Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#408686
Deleted User 1 έγραψε:Πολυ λογικο κι αναμενομενο. Με τοσα χρονια απουσιας θα θελει 3-4 γενιες εξισου αξιολογων μοντελων για να φτασει τους αλλους 3, οι οποιοι πουλανε ακαταπαυστα 3-4 δεκαετιες.

<+

Αυτό που λες είναι λογικό. Ο Μαρκιονε έχει υπομονή να ρίχνει χρήμα και να περιμένει 3-4 γενεές?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#408688
Deleted User 1 έγραψε:Απλα θελει χρονο και κυριως χρημα.

Επισης τα σενταν αργοπεθαινουν. Επομενως οτι πουλησεις θα ειναι η Stelvio και πολυ περισσοτερο το μεγαλυτερο αδερφακι της.



<+


Καλά. Περίμενε.

Στην Αμερική θα πουλήσει suv ιταλικό τη στιγμή που έχει πληθώρα τοπικών επιλογών?

Αν χάσει το στοίχημα του sedan που πάει να τοποθετηθεί σε μια petrolhead αγορά, χλωμό το βλέπω για το suv.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#408689 Και βασικά να φτιάξει την ποιότητα;;; Το group FCA (Fiat - Chrysler) έχει 4 από τις 5 πιο αναξιόπιστες μάρκες εκεί πέρα... :protest:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408693 Η πορεια της γερμανικης τριπλεττας εχει δειξει οτι η αξιοπιστια ειναι χαμηλα στα κριτηρια επιλογης premium αυτοκινητου.

<+
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#408698
Deleted User 1 έγραψε:Η πορεια της γερμανικης τριπλεττας εχει δειξει οτι η αξιοπιστια ειναι χαμηλα στα κριτηρια επιλογης premium αυτοκινητου.

<+

Για αυτό η Λεξους απέτυχε όταν εμφανίστηκε στην αγορά. Ούτε ήταν ποτέ η αξιοπιστία το χαρακτηριστικό που επί δεκαετίες κρατούσε την Μερσεντες στην θέση που είχε στην αγορά. Σήμερα βέβαια, τους περισσότερους πελάτες τους ενδιαφέρει μόνο το ιματζ που προβάλλει η επιλογή τους και ως εκ τούτου η ουσία του προϊόντος (και η Τζούλια αναμφίβολα έχει ουσία) αφορά μόνο κάτι περίεργους σαν εμάς που συχνάζουμε εδώ μέσα
Άβαταρ μέλους
By dstou
#408713 To πουλμούρ είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για την επιλογή ενός ακριβού αυτοκινήτου. Η αξιοπιστία είναι πιο πίσω. Όταν εμφανίστηκε η Λέξους βέβαια κανείς δεν γνώριζε αν ήταν αξιόπιστη ή όχι. Ούτε καν αν θα έχει συνέχεια το εγχείρημα. Ότι σιγουράκια είχε, ήταν όλα μειονεκτήματα : δεν είχε πουλμούρ, χέριτατζ, ευρωπαική καταγωγή, γκάμα, και δίκτυο.
Παρόλα αυτά πέτυχε με το που εμφανίστηκε στην αγορά, εκθρονίζοντας την Μερσεντέ (και όλους τους υπόλοιπους φυσικά) από την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Αμερική μέσα σε λίγους μήνες, ένα γεγονός πρωτοφανές στην ιστορία.
Ήγουν, πέτυχε. Και μάλλον γι'αυτό υπάρχει ακόμη.

Αν και στην περίπτωση των Μερσεντέ ο παράγοντας πουλμούρ ήταν που ανέκαθεν επισκίαζε τα πάντα, η αξιοπιστία καθώς και η μακροζωία τους ήταν βασικά συστατικά τους, μιλάω για φίφτυς, σίξτυς, αλλά και πιο πριν. Όλα τα άλλα αμάξια σκόρπαγαν, αυτά ήταν από τα λίγα που άντεχαν. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#408714 Δεν είχε τίποτε άλλο εκτός από το γεγονος ότι ηταν Τογιοτα. Και αν προσέφερε κάτι άλλο η Τογιοτα εκτός από αξιοπιστία το 1990 δεν ξέρω τι ηταν. Βάλε στην εξίσωση ένα πολύ ήσυχο, ποιοτικό και με καλή ποιότητα κύλισης αυτοκίνητο (το LS400) συν λίγο χαμηλότερη τιμή λογικα και μπορείς να καταλάβεις την επιτυχία της τότε. Κόβω το κεφάλι μου ότι σήμερα θα δυσκολευόταν πολύ περισσότερο να μπει στην αγορά.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#408719 Σε συνέχεια, οι τοπ 10 λόγοι για τους οποίους ο κοζμάκης επιλέγει κάποιο καινούργιο αυτοκίνητο στο Αμέρικα το 2013( στη γενική περίπτωση) :

1) Reliability/Durability


2) Interior Comfort


3) Exterior Styling

4a) Gas Mileage


4b) Quality of Workmanship


6) Dealer was Convenient/Liked Dealer in Area

7) Performance


8a) Advanced Technology

8b) Like the Image Vehicle Portrays

10) Safety



Προς επίρρωση, σε άλλη μελέτη της ίδιας εταιρείας (jd power), όταν μιλάμε για καινούργιο premium, η μούρη, το ίματζ από 8B πάει στην πρώτη θέση, ενώ η αξιοπιστία στη δεύτερη, οι επιδόσεις στην τρίτη ενώ η τιμή βρίσκεται περί την 7-8 θέση.
Η οποία τιμή έχει την τιμητική της όταν μιλάμε για μετάχειρα, είναι το 1ο κριτήριο επιλογής.


http://www.jdpower.com/cars/articles/car-news/top-10-reasons-why-car-buyers-choose-specific-vehicle-model
Άβαταρ μέλους
By GTS
#408761
belgarion έγραψε:Δεν είχε τίποτε άλλο εκτός από το γεγονος ότι ηταν Τογιοτα. Και αν προσέφερε κάτι άλλο η Τογιοτα εκτός από αξιοπιστία το 1990 δεν ξέρω τι ηταν. Βάλε στην εξίσωση ένα πολύ ήσυχο, ποιοτικό και με καλή ποιότητα κύλισης αυτοκίνητο (το LS400) συν λίγο χαμηλότερη τιμή λογικα και μπορείς να καταλάβεις την επιτυχία της τότε. Κόβω το κεφάλι μου ότι σήμερα θα δυσκολευόταν πολύ περισσότερο να μπει στην αγορά.


Εμμ νομιζω οτι το φορουμ δεν εχει αντιληφθει τι ακριβως εκανε η Λεξους αρχες 90. Δεν ειναι τοσο τα αυτοκινητα αλλα το οτι τα πουλαγαν σε πολυτελεστατα showrooms με το σερβις στο πισω μερος αποκλειστικο για Λεξους. Ολο το κτηριο ξεχωριστο σε δικο του οικοπεδο και αν δυνατον οσο ποιο μακρια απο την τοπικη αντιπροσωπεια τογιοτα γινονταν. Μεσα καναπεδες, καφεδακι κλπ οσο περιμενεις να παρεις το αυτοκινητο απο το σερβις. Δηλ. απευθυνθηκε σε εναν κοσμο και του φερονταν διαφορετικα απο τον καθενα με τογιοτα. Τα Λεξους οδηγηκα ειναι αρκετα ποιο πισω απο τα Γερμανικα και η αξιοπιστια συνολικα δεν ειναι παρομοια με τογιοτα. Η ολη ιδεα ομως οτι οι ιδιοκτητες αυτων των αυτοκινητων ειναι ξεχωριστοι και θα εχουν διαφορετικη αντιμετωπηση (κατι σαν την πρωτη θεση στα αεροπλανα) ξεκινησε με την Λεξους.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#408838 Δυστυχώς, και στην Ευρώπη που είναι ήδη γνωστή η Alfa Romeo, τα πράγματα δεν είναι επίσης καλά για την Gulia από εμπορικής απόψεως:
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... pi-kai-ipa
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408867 Από ποιας απόψεως? Επειδή δεν έφτασε τα νούμερα των αντιπάλων που πουλάνε με κλειστά μάτια και έχουν 532 εκδόσεις ή επειδή δεν έπιασε τα νούμερα του Μαρκιόννε που μπορεί να λέει ότι θέλει προκειμένου να ψήσει μετόχους, dealers κτλ?

Εγώ πάντως με το φτωχό μου το μυαλό, δε βλέπω τίποτα που να μην περίμενα. Όποιος περίμενε ότι ξαφνικά η Alfa Romeo θα σπάει ταμεία ήταν πολύ μακρία νυχτωμένος. Για αρχή το προϊόν και η συνέπεια είναι που θα μετρήσουν και με τον καιρό θα έρθουν και οι πωλήσεις.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#408886 36 μονάδες :lol:

Τέσπα, η Άλφα χρειάζεται πολύ περισσότερο τις καλές πωλήσεις απο τους ανταγωνιστές της αυτή τη στιγμή, αυτο είναι το επιμύθιο.

Καλά τα Ρινγκ , cuore sportivo , ψυχή , design κλπα αλλά χρειάζονται μπικικίνια για να προχωρήσει σε αναβάθμιση εσωτερικού / περισσότερες επιλογές σε powertrain -υβρίδια κλπα.

Μακάρι να τα βρει.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#408888
Επειδή δεν έφτασε τα νούμερα των αντιπάλων που πουλάνε με κλειστά μάτια και έχουν 532 εκδόσεις ή επειδή δεν έπιασε τα νούμερα του Μαρκιόννε


Επειδή το δεύτερο. Που σημαίνει ότι το πλάνο που έχει ανακοινώσει και εργαστεί γι' αυτό πάει περίπατο για άλλη μία φορά. Και όταν απέχεις τόσο από τον στόχο, πιθανόν να μπαίνεις και μέσα, για άλλη μία χρονιά.

Fiat-Chrysler chief executive Sergio Marchionne says quality and dynamics to match – or even better – the German prestige brands will be one of the cornerstones of Alfa Romeo’s bullish plans to grow annual sales from 74,000 units last year to 400,000 cars by 2018.


400.000 τεμ. το 2018 με 8 μονδέλα (που είναι?), τα 50.000 τεμ. εξ΄αυτών με την Ιουλία μόνο.

http://www.motoring.com.au/marchionne-400000-annual-alfa-sales-realistic-46535/
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#408899
georgetz έγραψε:36 μονάδες :lol:

Τέσπα, η Άλφα χρειάζεται πολύ περισσότερο τις καλές πωλήσεις απο τους ανταγωνιστές της αυτή τη στιγμή, αυτο είναι το επιμύθιο.

Καλά τα Ρινγκ , cuore sportivo , ψυχή , design κλπα αλλά χρειάζονται μπικικίνια για να προχωρήσει σε αναβάθμιση εσωτερικού / περισσότερες επιλογές σε powertrain -υβρίδια κλπα.

Μακάρι να τα βρει.

H αναβάθμιση του εσωτερικού είναι πραγματικά το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η τελευταία γενιά Alfa Romeo. Αν εννοείς Giulietta και Mito σαφώς και το δέχομαι πάντως.

dstou έγραψε:
Επειδή το δεύτερο. Που σημαίνει ότι το πλάνο που έχει ανακοινώσει και εργαστεί γι' αυτό πάει περίπατο για άλλη μία φορά. Και όταν απέχεις τόσο από τον στόχο, πιθανόν να μπαίνεις και μέσα, για άλλη μία χρονιά.


Δεν είναι κακό να μπεις μέσα και 1 και 2 και 3 χρονιές. Αρκεί να υπάρχει η υπομονή, η διάθεση, η πρόβλεψη και το χρήμα για να σε στηρίζει όσο μπαίνεις μέσα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#408904 Αν θες να αξιώσεις τα ίδια λεφτά με ανταγωνισμό απο κοινή δεξαμενή αγοραστών (με διαφορετικά ρεύματα επιλογών βεβαίως βεβαίως, σαν τα κόμματα ένα πράμα),
τότε ναι , δεν μπορείς να παίξεις με low rent εσωτερικό.

Πιο σημαντικό για μένα είναι οι επιλογές, plug-in , υβρίδια και λοιπά. Diesel , αστο, πνέει τα λοίσθια πλέον.