Giuseppe Busso έγραψε:
ΥΓ:
Ακομα να πας να την δεις από κοντα, ρε κρυβοvagελλη?
Giuseppe Busso έγραψε:
ΥΓ:
nass έγραψε:Ωραία
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
Κίκιζας . έγραψε:Α, οκ γιατι απο τα προηγουμενα που ανεφερες,
nass έγραψε:Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
Κίκιζας . έγραψε: -εμενα τουλαχιστον, μου- δοθηκε η εντυπωση οτι οι υλοποιησεις με λιγοτερα απο 3 διαφορικα, οπως εδω στην Giulia Q4 -πρωτιστως- θα αποτελουν συμβιβαστικη λυση τουλαχιστον σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...
Giuseppe Busso έγραψε:nass έγραψε:Ωραία
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
Το ρόλο του κεντρικού διαφορικού παίζει ένα κουτί μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο module που με ένα μικρό άξονα μετάδοσης μεταφέρει τη ροπή εμπρός από το κιβώτιο μέσω του κουτιού που περιλαμβάνει έναν πολύδισκο συμπλέκτη που ελέγχεται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
nass έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:Α, οκ γιατι απο τα προηγουμενα που ανεφερες,
δηλαδή αυτό:nass έγραψε:Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
πως εσύ κατάλαβες αυτό:Κίκιζας . έγραψε: -εμενα τουλαχιστον, μου- δοθηκε η εντυπωση οτι οι υλοποιησεις με λιγοτερα απο 3 διαφορικα, οπως εδω στην Giulia Q4 -πρωτιστως- θα αποτελουν συμβιβαστικη λυση τουλαχιστον σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...
μόνο εσύ το ξέρεις
nass έγραψε: ... Οτι έχει ένα συμπλέκτη ? Ολα έχουν... και του Panda 4x4 θα μπορούσε να είναι
Και δεν είδα καθόλου torque vectoring αριστερά-δεξιά ούτε τι έχει μπροστά.
nass έγραψε:...δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
nass έγραψε:Συννενοηθήκαμε πάντως
nass έγραψε:Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια
Κίκιζας . έγραψε:nass έγραψε:Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια
Τι εννοουσες με την αναφορα στον συμπλεκτη τωρα?
Ποια ειναι τα γιαλαντζι συστηματα?
21 quadra έγραψε:Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους )
rocsta έγραψε:21 quadra έγραψε:Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους )
Κ. Παναγιώτη το yaw στα ελληνικά μεταφραζεται ως "γωνιακή απόκλιση ή εκτροπή". Προνευση είναι το "pitch".
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Το ps4 που εχω δεν εχει οπτική, δίνω με το HDMI στ[…]
https://www.news247.gr/ellada/vinteo-sok-apo-ratsi[…]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Ρε σεις, προφανως το καταλαβαινω πως ειναι πολυ βα[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]