Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#470188 Αλλο το οτι η 147 ηταν πιο φιλικη και προστατευτικη και αλλο η αποτελεσματικοτητα. Χωρια που και μαθηματικα δεν παιζει συγκριση. Ιδια δυναμη σε λιγοτερα κιλα η Ραλλιτσα.

Το θεμα ειναι οτι ειναι εντελως ακυρο να μπαινουν στην ιδια προταση αυτα τα δυο αυτοκινητα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#470189
Deleted User 1 έγραψε:Βασικα αυτο που συμβαινει τωρα ειναι εντελως typical. Γραφει ενας μια παπαρια ωστε να επιβεβαιωσει τη θεωρια του ή την αντιπαθεια του για μια μαρκα, τσιμπανε οι αλλοι και παει μετα η |λογοκρισία| συννεφο.


καιρος ηταν να σταματησουν οι παπαριες με τους πολλαπλους συνδεσμους και διπλα ψαλιδια.
σεβασμος σε ημιακαμπτο και στο μακφερσον. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#470190
Giuseppe Busso έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Βασικα αυτο που συμβαινει τωρα ειναι εντελως typical. Γραφει ενας μια παπαρια ωστε να επιβεβαιωσει τη θεωρια του ή την αντιπαθεια του για μια μαρκα, τσιμπανε οι αλλοι και παει μετα η |λογοκρισία| συννεφο.

Για να μην τα πολυλογουμε η Ραλλιτσα σαφως και ειναι παντου και παντα πιο γρηγορη απο μια 147. Εξισου σιγουρο ειναι οτι τα δυο αυτα αυτοκινητα δεν ειναι σε καμια περιπτωση αμεσα συγκρισιμα και ανταγωνιστικα.


< >


Σαφώς και δεν είναι παντού και πάντα πιο γρήγορη.
Η 147 είχε καλύτερο στήσιμο και δεν σε σκότωνε και όταν άφηνες το γκάζι το αμάξι είχε γλυκιές αντιδράσεις.
Μη συγκρίνουμε το χαρτόκουτο με την αμαξάρα. :iconcool:





@Ντίμη
Μη γράφεις κουταμάρες vol2


ραλλυ 1,6 16βολτο δεν εβλεπες ποτε και πουθενα,αστο λεμε. Εδω ιδρωναμε με το 306 το 2λιτρο να το κανουμε καλα. :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#470214 Η Ραλάρα κουβαλάει 200+ κιλά λιγότερα σε σχέση με την 147, οπότε δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει η σύγκριση.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#470223 Απορίες από την ανάγνωση:
Η αντικατάσταση ψαλιδιών ήταν οδηγία από την Αλφα Ρομέο, όπως π.χ. ο ιμάντας χρονισμού (χλμ ή έτη) ή βλέποντας και κάνοντας. Ελέγχουμε τζόγους και αποφασίζουμε;
Εκτός από τα ψαλίδια μπορούσαν να αλλάξουν μόνο κάποιοι ελαστικοί σύνδεσμοι όταν π.χ. κοπανούσε;
Στο 106 ραλλύ (μια και αναφέρθηκε) υπήρχε ευαισθησία στα ρουλεμάν του πίσω ψαλιδιού (έπαιρναν «μπόσικα») και αλλάζανε ανάλογα με τη χρήση, συνήθως γύρω στα 100κ χλμ, τέτοιας λογικής είναι και τα ψαλίδια στην 147;
Το 306 που αναφέρεται εδώ με ημιάκαμπτο, είναι τύπος/ παραλλαγή του ημιάκαμπτου οι υστερούντες βραχίονες ή κάτι κατάλαβα λάθος;
Άβαταρ μέλους
By Thanix
#470226 Δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση... ούτε σαν κατηγορία συγκρίνονται ούτε σε θέμα επιδόσεων στα χαρτιά και φυσικά ούτε στην αποτελεσματικότητα στον δρόμο.


< using BoobsPower!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#470231 Ας πουμε οτι αναλογα τη χρηση τα μπροστα κατω ψαλιδια μιας 147 μπορει να χρειαζονται αντικατασταση απο τα 80Κ χλμ. Η δικια μου πχ με 136Κ δεν ειχε χρειαστει. Ουτε κοπαναγε ουτε ειχαν μποσικα αλλα πολλα απο τα χλμ της ηταν Αθηνα-Λαρισα. Απ οτι θυμαμαι στο αλφιστι οι περισσοτεροι που αλλαζαν ηταν μεταξυ 100-120Κ χλμ με απαιτητικη χρηση.



< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#470234
elvet έγραψε:Απορίες από την ανάγνωση:
Η αντικατάσταση ψαλιδιών ήταν οδηγία από την Αλφα Ρομέο, όπως π.χ. ο ιμάντας χρονισμού (χλμ ή έτη) ή βλέποντας και κάνοντας. Ελέγχουμε τζόγους και αποφασίζουμε;
Εκτός από τα ψαλίδια μπορούσαν να αλλάξουν μόνο κάποιοι ελαστικοί σύνδεσμοι όταν π.χ. κοπανούσε;
Στο 106 ραλλύ (μια και αναφέρθηκε) υπήρχε ευαισθησία στα ρουλεμάν του πίσω ψαλιδιού (έπαιρναν «μπόσικα») και αλλάζανε ανάλογα με τη χρήση, συνήθως γύρω στα 100κ χλμ, τέτοιας λογικής είναι και τα ψαλίδια στην 147;
Το 306 που αναφέρεται εδώ με ημιάκαμπτο, είναι τύπος/ παραλλαγή του ημιάκαμπτου οι υστερούντες βραχίονες ή κάτι κατάλαβα λάθος;


- Ψαλίδια: όχι

- Ιμάντες: η μόνη οδηγία που υπήρξε αφορούσε τα ξηρά κλίματα και από τα 4 έτη ή 50.000χλμ για αλλαγή ιμάντων, να γίνεται κάθε 3 έτη ή 40.000χλμ. Δεν άλλαξα ποτέ στα 3 έτη. Άνοιγε κάθε χρόνο το καπάκι, γινόταν έλεγχος και έκλεινε πάλι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#470236 Νομιζω ηταν 60.000χλμ και μετα το εκαναν 50.000.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#470237
Deleted User 1 έγραψε:Νομιζω ηταν 60.000χλμ και μετα το εκαναν 50.000.

< >


Λες; κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Δεν έχω και το manual στα χέρια μου να τσεκάρω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#470241 Ε 40Κ ειναι πολυ λιγα. Απο 60 το καναν 50. Σιγα τα ωα. Ενα καρο αυτοκινητα εχουν αλλαξει οδηγιες προγραμματισμενης συντηρησης στο μεσο της ζωης τους κι εμεις το χουμε κανει μεσανατολικο γιατι ουουου Αλφα Ρομεο 666 ουουου...

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#470244 Σαν να θυμάμαι κι εγώ 40 πάντως. Γνωστός μου κάρφωσε βαλβίδες επειδή είχε ξεπεράσει κατά 5000 το όριο... :vava:
Μπορεί όμως να ήταν 50 το όριο κι αυτός να έφτασε τις 55 χιλ.

Όπως και να έχει δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα υστερικό, μικρό, σχεδον homologation special όπως το Rallye, με ένα σπορτίφ μικρομεσαίο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#470248
Regardless of the km covered, the timing belt shall be replaced every 4 years for particularly demanding use (cold climates, driving in the city, idling for a long time) or in any case every 5 years.


Σελίδα 236
https://www.xn----2lbcmca4cdtsdb1c.gr/a ... E%B9%CE%BF

Και μάλιστα το Manual αναφέρει κάθε 100Κ χλμ για αλλαγή.