Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#406871 78 σελ στο αποκλειστικά για το focus RS τοπικ
25 σελ στο γενικά για honda , το καλλίτερο μπροσθοκίνητο μπλα μπλα ...
αν δε κάνεις κωλιές ... έβαλαν και ηλεκτρονικό χειρόφρενο :slap: ... άμεσα πρέπει να αναλάβει το after market !
Που είναι εκείνοι οι Αμερικάνοι που άναβαν :twisted: τα διαφορικά στο RS μπας και κάψουν τίποτα στο type R να δούμε λίγη κίνηση :innocent:

Σε μπλέ χρώμα στο πρώτο video του Κ.Γ. είναι τέλειο το άτιμο :inlove:
Πόσα δίνει το τζόκερ σήμερα , πάω να ρίξω κανένα...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#406872 ^^Αμα πιασεις το τζοκερ (γερα δηλ κανα μυριο και πανω...) σιγα μην σκεφτεις το Type-R... :lol:

To ελαχιστο, ενα NSX-R , ετσι επειδη ειμαστε στο αναλογο τοπικο... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#406897
Κίκιζας . έγραψε:^^Αμα πιασεις το τζοκερ (γερα δηλ κανα μυριο και πανω...) σιγα μην σκεφτεις το Type-R... :lol:

To ελαχιστο, ενα NSX-R , ετσι επειδη ειμαστε στο αναλογο τοπικο... :iconcool:


ε ναι ρε εννοείτε,911 κατευθείαν,ποιο nsx-r τωρα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#406911
MONMAN έγραψε:αν δε κάνεις κωλιές ... έβαλαν και ηλεκτρονικό χειρόφρενο :slap:


Ένα καλό αμάξι ΔΕΝ χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο, ανεξάρτητα το που μεταδίδεται η κίνηση! :rtfm: :protest: Χρειάζεται κατάλληλους χειρισμούς... :twisted:

Όσοι μεγάλωσαν με τα σωστά ( :innocent: :lol: ) Γαλλικά (=με υστερούντες πίσω) γνωρίζουν :twisted:


Εκτός αν μιλάμε για γυροβολιές σε κολώνες ή κάτι αντίστοιχο, αλλά αυτό μου είναι αδιάφορο.


Πάντως μου κάνει ένα κλικ το καινούριο τάπερ. Αντίστοιχο μου είχε κάνει το 1ο CTR (και όχι τα δύο επόμενα). Δεν έχω οδηγήσει κανένα, αναμένω ευγενείς προσφορές! :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#406918
markvag έγραψε:

Πάντως μου κάνει ένα κλικ το καινούριο τάπερ. Αντίστοιχο μου είχε κάνει το 1ο CTR (και όχι τα δύο επόμενα). Δεν έχω οδηγήσει κανένα, αναμένω ευγενείς προσφορές! :innocent: :lol:


του 1998 το ιντεγκρα ηταν παρα πολύ καλο για την εποχη του.Το δε μοτερ ηταν από άλλο πλανητη.Ηταν και ροπατο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#406927
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:^^Αμα πιασεις το τζοκερ (γερα δηλ κανα μυριο και πανω...) σιγα μην σκεφτεις το Type-R... :lol:

To ελαχιστο, ενα NSX-R , ετσι επειδη ειμαστε στο αναλογο τοπικο... :iconcool:


ε ναι ρε εννοείτε,911 κατευθείαν,ποιο nsx-r τωρα.


Eσυ νομιζεις οτι η 911 ειναι για εμενα το υπερτατο εργαλειο? :lol:
Ολα κρινονται με τα λεφτα που κανουν...

Αμα επιανα το τζοκερ, σε διαβεβαιωνω οτι το ΠΡΩΤΟ αυτοκινητο που θα σκεφτομουν και θα επαιρνα τελικα ΔΕΝ θα ηταν 911, ΔΕΝ θα ηταν ουτε καν Porsche... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#407505
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#409388 Κάποιοι λένε ότι δε μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να είναι και κατευθυντήριοι
Κάποιοι άλλοι ότι πάνω από 300 άλογα μπροστοκίνητο δε μπορεί να οδηγηθεί
Η Honda λέει type R του 2017
Αν βαριέστε να το δείτε όλο πάτε κατευθείαν στο 2:50


Άβαταρ μέλους
By popolaros
#417566
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#417972 Εντυπωσιακό να έχουν δώσει τόσο προσοχή στην αεροδυναμική και μάλιστα -όπως δηλώνουν - να παράγουν και downforce σε ένα αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής αυτής της κατηγορίας τιμής!
Βέβαια πριν προλάβουν να έρθουν τα αυτοκίνητα στους πρώτους πελάτες οι aftermarket κατασκευαστές θα έχουν έτοιμους πχ αποστάτες για να βγάλουν πιο έξω τους τροχούς στα φουσκωμένα φτερά :slap: