224v έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλματωδης η εξελιξη της Volvo με το XC40...ειναι μολις καμια 300αρια κιλα βαρυτερο απο τα περισσοτερα ανταγωνιστικα του.
< >
Ναι αλλά αυτό η Volvo θα το πλασάρει ως ασφάλεια (και θα είναι).
Οι άλλοι οι ερασιτέχνες στη γείτονο; τι κάνουν;
Το να κουβαλας 300+ κιλα δεν το βρισκω οικολογικο απο την αποψη της καταναλωσης... οποιος "αγοραζει" ασφαλεια με τα +300 κιλα ας το κανει.... προσωπικα δεν νοιωθω λιγοτερο ασφαλης οταν δεν οδηγω VOLVO... Μαλλον το αντιθετο....
Πηγα αερδρομιο εχθες με το 500ακι (θα το εχω μια βδομαδα!!! ) και κρατηθηκα πισω απο ενα σιροκο μεχρι τα 180 που το πηγε, δεν καταλαβαινω γιατι να τους δωσω περισσοτερα χρηματα. εαν βεβαια καποιος θελει να βαλει 4-5 ατομα σε βουνο και να πηγαινει αερα Ο.Κ. θα δωσει κατι παραπανω.... λογικο...
Κι εγώ νόμιζα ότι κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά το autotriti...
< >
Ελαφρύτερο παίζει να μην ειναι ( οι τιμές που δίνει η βολβο ειναι με οδηγό και 90% ρεζερβουάρ), αλλα 300 κιλά παραπάνω αποκλείεται να ειναι... έλεος.
Audi Q3 2.0tdi Quattro = 1623kg
Bmw X1 xDrive20d = 1615kg
Αυτα με πολυ προχειρη αναζητηση και συγκριση με ομοια ανταγωνιστικα, δηλαδη 2λτ/4κινητα/πανω κατω 190hp.
Το δε Q3 ειναι αρχαιο και φανταζομαι το νεο που θα βασιζεται στην MQB θα ειναι ακομα πιο ελαφρυ.
< >
Deleted User 1 έγραψε:XC40 D4 AWD = 1733kg βασει επισημου site
Προφανώς ανάλογα την έκδοση...επομένως με οδηγό, 90% ρεζερβουάρ και όλα τα υγρά ειναι 69-118 κιλά της ελαφρύτερης Χ1...απέχει αρκετά απο το 300. Άλλωστε καταλαβαίνουμε όλοι ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αυτοκτονικό.
ΥΓ: Καλά 54 λίτρα ρεζερβουάρ
Εδιτ: 1625 ειναι η βασική Χ1 αυτόματη, τετρακίνητη..το XC40 προς το παρόν μόνο αυτόματο..Αρα 59-108
GTS έγραψε:X1 xdrive 18D auto 1615 kg στο γερμανικο σαιτ 51 λτ ρεζερβουαρ. Η διαφορα στα κιλα ειναι σημαντικη.
1625 2.0d xdrive auto, με υποσημείωση ότι πρόκειται για την βασική έκδοση (όπως τα 1684 του βολβο δηλαδή) και ανάλογα την έκδοση αυτό αλλάζει...το ότι ανακοινώνουν την ελάχιστη δεν σημαίνει ότι περνούμε την μέγιστη του άλλου..
59κιλα λοιπόν...ας παμε πίσω οντοπικ τωρα
< >
Το δε Autotriti που μπήκα από περιέργεια να δω μιας και αναφέρθηκε (δεν είχα δει τι έπαιζε εκει) είναι παντελώς παραπλανητικό (ω έκπληξη) μιας που αναφέρει ως πραγματικό βάρος του Volvo τα 1800+ γιατί λέει υπολόγισαν και οδηγό και καύσιμα ενώ στο site της Volvo λέει ξεκάθαρα ότι τα 1733 είναι συμπεριλαμβανομένου οδηγού και καυσίμων. Όπως και τα αντίστοιχα νούμερα του X1 και Q3 που προανέφερα.
Εδιτ: Και τα χαρακτηριστικά του απο το site που δίνει ξεκάθαρα την μέγιστη/ελάχιστη τιμή..
https://www.media.volvocars.com/global/ ... oad/214612
Btw στο site εμένα μου έβγαλε ένα σκέτο νούμερο, το 1733 για το XC40 D4 Auto AWD.
https://www.volvocars.com/intl/cars/new-models/xc40/specifications
Μήπως τα 1600κατι είναι για βενζίνη?