- 14 Ιαν 2018, 06:18
#474000
REALZEUS έγραψε:Μιλώντας με τον συντάκτη του συγκεκριμένου άρθρου κατέληξα στο ότι η Giulia στην ρύθμιση D αφήνει τόσο παιχνίδι όσο οι BMW στην ενδιάμεση απενεργοποίηση του DCT, η οποία για μένα είναι η ιδανική για δημόσιο δρόμο. Μπορείς δηλαδή να το γυρίσεις ως μια συγκεκριμένη γωνία και μετά σε μαζεύει (στην BMW άκομψα, στην Alfa πιο απαλά από ότι κατάλαβα). Βέβαια αυτό το "κόψιμο" κοστίζει σε χρόνο στις εξόδους των αργών στροφών και σε αυτό πλεονεκτεί η BMW καθώς το σύστημά της απενεργοποιείται πλήρως αν αποφασίσεις να το πάρεις πάνω σου. Είναι πράγματι κρίμα να έχεις το καλύτερο πλαίσιο-αναρτήσεις-τιμόνι στην κατηγορία και να το φιμώνεις έτσι. Παρόλα αυτά δεν θα δίσταζα να την επιλέξω καθώς παραμένει ό,τι πιο σπορ υπάρχει σε μεσαία μπερλίνα.
Όταν λες αφήνει τόσο όσο οι BMW στην ενδιάμεση απενεργοποίηση του DCT εννοείς το Sport ή το Sport+ ?
Γιατί στο Sport+ αφήνει μπόλικο πράγμα να περάσει κάτω. Από εκκίνηση σε ευθεία είναι σαν έχεις το traction εντελώς off και η ουρά ψαρεύει δεξιά και αριστερά. Σε στροφή διώχνει τον κώλο αρκετά πριν σε μαζέψει και ανάλογα την πρόσφυση μπορεί μέχρι και να φας ένα ωραιότατο τετακέ σε βρεγμένο ή πολύ γλυστερό.
Από αυτά που γράφει το άρθρο για το Dynamic, ότι δηλαδή μπαίνει πριν καν ξεκινήσει το γλίστρημα, μοιάζει περισσότερο με το απλό Sport.
Σημ. δεν ξέρω για την 3άρα άλλα στην F22 το Sport+ λειτουργεί υποδειγματικά.
Σε αφήνει να τα δώσεις όλα στην έξοδο ανεχόμενο αρκετές μοίρες ανοίγματος της ουράς / power sliding, όπως και να πιέσεις αρκετά μέσα στη στροφή για να το φέρεις εκεί που θες και να στρίψεις με το γκάζι, με την παρέμβαση όταν έρχεται να είναι πολύ γλυκιά χωρίς να σε κόβει ή να σου χαλάει την ισορροπία.
Είναι το καθημερινό μου mode (ακόμα και με βροχή) και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι μεγάλη ανακάλυψη.