JasonLouk έγραψε:Αυτα τα αμάξια ειναι για λινάτσες , όχι αρχοντούς.
Αν λόγω μεταξονίου (2700mm vs 2595mm) αλλά και ανεξάρτητης ανάρτησης του καινούριου έναντι του προηγούμενου, έχει βελτιωθεί το ride quality και η ευστάθεια, που είμαι σίγουρος ότι έχουν βελτιωθεί δραματικά γιατί οι διαφορές δεν είναι αμελητέες, στα γούστα μου έχω βρει το hot hatchback όπως θα το ήθελα.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Πόσο θα χει ξέρουμε?
JasonLouk έγραψε:Αυτα τα αμάξια ειναι για λινάτσες , όχι αρχοντούς.
Οι εταιρίες που βγάζουν bodykit θα τραβάνε τα μαλλιά τους.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Amen and a-women!
dimviii έγραψε:κοιτα πως γυαλιζουν τα φθηνιαρικα πλαστικα στον ηλιο.Ελεος!!
Που να σου πάει να τα χαϊδέψεις.
Η σχεδιαστικη φλυαρια του παντως, διχαζει αρκετα...Προσωπικα αναπολω τις εποχες που η Honda εβγαζε πολυ πιο "απλα" σχεδια, πριν καν την εποχη των Type-R, οπως πχ το πρωτο 3θυρο Civic V-Tec στην 4η γενια του και τα πρωτα VTi στην 5η γενια τους...
Σε Type-R, θεωρω καλοσχεδιασμενα τα 2θυρα DC5 και τα 4θυρα FN2, που δυστυχως δεν εισηχθησαν ποτε επισημως στην χωρα μας, νομιζω και στην Ευρωπη γενικοτερα (πλην UK ισως)