Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
REALZEUS έγραψε:Υπάρχουν ακόμα μαζικές εταιρείες (π.χ. Mazda, Ford) που τον πρώτο λόγο τον έχουν οι μηχανολόγοι.
REALZEUS έγραψε:Η Mazda είναι ανεξάρτητη από την Ford εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης δεν έπαιρνε έτοιμο R&D! Οι κινητήρες από 1800 cc (MZR) και πάνω ήταν της Mazda που τους έδινε στην Ford και όχι το αντίθετο. Το 6άρι είχε εντελώς διαφορετικό σασί από το Mondeo της εποχής. Σήμερα δεν έχουν καμία σχέση πια.
Από εκεί και πέρα δεν έχεις άδικο, αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Υπάρχουν ακόμα μερικοί τρελοί που βγάζουν αυτοκίνητα για όσους αγαπούν την αυτοκίνηση. Πως να μην αγαπάς λοιπόν τις Alfa Romeo, BMW (κι ας γκρινιάζει ο πολυχρονεμένος μας HF), Mazda, Ford, Subaru και μερικές άλλες που σίγουρα ξεχνάω;
cosneo έγραψε:To 2αρι εξακολουθεί να έχει πάτωμα Ford (ή μάλλον συμπαραγωγής?). Είναι το μόνο που τους ξεμεινε.Λαθος. Το προηγούμενο 2αρι είχε το ίδιο πάτωμα.
EDDIE_147 έγραψε:Παίδες μπερδεύετε τις αυτοκινητιστικές σας φαντασιώσεις με τις εμπορικές αποφάσεις που παίρνει μια εταιρεία για να βγάλει χρήμα.
Η Toyota ή η Honda δεν σταμάτησαν να βγάζουν τα μοντέλα που αναφέρετε παραπάνω επειδή φλώρεψε κάποιος CEO αλλά επειδή πήραν στρατηγική απόφαση να κυνηγήσουν άλλο κοινό.
Μη διαβάζουμε μαργαριτάρια επιπέδου 'Η Pirelli δεν ξέρει να φτιάχνει λάστιχα επειδή στην F1 φθείρονται πιο γρήγορα σε σχέση με της Bridgestone'.
Supra πάντως Ντίμη θα ξαναβγεί.
REALZEUS έγραψε:Η κάθε Toyota προφανώς μπορεί να φτιάξει καλά sportscars αν το αποφασίσει και το δοκιμάσει 2-3 φορές. Το ότι ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο δεν λέει απολύτως τίποτα όμως, όπως αποδείχτηκε και στην F1 και το Le Mans... Η εξειδίκευση είναι άσχετη με το μέγεθος και τα χρήματα.Μάλλον δεν έγινα σαφής. Λέει ο Εντι από πάνω ότι δεν έβγαιναν τα κουκιά για να φτιάξουν και σπορ αυτοκίνητα. Αυτό θεωρώ ότι δεν ισχύει , όντας μια εξαιρετικά κερδοφόρα εταιρεία. Το γεγονός ότι δεν μπορούν να κερδίσουν στο le mans ή ότι η Honda δεν μπορεί να φτιάξει κινητήρα της προκοπής στην f1 έχει να κάνει κατά την γνώμη μου με το γεγονός ότι δεν έχουν συνέχεια όπως λέει και ο dstou . Έρχονται, δοκιμάζουν , ενίοτε πετυχαίνουν κάτι καλό, τα παρατάνε , ξανάρχονται μετά από χρόνια κλπ. Ξεχνάμε μήπως πόσα χρόνια χρειάστηκε η Mercedes για να ξαναγίνει πρωταθλήτρια? Δεν πήγε πουθενά όμως. Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα δρόμου. Που θα ήταν τώρα η Supra, το GT 86, το Integra Type R αν είχε συνεχιστεί γραμμικά η εξέλιξη τους από γενιά σε γενιά?
αλλά το κοινό αυτό είναι σημαντικό γιατί και φανατικό είναι και δημιουργεί εντυπώσεις και στους "άσχετους".
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη υπάρχουν κοινά όχι ένα κοινό.
Την περίοδο Α έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει Supra, την περίοδο Β έκρινε ότι έπρεπε να βγάλει μια υβριδική |λογοκρισία|, την περίοδο Γ έστησε ένα ντηλ με τη BMW και ξαναβγάζει Supra επειδή έκρινε ότι μπορεί να βγάλει λεφτά από αυτό..
EDDIE_147 έγραψε:Πχ και η Alfa θεωρώ ως Έντης Εκατονσαρανταεφτάς ότι έκανε |λογοκρισία| που δεν έβγαλε Spider.
Οι άνθρωποι προτίμησαν να επενδύσουν χρόνο και χρήμα στη Stelvio επειδή εμπορικά τους δίνει πηρούνι σε μεγαλύτερη πίτα.
Σαν εταιρεία σωστά έπραξαν.
Από τη σκοπιά ενός καυλωμένου με τη μάρκα έκαναν |λογοκρισία|...
EDDIE_147 έγραψε:Αυτό λέω και για τους Ιάπωνες.
Για την Toyota είχα διαβάσει κάποτε ένα case study που ανέλυε το πως προτίμησαν στρατηγικά (2006-7 κάπου εκεί) να επενδύσουν σε ένα χιπστεροτζηποειδές (για US) και στην υβριδική τεχνολογία αντί να βγάλουν αντικαταστάτες σε Celica και MR2.
Αυτός που χύνει βλέποντας τη Celica να χιμάει στη λασποθάλασσα στο Σαφάρι προφανώς θα το θεωρήσει |λογοκρισία|.
Αν δούμε τα κουκιά μπορεί να ήταν πολύ σωστή κίνηση.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]