Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#470275
EDDIE_147 έγραψε:Η Ραλάρα κουβαλάει 200+ κιλά λιγότερα σε σχέση με την 147, οπότε δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει η σύγκριση.


Αυτό ακριβώς. :s_yes

Ραλύ βάρος περίπου 850 κιλά. Ιπποδύναμη (τα 16ν) 120 άτια
147 βάρος περίπου 1200 κιλά. Ιπποδύναμη 120 άτια.

elvet έγραψε:Στο 106 ραλλύ (μια και αναφέρθηκε) υπήρχε ευαισθησία στα ρουλεμάν του πίσω ψαλιδιού (έπαιρναν «μπόσικα») και αλλάζανε ανάλογα με τη χρήση, συνήθως γύρω στα 100κ χλμ, τέτοιας λογικής είναι και τα ψαλίδια στην 147;


Ναι, όπως και σε όλα τα PSA με υστερούντες πίσω (και το 306 είχε υστερούντες, που προφανώς δεν είναι παραλλαγή του ημιάκαμπτου). Η λύση, σύμφωνα με την αντιπροσωπεία ήταν αλλαγή ανάρτησης, με κόστος 1500 ευρώ (στο 206 :vava: ), αλλά μπορούσες να ανοίξεις τον βραχίονα και να αντικαταστήσεις τα ρουλεμάν με πιο ανθεκτικά (κόστος 200-250 ευρώ εργασία και αντικατάσταση όλων των ρουλεμάν), πράγμα που εξάλειφε το πρόβλημα (εκτός και αν ο οδηγός είναι κανίβαλος και κάνει καθημερινά 10χλμ με 120χαω σε χωματόδρομο... :innocent: :lol: και πάλι... 6 μήνες άντεξαν... :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#470276 Btw, Peugeot 106 Rallye ήταν ένα και δεν ήταν το 1.6.
Αν δεν κάνω λάθος ήταν το 1.3 το 8v.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#470278 1.6 8 και 16 v.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#470282
Giuseppe Busso έγραψε:Btw, Peugeot 106 Rallye ήταν ένα και δεν ήταν το 1.6.
Αν δεν κάνω λάθος ήταν το 1.3 το 8v.

ΠΟ?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#470283
g8777 έγραψε:1.6 8 και 16 v.


Ήταν ελληνική πατέντα.

Ως Rallye γνωστό ήταν μόνο το 1.3 8v 103hp
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#470284 Αυτό με την ελλ. πατέντα ίσχυε και για το 106 ή μόνο για το 207? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#470305
Giuseppe Busso έγραψε:Btw, Peugeot 106 Rallye ήταν ένα και δεν ήταν το 1.6.
Αν δεν κάνω λάθος ήταν το 1.3 το 8v.


Στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν αρχικά 106 rallye με τον 1,3 8ν και 100 κάτι άτια, μετά (με το face lift του μοντέλου) αρχικά με τον 1,6 8ν και 105 ίππων και προς το τέλος της ζωής του μοντέλου (τα τελευταία 1-2 χρόνια αν θυμάμαι καλά) βγήκε με τον 1,6 16ν με 122 χόρσα (το μοτέρ που μέχρι τότε φορούσε αποκλειστικά το πιο πλούσια εξοπλισμένο GTi). :rtfm:

Τώρα, αν το 16ν δεν κυκλοφόρησε σε άλλες χώρες δεν το ξέρω. Πάντως, η 147 δεν έφτανε ούτε το 1,6 8ν, ούτε το 1,3, το οποίο ήταν και καμιά 100κιλά ελαφρύτερο από το fl... :s_wink

Ωραίο αμάξι η 147, αλλά το ραλάκι ήταν πιο γρήγορο, τόσο λόγω βάρους, όσο και λόγω στησίματος (ΟΚ, λογικό ήταν φτιαγμένο πιο εξτρήμ...)
Άβαταρ μέλους
By elvet
#470318 Rallye ήταν και τα 1,3 και τα 1,6 8V σε όλες τις αγορές.
To 1.6 8V πουλήθηκε ως rallye σε όλη την ευρώπη (και στην Αγγλία). Αυτό είχε να κάνει και με τους κανονισμούς αγώνων, αφού πολλά γίνονταν αγωνιστικά. Κυκλοφορούσαν τα 1,6 8V ως rallye και τα 1,6 16V (πιο πλούσια εξοπλισμένα) ως GTi (στις περισσότερες αγορές) ή ως S16.
Το 1.6 16V πουλιόταν ως rallye στην Ελλάδα και ίδιο ακριβώς (μηχανολογικά) στην Ιταλία. Μάλλον ήταν κάποια παραγγελία γιατί σε άλλες χώρες δεν πουλήθηκαν έτσι. Η ελληνική με την ιταλική έκδοση διέφερε κατά βάση στις ζάντες και στους αερόσακους.

Άλλο ευπάθεια/ ευαισθησία ψαλιδιών και άλλο υποχρεωτική ή περιοδική αντικατάστασή τους. Πολλοί με 147, και 156, δεν έχουν αλλάξει ψαλίδια και μια χαρά πάει το αυτοκίνητο.

Δεν τίθεται σύγκριση μεταξύ 147 και ραλλυ γιατί μόνο τα κυβικά ήταν ίδια! (η τιμή αγοράς του ενός ήταν περίπου 2πλάσια του άλλου).

@markvag Τα ρουλεμάν αλλάζαμε μόνο στην άρθρωση του πίσω άξονα στα 106/206 με κόστος 100-120.

:rtfm: Να βγει ο Ντίμης να διευκρινίσει γιατί αποκαλεί ημιάκαμπτο (σκέτο) την ανάρτηση του 306. Κάτι θα ξέρει το είχε :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#470383
elvet έγραψε:
:rtfm: Να βγει ο Ντίμης να διευκρινίσει γιατί αποκαλεί ημιάκαμπτο (σκέτο) την ανάρτηση του 306. Κάτι θα ξέρει το είχε :rtfm:


oxi δεν εχει ημιακαμπτο,υστερουντες βραχιονες εχει,αντιστρεπτικη,και ραβδους για ελατηρια.
Αν θυμαμαι καλα το αστρα gsi και το εσκορτ rs 2000 της εποχης ειχαν ημιακαμπτο,αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
η ουσια ειναι οτι τα ταχυτερα της γρηγορης κατηγοριας τοτε στα 2 λιτρα λιγη σημασια ειχε ποσο σοφιστικε αναρτηση ειχες,σημασια ειχε ποσο καλα την ειχες ρυθμισει.
Τα λιγα αλογα του 2λιτρου twinspark που αναφερθηκαν,δεν ισχυει,την ιδια ιπποδυναμη ειχαν αστρα και εσκορτ πχ και ηταν πολυ γρηγορα,ειδικα το μοτερ στο αστρα εσπερνε(στην ευθεια ηταν πιο γρηγορα απο 306 6 οσο και αν ακουγεται περιεργο,καρατσεκαρισμενο απειρες φορες)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#470415 Ντίμη αν δεν απατώμαι ο κινητήρας στη 2λιτρη 145 με τη 2λιτρη 147 δεν ήταν ακριβώς ο ίδιος για το λόγο που ανέφερα.

Στο alfisti όσοι δίλιτροι βελτίωναν λίγο αναπνοή-εξαγωγή μιλούσαν για άλλο αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#470445
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Βασικα αυτο που συμβαινει τωρα ειναι εντελως typical. Γραφει ενας μια παπαρια ωστε να επιβεβαιωσει τη θεωρια του ή την αντιπαθεια του για μια μαρκα, τσιμπανε οι αλλοι και παει μετα η |λογοκρισία| συννεφο.

Για να μην τα πολυλογουμε η Ραλλιτσα σαφως και ειναι παντου και παντα πιο γρηγορη απο μια 147. Εξισου σιγουρο ειναι οτι τα δυο αυτα αυτοκινητα δεν ειναι σε καμια περιπτωση αμεσα συγκρισιμα και ανταγωνιστικα.


< >


Σαφώς και δεν είναι παντού και πάντα πιο γρήγορη.
Η 147 είχε καλύτερο στήσιμο και δεν σε σκότωνε και όταν άφηνες το γκάζι το αμάξι είχε γλυκιές αντιδράσεις.
Μη συγκρίνουμε το χαρτόκουτο με την αμαξάρα. :iconcool:

@Ντίμη
Μη γράφεις κουταμάρες vol2


ραλλυ 1,6 16βολτο δεν εβλεπες ποτε και πουθενα,αστο λεμε. Εδω ιδρωναμε με το 306 το 2λιτρο να το κανουμε καλα. :s_empathy


Η αληθεια ειναι οτι η 120αρα 147 δυσκολευοταν να δει ακομα και τα 8βαλβιδα 16αρια 106 Rallye.
Σε απολυτα νουμερα το πεζω ειναι μπροστα νομιζω παντου. Τωρα βεβαια εαν στην 147 βρισκεται χερας και στο 106 γιωτας, χαιρω πολυ... :lol:

Αλλα το ειπε και ο stefan πριν, δεν τιθεται ουσιαστικα θεμα συγκρισης, ενος σπορτιφ μικρομεσαιου με supermini Hot-hatch...Mε 300 κιλα περιπου διαφορα σε βαρος και μολις 15ps υπερ της 147...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 03 Ιαν 2018, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#470446
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη αν δεν απατώμαι ο κινητήρας στη 2λιτρη 145 με τη 2λιτρη 147 δεν ήταν ακριβώς ο ίδιος για το λόγο που ανέφερα.

Στο alfisti όσοι δίλιτροι βελτίωναν λίγο αναπνοή-εξαγωγή μιλούσαν για άλλο αμάξι.


δεν γνωριζω ποσο επαιρνε,προφανως ισχυε και για καποιους αλλους το ιδιο(οχι του 306,ναι στο αστρα,και επαιρνε τον αμπακο το ριμαδομοτερ αυτο)
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#472234 Ωραία κουβεντούλα. Την έχασα.
Η ειδική έκδοση rallye πρώτη φορά εμφανίστηκε στα SimcaTalbot... έτσι για την ιστορία.
Το ότι υπερασπίζεστε τις 147 πρώην κάτοχοι :lipsealed:
Το Ραλλιτσα μ άρεσε. Πρέπει να σας έχει πονέσει πολλές φορές το ραλακι. Δεν πειράζει...