Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#376183
georgetz έγραψε:Ακριβώς όπως είπε και ο GTS, νομίζω οτι είναι σαφώς πιο σύνθετο π.χ απο 3άρα σε X3 κλπα απο απλά να υψώσεις την ανάρτηση.

Φρένα, στήσιμο, υλικά (?) και ίσως κάποια ακόμη πραγματάκια να θέλουν μεταβολές.

Η Stelvio μοιάζει όντως για περίπτωση Audi Allroad ή τελοσπάντων οπτικά υπερυψωμένη Τζούλια

Εγώ πάντως δεν έχω καταφέρει να βρω που βρίσκονται αλλού οι διαφορές μεταξύ ενός Α4 και ενός Q5. Και εξηγούμαι:

- Ψαλίδια ίδια παντού γύρω γύρω
- Φρένα παντού ίδια γύρω γύρω
- Ανάρτηση (αμορτισέρ τουλάχιστον) επίσης ίδια

Αυτό που μπορεί να ελέγχεται είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα, οι ρυθμίσεις της 4κίνησης και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Αν και δεν έχω εντοπίσει κάπου στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι υπάρχει διαφοροποίηση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#376186
Deleted User 1 έγραψε:Αυτό που μπορεί να ελέγχεται είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα, οι ρυθμίσεις της 4κίνησης και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Αν και δεν έχω εντοπίσει κάπου στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι υπάρχει διαφοροποίηση.


Μα εκεί είναι η διαφορά αλλά και στις μικρορυθμίσεις της γεωμετρίας της ανάρτησης.
Επίσης στα SUV σημαντικό ρόλο παίζει στο πως είναι η τοποθέτηση των ψυγείων στο μηχανοστάσιο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#376193 Τι είναι αυτό για τα ψυγεία των suv τώρα;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#376197
Giuseppe Busso έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Αυτό που μπορεί να ελέγχεται είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα, οι ρυθμίσεις της 4κίνησης και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Αν και δεν έχω εντοπίσει κάπου στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι υπάρχει διαφοροποίηση.


Μα εκεί είναι η διαφορά αλλά και στις μικρορυθμίσεις της γεωμετρίας της ανάρτησης.
Επίσης στα SUV σημαντικό ρόλο παίζει στο πως είναι η τοποθέτηση των ψυγείων στο μηχανοστάσιο.

Τι εννοάς? :hmmm: Δεν υπάρχει καμία διαφορά τουλάχιστον στα μοντέλα που αναφέρομαι. Εν ολίγοις όσο μπακαλίστικη κι αν είναι η προσέγγιση, ναι ένα Q5 είναι ένα υπερυψωμένο Α4/Α5. Τα αντίστοιχα BMW/Merc δεν ξέρω τι κάνουν αλλά υποθετώ ακριβώς το ίδιο γιατί μόνο έτσι επιτυγχάνονται οι οικονομίες κλίμακος.

Το σημαντικό ερώτημα είναι από που προκύπτουν οι διαφορές στα βάρη. Πχ:

Q5 2.0T 211hp s-tronic: 1857kg
A4 2.0T 211hp Avant Quattro s-tronic: 1605kg

Στην περίπτωση Stelvio & Giulia πάντως οι διαφορές στα ανακοινώσιμα βάρη είναι αμελητέες. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#376198
drdino έγραψε:Τι είναι αυτό για τα ψυγεία των suv τώρα;


Εννοείς ότι όταν μιλάμε για ένα όχημα με off road δυνατότητες, δεν παίζει ρόλο αν έχει μελετημένη θέση ψυγείου;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#376200 Σε όλα τα αμάξια είναι μελετημένη η θέση του ψυγείου.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#376201
drdino έγραψε:Σε όλα τα αμάξια είναι μελετημένη η θέση του ψυγείου.


Και θεωρείς ότι αυτή μπορεί να είναι ίδια όταν μιλάμε για ένα πάτωμα που παράγεται α) σε σεντάν β) σε SUV ;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#376203 Γιάννη τα μηχανοστάσια είναι καρμπόν εφόσον μιλάμε για περιπτώσεις suv που βασίζονται στο αντίστοιχο σεντάν. Άντε στο suv να δεις καμιά προστατευτική ποδιά και ως εκεί.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#376209
Giuseppe Busso έγραψε:
drdino έγραψε:Σε όλα τα αμάξια είναι μελετημένη η θέση του ψυγείου.


Και θεωρείς ότι αυτή μπορεί να είναι ίδια όταν μιλάμε για ένα πάτωμα που παράγεται α) σε σεντάν β) σε SUV ;


Όχι, δεν θεωρώ κάτι τέτοιο εξ ορισμού, κάθε μελέτη γίνεται για συγκεκριμένες ανάγκες.
Άβαταρ μέλους
By nass
#376221
Deleted User 1 έγραψε:Τι εννοάς? :hmmm: Δεν υπάρχει καμία διαφορά τουλάχιστον στα μοντέλα που αναφέρομαι. Εν ολίγοις όσο μπακαλίστικη κι αν είναι η προσέγγιση, ναι ένα Q5 είναι ένα υπερυψωμένο Α4/Α5. Τα αντίστοιχα BMW/Merc δεν ξέρω τι κάνουν αλλά υποθετώ ακριβώς το ίδιο γιατί μόνο έτσι επιτυγχάνονται οι οικονομίες κλίμακος.


Προφανώς κανείς δεν περιμένει από άποψη τεχνολογίας-μηχανολογίας (πέραν δηλ. της εξωτερικής εμφάνισης, που περιλαμβάνει και ποδιές και τέτοια) να είναι θεαματικά διαφορετικά. Αντε να έχουν διαφορές σε αναρτήσεις και ρυθμίσεις μετάδοσης και ηλεκτρονικών (πχ. προγράμματα "off-road" στα ESP ας πούμε τα Land Rover έχουν μεγάλη διαφορά στο σημείο αυτό).

Αν πάμε πέρα από το μεγαλύτερο αμάξωμα (χώροι, ψηλότερη θέση οδήγησης, για πολλούς αυτοί είναι αρκετοί λόγοι αγοράς ενός SUV) για εμάς εδώ (υποτίθεται ότι) σημασία έχει πως μεταφράζονται αυτά στο δρόμο. Με άλλα λόγια, πως συμπεριφέρεται το SUV σε σχέση με το αρχικό μοντέλο εντός δρόμου (και ως προς αυτό το "Stelvio = υπερυψωμένη Giulia" είναι κομπλιμέντο :s_yes , για όσους δεν το κατάλαβαν :s_wink , ενώ αντιθέτως συμβαίνει συχνά να είναι βάρκα-γιαλό το SUV) αλλά και τι παραπάνω μπορεί να κάνει εκτός δρόμου (όπου, αν μπορεί να περάσει από ακριβώς τα ίδια σημεία με το αρχικό μοντέλο με ίδια λάστιχα, δεν βλέπω κάποιο κέρδος στο να κουβαλάμε το μεγαλύτερο αμάξωμα).

Οπότε το να λέει κάποιος "είναι υπερυψωμένο ΧΧΧ" δεν είναι έκπληξη, by default θεωρούμε ότι ισχύει αυτό και σημασία έχει αν μπορεί να πάει παραπέρα στο κομμάτι εκτός δρόμου και του αξιοπρεπούς συνδυασμού της κίνησης εντός και εκτός.
Μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να έχουν καταφέρει το κάτι παραπέρα Χ3 και Q5 ενώ με τη GLC κάτι γίνεται. Ε για τη Stelvio θα δούμε, όμως το (μετριότατο στην περίπτωση αυτή :s_no , σε αντίθεση με άλλες δουλειές του) βιντεάκι του Davide μας έδειχνε βόλτα σε ασφάλτινα χιόνια με μια ...Giulia.

Deleted User 1 έγραψε:Το σημαντικό ερώτημα είναι από που προκύπτουν οι διαφορές στα βάρη.


Από τις διαφορές στον όγκο υποθέτω.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#376277
nass έγραψε:Δεν μιλάω για τεχνολογία αλλά από πλευράς δυναμικών χαρακτηριστικών και συμπεριφοράς. Πχ. (που με ενδιαφέρει προσωπικά) δυνατότητες εκτός δρόμου ? Τι είδαμε στο τεστ του Davide ? Μια Stelvio να κάνει παντιλικάκια με 20 χλμ/ώρα σε ένα χιονισμένο ασφάλτινο πάρκινγκ. Σε αντίστοιχη περίπτωση σε πχ. Volvo (δεν πάω καν σε Land Rover) θα βλέπαμε βιντεάκι σε χιονισμένη λίμνη και δάσος στη Σουηδία.


Εγω παντως απο τα δικα σου λεγομενα στο τοπικο που ανοιξες περι "premium suv volumeII" ως τιτλο θυμαμαι αυτο:
"οικογενειακό, με χώρους, premium SUV με καλές εκτός δρόμου ικανότητες, βενζίνης απαραιτήτως, ως βασικό αυτοκίνητο".

Kαι επειδη νομιζω γινεται πολυς λογος και πεφτει μπολικη απορριψη απο τα αποδυτηρια για διαφορα SUV, αφηνοντας ερωτηματικα, οτι και καλα δεν θα μπορουν(?) να ανταπεξελθουν σε εκτος δρομου ικανοτητες, καλο θα ηταν να ξεκαθαριζες (εκτος εαν καπου το εγραψες και δεν το ειδα εγω...) σε τι βαθμο εννοεις αυτο το "εκτος δρομου ικανοτητες"...

Το εννοεις του τυπου, να κανουμε και κανενα περασμα σε σχετικα βατο μονοπατι-διαδρομη μεσα σε κανενα δασος, με λασπες-χιονι κτλ που χρειαζεται 4κινητο με μεικτα λαστιχα και ενα ευλογο υψος απο το εδαφος, ή πχ να ανοιξουμε καινουργια διαδομη, να ανακαλυψουμε καποιο πολυ δυσβατο περασμα, οπου θα κρεμονται συνεχως τροχοι στον αερα, θα κανει τραμπαλα το αυτοκινητο με οριακες γωνιες και παει λεγοντας...?

Γιατι στην δευτερη περιπτωση, ουσιαστικα χρειαζεσαι εργατη-βιντσι και προσθετο εξοπλισμο, μεταλλικες ραμπες (bridging ladders?) κτλ, εκει μιλαμε για κανονικο off-roading και σε τετοιες περιπτωσεις ΚΑΜΜΙΑ -εργοστασιακα εξοπλισμενη- GLC δεν προκειται να σου προσφερει παραπανω δυνατοτητες ακομα και απο μια Stelvio -μιας και εχει σχεση με το τοπικο- με χειμερινα ελαστικα, ή τελος παντων καποιο μεγαλο SUV με ικανοποιητικες γωνιες προσεγγισης-ραμπας-διαφυγης.

Ακομα και στην επιλογη αεραναρτησης, -οπου και εκει νομιζω υπαρχουν εναλλακτικες επιλογες περαν της GLC, οπως στην Macan πχ- στην πραξη εχει αρκετα μεγαλη διαφορα και ειναι αρκετα απιθανο απο καποιο κατοχο να βαζει σε διαδιακασια πραγματικου off-roading τοσο premium και ακριβες κατασκευες οπως αυτες στις οποιες αναφερεσαι...

Μηπως δηλαδη με αυτα και με τα αλλα, αποκλειεις με το καλημερα, τυχον αλλες επιλογες, για λαθος λογους? :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#376291 Γρήγορη, όταν την ψάχνεις στο βουνό ΜΟΝΟΣ παίρνεις ο,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΟΤΕ, ώστε να μην βρεθείς σε δύσκολη θέση και να κολλήσεις κάπου που θα χρειαστεί να καλέσεις βοήθεια.
Αυτό νομίζω πως θέλει ο nass.

sent >
Άβαταρ μέλους
By nass
#376310 Εχω εξηγήσει στο αντίστοιχο θέμα λεπτομερώς τι χρειάζομαι (πολύ χοντρικά: περισσότερο off-road απ΄ό,τι μπορώ να πάω σήμερα, που είναι αρκετά "μακριά", και έχω δώσει παραδείγματα, πάντως όχι τελείως εκτός δρόμου με εργάτες κτλ. προφανώς), ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος στο παρόν :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#376311
rocsta έγραψε:Γρήγορη, όταν την ψάχνεις στο βουνό ΜΟΝΟΣ παίρνεις ο,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΟΤΕ, ώστε να μην βρεθείς σε δύσκολη θέση και να κολλήσεις κάπου που θα χρειαστεί να καλέσεις βοήθεια.
Αυτό νομίζω πως θέλει ο nass.

sent >


Συμφωνοι, απλως το "καλυτερο" τουλαχιστον οπως το καταλαβαινω εγω και εφοσον μιλαμε για πραγματικα εκτος δρομου, δεν σημαινει το δυνατον πιο ακριβο και πιο premium, αλλα σημαινει οτι κοντινοτερο στο...επαγγελματικο, στην προκειμενη μαζι και με...premium αλλα τετοια πακετα δεν παραπεμπουν επουδενι σε GLC, Macan, XC60, αλλα απο 4θυρα wrangler (καθολου premium), LR Discovery (προηγουμενη γενια), εως και Range Rover(καργα premium :lol: ) με τα εξτρα που ανεφερα παραπανω.

Αλλιως σε μη extreme off-roading μπορουν μια χαρα να ειναι αποτελεσματικα και 4κινητα με μεικτα ελαστικα, suv σαν την Stelvio πχ...

PS Στο βουνο, το να την ψαχνεις -δηλαδη σε ανεξερευνητες διαδρομες- "μονος" ειναι απο μεγαλο ρισκο, εως παιδαριωδες λαθος! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#376313
nass έγραψε:Εχω εξηγήσει στο αντίστοιχο θέμα λεπτομερώς τι χρειάζομαι (πολύ χοντρικά: περισσότερο off-road απ΄ό,τι μπορώ να πάω σήμερα, που είναι αρκετά "μακριά", και έχω δώσει παραδείγματα, πάντως όχι τελείως εκτός δρόμου με εργάτες κτλ. προφανώς), ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος στο παρόν :)


Toτε ΠΩΣ ξερεις και με συνοπτικες διαδικασιες, απορριπτεις διαφορα suv ως "ακαταλληλα"(?)
Αφου στο 99% των περιπτωσεων, σχεδον ολα τα υποψηφια θα ειναι αποτελεσματικα. Το ιδιο και η Stelvio.

Eκει που χωραει προφανως συζητηση, ειναι στο κατα ποσο μπορει να πιστευεις οτι θα ειναι, οσο premium θελεις ή απαιτεις απο ενα πρωτοεμφανιζομενο -για την μαρκα- suv τετοιου κοστους, ή ακομα και εαν θα ειναι ΤΟΣΟ οδηγοκεντρικο οσο διαφημιζει η ιδια η φιρμα.

Γιατι τουλαχιστον απο τις πρωτες εντυπωσεις που διαβαζω, στο οδηγικο κοματι και μονο, η Stelvio (οχι η QV, αλλα η 280αρα πχ) ΔΕΝ φαινεται να ειναι στα -αναλογικα- επιπεδα μιας αντιστοιχης σε ισχυ Giulia, (ισως και επιτηδευμενα, οχι οτι δεν μπορει...) ενω πολλοι πιστευαν οτι θα ειναι ο νεος "βασιλιας"...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 16 Μαρ 2017, 18:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά