Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#474889
Giuseppe Busso έγραψε:
Asimov έγραψε:Α για το st line και τα μεγάλα μοτέρ δεν έχω ιδέα.
Μιλάω για τους βασικούς χιλιαρηδες κινητήρες που μετράνε στις πωλήσεις και για τις πιο ταπεινες εκδόσεις.
Το πρόβλημα του focus με το χώρο αποσκευών είναι γνωστό, ναι (αλλά το συνολικό πακέτο είναι εξαιρετικό όταν η βασική με τα 125 ξεκινάει από 15 χιλιάρικα).


Πάντως και στις επιδόσεις, το 1000άρι Focus των 125 ίππων, χάνει κατά κράτος από το 1000άρι Leon 115 ίππων.
http://www.zeperfs.com/en/duel5595-6013.htm

To 1000άρι Leon έχει ημιάκαμπτο, όταν το Focus έχει πολλαπλούς; Ή κάνω λάθος;
Ενδιαφέρον είναι πως παρόλο το καλύτερο weight/power ration του Leon και τις καλύτερες επιδόσεις από στάση, στον γύρω ισοβαθμούν, άρα μάλλον το Focus είναι επί της ουσίας καλύτερο στις στροφές.

Η κουβέντα δεν έχει πολλή σημασία όμως και κυρίως δεν είναι εδώ το κατάλληλο σημείο να γίνει.[mod]
Για Seat εδώ.
Για Ford εδώ.
Για Συγκρίσεις εδώ.
Για διαφορετικά προβλήματα εδώ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#474894
EDDIE_147 έγραψε:Ο μέσος καταναλωτής δεν μπορεί να αξιολογήσει ένα τεχνικό προϊόν (βασικά αυτό ισχύει για μεγάλη γκάμα προϊόντων από αποσμητικά ως τρόφιμα).
Οπότε δεν τίθεται θέμα έρευνας από πλευράς του όσο το να του σερβίρει η κάθε εταιρεία τα πλεονεκτήματα της ως μασημένη τροφή.

Και αυτό εκτείνεται από τη διαφήμιση στην τηλεόραση, τις έντυπες καταχωρήσεις, τα ποστίδια στο φβ και τέλος και βασικότερο το ποίημα που λένε οι πωλητές στην έκθεση.
.


ολο το ζουμι ειναι αυτο.Οποτε μην σας κανουν εντυπωση το οτι αγορασε ο γυιος οτι και ο μπαμπας,κλπ περιεργες κατ εμας λογικες.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#474895
fot έγραψε:
TΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!? :inlove:


Υπέροχο αυτοκίνητο και καταπληκτικό video.
Αν δεν έβλεπα τις πινακίδες δεν θα πίστευα με τίποτα ότι είναι ελληνικό....

Το κανάλι που το ανέβασε έχει πολύ ενδιαφέροντα videos!!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#474905
dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Ο μέσος καταναλωτής δεν μπορεί να αξιολογήσει ένα τεχνικό προϊόν (βασικά αυτό ισχύει για μεγάλη γκάμα προϊόντων από αποσμητικά ως τρόφιμα).
Οπότε δεν τίθεται θέμα έρευνας από πλευράς του όσο το να του σερβίρει η κάθε εταιρεία τα πλεονεκτήματα της ως μασημένη τροφή.

Και αυτό εκτείνεται από τη διαφήμιση στην τηλεόραση, τις έντυπες καταχωρήσεις, τα ποστίδια στο φβ και τέλος και βασικότερο το ποίημα που λένε οι πωλητές στην έκθεση.
.


ολο το ζουμι ειναι αυτο.Οποτε μην σας κανουν εντυπωση το οτι αγορασε ο γυιος οτι και ο μπαμπας,κλπ περιεργες κατ εμας λογικες.



Πέρα από τον μηχανικό σχεδιασμού σε αυτ/νια, ποιος μπορεί να αξιολογήσει ορθά ένα τεχνικό -στην προκειμένη ΙΧ- προϊόν ;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474906
red_monster έγραψε:

Πέρα από τον μηχανικό σχεδιασμού σε αυτ/νια, ποιος μπορεί να αξιολογήσει ορθά ένα τεχνικό -στην προκειμένη ΙΧ- προϊόν ;


Κανένας. Νομίζει ότι μπορεί. Βασικά εικασίες κάνει.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#475238
Anonymous Founder έγραψε:
Πάντως και στις επιδόσεις, το 1000άρι Focus των 125 ίππων, χάνει κατά κράτος από το 1000άρι Leon 115 ίππων.
http://www.zeperfs.com/en/duel5595-6013.htm

To 1000άρι Leon έχει ημιάκαμπτο, όταν το Focus έχει πολλαπλούς; Ή κάνω λάθος;
Ενδιαφέρον είναι πως παρόλο το καλύτερο weight/power ration του Leon και τις καλύτερες επιδόσεις από στάση, στον γύρω ισοβαθμούν, άρα μάλλον το Focus είναι επί της ουσίας καλύτερο στις στροφές.

Λάθος δεν κάνεις, αλλά ημιάκαμπτο έχει τόσο το 308 σε όλες του τις εκδόσεις, όσο και το Renault Megane μέχρι το RS που είναι για ΠΟ και όχι τίποτα λινάτσες που επιλέγουν VAG ας πούμε. Εκεί μετράει ο ημιάκαμπτος ή μπα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475252 Παντού μετράει, δεν σε κατάλαβα. Και για σένα δεν ήταν κριτήριο επιλογής να πάρεις πολλαπλούς; :hmmm:
Και φυσικά, αναλόγως τι συγκρίνουμε. Καλύτερα Leon με ημιάκαμπτο, παρά C'eed ΜΚ1 με πολλαπλούς.
Αλλά Leon ή Golf με ημιάκαμπτο , αντί Focus με πολλαπλούς; Στεγνά νομίζω το τελευταίο.
:iconcool:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#476897 Shit high and watch...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#476912 Όσο δεν βγάζουν τους 1300cc και 1600 ή 1750cc κινητήρες, δεν πρόκειται να δούμε Alfa Romeo, όχι στην Ελλάδα μόνο, αλλά μην πω και γενικά στον υπόλοιπο κόσμο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#476922 Στον υπόλοιπο κόσμο γιατι;

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#476979
mirage έγραψε:Στον υπόλοιπο κόσμο γιατι;

< >


Γιατί με έναν μικρότερο κινητήρα, θα είναι πιο προσιτή οικονομικά.
Λογικό δεν είναι;
Έχω γράψει και σε άλλα ποστ, ότι η AR πρέπει να καταφέρει να πείσει τους αγοραστές.
Όταν στο ταμείο το ποσό θα πάει πάνω από τις 30 χιλιάδες ευρώ, θα πρέπει ο άλλος να μην το χιλιοσκέφτεται.
Βλέπεις ο ΒολβοΔίας πήγε σε 80χίλιαρο XC60. Ποιος θα δώσει τόσα για μια AR; :hmmm:
Η Volvo το κατάφερε πάντως.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#476994
Giuseppe Busso έγραψε:Έχω γράψει και σε άλλα ποστ, ότι η AR πρέπει να καταφέρει να πείσει τους αγοραστές.
....
Η Volvo το κατάφερε πάντως.


Άλλο νομίζω φταίει!
Όταν εδώ πάνω ο Σφακιανάκης έχει στην εκθεση του την λευκή Giulia να την ξεσκονιζει και ξεφορτωνει μια ολόκληρη αυτοκινηταμαξα με Stelvio και 500Χ σημαίνει ότι η ΑR πρέπει να προσφέρει αυτό που σωρηδόν πουλάει η Volvo που έχει 3μιση Crossovers/SUVs.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#479006