που ανέλυε το πως προτίμησαν στρατηγικά (2006-7 κάπου εκεί) να επενδύσουν σε ένα χιπστεροτζηποειδές (για US) και στην υβριδική τεχνολογία αντί να βγάλουν αντικαταστάτες σε Celica και MR2.
Αυτός που χύνει βλέποντας τη Celica να χιμάει στη λασποθάλασσα στο Σαφάρι προφανώς θα το θεωρήσει |λογοκρισία|.
Αν δούμε τα κουκιά μπορεί να ήταν πολύ σωστή κίνηση.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#447922 Το να λέμε για την Τογιοτα ( την μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως κατά περιόδους υπενθυμίζω, τις μεθόδους παραγωγής της οποίας αντιγράφουν οι υπόλοιποι) ότι δεν είχε την δυνατότητα να φτιάξει και suv και σπορ αυτοκίνητα αλλά έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στα δύο μου φαίνεται τουλάχιστον υπερβολικό. Και μπορεί η ύπαρξη σπορ αυτοκινήτων , η συμμετοχή στους αγώνες να αφορά ένα περιορισμένο σχετικά κοινό, αλλά το κοινό αυτό είναι σημαντικό γιατί και φανατικό είναι και δημιουργεί εντυπώσεις και στους "άσχετους". Άσε που ακόμη και αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται για την οδήγηση ενδιαφέρεται για την εικόνα που προβάλλει προς τα έξω και κανείς δεν θέλει να αγοράσει ένα αμάξι που θα αγόραζε μόνο ο παππούς του.Το πρόβλημα με τους Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια είναι ότι πέρα από την συνέχεια, αργούν να προσαρμοστούν και στις ανάγκες που προκύπτουν, η Τογιοτα πχ μόλις πριν 11 μήνες αποφάσισε να φτιάξει τμήμα για αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, παρόλο που ήταν η πρωτοπόρος στα υβριδικά ενώ έχουν μείνει πολύ πίσω και στο θέμα της αυτόνομης οδήγησης
https://jalopnik.com/japans-car-industr ... 1819765794

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#447924 Η κάθε Toyota προφανώς μπορεί να φτιάξει καλά sportscars αν το αποφασίσει και το δοκιμάσει 2-3 φορές. Το ότι ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο δεν λέει απολύτως τίποτα όμως, όπως αποδείχτηκε και στην F1 και το Le Mans... Η εξειδίκευση είναι άσχετη με το μέγεθος και τα χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#447942
REALZEUS έγραψε:Η κάθε Toyota προφανώς μπορεί να φτιάξει καλά sportscars αν το αποφασίσει και το δοκιμάσει 2-3 φορές. Το ότι ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο δεν λέει απολύτως τίποτα όμως, όπως αποδείχτηκε και στην F1 και το Le Mans... Η εξειδίκευση είναι άσχετη με το μέγεθος και τα χρήματα.
Μάλλον δεν έγινα σαφής. Λέει ο Εντι από πάνω ότι δεν έβγαιναν τα κουκιά για να φτιάξουν και σπορ αυτοκίνητα. Αυτό θεωρώ ότι δεν ισχύει , όντας μια εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρεία. Το γεγονός ότι δεν μπορούν να κερδίσουν στο le mans ή ότι η Honda δεν μπορεί να φτιάξει κινητήρα της προκοπής στην f1 έχει να κάνει κατά την γνώμη μου με το γεγονός ότι δεν έχουν συνέχεια όπως λέει και ο dstou . Έρχονται, δοκιμάζουν , ενίοτε πετυχαίνουν κάτι καλό, τα παρατάνε , ξανάρχονται μετά από χρόνια κλπ. Ξεχνάμε μήπως πόσα χρόνια χρειάστηκε η Mercedes για να ξαναγίνει πρωταθλήτρια? Δεν πήγε πουθενά όμως. Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα δρόμου. Που θα ήταν τώρα η Supra, το GT 86, το Integra Type R αν είχε συνεχιστεί γραμμικά η εξέλιξη τους από γενιά σε γενιά?

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447949 Aς μην βάλουμε στην εξίσωση τους αγώνες Φ1 ή πρωτοτύπων, είναι τοοόσο μακρυά από τη σειρά παραγωγής που δεν έχει νόημα να ψάχνουμε για προεκτάσεις ή επιρροές σε αυτά ή από αυτά.

αλλά το κοινό αυτό είναι σημαντικό γιατί και φανατικό είναι και δημιουργεί εντυπώσεις και στους "άσχετους".


Spot on που λένε κα οι γαλλομαθείς. Μόλις τώρα έθιξες σε μεγαλύτερο βάθος το πρόβλημα που είτε λέγεται γυρίζω την πλάτη μου στα ζμπορ, είτε ασχολούμαι αποσπασματικά με αυτά. :s_howdy
Φαί για να σκεφτείτε : Διαβάζω ότι το Πόλο Gti, ένα αμάξι που η αυτοκίνηση δεν θα αντιληφθεί την έλλειψή του αν η εταιρεία δεν το παρήγαγε καν, αντιστοιχεί μόνο στο 7-8% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.
Όμως, το 7-8% δίνει πολύ περισσότερα ανά μονάδα από όλους τους υπόλοιπους, παράγει δε (εκτίμηση δικιά μου) το 50% τουλάχιστον των ειδήσεων, των βίντεο, των εντυπώσεων και των συνειρμών από όλη την υπόλοιπη σειρά. Προς όλους, ιδιαίτερα τους οπαδίστι και τους άσχετους, μακράν τους δύο καλύτερους πελάτες του κάθε μαγαζιού.
Άμεσα το Λαικό μπορεί να είχε κερδίσει (γλιτώσει) κάποια χρήματα μην ξοδεύοντας για την εξέλιξη και το μάρκετιΓΚ αυτού του αυτοκινήτου, αλλά μακροπρόθεσμα τι θα κέρδιζε (ή έχανε :iconcool: )?
Άλλα αυτοκίνητα δε, πιο πιασάρικα και ακριβοθώρητα, π.χ. LFA, NSX, Ford GT μπορούν από μόνα τους να αποτελέσουν την ζωντανή διαφήμιση της εταιρείας, και ειλικρινά δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί πρέπει να παρουσιάζονται κάθε 30-40 χρόνια και όχι πιο συχνά, παρόλο ότι δεν αποτελούν τον πυρήνα της μπίζνας αυτών των εργοστασίων.
Δέχομαι ότι η διοίκηση κάποιων μαγαζιών μπορεί να είναι πιο αυστηρή από κάποια άλλα στη διαχείριση και κατανομή των κονδυλίων r&d και τις πολιτικές διάθρωσης της γκάμας και προσσέγγισης του αγοραστικού κοινού, αλλά ΙΜΟ bad the lies (Tσίπρας mode on), με αυτές τις πρακτικές περιορισμού και κολόβωσης της γκάμας κανένας δεν θα σε θεωρήσει πραγματικά μεγάλο και πλήρη στο διηνεκές.
Καταλήγουν δε οι λίγοι οπαδίστι των εργοστασίων αυτών να μιλάνε σαν τους αλφαρομεάκηδες στα φόρα και στις κατ΄ιδίαν συζητήσεις, πάντα σε παρελθόντα χρόνο δηλαδή σε στυλ: 'ρε όταν η Χόντα έβγαζε άλογα εσείς τρώγατε βελανίδια ακόμη' κ.α. γραφικά λες και επειδής έβγαλες μια φορά αλόγατα το έκανες το καθήκον σου και δε χρειάζεται να το επαναλάβεις ξανά, κάτι σαν το προσκύνημα στη Μέκκα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#447955
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη υπάρχουν κοινά όχι ένα κοινό.
Την περίοδο Α έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει Supra, την περίοδο Β έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει μια υβριδική |λογοκρισία|, την περίοδο Γ έστησε ένα ντηλ με τη BMW και ξαναβγάζει Supra επειδή έκρινε ότι μπορεί να βγάλει λεφτά από αυτό..

αυτό λεμε ρε Εντι,οτι εκανε λαθος που εκρινε ότι δεν υπαρχει κοινο την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.
Την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο,αλλοι κατασκευαστες βρηκαν μια χαρα αυτο το κοινο, να τους πουλησουν αντιστοιχα αυτοκίνητα.
Που πουλαγαν σπορτς καρς αυτοι,σε άλλο πλανητη?

EDDIE_147 έγραψε:Πχ και η Alfa θεωρώ ως Έντης Εκατονσαρανταεφτάς ότι έκανε |λογοκρισία| που δεν έβγαλε Spider.
Οι άνθρωποι προτίμησαν να επενδύσουν χρόνο και χρήμα στη Stelvio επειδή εμπορικά τους δίνει πηρούνι σε μεγαλύτερη πίτα.
Σαν εταιρεία σωστά έπραξαν.
Από τη σκοπιά ενός καυλωμένου με τη μάρκα έκαναν |λογοκρισία|...

εντεως διαφορετικη περιπτωση,οπου υπαρχουν 1000 λογοι για τις αποφασεις της αλφαρομεο.
Στην τογιοτα που συζητάμε δεν βρισκω ουτε 1.

EDDIE_147 έγραψε:Αυτό λέω και για τους Ιάπωνες.
Για την Toyota είχα διαβάσει κάποτε ένα case study που ανέλυε το πως προτίμησαν στρατηγικά (2006-7 κάπου εκεί) να επενδύσουν σε ένα χιπστεροτζηποειδές (για US) και στην υβριδική τεχνολογία αντί να βγάλουν αντικαταστάτες σε Celica και MR2.
Αυτός που χύνει βλέποντας τη Celica να χιμάει στη λασποθάλασσα στο Σαφάρι προφανώς θα το θεωρήσει |λογοκρισία|.
Αν δούμε τα κουκιά μπορεί να ήταν πολύ σωστή κίνηση
.


όχι δεν είναι σωστη κινηση,η σωστη κινηση είναι αυτή που κανει η πορσε με την 911,η πενβε με τα Μ ,η βολκσβαγκεν με το γκολφ gti κλπ.
Γιατι όταν το κανεις αποσπασματικα, αυτό που μενει είναι οι διάφοροι Ντιμηδες, να καταλαβαινουν τις ικανότητες σου σαν κατασκευαστης και να σου σφιγγουν το χερι,αλλα υπαρχουν και οι αλλοι που δεν είναι Ντιμηδες.
Αυτοι οι αλλοι,εμβολιασμενοι χρονια από την εικονα της 911 πχ επι 40 χρονια ,δεν θα μπορεσουν ποτε να προτιμησουν το προιον σου,ακομα καιανειναι καλυτερο.Δεν θα το προτιμησουν γιατι δεν υπαρχει αυτή η συνεχεια,δεν μπορεις να φυτευτες μεσα στο μυαλο,μεσα στη συνειδηση τους με αποσπασματικες προσπάθειες κάθε 10-20 χρονια,οσο καλες και αν είναι.

Να σου δωσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις.
Ρωτα τον Κικιζα εάν θα προτιμουσε ένα nsx ή μια 911 της ιδιας εποχης.
Φαντασου τωρα να πας και να ρωτήσεις και ακομα πιο ασχετους.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#448032 Παίδες μπερδευτήκαμε.
Belgarion εγώ δεν είπα αν είχαν τα κουκιά ή τα ρεβύθια.
Αποφάσισαν να αλλάξουν στρατηγική στην οποία δεν χωρούσαν οι αντικαταστάτες των celica και mr2.
Δεν ξέρω αν ήταν οικονομικό ή άλλο το θέμα.
Έψαξα αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάτι στα ίντερνετς.

Βλέποντας ότι τα τελευταία 2 σπορ μοντέλα της Toyota (GT 86 και Supra) βασίζονται σε συμφωνίες για συμπαραγωγή (Subaru, BMW) καταλαβαίνω ότι αγχώνονται για το θέμα της κερδοφορίας και θέλουν να μειώσουν τα κόστη.

Ντίμη εγώ μαζί σου είμαι.
Απλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να κρίνουμε αν ήταν σωστό ή λάθος αν δεν δούμε πωλήσεις.

Για την 911 που λες δεν νομίζω ότι έμειναν τελείως στην απόξω...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#448041 Εντι, συμφωνώ ότι η κίνηση να φτιάξουν υβριδικά και suv εμπορικά τους βγήκε. Βέβαια, αυτή τη στιγμή που βρίσκεται στην αγορά το Rav4, ο πρώτος διδάξας των suv?Αφού συμφωνούμε ότι δεν ήταν οικονομικό το θέμα των επιλογών τους, ήταν μάλλον θέμα συντηρητισμού και πίστης στην ιδέα ότι οι ενθουσιώδεις οδηγοί θα είναι όλο και λιγότεροι. Το γεγονός όμως ότι αποφάσισαν εστω και με συμπαραγωγή να επανέλθουν στην Σουπρα, στο ΑΕ86,η επιστροφη στα Ραλλυ, η δημιουργία των Gazoo εκδόσεων κλπ δείχνουν ότι είχαν δίκιο ή ότι κυνηγάνε να φτάσουν τους άλλους?Ωραίο αυτό που έβαλες? Πιο Lexus είναι είπαμε? Και αν δεν θυμάμαι εγώ(ειλικρινά δεν είμαι σίγουρος αν.λέγεται IS-F ή αλλιώς) φαντάσου ο μέσος άνθρωπος που θα το δει στο δρόμο...

< >