Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#473721
Giuseppe Busso έγραψε:
dstou έγραψε:Με μια ψύχραιμη ματιά το συγκεκριμένο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ιταλικό των 2.200 κυβικών κερδίζει καθαρά σε αίσθηση :rtfm:, γκάζι και τιμή.
Χάνει καθαρά σε κυβισμό,διάκοσμο, πορτμπαγκάζ, κατανάλωση, πουλμούρ, δίκτυο και πιθανά ευκολία μεταπώλησης, σε μερικά με διαφορά βυζιού, αλλά χάνει.
Ισοπαλία σε χώρους καμπίνας.
Μη συγκρίσιμη μέχρι στιγμής η αξιοπιστία του νεοφερμένου, καθότι άγνωστη.


Με ακόμη πιο ψύχραιμη ματιά, χάνει σε τομείς που είναι απαραίτητοι ώστε να εισέλθει η μάρκα στα χωράφια της βιωσιμότητας.
Λίγο πολύ τα γκάζια και τα στριψίματα είναι δεδομένα στο μυαλό του κοινού και αυτό είναι και καλό και κακό διότι πέρα από αυτά, μέσα στο μυαλό του κοινού είναι χωμένα και τα "αρνητικά" κουσούρια που σέρνει για δεκαετίες η μάρκα.

Για τα κουσουρια δεν φταιει κανεις αλλος απο την μαρκα την ιδια και ο μονος τροπος να αλλαξει ειναι χρονος, ο οποιος δεν ειμαι βεβαιος οτι υπαρχει.

Επισης δεν καινοτομει πουθενα! Κακο για τις πωλησεις οταν σε συγκρινουν με γνωστες αξιες και δεν ξεχωριζεις καπου ( το αισθητικο κομματι ειναι υποκειμενικο ).
Άβαταρ μέλους
By mirage
#473724 Εγω παντως βλεπω αρκετες στον δρομο. Μαλιστα στην γληγορη εκδοχη βλεπω περισσότερες τετοιες παρα M3/M4. Παρομοιως και Stelvio πλεον. Σκεφτομαι να κλεισω test drive, δεν εχω αποφασισει αν θελω sedan ή SUV και θα επανελθω. Προσωπικα θα την αγοραζα με βαση τα οσα βλεπω αλλα με τετρακινηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473728
Νίκος Παππάς έγραψε:Για τα κουσουρια δεν φταιει κανεις αλλος απο την μαρκα την ιδια και ο μονος τροπος να αλλαξει ειναι χρονος, ο οποιος δεν ειμαι βεβαιος οτι υπαρχει.

Επισης δεν καινοτομει πουθενα! Κακο για τις πωλησεις οταν σε συγκρινουν με γνωστες αξιες και δεν ξεχωριζεις καπου ( το αισθητικο κομματι ειναι υποκειμενικο ).


Για το πρώτο, συμφωνούμε. Μεταξύ μας, καμμένο χαρτί είναι η μάρκα. Δεν ανορθώνει ανάστημα με τίποτα και οι λόγοι είναι πολλοί.

Όλοι στα ίντερνετ/φόρουμ/φβ κλπ γράφουν και λένε διάφορα και διάφορα και για τα ατού της και τα πλεονεκτήματά της και λοιπά.
Η μάρκα έχει ένα μείον. Όταν πάει ο άλλος ταμείο και θα πληρώσει ένα σκασμό λεφτά, δεν το κάνει αυτό γιατί είναι AR.
Κωλώνει. Το κάνει μόνο κάποιος από απόφαση καρδιάς και μόνον. Ενώ το πληρώσεις Χ λεφτά παραπάνω για μια BMW πχ, χωρίς να παίρνεις Χ παραπάνω καλύτερο προϊόν, το κάνουν οι περισσότεροι γιατί θεωρείται λογική επιλογή.
Με πιάνεις Νίκο; Ούτε καινοτομίες, ούτε τίποτα. Αυτά είναι για τα περιοδικά να γράφουν ότι βγήκε και η υβριδική 3άρα. Έχεις δει πολλές στο δρόμο;
318 3κύλινδρες βλέπεις και 320d.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#473734 Η F31 με mpack ειναι αρκετά σπορ για μπερλινα με πετρελαιοκινητήρα . Στο προγράμμα sport+ το esp ειναι λιγότερο παρεμβατικό κ βοηθάει στη γρήγορη οδήγηση . Κατάφερα να κρατηθώ πίσω απο m3 e46 σε κατηφορική διαδρομή ( νομίζω λιβάδι ) , με καλό οδηγώ στο m3 ( κατέβηκε πρόσφατα στο 1.30 στις σέρρες με ημισλικ νομίζω) .
Άρα βοηθάει στη γρήγορη οδήγηση κ σώζει ταυτόχρονα .
Αφήνει όμως κ την πλήρη απενεργοποίηση του ESP όπου μπορείς να παίξεις κ με την ουρά ...
δεν ειναι κ Audi , που έγραψε κάποιος .

Για την Alfa χαίρομαι που ειναι τόσο κοντά κ ίσως κ καλύτερη απο την Bmw . Θα την αγόραζα έστω κ σα δοκιμη μιας κ απο την σειρά f31 έχω άποψη κ δεν ειναι οκά τέλεια ( ναι η σπορ οδήγηση ειναι αρκούντως σπορ , όμως τρίζει λίγο χαχααχα ) .

Κ όντως για τους περισσότερους αγοραστές δεν παίζει κανένα μα κανένα ρόλο η πλήρης απενεργοποίηση του esp .
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#473737
Giuseppe Busso έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Για τα κουσουρια δεν φταιει κανεις αλλος απο την μαρκα την ιδια και ο μονος τροπος να αλλαξει ειναι χρονος, ο οποιος δεν ειμαι βεβαιος οτι υπαρχει.

Επισης δεν καινοτομει πουθενα! Κακο για τις πωλησεις οταν σε συγκρινουν με γνωστες αξιες και δεν ξεχωριζεις καπου ( το αισθητικο κομματι ειναι υποκειμενικο ).


Για το πρώτο, συμφωνούμε. Μεταξύ μας, καμμένο χαρτί είναι η μάρκα. Δεν ανορθώνει ανάστημα με τίποτα και οι λόγοι είναι πολλοί.

Όλοι στα ίντερνετ/φόρουμ/φβ κλπ γράφουν και λένε διάφορα και διάφορα και για τα ατού της και τα πλεονεκτήματά της και λοιπά.
Η μάρκα έχει ένα μείον. Όταν πάει ο άλλος ταμείο και θα πληρώσει ένα σκασμό λεφτά, δεν το κάνει αυτό γιατί είναι AR.
Κωλώνει. Το κάνει μόνο κάποιος από απόφαση καρδιάς και μόνον. Ενώ το πληρώσεις Χ λεφτά παραπάνω για μια BMW πχ, χωρίς να παίρνεις Χ παραπάνω καλύτερο προϊόν, το κάνουν οι περισσότεροι γιατί θεωρείται λογική επιλογή.
Με πιάνεις Νίκο; Ούτε καινοτομίες, ούτε τίποτα. Αυτά είναι για τα περιοδικά να γράφουν ότι βγήκε και η υβριδική 3άρα. Έχεις δει πολλές στο δρόμο;
318 3κύλινδρες βλέπεις και 320d.

Δεν διαφωνω κοιτα ομως πως το βλεπω. Σημερα το πρωι εβλεπα βιντεο απο το Volvo XC40, καποια του κατασκευαστη, καποια δοκιμαστων και σκεφτομουν τι αλμα εκανε η εταιρια απο το S40 στο V40 και τωρα στο XC40. Αν δε σκεφτεις τα XC60-90 και τα μοντελα που αντικατεστησαν το βλεπεις και εκει.
Ε, τετοιο αλμα η AR δεν εκανε. Οταν λες εσυ οτι η 147 σου ηταν πιο πολυτελης απο την giulietta, την οποια μαλιστα αφησαν ως ειχε τοσα χρονια, γραψε αλιμονο στην μαρκα :lol:

Μπορει η Gulia να ειναι αντικαταστατης της 159 αλλα αργησε πολυ και δεν δεν κανει την διαφορα απεναντι στον ανταγωνισμο οταν ολοι οι δοκιμαστες λενε για χειροτερη, εστω και λιγο, ποιοτητα στο εσωτερικο και ελλειψεις συνδεσιμοτητας.

Ε, ΧΕΣΕ ΜΑΣ κυρα AR, τι σκατα εκανες δυο χρονια, απο τοτε που την παρουσιασες μεχρι που αρχισες να την πουλας;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473740 Για αυτό σου λέω, άστο μωρέ. Μπορώ να σου μιλάω ώρες και βαριέμαι να τα γράφω εδώ.
Μπάζει από παντού το καράβι και τώρα δεν μαζεύεται.


Όχι γιατί κάποιοι έλεγαν ότι η πίσω κίνηση της στέρησε πωλήσεις. :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By mirage
#473741 Υπερβολες θα πω εγω αλλα ΟΚ.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#473751 Ναι αλματωδης η εξελιξη της Volvo με το XC40...ειναι μολις καμια 300αρια κιλα βαρυτερο απο τα περισσοτερα ανταγωνιστικα του.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473755
Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλματωδης η εξελιξη της Volvo με το XC40...ειναι μολις καμια 300αρια κιλα βαρυτερο απο τα περισσοτερα ανταγωνιστικα του.

< >


Ναι αλλά αυτό η Volvo θα το πλασάρει ως ασφάλεια (και θα είναι).
Οι άλλοι οι ερασιτέχνες στη γείτονο; τι κάνουν;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#473757
morpheus έγραψε:
Nikos! έγραψε:Η αναφορά των ηλεκτρονικών γίνεται μόνο όσον αφορά τη πίστα, τα Μέγαρα και συγκεκριμένα στην έξοδο:

Αναφορά γίνεται και στον δρόμο: "Πρέπει να ξεδιπλώνεις το τιμόνι, να φαρδαίνεις το δρόμο για να αποφεύγεις την επέμβαση του ESP. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρόβλημά της. Η ανεξήγητη επιλογή των Ιταλών να μην αφήνουν τελείως ελεύθερο αυτό το θεϊκό πλαίσιο είναι το μόνο ελάττωμα της Giulia"

Και στο σλάλομ: "Νιώθεις απόλυτα βέβαιος ότι έχει κι άλλο, αλλά στην επιπλέον πίεση έρχεται το ESP να σε φρενάρει, προληπτικά. Διαβάζοντας απλώς τη γωνία του τιμονιού, το πλευρικό φορτίο και τη θέση του γκαζιού, πριν προκύψει το γλίστρημα. Το είχαμε νιώσει στο δρόμο, θα το βρούμε μπροστά μας αργότερα και στο γύρο πίστας"

Και στην αλλαγή λωρίδας: "Δοκιμάζουμε να εξαργυρώσουμε την εμπιστοσύνη που εμπνέει το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Και ενώ έχει κράτημα να πλησιάσεις τα 80 km/h, τα ηλεκτρονικά της κόβουν τη φόρα."

Και τέλος στην πίστα, με την περιγραφή στις εξόδους να ακούγεται μεγάλη ξενέρα: "Πατάς, περιμένεις και δεν σηκώνει στροφές μέχρι να ισιώσεις τελείως." :s_no

Ακομα και αν αφήσουμε απ'έξω την πλήρη απενεργοποίηση του esp για να πηγαίνεις με το πλάι και άλλα τέτοια πράγματα του διαβόλου, τουλάχιστον ας άφηναν λιγότερο παρεμβατικό το πρόγραμμα Dynamic όπως είναι το Sport+ της BMW ώστε να έχεις γκάζι στην έξοδο ή να ρυθμίζεις την ισορροπία μέσα στη στροφή.
Από αυτά που διαβάζω φαίνεται τέρμα πνιγμένο σε γρήγορη οδήγηση και είναι πολύ κρίμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. :(


Στα F τετοια συμπεριφορα να πατας γκαζι και να μην σηκωνει στροφες εχει αρκετες φορες στο Eco. Ευτυχως στο Sport+ ουσιαστικα δεν εχει καθολου παερμβαση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#473760
morpheus έγραψε:Ακομα και αν αφήσουμε απ'έξω την πλήρη απενεργοποίηση του esp για να πηγαίνεις με το πλάι και άλλα τέτοια πράγματα του διαβόλου, τουλάχιστον ας άφηναν λιγότερο παρεμβατικό το πρόγραμμα Dynamic όπως είναι το Sport+ της BMW ώστε να έχεις γκάζι στην έξοδο ή να ρυθμίζεις την ισορροπία μέσα στη στροφή.
Από αυτά που διαβάζω φαίνεται τέρμα πνιγμένο σε γρήγορη οδήγηση και είναι πολύ κρίμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. :(


Μιλώντας με τον συντάκτη του συγκεκριμένου άρθρου κατέληξα στο ότι η Giulia στην ρύθμιση D αφήνει τόσο παιχνίδι όσο οι BMW στην ενδιάμεση απενεργοποίηση του DCT, η οποία για μένα είναι η ιδανική για δημόσιο δρόμο. Μπορείς δηλαδή να το γυρίσεις ως μια συγκεκριμένη γωνία και μετά σε μαζεύει (στην BMW άκομψα, στην Alfa πιο απαλά από ότι κατάλαβα). Βέβαια αυτό το "κόψιμο" κοστίζει σε χρόνο στις εξόδους των αργών στροφών και σε αυτό πλεονεκτεί η BMW καθώς το σύστημά της απενεργοποιείται πλήρως αν αποφασίσεις να το πάρεις πάνω σου. Είναι πράγματι κρίμα να έχεις το καλύτερο πλαίσιο-αναρτήσεις-τιμόνι στην κατηγορία και να το φιμώνεις έτσι. Παρόλα αυτά δεν θα δίσταζα να την επιλέξω καθώς παραμένει ό,τι πιο σπορ υπάρχει σε μεσαία μπερλίνα.


mirage έγραψε:Υπερβολες θα πω εγω αλλα ΟΚ.


Γιατί το λες αυτό; Επειδή το έκαναν λύσσα; :s_crazy


Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλματωδης η εξελιξη της Volvo με το XC40...ειναι μολις καμια 300αρια κιλα βαρυτερο απο τα περισσοτερα ανταγωνιστικα του.


Ναι αλλά έχει τάμπλετ και ζουλιχτά πλαστικά! :s_sarcastic


Giuseppe Busso έγραψε:Οι άλλοι οι ερασιτέχνες στη γείτονο; τι κάνουν;


Σου δίνουν απλά το πιο σπορ πακέτο στην κατηγορία! :rtfm:


ΥΓ: Άνθρωπος με μεγάλη επαφή με την φίρμα, ακόμα και μέσα στο εργοστάσιο, λέει ότι δοκιμάζονται 200άρες και 280άρες Giulia με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP!!! Τώρα το πότε και αν θα βγούνε στην παραγωγή παραμένει άγνωστο...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 13 Ιαν 2018, 14:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#473763 Πρώτα από όλα δεν είμαι στο μυαλό του καθενός και δεύτερον ποσώς με ενδιαφέρουν τα κριτήρια του μέσου αγοραστή... Audi!!! :svivhaha:

Πάντως δεν πάει και τόσο άσχημα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#473766
Giuseppe Busso έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλματωδης η εξελιξη της Volvo με το XC40...ειναι μολις καμια 300αρια κιλα βαρυτερο απο τα περισσοτερα ανταγωνιστικα του.

< >


Ναι αλλά αυτό η Volvo θα το πλασάρει ως ασφάλεια (και θα είναι).
Οι άλλοι οι ερασιτέχνες στη γείτονο; τι κάνουν;

Το να κουβαλας 300+ κιλα δεν το βρισκω οικολογικο απο την αποψη της καταναλωσης... οποιος "αγοραζει" ασφαλεια με τα +300 κιλα ας το κανει.... προσωπικα δεν νοιωθω λιγοτερο ασφαλης οταν δεν οδηγω VOLVO... Μαλλον το αντιθετο....
Πηγα αερδρομιο εχθες με το 500ακι (θα το εχω μια βδομαδα!!! :yahoo: ) και κρατηθηκα πισω απο ενα σιροκο μεχρι τα 180 που το πηγε, δεν καταλαβαινω γιατι να τους δωσω περισσοτερα χρηματα. εαν βεβαια καποιος θελει να βαλει 4-5 ατομα σε βουνο και να πηγαινει αερα Ο.Κ. θα δωσει κατι παραπανω.... λογικο...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#473775
REALZEUS έγραψε:Πρώτα από όλα δεν είμαι στο μυαλό του καθενός και δεύτερον ποσώς με ενδιαφέρουν τα κριτήρια του μέσου αγοραστή... Audi!!! :svivhaha:

Πάντως δεν πάει και τόσο άσχημα.






:s_biggrin :s_biggrin :s_biggrin :s_biggrin :s_biggrin