Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#473922
dimviii έγραψε:γιατι τοσος χαμος ρε παιδια για 80-100 κιλα στα 1700-1800 κιλα? :lol:

Ή αλλιώς ~4% διαφορά..

Το ποιντ ειναι ότι πέτα λάσπη στον ανεμιστήρα (autotriti) και κάτι θα μείνει....δεν περίμενα κάποιος εδώ μεσα να έχει πάρει στα σοβαρά δημοσίευση αυτής της φυλλαδας.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#474000
REALZEUS έγραψε:Μιλώντας με τον συντάκτη του συγκεκριμένου άρθρου κατέληξα στο ότι η Giulia στην ρύθμιση D αφήνει τόσο παιχνίδι όσο οι BMW στην ενδιάμεση απενεργοποίηση του DCT, η οποία για μένα είναι η ιδανική για δημόσιο δρόμο. Μπορείς δηλαδή να το γυρίσεις ως μια συγκεκριμένη γωνία και μετά σε μαζεύει (στην BMW άκομψα, στην Alfa πιο απαλά από ότι κατάλαβα). Βέβαια αυτό το "κόψιμο" κοστίζει σε χρόνο στις εξόδους των αργών στροφών και σε αυτό πλεονεκτεί η BMW καθώς το σύστημά της απενεργοποιείται πλήρως αν αποφασίσεις να το πάρεις πάνω σου. Είναι πράγματι κρίμα να έχεις το καλύτερο πλαίσιο-αναρτήσεις-τιμόνι στην κατηγορία και να το φιμώνεις έτσι. Παρόλα αυτά δεν θα δίσταζα να την επιλέξω καθώς παραμένει ό,τι πιο σπορ υπάρχει σε μεσαία μπερλίνα.

Όταν λες αφήνει τόσο όσο οι BMW στην ενδιάμεση απενεργοποίηση του DCT εννοείς το Sport ή το Sport+ ?
Γιατί στο Sport+ αφήνει μπόλικο πράγμα να περάσει κάτω. Από εκκίνηση σε ευθεία είναι σαν έχεις το traction εντελώς off και η ουρά ψαρεύει δεξιά και αριστερά. Σε στροφή διώχνει τον κώλο αρκετά πριν σε μαζέψει και ανάλογα την πρόσφυση μπορεί μέχρι και να φας ένα ωραιότατο τετακέ σε βρεγμένο ή πολύ γλυστερό.
Από αυτά που γράφει το άρθρο για το Dynamic, ότι δηλαδή μπαίνει πριν καν ξεκινήσει το γλίστρημα, μοιάζει περισσότερο με το απλό Sport.

Σημ. δεν ξέρω για την 3άρα άλλα στην F22 το Sport+ λειτουργεί υποδειγματικά.
Σε αφήνει να τα δώσεις όλα στην έξοδο ανεχόμενο αρκετές μοίρες ανοίγματος της ουράς / power sliding, όπως και να πιέσεις αρκετά μέσα στη στροφή για να το φέρεις εκεί που θες και να στρίψεις με το γκάζι, με την παρέμβαση όταν έρχεται να είναι πολύ γλυκιά χωρίς να σε κόβει ή να σου χαλάει την ισορροπία.
Είναι το καθημερινό μου mode (ακόμα και με βροχή) και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι μεγάλη ανακάλυψη. :inlove:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474739 H Giulietta πουλησε πέρσι περισσότερο απ' ότι το Leon. Πωτς γένεν ατο?

ALFA ROMEO GIULIETTA 439 1,54% 52 2,45%
SEAT LEON 388 1,36% 9 0,42%


Βέβαια οι ασυνήθιστα υψηλές πωλήσεις Δεκεμβρίου της G σημαίνει ή ότι πινακίδωσαν απούλητα ή έπαιξε καμιά μαζική παραγγελία leasing. :hmmm: Και πάλι όμως μου κάνει τρομερή εντύπωση να παίζουν στα ίσια σε πωλήσεις αυτά τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#474751
Deleted User 1 έγραψε:H Giulietta πουλησε πέρσι περισσότερο απ' ότι το Leon. Πωτς γένεν ατο?

