Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#350229
Άβαταρ μέλους
By nass
#350296 Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες :( δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια :s_bored

:s_bye
Άβαταρ μέλους
By markvag
#350371 Εικόνα

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#350416 . τα πράγματα είναι περισσότερο απλά από νομίζεις / νομίζουμε.

Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους ) διαφοροποιεί έτι περαιτέρω αυτή την διαφορά, και το κάνει συνεχώς καθώς το αυτοκίνητο γλυστράει έχουμε μια συνεχή διαφοροποίηση των τιμών περιστροφής, Yaw κλπ )

Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους τροχούς να ακολουθούν την τροχιά του αυτοκινήτου χωρίς να σύρεται κάθε φορά ο ένας ή ο άλλος τροχός.

Το σύστημα αυτό είναι το διαφορικό, όλα αυτά είναι γνωστά.

Όμως προχώρισαν περισσότερο και είδαν ότι αν έβαζαν άλλο ένα διαφορικό μεταξύ των 2 αξόνων και άλλο ένα στον άλλο άξονα θα εξισορροπούσαν απόλυτα όποια διαφορά προέκυπτε στην περιστροφή όλων των τροχών με bonus την καλύτερη πρόσφυση.

Όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους.

Έτσι οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή μηχανοηλεκτρική προσπαθεί να εξομειώσει την καθαρά μηχανική των πολλών διαφορικών ( άσχετα από το αν το κάνει με απόλυτη επιτυχία ή με κάποια επιτυχία ) θεωρείται και είναι γιαλατζί, αυτό προσπαθεί να σου εξηγήσει ο nass, ο Dim, o Busso κλπ.

Αν τώρα η καθαρά μηχανική λύση - παντρευτεί - και με ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουμε το απόλυτο, και ξέρεις για ποιά συστήματα μιλάω, ναι εκείνα τα Ασιατικά που έχουν πάρει τις ταυτότητες των υπολοίπων.