Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#438691 Eκπληκτικη επιδοση! Σαν να φαινεται οτι και ο οδηγος παλευει λιγοτερο σε σχεση με την αντιστοιχη προσπαθεια που εγινε με την Giulia... :hmmm: Θεμα οδηγου, στησιματος, λιγοτερου ανταγωνισμου στην κατηγορια?

Noμιζω παντως οτι ειδικα για αυτη την κατηγορια αυτοκινητων με υψηλοτερο κεντρο βαρους, καλα κανουν και τους βαζουν roll cage...Σιγουρα μονο τυχαιοι δεν ειναι οι οδηγοι σε τετοιες δοκιμασιες, αλλα σε οποιαδηποτε τυχον στραβη εδω, οι πιθανοτητες για τουμπα θα ειναι μεγαλυτερες απο τις εκαστοτε "σαυρες" που κανουν γυρολογια...
Άβαταρ μέλους
By sargus
#438762
Deleted User 1 έγραψε:Καλοί μαλάκες και οι δικοί μας. Roll Cage, καθίσματα αγωνιστικά, λάστιχα ποιος ξέρει...γενικώς καμία σχέση με το αυτοκίνητο όπως θα βγαίνει από το εργοστάσιο. Απορώ γιατί έτσι όταν η Giulia έτρεξε εργοστασιακή αν θυμάμαι καλά.


Η μόνη πιθανή εξήγηση είναι ότι στη στοκ μορφή δεν "έπιανε" το χρόνο που είχαν τάξει. :thumbsdown:

Ψιλορόμπα σε σχέση με τη Giulia που μπήκε ο άλλος μέσα όπως πάει για καφέ και έσπασε ρεκόρ... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#438765 Ή η προσπάθεια με την Giulia ήταν ψιλοανεύθυνη.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#438768
Κίκιζας . έγραψε:Eκπληκτικη επιδοση! Σαν να φαινεται οτι και ο οδηγος παλευει λιγοτερο σε σχεση με την αντιστοιχη προσπαθεια που εγινε με την Giulia... :hmmm: Θεμα οδηγου, στησιματος, λιγοτερου ανταγωνισμου στην κατηγορια?

Noμιζω παντως οτι ειδικα για αυτη την κατηγορια αυτοκινητων με υψηλοτερο κεντρο βαρους, καλα κανουν και τους βαζουν roll cage...Σιγουρα μονο τυχαιοι δεν ειναι οι οδηγοι σε τετοιες δοκιμασιες, αλλα σε οποιαδηποτε τυχον στραβη εδω, οι πιθανοτητες για τουμπα θα ειναι μεγαλυτερες απο τις εκαστοτε "σαυρες" που κανουν γυρολογια...


και ανάρτηση κούτσουρο αφού δεν έγερνε καθόλου, διαφορετικά θα ήταν πολύ αργό αν έγερνε σαν Bavaria 40¨
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#440326 Προφανώς και ένα βίντεο που περιλαμβάνει πλάνα από διαφορετικές κάμερες θα έχει μονταριστεί. :iconcool:
Τώρα με τα καθίσματα κέρδισαν μόνο κάποια κιλά που ίσως και να ήρθαν ισοπαλία με τα κιλά που προσθέτει το cage.

Tώρα αν είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι υπόλοιποι δημοσιεύουν το ένα και μοναδικό βίντεο που πετυχαίνουν τον καλύτερο τους χρόνο, ντροπή στην Άλφα. Αν όχι απλά ας αναθέσουν το επόμενο τους βίντεο σε κάποιον καλύτερο μοντέρ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#440329 Το κάθισμα βγήκε για να μπει το cage. Το cage όμως δεν βελτιώνει μόνον την ασφάλεια, αλλά και το κράτημα, αφού δένει καλύτερα το αμάξωμα, άρα έχουν λόγο να γκρινιάζουν.
Όπως και να 'χει, σίγουρα έτσουξε ορισμένους η επίδοση, γι' αυτό και η γκρίνια.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#440350
Anonymous Founder έγραψε:Το κάθισμα βγήκε για να μπει το cage. Το cage όμως δεν βελτιώνει μόνον την ασφάλεια, αλλά και το κράτημα, αφού δένει καλύτερα το αμάξωμα, άρα έχουν λόγο να γκρινιάζουν.
Όπως και να 'χει, σίγουρα έτσουξε ορισμένους η επίδοση, γι' αυτό και η γκρίνια.


Να μιλούσαμε για κανένα αυτοκίνητο της δεκαετιάς του 90 να το δεχτώ. Αλλά για φετινό μοντέλο και με νορμάλ αναρτήσεις δε νομίζω ότι κάνει τόσο τραγική διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#440503 Μπούσσε... ξεκόλλα με την γκόλφω και τον φίκο! :rtfm: :rtfm: Δεν θα μείνει για πολύ! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#440504 ^ωραιο. 29κ πιστευω θα το δινει...
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 05 Οκτ 2017, 09:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#440506 22 δίνουν κάτι προ-fl QV με λίγα χλμ. Εύκολα θα ζητάει 28-30Κ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#440511 Άμα ενδιαφέρει κάποιον μπορώ να ρωτήσω αν είναι οκ.
Stefan δε δίνεις ανταλλαγή?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#440513 Ανταλλαγή έτσι όπως είναι τώρα το Audi με όλα καινούρια πάνω, όχι δεν το δίνω. Αν έβγαινε η Alfa στα 22-23Κ τότε το συζητούσα για αγορά. Στα 29Κ που ζητάει όμως βρίσκεις Cooper S και Leon Cupra του κουτιού με εγγυήσεις κτλ. Δεν ξέρω αν θα προτιμούσα τη Giulietta. :hmmm: