- 14 Σεπ 2014, 10:32
#9530
Θεωρώ εντελώς αυτονόητο ότι ο οδηγός παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση, μη λέμε κοινοτυπίες.
Εγώ πάντως ως κάτοχος επί σχεδόν 5 χρόνια και 48.000 χλμ γράφω παντού και πάντα (εθνική, επαρχιακό, και πόλη= Αττική) 12-13 με αξιοθαύμαστη σταθερότητα. Αυτές είναι πραγματικές καταναλώσεις.
Στην εθνική - επαρχιακό είναι συνήθως προς το 12...Φυσικά κάνω και χιλιομετρικές αποστάσεις με τελείως διαφορετικές καταναλώσεις...
Το Καλαμάτα -Τρίπολη το κάνω με 16ρια συνήθως
..Μερικές φορές στην εθνική σε ταξίδι καταφέρνω για καμιά 200ρια χλμ να φτάσω και το 11 ή και να κατέβω λίγο, αλλά μέχρι να αδειάσει το ντεπόζιτο θα το έχω ξαναφτάσει στο 11 και αν μείνει εκεί η Στέλλα με κοιτάει σαν να είμαι άρρωστος (και όχι γιατί είδε την κατανάλωση ).
Μέσα στην πόλη είμαι προς το 13+. Το ίδιο και η Στέλλα.
Προσωπικά όταν οδηγώ δίνω στον παράγοντα κατανάλωση μηδέν σημασία, τελείως μηδέν όμως. Αυτό σημαίνει ότι πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ με μόνο κριτήριο την ασφάλειά μου (όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ φυσικά) και τους μπάτσους. Αν μπορούσα να πηγαίνω πιο γρήγορα - κρατώντας τους ανωτέρω παράγοντες εκεί που θέλω - και αυτό σήμαινε κατανάλωση στα 15 ή στα 16 ή στα 17 θα πήγαινα πιο γρήγορα αδιαφορώντας για την κατανάλωση (μη με ρωτήσει κανείς τι θα έκανα με 25 κατανάλωση, μάλλον θα έσπαγα
).
Το πόδι μου λοιπόν στο γκάζι περιορίζεται μόνο από τους ως άνω φόβους μου και
καθόλου από την κατανάλωση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί να οδηγηθεί αρκετά πιο οικονομικά η 159 (και εγώ θα το έκανα με ένα περίστροφο στον κρόταφο υποθέτω ή στην Ελβετία) αλλά το 9 σε κάθε περίπτωση επιμένω να το θεωρώ μεγάλη υπερβολή για ανθρώπους που τους αρέσει να οδηγούν (ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα το έπιανα αυτό το νούμερο αλλά υποθέτω ότι κάπως γίνεται).