Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#448049 Η πορεία όλων των εταιρειών είναι απότοκο της φιλοσοφίας των επικεφαλής των. Για χρόνια η Toyota (και οι εκάστοτε Πρόεδροι και τα ΔΣ) ενδιαφέρονταν μόνο για τους ισολογισμούς. Ο νέος Πρόεδρος που είναι petrolhead (και τρέχει και σε αγώνες) αποφάσισε να αλλάξει την εικόνα της φίρμας, διατηρώντας φυσικά και την κερδοφορία. Η Mazda για παράδειγμα δεν είχε ποτέ τέτοια προβλήματα γιατί είναι διαχρονικά engineering-led company. Ο μόνος λόγος που δεν υπάρχει πια RX7/8 είναι ότι δεν δικαιολογείται η επένδυση και ότι ο Wankel δεν έχει φτάσει στο σημείο εξέλιξης που απαιτούν οι σημερινοί κανονισμοί ρύπων. Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητά της είναι από τα καλύτερα σε μηχανολογικό σχεδιασμό και οδική συμπεριφορά στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τα Toyota.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 28 Οκτ 2017, 15:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#448060
REALZEUS έγραψε:Η πορεία όλων των εταιρειών είναι απότοκο της φιλοσοφίας των επικεφαλής των. Για χρόνια η Toyota (και οι εκάστοτε Πρόεδροι και τα ΔΣ) ενδιαφέρονταν μόνο για τους ισολογισμούς. Ο νέος Πρόεδρος που είναι petrolhead (και τρέχει και σε αγώνες) αποφάσισε να αλλάξει την εικόνα της φίρμας, διατηρώντας φυσικά και τη κερδοφορία. Η Mazda για παράδειγμα δεν είχε ποτέ τέτοια προβλήματα γιατί είναι διαχρονικά engineering-led company. Ο μόνος λόγος που δεν υπάρχει πια RX7/8 είναι ότι δεν δικαιολογείται η επένδυση και ότι ο Wankel δεν έχει φτάσει στο σημείο εξέλιξης που απαιτούν οι σημερινοί κανονισμοί ρύπων. Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητά της είναι από τα καλύτερα σε μηχανολογικό σχεδιασμό και οδική συμπεριφορά στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τα Toyota.
Αλέξανδρε η Μαζντα, στην προσπάθειά της να επιβιώσει ετοιμάζει κάτι πολύ πρωτοποριακό το οποίο αν της βγει μπορεί να αποδειχθεί σημαντικό για όλη την βιομηχανία
http://www.autonews.com/article/2017102 ... serAgent=1

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#448067 Ναι Δημήτρη (και χρόνια πολλά για προχθές!!!), την παρακολουθώ από την αρχή αυτήν την ιστορία. Δεν υπόσχεται τεράστιες επιδόσεις, αλλά αν συγκεράσει την οικονομία των ντίζελ (σχεδόν, καθώς έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα το πετρέλαιο) με τις καλύτερες επιδόσεις, τις χαμηλότερες εκπομπές και την ανώτερη ποιότητα λειτουργίας των βενζινοκινητήρων θα σημάνει το τέλος της πετρελαιοκίνησης στα επιβατικά. Από προσωπική εμπειρία με τα αυτοκίνητά της, αλλά και λόγω όλων αυτών των προσπαθειών της, τρέφω απεριόριστο σεβασμό και θαυμασμό προς την Mazda. Μακάρι να ξυπνήσει και η Honda και να θυμηθεί το ένδοξο μηχανολογικό παρελθόν της...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#448090
REALZEUS έγραψε:Ναι Δημήτρη (και χρόνια πολλά για προχθές!!!), την παρακολουθώ από την αρχή αυτήν την ιστορία. Δεν υπόσχεται τεράστιες επιδόσεις, αλλά αν συγκεράσει την οικονομία των ντίζελ (σχεδόν, καθώς έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα το πετρέλαιο) με τις καλύτερες επιδόσεις, τις χαμηλότερες εκπομπές και την ανώτερη ποιότητα λειτουργίας των βενζινοκινητήρων θα σημάνει το τέλος της πετρελαιοκίνησης στα επιβατικά. Από προσωπική εμπειρία με τα αυτοκίνητά της, αλλά και λόγω όλων αυτών των προσπαθειών της, τρέφω απεριόριστο σεβασμό και θαυμασμό προς την Mazda. Μακάρι να ξυπνήσει και η Honda και να θυμηθεί το ένδοξο μηχανολογικό παρελθόν της...
Ευχαριστώ για τις ευχες. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα τεχνολογία και μακάρι να πετύχουν ειδικά και αν το συνδυάσουν με ελαφρυτερη πιο σπορ πλατφόρμα όπως στοχεύουν

< >
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#448219 Δεν υπόσχονται τεράστιες επιδόσεις , γιατί δεν μπορούν να βγάλουν με αυτόν τον τρόπο τεράστιες επιδόσεις.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#448314 Δεν υπόσχονται τεράστιες επιδόσεις διότι ο σκοπός αυτής της τεχνολογίας δεν είναι οι τεράστιες επιδόσεις. Πάντως θα είναι αξιοπρεπέστατες καθότι θα φέρουν και υπερσυμπιεστή.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#448323 Σωστά, για οικονομία το πάνε.
Βέβαια με 15:1 λόγο συμπίεσης που λέγεται ότι έχει και supercharger, δεν νομίζω να άντεχε και πολύ πίεση στην μέγιστη ισχύ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#448954
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#449013
Κίκιζας . έγραψε:Ο "Senior Editor" ειναι σαν να εχει ξεφυγει απο αδελφοτητα πανεπιστημιου "ΧΨΩ"... :shifty:


@GB

Αυτη ειναι η σωστη εκδοση για εσενα, αλλα -νομιζω- δεν ερχεται στην Ευρωπη, σιγουρα παντως οχι στην χωρα μας...

Άβαταρ μέλους
By dstou
#449301 5 Car Brands That Got Worse!!

https://www.autoblog.gr/2017/10/31/pente-etaireies-pou-pyrobolhsan-ta-podia-tous/

Mitsubishi-Honda-Peugeot-Mazda-Saab

Διαφωνώ για την τελευταία, αυτή απλώς φουντάρισε όταν έχασε την άνωθεν στήριξη.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459961 https://www.autoblog.gr/2017/11/30/to-n ... ada-times/

ξεκινάει από τα €49.740 για την βασική έκδοση, ενώ η ακριβότερη GT, που μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα πλοήγησης, κοστολογείται στα €53.650.
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#459966 Εκεί γύρω στα 37000€ που έχει στην υπόλοιπη Ευρώπη/USA εύκολα το παίρνεις και για daily driver. Έχει χώρους και άνεση για κάθε μέρα και όταν στην βαρέσει πατάς το Sport+ και φεύγεις για ειδικές. Στην Ελλάδα είναι απλησίαστο. Ίσως αν κυκλοφορήσει σαν ελαφρώς μεταχειρισμένο σε καμιά 3ετία να έχει νόημα η αγορά του στο τσιπρανιστάν
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474912


:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#474917 και το ένα GR...
να οργανώσω εκδρομή? :hmmm: