Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#731097
Giuseppe Busso έγραψε:Στην Ιταλία λέγεται ότι η Alfa Romeo θα βγάλει την Giulia 2lt 280 ίππων, που μέχρι τώρα είναι αποκλειστικά 4κίνητη, σε πισωκίνητη εκδοχή.
Αν τη βγάλει και με χειροκίνητο και είναι σημαντικά φθηνότερη και 100 κιλά ελαφρύτερη, τότε θα μιλάμε για μια πολύ ενδιαφέρουσα οδηγικά πρόταση. Είναι ήδη ενδιαφέρουσα η 280άρα Q4. Η πισωκίνητη με manual θα είναι γαμάτη.
Υπαρχει ηδη αυτη η εκδοση ρε συ κι εδω στην Ελλαδα. Αλλά μονο αυτοματη αν θυμαμαι καλα (oπως και η Q4)
Αλλά επιλογη για ESP off , δεν υπαρχει . Μονο με "πατεντες" γινεται
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731099
alexandros.K έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Στην Ιταλία λέγεται ότι η Alfa Romeo θα βγάλει την Giulia 2lt 280 ίππων, που μέχρι τώρα είναι αποκλειστικά 4κίνητη, σε πισωκίνητη εκδοχή.
Αν τη βγάλει και με χειροκίνητο και είναι σημαντικά φθηνότερη και 100 κιλά ελαφρύτερη, τότε θα μιλάμε για μια πολύ ενδιαφέρουσα οδηγικά πρόταση. Είναι ήδη ενδιαφέρουσα η 280άρα Q4. Η πισωκίνητη με manual θα είναι γαμάτη.
Υπαρχει ηδη αυτη η εκδοση ρε συ κι εδω στην Ελλαδα. Αλλά μονο αυτοματη αν θυμαμαι καλα (oπως και η Q4)
Αλλά επιλογη για ESP off , δεν υπαρχει . Μονο με "πατεντες" γινεται


Είναι η 2λτ βενζίνης 200 ίππων και ναι είναι μόνο πισωκίνητη. Εγώ αναφέρομαι στην 280 ίππων βενζίνης Veloce.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731101
alexandros.K έγραψε:Κι εγω σ αυτη αναφερομαι . Υπαρχει λεμε :lol:


:s_whiteflag

Πράγματι έχεις δίκιο. Πότε την έβγαλαν; Χειροκίνητο γιοκ πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731353

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#733276
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#733732

Ακόμη ένα καταπληκτικό βίντεο από το Hagerty για ένα επικό αμάξι. Στο 10ο λεπτό ο Jason Cammisa λέει "This is the most fun you can have in any car from this era. Period."
Έχω γράψει κι άλλες φορές στο παρελθόν ότι η SZ είναι για μένα στις κορυφαίες προτιμήσεις μου από την Alfa Romeo.

Beauty is only skin-deep, but the Alfa Romeo SZ is also beautiful underneath its composite skin.

The love-it-or-hate-it design (we lurve it!) was chosen because it was so attention-grabbing, but the SZ's mechanical layout traces back directly to Alfa Romeo's 1938 race car, the 158 "Alfetta." More than a decade later, a small upgrade turned it into the 159 Alfetta, which competed in Formula 1 — and was one of the most successful race cars in history.

Giuseppe Busso did more than design the lusty V-6 in the SZ; it was his dream to put the Alfetta's rear-transaxle and de Dion-suspension layout in a street car. He realized this dream with the original Alfetta (Type 116) in the early 1970s, and that basic layout carried over directly into the SZ, giving this two-door coupe (and the RZ, its roadster twin) predictable, easy handling.

The SZ's styling is polarizing but its driving experience is not — it's universally praised as a driver's car, with great visibility, an incredibly responsive 3.0-liter Busso V-6, and a forgiving, playful rear-drive chassis.

Though its name stands for Sprint Zagato, the SZ was not designed by Zagato. It was instead done in-house by early CAD at Fiat Centro Stile — after proposals from both Zagato and Alfa Romeo's internal styling department were rejected. The SZ was, however, built by Zagato.

Today, it still looks like nothing else — a magnificent period-piece of incredible design with speed and sound to match.

Our many thanks to Marco Marini of EuroClassixCars for allowing us to film and experience this stunning piece of history. (Marco, you're lucky Jason returned it to you. He almost kidnapped it!)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#733758 Πριν χρόνια σε μια νυχτερινή βόλτα με την 430 του SV2 είχαμε πετύχει μια υπερ-σπάνια RZ (https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_SZ#RZ), 1 of 282, σε Rosso Alfa, παρκαρισμένη έξω από μια ταβέρνα στην Μηχανιώνα! Η πλάκα είναι ότι βγήκαμε από την Ferrari για να φωτογραφίσουμε την Alfa και μας κοιτούσε περίεργα ένας σερβιτόρος, που προφανώς δεν ήξερε τι σπάνιο πουλί ήταν. :lol: Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω την φωτο, πρέπει να χάθηκε όταν "χτύπησε" ο σκληρός μου.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#733828 εξαιρετικά άσχημη , αρκετά συμπαθητική μηχανολογικά και ηχητικά

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#733867
georgetz έγραψε:εξαιρετικά άσχημη , αρκετά συμπαθητική μηχανολογικά και ηχητικά


συμφωνω στο ασχημη,διαφωνω στο συμπαθητικη μηχανολογικα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#733875
dimviii έγραψε:
georgetz έγραψε:εξαιρετικά άσχημη , αρκετά συμπαθητική μηχανολογικά και ηχητικά


συμφωνω στο ασχημη,διαφωνω στο συμπαθητικη μηχανολογικα. :lol:


Γιατί;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#733879 δεν ειχε κατι το πρωτοποριακο μηχανολογικα,ουτε ηταν ομορφη.
Παντα απορουσα γιατι τοσος ντορος οταν ειχε βγει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#733892 Μηχανολογικά ήταν μια από τα ίδια με άλλα μοντέλα της Alfa, τίποτε το νέο δεν έφερε. Η εμφάνιση νομίζω ήταν το εντυπωσιακό χαρακτηριστικό.