ALFA ROMEO GIULIETTA 439 1,54% 52 2,45%
SEAT LEON 388 1,36% 9 0,42%


Βέβαια οι ασυνήθιστα υψηλές πωλήσεις Δεκεμβρίου της G σημαίνει ή ότι πινακίδωσαν απούλητα ή έπαιξε καμιά μαζική παραγγελία leasing. :hmmm: Και πάλι όμως μου κάνει τρομερή εντύπωση να παίζουν στα ίσια σε πωλήσεις αυτά τα δύο.
Τα δεύτερα νούμερα είναι οι πωλήσεις Δεκεμβρίου? Γιατί αυτό σημαίνει ότι ο Busso έχει πάρει 1/9 που πουλήθηκαν και φυσικά 52 κομμάτια της Alfa ή είναι πινακιδωμενα ή έπαιξε κάποια πολύ καλή προσφορά( εγώ είχα δει diesel στα 18.500€ από συγκεκριμένο ντίλερ)

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474752 Σωστά. Το πρώτο νούμερο είναι YTD και το δεύτερο είναι Dec2017.

Για τις πωλήσεις Giulietta Δεκεμβρίου κι εγώ πιθανολογώ ότι πρόκειται για πινακιδώματα. Αλλά είναι τραγικό να βλέπεις το Leon με 9 κομμάτια το Δεκέμβρη όταν το Nissan Pulsar :svivhaha: είχε 46 και το Focus 62. Ενδεικτικό του προφίλ μέσου έλληνα αγοραστή.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#474753
Deleted User 1 έγραψε:Σωστά. Το πρώτο νούμερο είναι YTD και το δεύτερο είναι Dec2017.

Για τις πωλήσεις Giulietta Δεκεμβρίου κι εγώ πιθανολογώ ότι πρόκειται για πινακιδώματα. Αλλά είναι τραγικό να βλέπεις το Leon με 9 κομμάτια το Δεκέμβρη όταν το Nissan Pulsar :svivhaha: είχε 46 και το Focus 62. Ενδεικτικό του προφίλ μέσου έλληνα αγοραστή.

Ισως γιατι οι κινητηρες ντιζελ που εφοδιαζουν τα αλλα μοντελα ειναι καλυτεροι απο του Λεον?
Μηπως καλυτερες προωθητικες ενεργειες;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474755 Πόσο καλύτερες προωθητικές από το Leon? Τσάμπα είναι. Οι δε ντίζελ όλοι στα 1.5-1.6cc είναι 3 το λάδι 3 το ξύδι. Άντε να ξεχωρίζουν λίγο αυτός του Astra και του Civic. Δεν είναι σοβαρό κριτήριο διαφοροποίησης.

Πιο πιθανό απ' όλα οι επιλογές αυτές να βασίζονται σε απαρχαιωμένες αντιλήψεις, μηδενική έρευνα αγοράς και αδυναμία πραγματικής αξιολόγησης ενός προϊόντος όπως το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474758 Ναι αλλά καλό είναι να μην ξεπερνούν τα 9 ανά μήνα. Σαν πολλοί γινήκαμε.
Κάποιος να σπάσει το καλούπι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474759 Σταμάτα ρε μλκ, άσε τον κόσμο να ψωνίσει. :rtfm: Δεν βλέπεις τι ζώα κυκλοφοράνε? Αυτοί είναι που πάνε και τσακίζονται και βρίσκουμε εμείς μετά ωραιότατα ανταλλακτικούλια και κάνουμε τα retrofits μας! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#474761
Deleted User 1 έγραψε:Σταμάτα ρε μλκ, άσε τον κόσμο να ψωνίσει. :rtfm: Δεν βλέπεις τι ζώα κυκλοφοράνε? Αυτοί είναι που πάνε και τσακίζονται και βρίσκουμε εμείς μετά ωραιότατα ανταλλακτικούλια και κάνουμε τα retrofits μας! :shifty:


Δεν το είχα σκεφτεί έτσι.

Έβαλες το φίλτρο;





και επιστρέφω στο ον τόπι

75άρα
http://www.drive.gr/posts/classic/alfa- ... 1992-video

Ο ΓΚ θα ταυλώσει τώρα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#474764
Deleted User 1 έγραψε:Πόσο καλύτερες προωθητικές από το Leon? Τσάμπα είναι. Οι δε ντίζελ όλοι στα 1.5-1.6cc είναι 3 το λάδι 3 το ξύδι. Άντε να ξεχωρίζουν λίγο αυτός του Astra και του Civic. Δεν είναι σοβαρό κριτήριο διαφοροποίησης.

Πιο πιθανό απ' όλα οι επιλογές αυτές να βασίζονται σε απαρχαιωμένες αντιλήψεις, μηδενική έρευνα αγοράς και αδυναμία πραγματικής αξιολόγησης ενός προϊόντος όπως το αυτοκίνητο.

Ελα τωρα που εχει καλυτερο ονομα η Opel απο την Seat.

Μπορω να υποθεσω οτι φταιει αυτη ακριβως η τιμολογιακη πολιτικη ( φθηνη η τιμη μεν, αλλα οι αλλοι κανουν μεγαλες εκπτωσεις και ναι μεν τα ιδια πληρωνεις στο τελος, αλλα το ενα προιον ηταν ακριβοτερο αρα καλυτερο ), μπορω να υποθεσω οτι τα θαβουν οι πωλητες VW ( ειναι τοσο φθηνοτερα απο το δικο μας γιατι δεν ειναι ιδια, μονο μοτερ εχουμε κοινο ) και υπαρχει κοσμος που τσιμπαει οπως και απο το αναποδο ( Skoda= Audi ).

Μπορει απλα να φταιει οτι δεν αρεσει τοσο, η οτι ενας ευχαριστημενος κατοχος μιας μαρκας παει πιο ευκολα στο επομενο μοντελο παρα σε αλλο αγνωστο και ειναι γνωστο οτι οι Opel, Nissan, Renault πουλουσαν περισσοτερα απο την Seat.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#474770
Νίκος Παππάς έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Πόσο καλύτερες προωθητικές από το Leon? Τσάμπα είναι. Οι δε ντίζελ όλοι στα 1.5-1.6cc είναι 3 το λάδι 3 το ξύδι. Άντε να ξεχωρίζουν λίγο αυτός του Astra και του Civic. Δεν είναι σοβαρό κριτήριο διαφοροποίησης.

Πιο πιθανό απ' όλα οι επιλογές αυτές να βασίζονται σε απαρχαιωμένες αντιλήψεις, μηδενική έρευνα αγοράς και αδυναμία πραγματικής αξιολόγησης ενός προϊόντος όπως το αυτοκίνητο.

Ελα τωρα που εχει καλυτερο ονομα η Opel απο την Seat.

Μπορω να υποθεσω οτι φταιει αυτη ακριβως η τιμολογιακη πολιτικη ( φθηνη η τιμη μεν, αλλα οι αλλοι κανουν μεγαλες εκπτωσεις και ναι μεν τα ιδια πληρωνεις στο τελος, αλλα το ενα προιον ηταν ακριβοτερο αρα καλυτερο ), μπορω να υποθεσω οτι τα θαβουν οι πωλητες VW ( ειναι τοσο φθηνοτερα απο το δικο μας γιατι δεν ειναι ιδια, μονο μοτερ εχουμε κοινο ) και υπαρχει κοσμος που τσιμπαει οπως και απο το αναποδο ( Skoda= Audi ).

Μπορει απλα να φταιει οτι δεν αρεσει τοσο, η οτι ενας ευχαριστημενος κατοχος μιας μαρκας παει πιο ευκολα στο επομενο μοντελο παρα σε αλλο αγνωστο και ειναι γνωστο οτι οι Opel, Nissan, Renault πουλουσαν περισσοτερα απο την Seat.
Στην Ελλάδα τουλάχιστον η Όπελ έχει το κοινό της, (βοηθάει και το perceived made in Germany), η Σεατ είχε κυρίως ένα κοινό πιο νεανικό που θα αγόραζε το ibiza πχ αλλά μάλλον δεν έχει τα χρήματα για Λεόν. Από εκεί και πέρα με 60% των πωλήσεων να είναι εταιρικές, μάλλον παίζουν ρόλο και άλλου είδους συμφωνίες

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474773
Νίκος Παππάς έγραψε:Ελα τωρα που εχει καλυτερο ονομα η Opel απο την Seat.

Μπορω να υποθεσω οτι φταιει αυτη ακριβως η τιμολογιακη πολιτικη ( φθηνη η τιμη μεν, αλλα οι αλλοι κανουν μεγαλες εκπτωσεις και ναι μεν τα ιδια πληρωνεις στο τελος, αλλα το ενα προιον ηταν ακριβοτερο αρα καλυτερο ), μπορω να υποθεσω οτι τα θαβουν οι πωλητες VW ( ειναι τοσο φθηνοτερα απο το δικο μας γιατι δεν ειναι ιδια, μονο μοτερ εχουμε κοινο ) και υπαρχει κοσμος που τσιμπαει οπως και απο το αναποδο ( Skoda= Audi ).

Μπορει απλα να φταιει οτι δεν αρεσει τοσο, η οτι ενας ευχαριστημενος κατοχος μιας μαρκας παει πιο ευκολα στο επομενο μοντελο παρα σε αλλο αγνωστο και ειναι γνωστο οτι οι Opel, Nissan, Renault πουλουσαν περισσοτερα απο την Seat.


Είπα εγώ ότι έχει καλύτερο όνομα η Opel? :hmmm: Εγώ για τα ντίζελ μοτέρ έγραψα ότι ίσως της Opel αυτή τη στιγμή να είναι κάπως καλύτερο του Seat. Επειδή το ανέφερες ως κριτήριο διαφοροποίησης.

η οτι ενας ευχαριστημενος κατοχος μιας μαρκας παει πιο ευκολα στο επομενο μοντελο παρα σε αλλο αγνωστο και ειναι γνωστο οτι οι Opel, Nissan, Renault πουλουσαν περισσοτερα απο την Seat.


Αυτό ακριβώς εννοώ όταν αναφέρω απαρχαιωμένες αντιλήψεις και μηδενική έρευνα αγοράς. Ψωνίζουμε αμάξι όπως απορρυπαντικό στο sm. Αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#474780 Το Pulsar είναι πολύ φτηνότερο από το Leon (1500 ευρώ) και το Focus συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο (και λίγο φτηνότερο).
Το Astra έχει καλύτερο diesel μοτέρ (και καλύτερες συμφωνίες με τις εταιρείες leasing φαντάζομαι).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#474782
Deleted User 1 έγραψε:
η οτι ενας ευχαριστημενος κατοχος μιας μαρκας παει πιο ευκολα στο επομενο μοντελο παρα σε αλλο αγνωστο και ειναι γνωστο οτι οι Opel, Nissan, Renault πουλουσαν περισσοτερα απο την Seat.


Αυτό ακριβώς εννοώ όταν αναφέρω απαρχαιωμένες αντιλήψεις και μηδενική έρευνα αγοράς. Ψωνίζουμε αμάξι όπως απορρυπαντικό στο sm. Αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε.

Εδω και τουλαχιστον 20 χρονια μην πω 30, ετσι αντιμετωπιζει ο περισσοτερος κοσμος την αγορα του αυτοκινητου.
Μαλιστα τα τελευταια 10 και οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων το κανουν αυτο. Πουλανε το προιον σαν να πουλανε τηλεορασεις - κινητα.

Μην βλεπεις που εδω μεσα το βλεπουμε αλλιως.
Οι μισοι μου γνωστοι θεωρουν ρισκο πχ, την αγορα τουρμπο κυβισμου 1-1,2 λιτρων γιατι ειναι μικρα μοτερ πουσαρισμενα να βγαλουν αλογα κλπ που καποιοι τα ελεγαν το '80


Ευτυχως που σημερα δεν υπαρχουν κακα αυτοκινητα, οπως παλια.