Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#569549 Αν φτάσουμε στην κατάργηση των καθρευτών, με χρήση καμερών, πλέον είναι τόσο προσιτές που εύκολα μπορείς να πας και σε 360 μοίρες κάλυψη.
Αλλά δεν νομίζω πως θα το δούμε τόσο γρήγορα, αν και πολύ θα το ήθελα!
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#569551
Lap έγραψε:Πάντως, πέρα απο όλα αυτά, οι ψηφιακοί καθρέφτες με κάμερα πιστεύω πως θα είναι η επόμενη τάση.

Θετικό το ότι λογικά οι φακοί θα είναι ευρυγώνιοι καλύπτοντας και τις τυφλές γωνίες.


Θα βοηθήσει σίγουρα απο πλευράς αεροδυναμικής , με το σχημα όμως που (φαίνεται) οτι θα έχουν ίσως υπάρξουν προβλήματα με τα τεστ προστασίας πεζών ( ο λεπτός βραχίονας της κάμερας θα είναι σα κινουμενη λεπίδα )
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#569561 κι ενα πιο in-depth...



95% σε μοντέλο παραγωγής... εντός του 2019
200χλμ αυτονομία
πισωκίνητο
japan made lhd & rhd
driving modes
οι καμερες θα είναι στο παραγωγής
και rear view mirror με κάμερα


είναι το 1ο EV που μπορεί να έπαιρνα... μόνο και μόνο για το cool factor... :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#569563 Νομίζω ότι οι καμερες μπορούν να κρύβονται ηλεκτρικά μόλις υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.
Τα σημαντικότερα μείον κατά την άποψη μου ,εκτός από το θέμα της συνήθειας είναι πως λογικά οι οθόνες θα απέχουν λιγότερο από τα μάτια του οδηγού κάτι που θα δυσκολεύει την εστίαση ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.Επισης θα χάθει η ευχέρεια να αλλαζουμε την εικόνα απλά κουνοντας το κεφάλι μας.Αυτο βέβαια ίσως το εξισορρόπησει η μεγαλύτερη γωνία των καμερών και τα διάφορα modes προβολής που θα έχουν πχ άλλο για την όπισθεν , άλλο όταν υπάρχει όχημα στο τυφλό σημείο κτλ...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#569574 Δεν κτλβ ποια είναι τα μειον, αλλά οκ...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#569583
MIXOStsi έγραψε:...είναι το 1ο EV που μπορεί να έπαιρνα... μόνο και μόνο για το cool factor... :lol:
Από εμφάνιση και άλλα είναι cool (BMW i3, i8, tesla) και ήδη πουλάνε οπότε και αυτό θα πουλήσει αν η τιμή του είναι ανάλογη. Όμως τo ένα αλλά τόσο βασικό σημείο-μειονέκτημα για το οποίο ούτε εσύ (λες θα έπαιρνα) ούτε οι περισσότεροι αγοράζουν ηλεκτρικά είναι η αυτονομία και ο χρόνος επαναφόρτισης.
Όποιιο ηλεκτρικό βγει με αυτονομία 800χλμ και επαναφόρτιση σε κάτω από 10 λεπτά θα είναι το πιο cool κι ας μοιάζει με Nissan Tiida...
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#569589 1) είναι υποκειμενικό μεν, αλλά εμφανισιακά είναι ανώτερο από τα άλλα EVs στα μάτια μου...
2) είναι purpose built για urban όχημα... γι αυτό και το compact μέγεθος. Δεν πρέπει να περιμένεις 800χλμ αυτονομία...
Άβαταρ μέλους
By Lap
#569594
kostis20 έγραψε:Νομίζω ότι οι καμερες μπορούν να κρύβονται ηλεκτρικά μόλις υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.
Τα σημαντικότερα μείον κατά την άποψη μου ,εκτός από το θέμα της συνήθειας είναι πως λογικά οι οθόνες θα απέχουν λιγότερο από τα μάτια του οδηγού κάτι που θα δυσκολεύει την εστίαση ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.Επισης θα χάθει η ευχέρεια να αλλαζουμε την εικόνα απλά κουνοντας το κεφάλι μας.Αυτο βέβαια ίσως το εξισορρόπησει η μεγαλύτερη γωνία των καμερών και τα διάφορα modes προβολής που θα έχουν πχ άλλο για την όπισθεν , άλλο όταν υπάρχει όχημα στο τυφλό σημείο κτλ...

< A3003 >

Αν το καλοσκεφτείς μπορεί να υπάρχει μονο ένας κεντρικός καθρέφτης με προβολή 180 μοιρών και ίσως uhd και λειτουργεία νυχτερινής όρασης ώστε να εκλείψουν τελείως οι εξωτερικοί καθρέφτες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#569596
Lap έγραψε:https://phys.org/news/2018-09-tenfold-liquid-batteries-electric-car.html

Δείτε λίγο το λίνκ αυτο.

Πολύ ενδιαφέρον, ουσιαστικά αντί να φορτίζεις, αλλάζεις τον ηλεκτρολύτη. Αλλά δεν ξέρω αν όντως θα πετύχουν αυτό που υπόσχονται. :s_dunno
Ωραίο θα ήταν πάντως αν το πετύχαιναν, ουσιαστικά το μοντέλο φόρτισης θα έμοιαζε με το σημερινό με τα βενζινάδικα...
Άβαταρ μέλους
By Lap
#569599 Έχουν τελειώσει με την εξέλιξη τους, πλέον ψάχνουν χρηματοδότηση, αλλα λόγω του μεγάλου στοκ σε προηγουμενη τεχνολογία ίσως αργήσει κάπως.

https://www.iamrenew.com/green-transpor ... -km-range/

Απο το 2014 το παλεύουν με διάφορους τρόπους. Θεωρώ πως πάμε προς τις "πλωτές μπαταρίες" γεγονός που θα ρίξει την τελική τιμή καταναλωτή κατακόρυφα προς τα κάτω.

https://www.coca-colacompany.com/storie ... -water#ath
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#569601
MIXOStsi έγραψε:1) είναι υποκειμενικό μεν, αλλά εμφανισιακά είναι ανώτερο από τα άλλα EVs στα μάτια μου...
2) είναι purpose built για urban όχημα... γι αυτό και το compact μέγεθος. Δεν πρέπει να περιμένεις 800χλμ αυτονομία...
Υπάρχουν BMW i3, Renault Zoe και φαντάζομαι κι άλλα μικρά, πόλης με αντίστοιχες επιδόσεις. Και είναι πολύ καλά αυτοκίνητα για κάποιον που το θέλει για πόλης, το κινεί τακτικά και διαθέτει φορτιστή στο σπίτι του, στο πεζοδρόμιό του ή στη δουλειά του.

Πολύ καλή ακούγεται η ιδέα με τον υγρό ηλεκτρολύτη που αντικαθίσταται. Είθε να προχωρήσει γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#569602 Ασε να αργήσει λιγουλάκι, έχετε και νέο το forum.

Πως σου ακουγετε το waterheads :s_biggrin

https://www.urbandictionary.com/define. ... =waterhead :lol:

Γενικά είναι θεματάκι η όλη υπόθεση καθώς θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα στους απανταχού petrolheads και την αλλαγή του ονόματός τους :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#569608
Lap έγραψε:
kostis20 έγραψε:Νομίζω ότι οι καμερες μπορούν να κρύβονται ηλεκτρικά μόλις υπάρχει περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.
Τα σημαντικότερα μείον κατά την άποψη μου ,εκτός από το θέμα της συνήθειας είναι πως λογικά οι οθόνες θα απέχουν λιγότερο από τα μάτια του οδηγού κάτι που θα δυσκολεύει την εστίαση ειδικά τους μεγαλύτερους σε ηλικία.Επισης θα χάθει η ευχέρεια να αλλαζουμε την εικόνα απλά κουνοντας το κεφάλι μας.Αυτο βέβαια ίσως το εξισορρόπησει η μεγαλύτερη γωνία των καμερών και τα διάφορα modes προβολής που θα έχουν πχ άλλο για την όπισθεν , άλλο όταν υπάρχει όχημα στο τυφλό σημείο κτλ...

< A3003 >

Αν το καλοσκεφτείς μπορεί να υπάρχει μονο ένας κεντρικός καθρέφτης με προβολή 180 μοιρών και ίσως uhd και λειτουργεία νυχτερινής όρασης ώστε να εκλείψουν τελείως οι εξωτερικοί καθρέφτες.

Σίγουρα ,απλά μιλάω για τις τωρινές υλοποιήσεις όπως της lexus και της Audi πχ.
Μελλοντικά φυσικά και θα δουλέψουν πάνω στα μειονεκτήματα...
Επίσης θα πρέπει να αρθούν και τα νομικά κολλήματα που υπάρχουν σε ορισμένες αγορές ώστε να εξελιχθεί αυτή η τεχνολογία. Από ότι φαίνεται προς τα εκεί πάμε πάντως.Μέχρι τουλάχιστον η αυτόνομη οδήγηση να υπερκεράσει και αυτή τη τεχνολογία... :hmmm: :hmmm: