Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#445062 Ειναι ενα μεγαλυτερο Σιβικ (ιδια πλατφορμα σε αυτη την γενεια). Ειδα σημερα το νεο Σιβικ σπορτ 5θ 1.5τ 25.900 πολυ ωραιο πακετο και καλος εξοπλισμος. Το μονο που δεν μου αρεσε τα καθισματα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447134
Το κοινό του S2000 είναι παγκόσμιο και όλοι ζητάνε μια δεύτερη γενιά του αγαπημένου τους αυτοκινήτου. Εδώ να αναφέρω πως όταν οι γενιές δεν είναι συνεχόμενες η “σειρά” συνήθως χάνει το χαρακτήρα της, οπότε προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι αλλά ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο είναι πάντα καλοδεχούμενο.


ΙΜΟ, η μεγάλη διαφορά της Χόντα (και άλλων Ιαπώνων), ίσως και η κυριώτερη,από οποιαδήποτε Πεμβέ, Βαγκ, Μερσεντέ, Φορντ, κ.α., η συνεπής συνέχεια.
Δεν υπάρχει πιθανότητα ούτε μία στο τρις κάποιο από τα άνωθεν εργοστάσια να έβγαζε ένα μονδέλο που να πούλαγε ακόμη και πολύ λιγότερα από το Σ2000, και να δημιουργούσε έστω και το 1/3 του ντόρου που έκανε αυτό, και να μην ήταν τώρα ήδη στην 2η ή και στην 3η του γενιά με άλλες δύο γενιές φατσοσηκωμένων να έχουν εμβόλιμα παρουσιαστεί. Και αν γίνει κάτι τέτοιο, είναι απλά εξαίρεση.
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική της Χόντα πίσω από αυτό το μάρκετιγκ, οι δικαιολογίες ότι π.χ. 'θα μπούμε μέσα' που ψέλλιζαν επί σειρά ετών π.χ. με το NSX MK2 είναι για παιδάκια αν συνυπολογιστεί το μέγεθος του μεγαθηρίου. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν εν αφθονία τα τρία σημαντικότερα στοιχεία που να αιτιολογούν από μόνα τους την συνέχιση του οχήματος και την επικαιροποίησή του: το χρήμα, η καλή εικόνα του ΜΚ1 και το φανατικό κοινό του (είτε πραγματικό, είτε γουαναμπί).
Αυτά γίνονται μόνο από εργοστάσια-μαριονέττες π.χ. Λάντσια ή φουνταρισμένα εργοστάσια π.χ. Σάαμπ/Ρόβερ στα τελευταία τους, Σιτροέν με SM στα έρλι σέβεντις, κ.ο.κ.. Εργοστάσια που είτε ήταν με ξένη διαχείριση και αρκετές φορές δεν συνέχιζαν τα σπέσιαλ και πλέον εμβληματικά μοντέλα τους, είτε δεν προχωρούσαν στο λανσάρισμα νέων προιόντων ή αγορών.
Π.χ. η πρώτη με Ιντεγκράλε, και διάφορα κουπέ ή κάμπριο που απλά δεν προσέφερε επί σειρά δεκαετιών ενώ είχε κάνει όνομα με αυτά στο παρελθόν, είτε γιατί το αφεντικό άλλαξε γνώμη και το έριχνε π.χ. σε ριμπατζιές πολυμορφικών κ.α., ή απλώς δεν είχε φράγκα και φοβόταν ότι θα μπει και άλλο στο κόκκινο, ή οι δεύτερες με κύριο αίτιο τα χρέη ή την αφραγκία, ή ακόμη και την τεχνολογική ένδεια (αφραγκία και εδώ το βασικό αίτιο σε πολύ μεγάλο βαθμό), ή απλώς διότι 'το κατάστημα λειτουργεί υπό νέα διεύθυνση'. Η οποία νέα διεύθυνση προχώρησε σε αναθεώρηση του ΜΠΙΖΝΕΣ ΠΛΑΝ.
Με αυτούς δυστυχώς συγχρωτίζεται η Χόντα, από επιλογή της. Έστω και απο αυτή την οπτική και μόνο.

