Deleted User 1 έγραψε:Ελπίζω μόνο μην υπονοείς ως low rent εσωτερικό αυτό των Giulia και Stelvio γιατί μόνο τέτοιο δεν είναι.
Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.
Ελπίζω να πάρει σήμερα αύριο τηλ ο μλκ που περιμένω να μου τη φέρει για test drive.
Ξέρω υποκειμενικό αλλά για μένα ήθελαν κανένα πακετάκι S-line, M-Sport, AMG για να δείξουν παραπάνω.
Είναι πολύ νωρίς για να κριθεί αποτυχημένο το project Giulia και παράγωγα.
Δεύτερον, θεωρώ ότι είναι καλή η είδηση διότι αν διαβαστεί σωστά και θορυβηθούν οι ιθύνοντες της μάρκας, να επισπεύσουν τον μικρότερο κινητήρα.
Δεν μπορεί η Alfa Romeo τη στιγμή που πωλούσε 1600άρια και 1800άρια και τα προηγούμενα χρόνια 1400άρια και πριν 50 χρόνια 1300άρια μοτέρ, να έχει στη Giulia για βασικό έναν 2λτ κινητήρα.
Χρειάζεται όγκο πωλήσεων με έναν κινητήρα 1600κεκ βενζίνης και ντίζελ.
Οι ανταγωνιστές κάνουν ακριβώς αυτό το πράγμα και κανένας δεν θέλει να το καταλάβει.
< A3003 >
dimik έγραψε:
Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.
Εσωτερικα ενα KIA η Huyndai ειναι πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικά απο την Stelvio που πραγματικα συναγωνιζεται σε βαρεμαρα AUDI Α4 του 2000....
Arrow έγραψε:Μια αύξηση 100, ίσως και 200% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ μπορεί να παρουσιαστεί πάντως ως επιτυχία και να αποσπάσει τα χειροκροτηματα των μετοχων
< A3003 >
Καλά... οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τα σπάνε. Από το 0 στις 2Κ μονάδες!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
corsair έγραψε:dimik έγραψε:
Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.
Εσωτερικα ενα KIA η Huyndai ειναι πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικά απο την Stelvio που πραγματικα συναγωνιζεται σε βαρεμαρα AUDI Α4 του 2000....
Ντάξ, το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά σου στέλνω με ΡΜ το τηλ του kostis20 γιατί η δική σου περίπτωση δεν παλεύεται αλλιώς.
http://www.motortrend.com/cars/alfa-rom ... io-review/
Πάνω από 50.000 Giulia & 20.000 Stelvio έχουν παραχθεί ως τώρα.