Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#528347 Τι κακό έχει η GLA βενζίνη (που είναι και 150-160 άλογα αν δεν με απατά η μνήμη μου) και γιατί είναι περίεργο να την επιλέξει κάποιος σε σχέση με τα δύο που συγκρίνεται;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#528371 Τίποτα! Ειδικά με αυτά που συγκρίνεται (εκτός άλφα φυσικά που δεν ειναι ανταγωνιστικό μοντέλο-άλλη κατηγορία και αμαξώματος και segment), αλλα ειναι μερκ όποτε, σημα :dizzy:
Βέβαια το benchmark εκτός των χωρών κοστίζει ένα σκασμό λεφτά, ειναι τάφος, κι έχει ημιακαμπτο, ο οποίος ειναι πρόβλημα μόνο όταν τον βάζει η μερκ... :slap:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#528410 Στη πατρίδα μου λένε:" ξέρει ο βλάχος τι είναι ο σπόγγος". Οποτε λογικό να θέλουν προτιμούν προπέλα ... Τάφο.. Μούρη θέλουν να πουλήσουν όχι να οδηγήσουν ....
Υπαρχουν οχήματα που τα οδηγείς και αλλά που σε πάνε απο το Α στο Β. Μην επαναλάμβανομαστε εδώ μέσα. Εμάς τουρίστας προχθες Ελληνας παρκαρε εξω απο το σπίτι μου ενα Audi 4, 2T station quatro του 2009. Αν και απο τη μάρκα που δεν θα αγοράσω ποτε, ηταν σωστο σε ιπποδύναμη, τροχούς, χώρους... Τι να πει το GLA τάφος, το πήρε φίλος και δεν έχει ουτε CC...

.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528413 Είχα χθες παρόμοια συζήτηση με συναδέλφους σε τσιγαροδιάλειμμα και μου έκανε εντύπωση ότι όλοι προτιμούσαν την GLA από το XC60 που τρέχει προσφορά στα 37.000 εδώ (XC60 D3 (2.0 Diesel-150 hp) Auto front wheel drive 4x2) γιατί λέει είναι φτηνότερο και έχει πολλά έξτρα ενώ το Volvo θα θέλει άλλα 4-5 χιλιάρικα σε έξτρα. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#528436 Το θέμα είναι το εξής...όλοι αυτοί για τους οποίους συζητάμε είναι οικογενειάρχες. Σύμφωνα με τα δικά τους λεγόμενα νο1 κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου είναι οι χώροι. Παρόλα αυτά επιλογή τους είναι στην πλειοψηφία η GLA που ως γνωστόν είναι ποντικότρυπα. Οπότε μη λέμε ότι θέμε.

Πέραν τούτου οι περισσότεροι επέλεξαν χωρίς καν να έχουν εικόνα του αυτοκινήτου δια ζώσης. Ελάχιστοι μπήκαν στον κόπο να κάνουν μία βόλτα στα μαγαζιά, να μπουν μέσα, να πάρουν τα καροτσάκια απ' τα μούλικα να δοκιμάσουν κτλ κτλ. Και υπενθυμίζω πρόκειται για κάτι με το οποίο θα συμβιώσουν για 4 χρόνια στα οποία θα πληρώνουν και 1.5-2Κ μίνιμουμ το χρόνο φόρο.

Καλά για ημιάκαμπτους, ιπποδυνάμεις κτλ είναι αστείο και μόνο να συζητάμε. Για καμιά κάμερα και νάβι ρώταγαν και πολύ ήταν. Αν και έπρεπε να χω τραβήξει βίντεο με τις αντιδράσεις σε προσπάθεια να εξηγήσω τι παίζει με android auto/carplay και ότι δε χρειάζεται πλέον το ναβι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#528438 Ρε συ πλασάρεις 3008 και όχι XC40;

ΒΟΛΒΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout :s_shout

:lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#528440 XC40 υπερτιμημένη μπαλότσα από τις λίγες. Πήρα όμως δυνατό XC90 D5 Inscription με κάμποσα options που είναι και το μόνο Volvo που πραγματικά αξίζει στην παρούσα φάση, αν και τάφος με τα κωλοδίλιτρα. Πιο φθηνό κι από 2λτ καλοεξοπλισμένο Macan και με μίσθωμα 100€ κάτω από 428i του 2014. Κάνω και savings! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#528447 Στα 30+ χαμηλά έχει καλύτερο εξοπλισμό και από Μερκεντέ και από BMW και από το 3008.