https://www.autoblog.gr/2017/10/26/h-honda-krataei-zontanes-tis-elpides-gia-neo-s2000/
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#447248 Εγώ θα έλεγα ότι ίσως η Honda είναι η πλέον ασυνεπης. Στην φήμη της, στην ιστορία της και στο κοινό της.
Ιδίως στο petrolhead κομμάτι της που κάποτε ήταν και η σημαία της.
Από τα 3θυρα και 4θυρα Vti, Crx, NSX, Integra και S2000 τώρα μιλάμε για ένα Civic TypeR και για τους υπόλοιπους για πράσινα υβριδικά Jazz με πολυμορφικους χώρους.
Έπρεπε να αλλάξει όμως πορεία για να επιβιώσει...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447265 Μα αυτό ακριβώς λέω, ότι η Χόντα (και όχι μόνο) διαφέρει από τους άλλοι. Οι άλλοι έχουν συνέπεια και συνέχεια, αυτή όχι, μάλλον δεν το κατάλαβες όπως το έγραψα.
Δεν μπορεί π.χ. να πει ένα κάτοχος ενός CRX ή ενός S2000 'γειά σας, ήρθα σε εσάς που γνωρίζω και εμπιστεύομαι (βαριές κουβέντες αυτές) να το αλλάξω με κάτι ανάλογο, αλλά σε πιο καινούργιο'. Και τέλος πάντων, πες ότι τώρα ενδιαφέρεται για άλλα πράγματα περισσότερο. Σάματις επί εποχής CRX υπήρξε συνέχεια, οέο?
Όπως κάποιοι άλλοι τελειωμένοι δεν συνέχισαν ποτέ τα Μπέτα κουπέ, τα Ιντεγκράλε, τα SM, τα Rover V8 κ.ο.κ. παρά το ρεύμα και την αίσθηση που δημιούργησαν.
Απλά οι Χονταίοι (και όχι μόνο) το κάνουν οι ίδιοι αυτό με τη θέλησή τους, όχι εξαιτίας των περιστάσεων ή της άτιμης της κενωνίας που άλλους τους κατεβάζει και άλλους τους ανεβάζει. :thumbsdown:
Είναι το ισοδύναμο η Πεμβέ να έμενε στο Μ5 του 1984 και να μην προχωρούσε παρακάτω, ή η Φορντ στο Έσκορτ το RS2000 του 1978, η Μερσεντέ στο 190 2.3 κ.ο.κ. :lol:
Ρε το πρόβατο το αρμέγουνε, δεν το διώχνουνε απ' το μαντρί. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#447367
cosneo έγραψε:Εγώ θα έλεγα ότι ίσως η Honda είναι η πλέον ασυνεπης. Στην φήμη της, στην ιστορία της και στο κοινό της.
Ιδίως στο petrolhead κομμάτι της που κάποτε ήταν και η σημαία της.
Από τα 3θυρα και 4θυρα Vti, Crx, NSX, Integra και S2000 τώρα μιλάμε για ένα Civic TypeR και για τους υπόλοιπους για πράσινα υβριδικά Jazz με πολυμορφικους χώρους.
Έπρεπε να αλλάξει όμως πορεία για να επιβιώσει...

Εγώ πάλι πιστεύω ότι η Χοντα έκανε τραγικό λάθος αλλάζοντας πορεία , ειδικά τη στιγμή που το έκανε. Ήταν μπουτίκ και πήγε να γίνει κατάστημα Γενικού εμπορίου σαν την Τογιοτα. Τώρα που το κατάλαβαν ότι χρειάζονται και οι enthusiasts και δεν αρκούν οι συνταξιούχοι θυμήθηκαν να βγάλουν type r και nsx
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#447371
dstou έγραψε:Μα αυτό ακριβώς λέω, ότι η Χόντα (και όχι μόνο) διαφέρει από τους άλλοι. Οι άλλοι έχουν συνέπεια και συνέχεια, αυτή όχι, μάλλον δεν το κατάλαβες όπως το έγραψα.
Δεν μπορεί π.χ. να πει ένα κάτοχος ενός CRX ή ενός S2000 'γειά σας, ήρθα σε εσάς που γνωρίζω και εμπιστεύομαι (βαριές κουβέντες αυτές) να το αλλάξω με κάτι ανάλογο, αλλά σε πιο καινούργιο'. Και τέλος πάντων, πες ότι τώρα ενδιαφέρεται για άλλα πράγματα περισσότερο. Σάματις επί εποχής CRX υπήρξε συνέχεια, οέο?
Όπως κάποιοι άλλοι τελειωμένοι δεν συνέχισαν ποτέ τα Μπέτα κουπέ, τα Ιντεγκράλε, τα SM, τα Rover V8 κ.ο.κ. παρά το ρεύμα και την αίσθηση που δημιούργησαν.
Απλά οι Χονταίοι (και όχι μόνο) το κάνουν οι ίδιοι αυτό με τη θέλησή τους, όχι εξαιτίας των περιστάσεων ή της άτιμης της κενωνίας που άλλους τους κατεβάζει και άλλους τους ανεβάζει. :thumbsdown:
Είναι το ισοδύναμο η Πεμβέ να έμενε στο Μ5 του 1984 και να μην προχωρούσε παρακάτω, ή η Φορντ στο Έσκορτ το RS2000 του 1978, η Μερσεντέ στο 190 2.3 κ.ο.κ. :lol:
Ρε το πρόβατο το αρμέγουνε, δεν το διώχνουνε απ' το μαντρί. :rtfm:

To ίδιο δεν έκανε και η Toyota όμως; Και πλέον προσπαθεί και αυτή ν' αλλάξει στάση; Η Honda νομίζω αντέγραψε αυτό που έκανε η Toyota. Και το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι Ιάπωνες.
Τώρα ξυπνάνε και προσπαθούν να πιάσουν πάλι τους ενθουσιώδεις οδηγούς...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447412 Ναι το έκανε και αυτή και άλλοι, γι' αυτό έγραψα (και όχι μόνο). Δεν μπορώ να ψέξω όμως όλους τους Ιάπωνες. Π.χ. και η Μάζντα δεν έχει βγάλει διάδοχο στο ρόταρυ 7άρι, και εσχάτως και στο 8άρι, αλλά συντρέχουν άλλοι λόγοι, και οικονομικοί και τεχνικοί. Και με τη Μιτσουμπίσι κάτι ανάλογο οικονομικά και διοικητικά τα τελευταία 15 χρόνια.
Οι δύο μεγάλοι όμως το κάνουν συστηματικά παρά τα φράγκα τους και τη δεσπόζουσα θέση στην αγορά που κατέχουν, και δεν έχει σημασία ποιoς το ξεκίνησε. Για μένα μάλιστα είναι πιο επιλήψιμος ο δεύτερος που ακολούθησε διότι είχε όλο τον καιρό να αντιληφθεί τις παπαριές του πρώτου και να τις αποφύγει, αλλά δεν το έκανε.

Χαμένα τρένα : Sports 800, Σούπρα, Λέβιν, MR2, Σέλικα, crx, S2000,Integra, 12 χρόνια κενό μεταξύ NSX MK1-ΜΚ2, LFA και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλα . Δαπανούν χρόνο και χρήμα για να μπουν σε κάτι, ενίοτε δρέπουν και δάφνες, και μετά λακάνε. Και καμιά φορά μετά από μερικά χρόνια το θυμούνται και ξανακάνουν το ίδιο. :lol: :dizzy:
Κάνουν το ακριβώς αντίθετο από τους άλλοι, οι οποίοι μπαίνουν σε μια κατηγορία και (επι)μένουν, δημιουργώντας τους θρύλους τους, χτίζοντας συστηματικά το προφίλ τους και συσπειρώνοντας το φανατικό κοινό τους, το οποίο και αρμέγουν.
Είναι απλά απίστευτοι, δεν μπορώ να καταλάβω τα κίνητρά τους και τι ακριβώς κερδίζουν από αυτό μακροπρόθεσμα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#447417 Καλά τα λόγια και οι αναμνήσεις και τα θέλω των petrolheads αλλά οι μαζικοί κατασκευαστές δεν μπορούν να ζήσουν από τα μοντέλα που γουστάρουν οι - γρήγοροι - αλλά κοιτάνε στα ίσια τα πορτοφόλια της μεγάλης μάζας, τα ειδικά μοντέλα θα πουλήσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες, τα μαζικά μοντέλα θα πουλήσουν πολλά εκατομμύρια.

