Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#402751 Να μη σας πω τώρα πόσα είχα δει εγώ με το πολάκι 1,05cc 45ps τελική και μείνετε στον τόπο...


145 στο κοντέρ οριακά, στο τέλος μεγάλης κατηφόρας... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#402815
224v έγραψε:μολις πηγα βολτα με το 1ο Honda CRX που κυκλοφορησε στην Ελλαδα, τοτε και εχει 184.000 χλμ. Ειναι οριτζιναλ και ο ηχος του ειναι καταπληκτικος.

Εικόνα


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ειχαμε ιδια γενια το 4θυρο 1,600αρη Civic με τα 109(καταλυτικα)ps και ειχε φοβερο ηχο, ποσο μαλλον το 150αρη V-Tec... :metalo:

@dimviii
Φλασακι μπροστα λευκο ανταλλακτικο του Civic mkiv, (1988-1991) 90 ευρω...80ευρω μτχ στο e-bay (αν βρεις) ή ενα 50αρι, κατι ιμιτασιον που στραβοβιδωνουν και φωτιζουν σαν τον ευχουλη.
Συνεχισε να μιλας για λαμπες... :whistlink:

Πηρες ενα Ιαπωνεζικο και νομιζεις οτι επιασες τον Παπα απο τ' @ρχιδι@...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#402823 32 ζωές. Σοβαρα τωρα. Αν γαμησετε και αυτο το θεμα θα είστε μεγαλοι μανγκες.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#402852
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:μολις πηγα βολτα με το 1ο Honda CRX που κυκλοφορησε στην Ελλαδα, τοτε και εχει 184.000 χλμ. Ειναι οριτζιναλ και ο ηχος του ειναι καταπληκτικος.

Εικόνα


λαμπες τσεκαρες εάν εχει αλλαξει?


Η απάντηση απο τον ιδιοκτήτη
για το τι έχει αλλάξει. Μην παραξενευτείς ειναι αλήθεια.......

ΔYO MΠPOΣTA KAI ΔYO ΠIΣΩ AΠO TO 1990 , ΔIΣKO MIA ΠPOΣΦATA KAI ΦPENA ΔYO , ΠPOΣΦATA H ΔEYTEPH , EIMAI 190000.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#402931
markvag έγραψε:Να μη σας πω τώρα πόσα είχα δει εγώ με το πολάκι 1,05cc 45ps τελική και μείνετε στον τόπο...


145 στο κοντέρ οριακά, στο τέλος μεγάλης κατηφόρας... :lol: :lol:


Τραγικά αργό αυτοκίνητο. Το πήγαινες κόφτη απλά και μόνο για να ακολουθήσεις τα λεωφορεία... Το είχε ένας συμμαθητής, του χτύπησε ο ψεκασμός και του ζητούσαν τότε 1.000.000 Δρχ!!! :dizzy: Είχε μαλακά πλαστικά όμως. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By markvag
#402936
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Να μη σας πω τώρα πόσα είχα δει εγώ με το πολάκι 1,05cc 45ps τελική και μείνετε στον τόπο...


145 στο κοντέρ οριακά, στο τέλος μεγάλης κατηφόρας... :lol: :lol:


Τραγικά αργό αυτοκίνητο. Το πήγαινες κόφτη απλά και μόνο για να ακολουθήσεις τα λεωφορεία... Το είχε ένας συμμαθητής, του χτύπησε ο ψεκασμός και του ζητούσαν τότε 1.000.000 Δρχ!!! :dizzy: Είχε μαλακά πλαστικά όμως. :s_sarcastic


E, όχι και μαλακά πλαστικά αυτό το πολο... :lol: Πιο σκληρά και από του 206 είχε... :lol: :lol:

Επίσης, από εξοπλισμό είχε αναπτήρα και... τίποτε άλλο. Ούτε καν υδραυλικό τιμόνι... Δεν συζητάμε για ABS, ηλεκτρικά παράθυρα, κτλ... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#402938 :offtopic:
Το matiz το είχα στρώσει με italian tuning (μετά τα 1500) και έβγαζε 160 ευθεία και κόφτιαζε στα 170 σε κατηφόρα, μπορούσε κι άλλο :help: :inlove:
Έχω κάνει τρελές πλάκες σε κατηφορικούς δρομους με στροφές αλλά με τέτοια οδήγηση τα λάστιχα δεν έβγαζαν πάνω από χρόνο :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#403238
markvag έγραψε:Να μη σας πω τώρα πόσα είχα δει εγώ με το πολάκι 1,05cc 45ps τελική και μείνετε στον τόπο...


Το 1ο μου αυτοκίνητο. 1043 cc παρακαλώ. Το κράτησα 10 χρόνια. Στην μεγάλη ανηφόρα του Καιμακτσαλάν ανέβαινε μόνο με πρώτη, δευτέρα δεν κρατούσε :lol: .Ανέβηκα σε όλα τα χιονοδρομικά. Έμεινα 2 φορές απο ντριστριμπιτέρ και μία από δυναμό. Είχε ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλικό τιμόνι αμφότερα έξτρα φυσικά. Τίμιο με πήγε παντού. Οκ δεν είχε δύναμη σερνόταν βασικά νομίζω 21'' για 0-100 :lol: αλλά ως πρώτο αυτοκίνητο ( με λεφτά άλλου δλδ πατέρα) έμαθα και επειδή ήμουν αρκετά τρελός όσο και να πατούσα δεν μπορούσε να κάνει τρέλες.. ίσως και να σώθηκα μιας και ήμουν ολίγον τι ταλιμπάν.
Σόρρυ που επεμβαίνω στο honda τοπικ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#403735
markvag έγραψε:Να μη σας πω τώρα πόσα είχα δει εγώ με το πολάκι 1,05cc 45ps τελική και μείνετε στον τόπο...


145 στο κοντέρ οριακά, στο τέλος μεγάλης κατηφόρας... :lol: :lol:
Νομίζω τόσο έπιανα και με το σκαθάρι 1200 των 34 ίππων στο τέλος μεγάλης κατηφόρας (Θεσ/κη, από Πανόραμα προς φαγάδικο Σαλιάρης) :lol:

Αλήθεια τα Civic από αυτόματα κιβώτια πως πάνε. Γιατί θυμάμαι κάποια έκδοση είχε θέματα και ήταν το βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#403751
sknipper έγραψε:Αλήθεια τα Civic από αυτόματα κιβώτια πως πάνε. Γιατί θυμάμαι κάποια έκδοση είχε θέματα και ήταν το βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου.


Το παρατσούκλι του i-shift είναι το i-shit και δεν αναφέρεται μόνο στην ποιότητα των αλλαγών του... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#403908 Ένα χιλιάρι τρικύλινδρο Σιβίκ πολύ ακριβότερο από το 1.800 της προηγούμενης γενιάς. Επίτευγμα. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#403910 Ηταν ιδιοι οι φοροι τότε;

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#403915 Μήπως είναι ίδια η τιμή τσιφ? Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια ανάλυση της λιανικής τιμής.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#403917
dstou έγραψε:Ένα χιλιάρι τρικύλινδρο Σιβίκ πολύ ακριβότερο από το 1.800 της προηγούμενης γενιάς. Επίτευγμα. :thumbsup:



Ξέρεις πόσα ιμέιλ και τηλέφωνα έχω ρίξει σ'αυτήν την απατεώνισσα την εταιρεία την Λότους για να τους κράξω που έβγαζαν εκεί ένα χιλιοεξακοσάρι και ήταν ακριβότερο από το OPEL GT ας πούμε;; :x :x :x :x

Κάτι απαντούσαν στα αγγλικά αλλά δεν κατάλαβα τι λέγανε κι οπότε έστελνα πάλι το ίδιο :hmmm: