Giuseppe Busso έγραψε:dstou έγραψε:Με μια ψύχραιμη ματιά το συγκεκριμένο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ιταλικό των 2.200 κυβικών κερδίζει καθαρά σε αίσθηση , γκάζι και τιμή.
Χάνει καθαρά σε κυβισμό,διάκοσμο, πορτμπαγκάζ, κατανάλωση, πουλμούρ, δίκτυο και πιθανά ευκολία μεταπώλησης, σε μερικά με διαφορά βυζιού, αλλά χάνει.
Ισοπαλία σε χώρους καμπίνας.
Μη συγκρίσιμη μέχρι στιγμής η αξιοπιστία του νεοφερμένου, καθότι άγνωστη.
Με ακόμη πιο ψύχραιμη ματιά, χάνει σε τομείς που είναι απαραίτητοι ώστε να εισέλθει η μάρκα στα χωράφια της βιωσιμότητας.
Λίγο πολύ τα γκάζια και τα στριψίματα είναι δεδομένα στο μυαλό του κοινού και αυτό είναι και καλό και κακό διότι πέρα από αυτά, μέσα στο μυαλό του κοινού είναι χωμένα και τα "αρνητικά" κουσούρια που σέρνει για δεκαετίες η μάρκα.
Για τα κουσουρια δεν φταιει κανεις αλλος απο την μαρκα την ιδια και ο μονος τροπος να αλλαξει ειναι χρονος, ο οποιος δεν ειμαι βεβαιος οτι υπαρχει.
Επισης δεν καινοτομει πουθενα! Κακο για τις πωλησεις οταν σε συγκρινουν με γνωστες αξιες και δεν ξεχωριζεις καπου ( το αισθητικο κομματι ειναι υποκειμενικο ).
Fiat Panda 7,6l/100km