Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408906 Ελπίζω μόνο μην υπονοείς ως low rent εσωτερικό αυτό των Giulia και Stelvio γιατί μόνο τέτοιο δεν είναι.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#408911 Η Άλφα ήταν ανέκαθεν τσακωμένη με τα κέρδη. Βραχυπρόθεσμα μερικές ζημίες είναι αντιμετωπίσιμες, αλλά μακροπρόθεσμα όχι.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#408921
Deleted User 1 έγραψε:Ελπίζω μόνο μην υπονοείς ως low rent εσωτερικό αυτό των Giulia και Stelvio γιατί μόνο τέτοιο δεν είναι.



Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408926 Άμα λείπουν αυτά από το εσωτερικό της Stelvio τότε τι να πει κανείς για το εσωτερικό του νέου Q5...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#408933 Δεν λανσάρεται ως τέτοιο το Q5 όμως.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408939 Λοιπόν έλα αλλαγή θέματος γιατί θα εκνευριστώ. Είναι πολύ πρόσφατη η επαφή μου με τη Stelvio και είμαι πολύ ευαίσθητος σε οποιαδήποτε κριτική μιας που μου λείπουν καμιά 50αρια χιλιάρικα! :(

Ελπίζω να πάρει σήμερα αύριο τηλ ο μλκ που περιμένω να μου τη φέρει για test drive.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#408944 Αντικειμενικά το εσωτερικό σε Julia και Stelvio δεν μου αρέσει, η Stelvio μου αρέσει περισσότερο από την Julia στο εξωτερικό. Μιλάω για τις απλές εκδόσεις που βλέπω στην αντιπροσωπεία.

Ξέρω υποκειμενικό αλλά για μένα ήθελαν κανένα πακετάκι S-line, M-Sport, AMG για να δείξουν παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#408984 Καταρχάς δεν είναι ακριβώς έτσι.
Είναι πολύ νωρίς για να κριθεί αποτυχημένο το project Giulia και παράγωγα.
Δεύτερον, θεωρώ ότι είναι καλή η είδηση διότι αν διαβαστεί σωστά και θορυβηθούν οι ιθύνοντες της μάρκας, να επισπεύσουν τον μικρότερο κινητήρα.
Δεν μπορεί η Alfa Romeo τη στιγμή που πωλούσε 1600άρια και 1800άρια και τα προηγούμενα χρόνια 1400άρια και πριν 50 χρόνια 1300άρια μοτέρ, να έχει στη Giulia για βασικό έναν 2λτ κινητήρα.
Χρειάζεται όγκο πωλήσεων με έναν κινητήρα 1600κεκ βενζίνης και ντίζελ.
Οι ανταγωνιστές κάνουν ακριβώς αυτό το πράγμα και κανένας δεν θέλει να το καταλάβει.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#409024 Μια αύξηση 100, ίσως και 200% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ μπορεί να παρουσιαστεί πάντως ως επιτυχία και να αποσπάσει τα χειροκροτηματα των μετοχων

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By corsair
#409031
dimik έγραψε:

Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.


Εσωτερικα ενα KIA η Huyndai ειναι πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικά απο την Stelvio που πραγματικα συναγωνιζεται σε βαρεμαρα AUDI Α4 του 2000....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#409036
Arrow έγραψε:Μια αύξηση 100, ίσως και 200% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ μπορεί να παρουσιαστεί πάντως ως επιτυχία και να αποσπάσει τα χειροκροτηματα των μετοχων

< A3003 >


Καλά... οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τα σπάνε. Από το 0 στις 2Κ μονάδες! :rtfm: :lol: :lol: :shifty: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#409038
corsair έγραψε:
dimik έγραψε:

Λείπει σπορτινες και κουόρε όμως από το εσωτερικό.


Εσωτερικα ενα KIA η Huyndai ειναι πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικά απο την Stelvio που πραγματικα συναγωνιζεται σε βαρεμαρα AUDI Α4 του 2000....


Ντάξ, το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά σου στέλνω με ΡΜ το τηλ του kostis20 γιατί η δική σου περίπτωση δεν παλεύεται αλλιώς. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#409426