Το Μπαλότσα το εννοείς οδηγικά;

ΥΓ: αν δεν βαριέται κανένας mod δεν πετάει τα τελευταία 10 ποστ σε κανένα σουβοτοπικό;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#528451 Οδηγικά δεν ξέρω, δεν το χω οδηγήσει. Είναι όμως κακάσχημο (ok σίγουρα πιο όμορφο από GLA) και ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#528458 Το κακάσχημο ΟΚ είναι στο μάτι του μπηχόλντερ (εμένα μου αρέσει πχ :hmmm: νομίζω δηλαδή... ).

Αλλά εξοπλισμό ξανατσέκαρε.
Στα 33 το Τ3 MOMENTUM ΞΕ-ΒΡΑ-ΚΩ-ΝΕΙ και Χ1 και GLA αντίστοιχων φράγκων. :rtfm:

Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω στο XC40 αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν έχει υβριδική έκδοση.
Από τεστ που διαβάζω, βλέπω ότι ο 1,5 βενζίνης χοντροζορίζεται.

Αν σου φαίνεται ακριβό το XC40 και vfm το 3008 θέλεις λίγο μελέτη. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#528459 To X1 (δε μπήκε ούτε για πλάκα στη λίστα παρόλο που έχει ανταγωνιστική ΛΤΠΦ) και το GLA ξεβρακώνονται από οποιοδήποτε ανταγωνιστικό σε θέμα εξοπλισμού. Βέβαια τα υπάρχοντα GLA για να ξεστοκάρουν έχουν πάνω Style pack και κάμερα που κάπως σώζουν την κατάσταση. Ενώ για το 3008 μιλάμε για έκδοση Allure Grip που είναι τούμπανο.

Επίσης μην ξεχνάς ότι εγώ δεν κοιτάω τιμές λιανικής. Έχω και εκπτώσεις που υπολογίζω και μισθώματα. Στο 3008 έχω πάρει 18% και στη GLA 21%, όταν η Volvo έδωσε 7%. Είναι συγκεκριμένη η άσκηση, δεν πάω ως ιδιώτης να παίρνω τιμές από αντιπροσωπείες.

Όχι ότι διαφοροποιείται δραματικά η κατάσταση, αλλά παίζει το ρόλο του. Εξακολουθώ να θεωρώ καλύτερο το 3008 έναντι του ΧC40 πχ.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#528466 Απ' όσο διάβαζα, υπάρχει σαν σκέψη να μπει και στην Alfa Romeo ο ολοκαίνουριος 1.3 GSE των 180 αλόγων. Δεν ξέρω αν αυτό είναι τόσο σημαντικό για τις χώρες της Δ. Ευρώπης, εδώ όμως σίγουρα θα αύξανε πολύ την απήχηση των μοντέλων (ειδικά της Giulia).
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#528471 Το φατσοσηκωμένο 500Χ δεν το φοράει δαύτο; Να μπει σε Giulia; Δύσκολο μου φαίνεται. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#528472 Δεν ειναι η ιπποδυναμη που κραταει την υποληψη της Μαλφα σε επιπεδα ppb. Ειναι απλα μια νεκρη εταιρεια που την εχουν ταριχευσει οι .ορδες των φανμποιζ (--->ειδα, ακουσα, διαβασα) εκει εξω.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#528478
diplomat έγραψε:Το φατσοσηκωμένο 500Χ δεν το φοράει δαύτο; Να μπει σε Giulia; Δύσκολο μου φαίνεται. :hmmm:


Γιατί όχι;

180 αλόγατα βγάζει.