Αλλά δεν νομίζω πως θα το δούμε τόσο γρήγορα, αν και πολύ θα το ήθελα!
Αλλά δεν νομίζω πως θα το δούμε τόσο γρήγορα, αν και πολύ θα το ήθελα!
Lap έγραψε:Πάντως, πέρα απο όλα αυτά, οι ψηφιακοί καθρέφτες με κάμερα πιστεύω πως θα είναι η επόμενη τάση.
Θετικό το ότι λογικά οι φακοί θα είναι ευρυγώνιοι καλύπτοντας και τις τυφλές γωνίες.
MIXOStsi έγραψε:...είναι το 1ο EV που μπορεί να έπαιρνα... μόνο και μόνο για το cool factor...Από εμφάνιση και άλλα είναι cool (BMW i3, i8, tesla) και ήδη πουλάνε οπότε και αυτό θα πουλήσει αν η τιμή του είναι ανάλογη. Όμως τo ένα αλλά τόσο βασικό σημείο-μειονέκτημα για το οποίο ούτε εσύ (λες θα έπαιρνα) ούτε οι περισσότεροι αγοράζουν ηλεκτρικά είναι η αυτονομία και ο χρόνος επαναφόρτισης.
kostis20 έγραψε:Νομίζω ότι οι καμερες μπορούν να κρύβονται ηλεκτρικά μόλις υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.
Τα σημαντικότερα μείον κατά την άποψη μου ,εκτός από το θέμα της συνήθειας είναι πως λογικά οι οθόνες θα απέχουν λιγότερο από τα μάτια του οδηγού κάτι που θα δυσκολεύει την εστίαση ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.Επισης θα χάθει η ευχέρεια να αλλαζουμε την εικόνα απλά κουνοντας το κεφάλι μας.Αυτο βέβαια ίσως το εξισορρόπησει η μεγαλύτερη γωνία των καμερών και τα διάφορα modes προβολής που θα έχουν πχ άλλο για την όπισθεν , άλλο όταν υπάρχει όχημα στο τυφλό σημείο κτλ...
< A3003 >
Lap έγραψε:https://phys.org/news/2018-09-tenfold-liquid-batteries-electric-car.html
Δείτε λίγο το λίνκ αυτο.
MIXOStsi έγραψε:1) είναι υποκειμενικό μεν, αλλά εμφανισιακά είναι ανώτερο από τα άλλα EVs στα μάτια μου...Υπάρχουν BMW i3, Renault Zoe και φαντάζομαι κι άλλα μικρά, πόλης με αντίστοιχες επιδόσεις. Και είναι πολύ καλά αυτοκίνητα για κάποιον που το θέλει για πόλης, το κινεί τακτικά και διαθέτει φορτιστή στο σπίτι του, στο πεζοδρόμιό του ή στη δουλειά του.
2) είναι purpose built για urban όχημα... γι αυτό και το compact μέγεθος. Δεν πρέπει να περιμένεις 800χλμ αυτονομία...
Lap έγραψε:kostis20 έγραψε:Νομίζω ότι οι καμερες μπορούν να κρύβονται ηλεκτρικά μόλις υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.
Τα σημαντικότερα μείον κατά την άποψη μου ,εκτός από το θέμα της συνήθειας είναι πως λογικά οι οθόνες θα απέχουν λιγότερο από τα μάτια του οδηγού κάτι που θα δυσκολεύει την εστίαση ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.Επισης θα χάθει η ευχέρεια να αλλαζουμε την εικόνα απλά κουνοντας το κεφάλι μας.Αυτο βέβαια ίσως το εξισορρόπησει η μεγαλύτερη γωνία των καμερών και τα διάφορα modes προβολής που θα έχουν πχ άλλο για την όπισθεν , άλλο όταν υπάρχει όχημα στο τυφλό σημείο κτλ...
< A3003 >
Αν το καλοσκεφτείς μπορεί να υπάρχει μονο ένας κεντρικός καθρέφτης με προβολή 180 μοιρών και ίσως uhd και λειτουργεία νυχτερινής όρασης ώστε να εκλείψουν τελείως οι εξωτερικοί καθρέφτες.
Να ξυπνήσεις μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα για κατούρημ[…]
Επρεπε να του σκασει μια κεφαλια με το κράνος ο μη[…]
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]