Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#702775
Anonymous Founder έγραψε:Ωραίο άρθρο. Θα πω πάντως εν τέλει ο V6 ποτέ δεν έφτασε αποδόσεις που έφτανε με τους i4 η Alfa.
Δες λίγο τι έβγαζε το 50' και 60' με 4 κυλίνδρους σαν απόδοση ανά λίτρο μιλώ.


Έτσι ακριβώς. Νομίζω ότι όποιος αγόραζε "συνειδητά" Alfa Romeo με V6, το έκανε για να αποκτήσει τον ήχο, την αίγλη του 6κυλ, αλλά και τη ροπή. Φυσικά με όλα τα αρνητικά όπως συντήρηση και κατανάλωση.
Εν τέλει σε δυναμικά χαρακτηριστικά δεν ήταν τόσο καλά αυτοκίνητα συγκριτικά με τις i4 εκδόσεις. Ήταν όμως πορωτικά με έναν μοναδικό τρόπο.
Ξέρω παιδιά που άλλαξαν πολλές AR και πέρασαν ίδια σασί με V6 και με 2λτ TS και έλεγαν ότι την αμεσότητα σε χειρισμό του πλαισίου, δεν την είχαν οι "χοντρές". Ακόμη και οι πισωκίνητες 75άρες συγκεκριμένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#705100 Alfa Romeo: “Ιεροσυλία”


Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Απρ 23, 2021

Εικόνα

Ο Ιωάννης-Φίλιππος Ιμπαράτο δεν το κρύβει ότι και η Alfa θα μπει στην πρίζα, και ο Σ.Χ. αντιδρά…


Πιο εύκολα, με λιγότερο θράσος, πριζώνεις την «911» του 2050 από ό,τι οποιαδήποτε Alfa, ενώ αποτελεί χτύπημα-ξύπνημα στον Alfista και η μέση λύση. Με την ηλεκτρική υποστήριξη σε συνδυασμό.

«Πώς θα μείνει χαμηλά ο συντελεστής στη μάχη του CAFE;», θα σχολιάσει η κ. Μαρία Μαντωνανάκη, με κόκκινη ατζέντα και μεταπτυχιακό Παγκοσμίου επιπέδου για τη σημαντική αυτή μέτρηση-διαδικασία, και απαντάμε με σεβασμό: «Να συντονιστούν ώστε το ζητούμενο να συνδέεται με τον μέσο όρο σε επίπεδο γκρουπ. Όλα τα Fiat και αρκετοί «Γάλλοι» στην πρίζα, αλλά καμία Alfa ως είδος σε προστασία. Να είναι οι τελευταίοι, όταν υποκύψουν.

Jean-Philippe Imparato…

Χαρισματικός ο Γάλλος ηγέτης της AR, έγραψε ιστορία με την Peugeot κερδίζοντας εύκολα 2/4 βαριά βραβεία στο WRC των COTY. Στέλεχος με λόγο, ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρων συνομιλητής, μπορεί να σε πείσει ότι το «508» συναγωνίζεται την Giulia σε πάτημα με ατού την ποιότητά του, ενώ, αν τον συναντήσεις σήμερα, θα σηκώσει τα τεράστια χέρια του και θα απαντήσει μονολεκτικά και έτσι απλά, ότι «δε συγκρίνεται».

Ως Λέων τότε, με την κόντρα στα σημεία, όπου είναι πολλά τα ατού του «508», σήμερα με μονολεκτικό σχόλιο-μονοκοντυλιά, που συνδέεται με την ιστορία, την προσωπικότητα και το στυλ.

Στην άλλη ζωή θα ήταν καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Bocconi στο Μιλάνο… Εκεί που σε δέχονται μόνο αν έχεις γεννηθεί marketing oriented, και ολοκληρώνεις γνωρίζοντας και το πώς διοικείς και αξιοποιείς ανθρώπους.

Σήμερα ο Ιωάννης Φίλιππος σε αποστομώνει ευέλικτα, και με την ειλικρίνεια σε βάθος. Θυμίζει τον χαρισματικό Πέτρο Πιπερίδη, που σε έπεισε τότε με μια ορθολογιστική ατάκα, «γιατί “3008”, και όχι Giulia για COTY;» (Σ.Χ.: κάποτε θα γραφτεί…), όταν o Ι.Φ.Ι. θεωρεί μονόδρομο το «208», με ατού την αισθητική του. Δικαιώθηκαν αμφότεροι, και αν η Peugeot καλά κρατεί, η Alfa, με την πίεση του μοναδικού, ψάχνει τα πατήματά της. Διατηρώντας προκλητικές τις Giulia και Stelvio, με προσεκτικές πινελιές που αποδίδουν, αφού κάθε φορά που παρεμβαίνουν ανακατεύοντας με μαεστρία την τράπουλα, δημιουργείται η αίσθηση του καινούργιου.

Εικόνα


Εντελώς καινούργια, κόκκινη σε λευκό φόντο η Tonale, που όσο αργεί τόσο καλύτερα, αν κρίνουμε από την καθυστερημένη παρουσίαση και της Giulia. Για καλό η καθυστέρηση, ό,τι επιβάλλει ο σεβασμός στη Ferrari των premium κατασκευαστών σε ευρύ επίπεδο παραγωγής, όπως είναι η Alfa. Ο πονοκέφαλος των Γερμανών.

Είναι γεγονός πως, όταν περιμένεις μια Alfa, διαχρονικά δικαιώνεσαι, χωρίς να ξεχνάμε ότι οι πολύ υψηλές προσδοκίες αδίκησαν κατασκευές όπως την Brera και την «159». «Ναι μεν αλλά», όταν ήρθαν φουριόζες με θολό προσανατολισμό. Σήμερα που τις αναζητάς παθιασμένα στο car.gr, σπανίζουν οι προσεγμένες Spider και η λατρεμένη 159 TBi…

Αντίστοιχα, ψάξε και δε θα βρεις μεταχειρισμένη Giulia, και μάλιστα έχει εκτοξεύσει την τιμή της αντίστοιχης κλασικής. Δίδυμο που θα βρείτε σε 4Τ Μαΐου μεθαύριο, τη Μ. Παρασκευή, με την «Καθημερινή της Κυριακής». Ιεροτελεστία, χάρη στον κ. Γιώργο Αλεβιζόπουλο, που μας εμπιστεύεται.

Με το χέρι στην καρδιά

Δε θα μιζεριάσουμε επιμένοντας στο παρελθόν, με τα χαρακτηριστικά του γραφικού. Άλλωστε, για να έχει δύναμη το χθες, απαιτείται δυνατό σήμερα και, βέβαια, η προοπτική. Γεγονός πως, αν έχεις δοκιμάσει τις σύγχρονες QV, απλώς υποκλίνεσαι, ενώ όσοι πιστοί απολαμβάνουν και τις Veloce τους, σε Giulia ή σε Stelvio. Αυτοκίνητα-φάρμακο της σκοτούρας, εμβόλιο και κατά του Covid. Νιώθεις άτρωτος, με τον σωστό τρόπο. Συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας στην τέλεια αναλογία. Mόνο οι Ιταλοί. Όπως και σε σχέση με ένα προσεγμένο Aperol ή ένα πραγματικό cappuccino, που δε χρειάζεται μυρωδικά για να σε ικανοποιήσει σε ποιότητα και σε βάθος γεύσης.

Εικόνα

Κακά τα ψέματα

Η Alfa, ο μοναδικός κατασκευαστής που κάνει έναν ώριμο petrolhead να ονειρεύεται το χθες, όπως και το αύριο. Θέλεις μια Veloce, ονειρεύεσαι μια αντίστοιχη κλασική κόκκινη GTA του 1970 σε έκδοση παραγωγής που ποτέ δε δοκίμασες, ενώ ανατριχιάζεις στη σκέψη ότι τα κατάφερες και, χάρη στον φίλο Σοφιανό, δοκίμασες την GTAm του δασκάλου σου. Την ίδια ώρα, με μια 8C θέλεις να σκάψεις το Μπαλόκο, ενώ με τη μικρή, την 4C, θα πας στον Χολομώντα. Έπειτα από όλα αυτά, αναρωτιέσαι γιατί δεν έγραψες ποτέ ότι η Stelvio QV είναι το καλύτερο SUV-WRC με όλους μέσα, ενώ δεν το κρύβεις. Η Tonale, ακόμα και στην πρίζα, όπως σχολίασε ο εξ-Peugeot αρχηγός, είναι ο λόγος ώστε να ζεις και να οδηγείς, έχοντας τότε, στο τέλος του χρόνου, συμπληρώσει και το άτυπο όριο των 66.

Σημαντικό ότι, με οδηγό την πλήρη γκάμα της Giulia, είναι σαφές πως θα πέσουν τελευταίοι, και εμείς δεν είμαστε από αυτούς που θα σχολιάσουν αρνητικά την αναμενόμενη σχέση του 308-2022 με τη νέα Giulietta. Απλώς: Μακάρι._ Σ. Χ.

https://www.4troxoi.gr/blog/alfa-romeo- ... 0kZnRnWcQg


Δεν κατάλαβα αλλά μου άρεσε :inlove:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#705109 Αλφιστι εναντίον Τεσλιστι..

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ :inlove: :inlove: . :s_cry :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705112 Φαίνεται πως με τις τελευταίες περικοπές στο περιοδικό έδιωξαν και αυτόν/ην που διόρθωνε τα κείμενα του Σ.Χ και πλέον δεν καταλαβαίνεις τίποτε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727147 «Δεν πουλάμε iPad με περιτύλιγμα αυτοκίνητο»
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 220730.asp

Ομολογώ ότι είναι μια ψαρωτική δήλωση. Μόνο και μόνο από αυτήν, οι απανταχού petrolheads έπρεπε να στηρίξουν. Το θέμα είναι πόσοι τέτοιοι έχουν μείνει αφού η παλιά γενιά μεγάλωσε, ωρίμασε, βαρέθηκε με τους δρόμους γεμάτους Sunday drivers ( για να το πω κομψά), έκανε παιδιά και έχει άλλες ανάγκες.
Αλλά και ποσά είναι τα προσιτά αμάξια που παράγει η μάρκα.

Από την άλλη υπάρχει το οξύμωρο ότι μέχρι το 2027 μιλάει ο CEO για πλήρη εξηλεκτρισμό οπότε άτοπη έννοια petrolheads. Μας δίνει 6 χρόνια ζωής ο Τσέος.

Συμπέρασμα: Σκυλεύουν το κουφάρι της ένδοξης μάρκας
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#727148 Από λογια χορτάσαμε τόσα χρόνια, σοβαρό προϊόν δεν είδαμε. Εδώ δεν βάλανε στην Julia ποικιλία μοτέρ λες και ήθελαν να την αγοράσουν ελάχιστοι.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#727154
Giuseppe Busso έγραψε:برا جھوٹ۔

الفا ، واحد کارخانہ دار جو کل کے ساتھ ساتھ کل کا پختہ پیٹرول ہیڈ خواب بناتا ہے۔ آپ ویلوس چاہتے ہیں ، آپ 1970 کے اسی طرح کے کلاسک ریڈ جی ٹی اے کے پروڈکشن ورژن میں خواب دیکھتے ہیں جس کی آپ نے کبھی کوشش نہیں کی ، جبکہ آپ یہ سوچ کر کانپ گئے کہ آپ نے ایسا کیا اور اپنے دوست صوفیانوس کا شکریہ ، آپ نے اپنے ٹیچر کے جی ٹی اے ایم کو آزمایا۔ ایک ہی وقت میں ، 8C کے ساتھ آپ بلوکو کھودنا چاہتے ہیں ، جبکہ چھوٹے سے 4C کے ساتھ ، آپ ہومونٹاس جائیں گے۔ اس سب کے بعد ، آپ حیران ہیں کہ آپ نے کبھی یہ کیوں نہیں لکھا کہ اسٹیلیو کیو وی بہترین ایس یو وی-ڈبلیو آر سی ہے جس کے اندر سب موجود ہیں ، جبکہ آپ اسے چھپاتے نہیں ہیں۔ ٹونیل ، یہاں تک کہ ساکٹ میں ، جیسا کہ سابق پیوگو لیڈر نے تبصرہ کیا ، آپ کے رہنے اور گاڑی چلانے کی وجہ ہے ، سال کے اختتام پر ، 66 کی غیر رسمی حد تک پہنچ گیا۔

اہم بات یہ ہے کہ جیولیا کی مکمل رینج سے رہنمائی کرتے ہوئے ، یہ واضح ہے کہ وہ آخری نمبر پر آئیں گے ، اور ہم ان لوگوں میں شامل نہیں ہیں جو نئے جیولیٹا کے ساتھ 308-2022 کے متوقع تعلقات پر منفی تبصرہ کریں گے۔ صرف: ماکاری۔ ایس ایس۔

https://www.4troxoi.gr/blog/alfa-romeo- ... 0kZnRnWcQg

Δεν κατάλαβα αλλά μου άρεσε :inlove:
Ούτε εγώ κατάλαβα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#727162 Η δήλωση αυτή θυμίζει κάτι καταργημενα μνημόνια με ένα νόμο, ένα άρθρο κλπ κλπ.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#727164 Συνήθως τέτοιες δηλώσεις είναι γιατί δεν έχουν πρόσβαση σε ipad.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#727895 Πολύ ωραίο, αλλά δεν γίνεται να μην αναρωτηθεί κάποιος πού ακριβώς θα μπει η μπαταρία των 420 κιλών ώστε να διατηρηθεί η σωστή αναλογία βάρους.
Στην σελίδα δεν είδα κάπου να λέει λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#727964
Anonymous Founder έγραψε:Φαίνεται πως με τις τελευταίες περικοπές στο περιοδικό έδιωξαν και αυτόν/ην που διόρθωνε τα κείμενα του Σ.Χ και πλέον δεν καταλαβαίνεις τίποτε.


Κακά τα ψέματα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731096 Στην Ιταλία λέγεται ότι η Alfa Romeo θα βγάλει την Giulia 2lt 280 ίππων, που μέχρι τώρα είναι αποκλειστικά 4κίνητη, σε πισωκίνητη εκδοχή.
Αν τη βγάλει και με χειροκίνητο και είναι σημαντικά φθηνότερη και 100 κιλά ελαφρύτερη, τότε θα μιλάμε για μια πολύ ενδιαφέρουσα οδηγικά πρόταση. Είναι ήδη ενδιαφέρουσα η 280άρα Q4. Η πισωκίνητη με manual θα είναι γαμάτη.