Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#347371 Εμενα με ενδιαφέρει ποσο μακρια μπορει να παει η τσεπη μου.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#347372 Η Giulia πραγματικά αδικείται από τις φωτογραφίες.
Η 156GTA είναι modern classic όμως.
Η 159 για την οποία κάποτε έλιωνα πράγματι, σήμερα δεν μου κάνει τόσο αίσθηση.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#347374 Εμενα μου αρεσει και στις φωτογραφιες παντως.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#347379
mirage έγραψε:Εμενα μου αρεσει και στις φωτογραφιες παντως.

< >


Και μένα :lol: (σε περίπτωση που δεν το ξέρατε :s_wacko )
Απλά από κοντά είναι καλύτερη. Πολύ όμως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#347385
mirage έγραψε:Εμενα με ενδιαφέρει ποσο μακρια μπορει να παει η τσεπη μου.

< >


Σωστότατο! Έτσι κι εγώ βάσει τσέπης προτιμώ μια 156 ή ακόμα καλύτερα μια 159 TBi (την ήθελα πάρα πολύ αλλά ήταν υπερδιπλάσια λεφτά σε σχέση με το "συγγενές" Saab που τελικά πήρα). Απλά σχολιάζουμε μια φωτογραφία και αν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων θα ήθελα Giulia! :)


Giuseppe Busso έγραψε:Απλά από κοντά είναι καλύτερη. Πολύ όμως.


Πράγμα που ισχύει χ 1000 για όλες τις Ferrari! Σε αντίθεση οι Maserati φαίνονται καλύτερες στις φωτο παρά από κοντά. Go figure...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 05 Ιαν 2017, 23:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#347387 Εικόνα

Άβαταρ μέλους
By markvag
#347391
makis_kanatselis έγραψε:Τώρα πόσα θα ακούσω αν πώς ότι το πρώτο μου αρέσει περισσότερο. ....

.


+1... :oops: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347543
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα


σκιαχτηκα :ninja:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#347563 Λεπον αφηστε τα αυτα και δωστε infο για 159 TBi Ti ή λεω ή 2.4 JTD Q4. Αξιοπιστια, σημεια που ποναει κλπ...

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#347665 Απ' ότι θυμάμαι από αυτά που ακούω από το συνεργείο ή διαβάζω στο alfisti: η 159 έχει θέμα με αντλία τιμονιού - κρεμαγιέρα - ημίμπαρα. Ψαλίδια πολύ ανθεκτικότερα απ' την προηγούμενη γενιά, δεν έχει θέματα γενικά ακόμα και σε καρόδρομους. Ρουλεμάν τροχών σαν να βλέπω σχετικά συχνές αλλαγές, στις αντλίες βενζίνης σπάνε τα πλαστικά καπάκια και διαρροές από τα ψυγεία νερού.
Στα μοτέρ τώρα, το tbi είναι κλασσικό ανθεκτικό ΑR βενζινομοτόρι. Δεν έχω ακούσει κάτι ιδιαίτερο. Για το JTD δεν υπάρχει feedback στην Ελλάδα, αν και ένας στο alfisti έχει ταλαιπωρηθεί πολύ.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#347688
mirage έγραψε:Λεπον αφηστε τα αυτα και δωστε infο για 159 TBi Ti ή λεω ή 2.4 JTD Q4. Αξιοπιστια, σημεια που ποναει κλπ...

< >

Σοβαρέψου.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#347705
mirage έγραψε:Λεπον αφηστε τα αυτα και δωστε infο για 159 TBi Ti ή λεω ή 2.4 JTD Q4. Αξιοπιστια, σημεια που ποναει κλπ...

< >

o 5κύλινδρος είναι πολύ αποδοτικός κινητήρας και ο μοναδικός diesel με Q4, αλλά οι βλάβες δεν είναι σπάνιες και αντίθετα με τους 4κύλινδρους (1,9-2,0) κοστίζουν όλες πολύ