Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#538067 Οι επιλογές που δίνει για μέσα είναι αρκετά περιορισμένες, μαύρο-καφέ-γκρι. Απλά διάλεξα το πιο ανοιχτόχρωμο για να κάνει αντίθεση. Καφέ-καφέ πχ δε μου άρεσε και από μαύρο έχω μπουχτίσει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#539639 Τι road presence έχει η τάνα! Κάνει ότι κυκλοφορεί δίπλα της να μοιάζει πλαστικός κουβάς βιλέντα! Και χάνει και άπειρα στο λευκό. Είδα ίδια μπλε Q4 Veloce να έρχεται στο αντίθετο ρεύμα και έπαθα σοκ!

ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#539845 Ίσως το μόνο αμάξι που μπορεί να με κάνει να κυκλοφορώ με κουβάδες για δεκαετίες μέχρι να μαζευτεί το απαραίτητο κεφάλαιο για την απόκτησή του.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#539949 Άμα είσαι τόσο χωμένος σίγουρα δε χρειάζεται να περιμένεις 10ετιες.
Σε κάνα 5αρι χρόνια μαξ θα κάνουν όσο ένα καινούργιο πικαντο :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#539953
rx8_drifter έγραψε:Άμα είσαι τόσο χωμένος σίγουρα δε χρειάζεται να περιμένεις 10ετιες.
Σε κάνα 5αρι χρόνια μαξ θα κάνουν όσο ένα καινούργιο πικαντο :s_biggrin


Μπα. Δεν μιλάμε για RX-8 εδώ.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#539961
kouladi έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Άμα είσαι τόσο χωμένος σίγουρα δε χρειάζεται να περιμένεις 10ετιες.
Σε κάνα 5αρι χρόνια μαξ θα κάνουν όσο ένα καινούργιο πικαντο :s_biggrin


Μπα. Δεν μιλάμε για RX-8 εδώ.
Σε καμία περίπτωση. Οι άλφα κατακυλανε σε μεταπωλητικη αξία.
Τουλάχιστον οι προηγούμενες γενιές.
Εμάς 147 δεκαετίας με της Παναγίας τα μάτια μέσα ( navi, δερμάτινα, κλίμα κτλ) τη δώσαμε με το ζόρι γύρω στα 4.
Αντιστοιχη 116 θα πήγαινε δύο χιλιάρικα παραπάνω ανετα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540012 Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.

Έγιναν οι αρ premium ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#540015 Oχι, απλα γεννιουνται καθε λεπτο. :s_coffee
Άβαταρ μέλους
By alexm
#540027
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.

Έγιναν οι αρ premium ?
Τόσα χρόνια ακούγαμε ότι οι 159 ανταγωνιζονταν τα α4 και τα 9-3. Πάνω κάτω είχαν και αντίστοιχες τιμές.

Έχεις ακούσει κανένα να τη συγκρίνει με αβενσις και βεκτρα;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540030
alexm έγραψε:
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.

Έγιναν οι αρ premium ?
Τόσα χρόνια ακούγαμε ότι οι 159 ανταγωνιζονταν τα α4 και τα 9-3. Πάνω κάτω είχαν και αντίστοιχες τιμές.

Έχεις ακούσει κανένα να τη συγκρίνει με αβενσις και βεκτρα;

< Note >



Το μίτο κράτησε τιμή γιατί στην πραγματικότητα ήταν ένα τίμιο και σωστό φιατακι με φιδίσιο περιτύλιγμα. Φθηνά ανταλλακτικά, σέρβις και αξιόπιστα περιφερειακά. Το 47 ηταν άλλη ιστορία
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#540031
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.


Δύο περιπτώσεις που έχω υπόψιν και εγώ το ίδιο έγινε. Έφυγαν γρήγορα και σε πολύ καλή τιμή.

Και κάτι σχετικοασχετο.
Το "πάτωμα Fiat" στη Mito δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αναφερόταν σαν μειονέκτημα.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#540094
cosneo έγραψε:
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.


Δύο περιπτώσεις που έχω υπόψιν και εγώ το ίδιο έγινε. Έφυγαν γρήγορα και σε πολύ καλή τιμή.

Και κάτι σχετικοασχετο.
Το "πάτωμα Fiat" στη Mito δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αναφερόταν σαν μειονέκτημα.


Μάλλον ήταν ο ημιάκαμπτος πίσω που ξίνιζε στους ρομαντικούς. Μάλλον άδικα. Η ανάρτηση ήταν πολύ καλά ρυθμισμένη, ο Krief είχε κάνει μαγικά. Το ξέρω γιατί είχα Mito.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#540095
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.


Με τί το αντικατέστησες αν επιτρέπεται;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#540103
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.

Έγιναν οι αρ premium ? :lol:


Πολλά άλογα σε λίγα κυβικά μήπως είναι η αιτία;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#540154
cosneo έγραψε:
red_monster έγραψε:Mito 9+ ετών έφυγε εύκολα (πάρα πολύ εύκολα θα έλεγα) στα 8.


Δύο περιπτώσεις που έχω υπόψιν και εγώ το ίδιο έγινε. Έφυγαν γρήγορα και σε πολύ καλή τιμή.

Και κάτι σχετικοασχετο.
Το "πάτωμα Fiat" στη Mito δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αναφερόταν σαν μειονέκτημα.



Ο λόγος που αγόρασα εξ'αρχής mito ήταν ο στενός δεσμός με τα fiat-abarth τα οποία έχω σε μεγάλη εκτίμηση.
Η αξιοπιστία της, τα ανταλλακτικά και ο χαρακτήρας της με επιβεβαίωσαν. Μόνο καλά λόγια έχω να πω για την φρέσκια γενιά alfa romeo