Η εποχή των μηχανικών όπου είχαν λόγο στα συμβούλια πέρασε ανεπιστρεπτεί στο τέλος της 10ετίας το ΄90, από εκεί και μετά το πάνω χέρι το έχουν οι κοστολόγοι και οι επενδυτές, κάποιες μάρκες κρατάνε το ενδιαφέρον του κοινού τους παρουσιάζοντας αραιά και που και κάποιο ειδικό μοντέλο απλά για να κεντρίσουν το παγκόσμιο ενδιαφέρον και να τραβήξουν στις εκθέσεις το μεγάλο κοινό που θα αγοράσει το κονσερβοκούτι που με μια οθόνη και ένα bluetooth θα ξεπουλήσει ότι τενεκέ και πλαστικό υπάρχει από την ανακύκλωση στο εργοστάσιο βάζοντας και 3-4 ECU μέσα ( μηχανοστάσιο / καμπίνα / μετάδοση / φρένα ) για να πουλήσει και τα ειδικά εργαλεία + software στα χιλιάδες εξουσιοδοτημένα ανά τον κόσμο αποκλείοντας ταυτόχρονα και τους μη εξουσιοδοτημένους για να προστατεύσει με το αζημίωτο βέβαια το δίκτυο της, ρωτήστε ένα εξουσιοδοτημένο για το κόστος των ειδικών εργαλείων και των διαγνωστικών σε κάθε καινούργιο μοντέλο και θα καταλάβεται γιατί είναι τόσο ακριβές οι επισκέψεις εκεί, και βέβαια όσο πιο ειδικό το αμάξι τόσο ακριβότερο σε κόστος κτήσης και χρήσης, και τόσο φτηνότερα θα πουληθεί μετά από λίγα χρόνια αν δεν ανήκει στα 3-4 premium ονόματα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#447419 Υπάρχουν ακόμα μαζικές εταιρείες (π.χ. Mazda, Ford) που τον πρώτο λόγο τον έχουν οι μηχανολόγοι. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447421 Μαζικός είναι όμως και το Λαικό. Polo G40 σου πούλαγε πριν 30 χρόνια, Polo GTi σου πουλάει σήμερα, αυτοί δεν κοιτάνε κοστολόγια, ή μήπως εκεί διοικούν οι μηχανικοί και όχι οι ΜΑΝΑΤΖΕΡ-ΛΟΓΙΣΤΕΣ?
Νταζντ μέικ σενς.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#447493 εχει απολυτο δικιο ο dstou.
η |λογοκρισία| των Ιαπωνεζων δεν υπαρχει σχετικα με τη συνεχεια αυτοκινητων σταθμων,και δεν είναι μονο οικονομικο το θεμα.
Σουπρα πχ από τον ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ κατασκευαστη παγκοσμίως επι δεκαετιες.
Ο ιδιος τρομπας δεν εχει σελικα,απολυτα πετυχημενο,παγκοσμια πρωταθλήματα κλπ
ο ιδιος τρομπας δεν ειχε μεχρι προσφατα διαδοχο της αε 86,ξεχασαν καμια 30αρια χρονια να βγαλουν αντικαταστατη.Οταν τον εβγαλαν τον παρουσιασαν με ιπποδυναμη που σε φερνει 25 χρονια πισω.
ο ιδιος τρομπας δεν εχει μρ2.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#447521 Παίδες μπερδεύετε τις αυτοκινητιστικές σας φαντασιώσεις με τις εμπορικές αποφάσεις που παίρνει μια εταιρεία για να βγάλει χρήμα.
Η Toyota ή η Honda δεν σταμάτησαν να βγάζουν τα μοντέλα που αναφέρετε παραπάνω επειδή φλώρεψε κάποιος CEO αλλά επειδή πήραν στρατηγική απόφαση να κυνηγήσουν άλλο κοινό.

Μη διαβάζουμε μαργαριτάρια επιπέδου 'Η Pirelli δεν ξέρει να φτιάχνει λάστιχα επειδή στην F1 φθείρονται πιο γρήγορα σε σχέση με της Bridgestone'.

Supra πάντως Ντίμη θα ξαναβγεί.
:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#447533 Υποθετικό σενάριο : Το Λαικό βγάζει το 1976 τη Γκόλφω σε GTi, και 7 γενιές μετά τίποτα το αντίστοιχο.
Σε μια συνέντευξη τύπου, ο τωρινός CEO, αφού καθόλη τη διάρκειά της μας έχει φλομώσει για το πόσα κέρδη και τι τζίρο πέτυχε επί των ημερών του, ερωτάται από το δημοσιογράφο το γιατί δεν ξαναπροσσέγγισαν ΚΑΙ αυτό το κοινό και αυτός απαντάει στα σοβαρά:
'Βγάλαμε κάποτε ένα γλήγορο χατς, αλλά δεν βλέπω το λόγο να το επαναλάβουμε, ο κόζμος προχωράει μπροστά και αυτή είναι η διαφορά μας από όλους τους άλλοι που αναμασούν τα ίδια και τα ίδια'.

Αυτό είναι το αποσπασματικό μάρκετιγκ ορισμένων ΠΑΝΙΣΧΥΡΩΝ (έχει μεγάλη σημασία αυτό) Ιαπώνων, τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι. Δεν έχει καμία διαφορά από αυτό των πεθαμένων. Τα άτομα δεν υπάρχουν λεεεέμεεεε.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#447720 Kαλά τα λέει ο εντυ, και εκ του αποτελέσματος μια χαρά τα πάνε και οι δύο, αυτό το κοινό ειναι περιθωριακό πλέον

Το κονσεπτάκι το είδαμε?

Εικόνα

https://www.theverge.com/2017/10/25/165 ... pt-cute-ai

:inlove: