Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#472625


Κ@ριόλ@ 47, θα σε 'χω πάντα στην καρδιά μου.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#472907
Τελικός απολογισμός
Αυτό που ανέκαθεν χαρακτήριζε το DRIVE είναι η ευθύτητα. Αντίθετα με άλλους που αποφεύγουν να απαντήσουν σε δύσκολες ερωτήσεις, εμείς αναλαμβάνουμε αυτό το κόστος. Έχοντας εμπιστοσύνη στη μεθοδολογία μας, συνδυάζουμε αριθμητικά δεδομένα και αίσθηση, όπως αυτή προκύπτει από την εμπειρία μας, και αναδεικνύουμε νικητές και χαμένους, πρώτους και δεύτερους, τα αυτοκίνητα που ξεκάθαρα προτιμάμε με βάση τις προτεραιότητες και την φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το περιοδικό μας. Αξίες που θεωρούμε ότι μοιραζόμαστε με τους αναγνώστες μας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Η BMW υπερτερεί ελαφρώς σε κάποια ζητήματα που αφορούν στην ποιότητα κάποιων υλικών και στην πρακτικότητα. Ίσως και στην premium πτυχή της προσωπικότητας των δύο αυτοκινήτων. Αν και αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα, καθώς βγάζει αυτό τον αέρα φορτωμένη με πολύ περισσότερα και ακριβότερα έξτρα, ενώ είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβή συγκρίνοντας βασικές εκδόσεις.

Από την άλλη, η Alfa, χωρίς να υστερεί ουσιαστικά στους παραπάνω τομείς, είναι σαφώς καλύτερη στο οδηγικό κομμάτι. Κι αυτό βαραίνει σαφώς περισσότερο καθώς μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για… έπιπλα. Είναι πιο σπορ στο βουνό, κερδίζει σε όλα τα δυναμικά τεστ ενεργητικής ασφάλειας και είναι πιο πειστική για τις δυνατότητές της στην πίστα. Τελικά χάνει στο γύρο, απλώς και μόνο επειδή δεν απενεργοποιείται το ESP. Και είναι πραγματικά κρίμα που οι Ιταλοί πήραν αυτή την ανεξήγητη απόφαση, περιορίζοντας το ρεπερτόριο του θεϊκού πλαισίου που δημιούργησαν. Ακόμη κι έτσι, είτε κρίνεις με την λογική είτε με το συναίσθημα, η Alfa Romeo Giulia είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη σπορ premium μπερλίνα. Χωρίς ναι μεν αλλά.


http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... s-bmw-320d
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#473541
Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικός απολογισμός
Αυτό που ανέκαθεν χαρακτήριζε το DRIVE είναι η ευθύτητα. Αντίθετα με άλλους που αποφεύγουν να απαντήσουν σε δύσκολες ερωτήσεις, εμείς αναλαμβάνουμε αυτό το κόστος. Έχοντας εμπιστοσύνη στη μεθοδολογία μας, συνδυάζουμε αριθμητικά δεδομένα και αίσθηση, όπως αυτή προκύπτει από την εμπειρία μας, και αναδεικνύουμε νικητές και χαμένους, πρώτους και δεύτερους, τα αυτοκίνητα που ξεκάθαρα προτιμάμε με βάση τις προτεραιότητες και την φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το περιοδικό μας. Αξίες που θεωρούμε ότι μοιραζόμαστε με τους αναγνώστες μας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Η BMW υπερτερεί ελαφρώς σε κάποια ζητήματα που αφορούν στην ποιότητα κάποιων υλικών και στην πρακτικότητα. Ίσως και στην premium πτυχή της προσωπικότητας των δύο αυτοκινήτων. Αν και αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα, καθώς βγάζει αυτό τον αέρα φορτωμένη με πολύ περισσότερα και ακριβότερα έξτρα, ενώ είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβή συγκρίνοντας βασικές εκδόσεις.

Από την άλλη, η Alfa, χωρίς να υστερεί ουσιαστικά στους παραπάνω τομείς, είναι σαφώς καλύτερη στο οδηγικό κομμάτι. Κι αυτό βαραίνει σαφώς περισσότερο καθώς μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για… έπιπλα. Είναι πιο σπορ στο βουνό, κερδίζει σε όλα τα δυναμικά τεστ ενεργητικής ασφάλειας και είναι πιο πειστική για τις δυνατότητές της στην πίστα. Τελικά χάνει στο γύρο, απλώς και μόνο επειδή δεν απενεργοποιείται το ESP. Και είναι πραγματικά κρίμα που οι Ιταλοί πήραν αυτή την ανεξήγητη απόφαση, περιορίζοντας το ρεπερτόριο του θεϊκού πλαισίου που δημιούργησαν. Ακόμη κι έτσι, είτε κρίνεις με την λογική είτε με το συναίσθημα, η Alfa Romeo Giulia είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη σπορ premium μπερλίνα. Χωρίς ναι μεν αλλά.


http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... s-bmw-320d

Ωραίο συγκριτικό άλλα χάσκει λίγο στο συμπέρασμα...
επειδή δεν απενεργοποιείται το ESP. Και είναι πραγματικά κρίμα που οι Ιταλοί πήραν αυτή την ανεξήγητη απόφαση, περιορίζοντας το ρεπερτόριο του θεϊκού πλαισίου που δημιούργησαν. Ακόμη κι έτσι, είτε κρίνεις με την λογική είτε με το συναίσθημα, η Alfa Romeo Giulia είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη σπορ premium μπερλίνα. Χωρίς ναι μεν αλλά.

Όταν αναφέρουν τόσες φορές στο κείμενο ότι την πνίγουν τα ηλεκτρονικά όταν πας να πιέσεις για το κάτι παραπάνω τη στιγμή που το αυτοκίνητο δείχνει ότι μπορεί και αναφέρεσαι στην καλύτερη σπορ μπερλίνα, δεν κλείνεις με "χωρίς ναι μεν άλλα"...
Αυτό είναι ο ορισμός του ναι μεν αλλά... :(
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#473554 Απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που εννοούν είναι off balance© καταστάσεις με ντριφτ και ιστορίες. Στην ουσία δε σε αφήνει να παίξεις αλλά κατά άλλα είναι κορυφή. Εγώ το άλλο που δεν κατάλαβα είναι αν τελικά η BMW είχε ενεργή ανάρτηση ή απλώς την Μ, γιατί στην αρχή λέει:

Οπότε, τα πιο σφιχτά ελατήρια και τα νέα αμορτισέρ διπλού σωλήνα είναι στάνταρ, ενώ τα έξτρα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, όπως του αυτοκινήτου της δοκιμής χαμηλώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm.


ενώ παρακάτω αναφέρει ότι έχει απλές αναρτήσεις Μ. Πάντως και μόνο που είναι Μ-pack το BMW είναι εξαρχής φάουλ στη σύγκριση και σοβαρή μαγκιά της Alfa που κερδίζει ακόμα κι έτσι.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#473560
morpheus έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικός απολογισμός
Αυτό που ανέκαθεν χαρακτήριζε το DRIVE είναι η ευθύτητα. Αντίθετα με άλλους που αποφεύγουν να απαντήσουν σε δύσκολες ερωτήσεις, εμείς αναλαμβάνουμε αυτό το κόστος. Έχοντας εμπιστοσύνη στη μεθοδολογία μας, συνδυάζουμε αριθμητικά δεδομένα και αίσθηση, όπως αυτή προκύπτει από την εμπειρία μας, και αναδεικνύουμε νικητές και χαμένους, πρώτους και δεύτερους, τα αυτοκίνητα που ξεκάθαρα προτιμάμε με βάση τις προτεραιότητες και την φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το περιοδικό μας. Αξίες που θεωρούμε ότι μοιραζόμαστε με τους αναγνώστες μας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: Η BMW υπερτερεί ελαφρώς σε κάποια ζητήματα που αφορούν στην ποιότητα κάποιων υλικών και στην πρακτικότητα. Ίσως και στην premium πτυχή της προσωπικότητας των δύο αυτοκινήτων. Αν και αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα, καθώς βγάζει αυτό τον αέρα φορτωμένη με πολύ περισσότερα και ακριβότερα έξτρα, ενώ είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβή συγκρίνοντας βασικές εκδόσεις.

Από την άλλη, η Alfa, χωρίς να υστερεί ουσιαστικά στους παραπάνω τομείς, είναι σαφώς καλύτερη στο οδηγικό κομμάτι. Κι αυτό βαραίνει σαφώς περισσότερο καθώς μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για… έπιπλα. Είναι πιο σπορ στο βουνό, κερδίζει σε όλα τα δυναμικά τεστ ενεργητικής ασφάλειας και είναι πιο πειστική για τις δυνατότητές της στην πίστα. Τελικά χάνει στο γύρο, απλώς και μόνο επειδή δεν απενεργοποιείται το ESP. Και είναι πραγματικά κρίμα που οι Ιταλοί πήραν αυτή την ανεξήγητη απόφαση, περιορίζοντας το ρεπερτόριο του θεϊκού πλαισίου που δημιούργησαν. Ακόμη κι έτσι, είτε κρίνεις με την λογική είτε με το συναίσθημα, η Alfa Romeo Giulia είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη σπορ premium μπερλίνα. Χωρίς ναι μεν αλλά.


http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... s-bmw-320d

Ωραίο συγκριτικό άλλα χάσκει λίγο στο συμπέρασμα...
επειδή δεν απενεργοποιείται το ESP. Και είναι πραγματικά κρίμα που οι Ιταλοί πήραν αυτή την ανεξήγητη απόφαση, περιορίζοντας το ρεπερτόριο του θεϊκού πλαισίου που δημιούργησαν. Ακόμη κι έτσι, είτε κρίνεις με την λογική είτε με το συναίσθημα, η Alfa Romeo Giulia είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη σπορ premium μπερλίνα. Χωρίς ναι μεν αλλά.

Όταν αναφέρουν τόσες φορές στο κείμενο ότι την πνίγουν τα ηλεκτρονικά όταν πας να πιέσεις για το κάτι παραπάνω τη στιγμή που το αυτοκίνητο δείχνει ότι μπορεί και αναφέρεσαι στην καλύτερη σπορ μπερλίνα, δεν κλείνεις με "χωρίς ναι μεν άλλα"...
Αυτό είναι ο ορισμός του ναι μεν αλλά... :(


Η αναφορά των ηλεκτρονικών γίνεται μόνο όσον αφορά τη πίστα, τα Μέγαρα και συγκεκριμένα στην έξοδο:

Ακόμη και όταν μείνεις μακριά τους, τα ηλεκτρονικά σε κόβουν στην έξοδο. Προληπτικά, όπως μπορώ να καταλάβω. Διαβάζοντας γωνία τιμονιού, θέση γκαζιού και πλευρικό φορτίο. Αν το αποκωδικοποιήσω σωστά, κρίνοντας από τον ομαλό τρόπο με τον οποίο αντιδρά, θα έλεγα ότι δεν επεμβαίνει στα φρένα, αλλά στην τροφοδοσία. Πατάς, περιμένεις και δεν σηκώνει στροφές μέχρι να ισιώσεις τελείως. Έτσι, ενώ η Giulia είναι ξεκάθαρα πιο γρήγορη στα γρήγορα κομμάτια και έχει μεγαλύτερη ταχύτητα διέλευσης σε κάθε στροφή, όπως δείχνει το γράφημα, ενώ κερδίζει μέτρα στα φρένα, χάνει στην έξοδο. Οπότε έχει λιγότερα χιλιόμετρα στην επόμενη ευθεία. Και χάνει τη μάχη της πίστας για 0,8”.


Συνολικά όμως είναι καλύτερη από τη 3άρα.

Τα αναλύει ξεχωριστά.

Μπαρμπάδιασαν λίγο οι 3άρες πάντως σε συμπεριφορά.

Giulia FTW :metalo:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#473564 Οι Fκάτι, και το λέω μετά λόγου γνώσεως, είναι οι πιο "Audi" BMW που έχουν κυκλοφορήσει. Και αυτό είναι μεγάλη προσβολή για τις BMW νομίζω.

Να μας πει και ο Πούσσος τις εντυπώσεις του από μία σύντομη βόλτα με το 118d auto που κάναμε την προηγούμενη βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#473566 Εμενα παντως με εχασε εδω...
Είναι ευθύβολα, ακλόνητα σταθερά και επηρεάζονται ελάχιστα από τον πλευρικό άνεμο, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε καθώς τις μέρες της δοκιμής, την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου, φυσούσε δυνατά.

Για την Αλφα δεν ξερω, αλλα η bmw...εκτος αν τελικα δεν φυσουσε :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473569
Deleted User 1 έγραψε:Εγώ το άλλο που δεν κατάλαβα είναι αν τελικά η BMW είχε ενεργή ανάρτηση ή απλώς την Μ


M-pack φοράει, όχι με ενεργή.

Επίσης καμία σχέση τα ελαστικά που φέρει το ένα αμάξι με το άλλο, με αυτά της BMW να είναι σπορ σειρά.



Deleted User 1 έγραψε:Οι Fκάτι, και το λέω μετά λόγου γνώσεως, είναι οι πιο "Audi" BMW που έχουν κυκλοφορήσει. Και αυτό είναι μεγάλη προσβολή για τις BMW νομίζω.

Να μας πει και ο Πούσσος τις εντυπώσεις του από μία σύντομη βόλτα με το 118d auto που κάναμε την προηγούμενη βδομάδα.


Δεν είναι ακριβώς έτσι. Μακάρι να είναι τόσο καλοφτιαγμένες εσωτερικά όσο τα αντίστοιχα Audi.

Στα της οδικής συμπεριφοράς, τι να πω. Έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα με αυτή τη σειρά 1 τόσο σαν οδηγός, όσο σαν συνοδηγός.
Έχει την πλάκα της η πίσω κίνηση, αυτά τα χαζοπαιχνιδάκια έχουν πλάκα.

Το πρόβλημά της 1 είναι η υψηλή τιμή αγοράς για αυτό που παίρνεις τελικά.