Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#351197 Κρίμα , είναι ενδιαφέρον όχημα κατ'τ'άλλα , αρκεί κανείς να ξεχάσει για λίγο το "ζμπορτ" φάκτορ.

Μιλώντας για ενδιαφέροντα οχήματα :

2018 Lexus LS 500

-10τάχυτο ( το επόμενο κιβώτιο θα είναι της Shimano λογικά με 18-24-27 ταχύτητες :lol: )
- 3.5 V6 twin turbo DI στα 415hp / 60,3 (!) kgm
- όλα τα πακέτα ασφαλείας Lexus VDIM,Advanced Safety κλπα , κουβέντα ακόμη για autopilot :shifty:
- σίγουρα θα παίξει και το υβριδικό πακέτο που έχει το LC500h ενώ φημολογείται για το
πρώτο fuel cell Lexus

μερικά πικς

Εικόνα

Εικόνα
κικιζας φρέντλυ :lol: :oops:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

απο https://lexusenthusiast.com/2017/01/09/ ... us-ls-500/

Σε κάποια σημεία δείχνει λίγο πιο ανέπνευστο σε σχέση με το προηγούμενο αλλά
πολύ πιο sure footed απο τεχνολογικής άποψης. Θα δείξει ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#351199 Αναλογικό ρολογάκι αντί για ψηφιακό :(

Επίσης βλέπω εμπνέυστηκαν από την παλιά Citroen για το εσωτερικό, πράβο! :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#353991 μελλοντικό LS Hybrid

Εικόνα

Drive Australia takes it one step too far, suggesting this “gives rise to rumours that hydrogen would power an electric motor in the new LS”


https://lexusenthusiast.com/2017/01/16/ ... ess-photo/
Άβαταρ μέλους
By dimik
#353996 Τα κουμπάκια αυτά μπορείς να τα βάλεις σε άλλο Lexus σε 20 χρόνια όμως; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369542 Συγγενής αναχωρεί στο εξωτερικό και έχει ένα rx400h. Κατάσταση βιτρίνας, από τα τελευταία πριν αλλάξει μοντέλο. Τέλη του 2010 είναι η άδεια.

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, τι πρέπει να προσέξω, και που να το πάω για έλεγχο; Επίσης τι ετήσιο κόστος service έχει; Τι παίζει με τις μπαταρίες;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#369546
kyr80 έγραψε:Συγγενής αναχωρεί στο εξωτερικό και έχει ένα rx400h. Κατάσταση βιτρίνας, από τα τελευταία πριν αλλάξει μοντέλο. Τέλη του 2010 είναι η άδεια.

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, τι πρέπει να προσέξω, και που να το πάω για έλεγχο; Επίσης τι ετήσιο κόστος service έχει; Τι παίζει με τις μπαταρίες;

Ρίξε μια ματιά και στη συζήτηση εδώ viewtopic.php?p=369384#p369384
αν δεν την έχεις δει
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#369624
kyr80 έγραψε:Συγγενής αναχωρεί στο εξωτερικό και έχει ένα rx400h. Κατάσταση βιτρίνας, από τα τελευταία πριν αλλάξει μοντέλο. Τέλη του 2010 είναι η άδεια.
Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, τι πρέπει να προσέξω, και που να το πάω για έλεγχο; Επίσης τι ετήσιο κόστος service έχει; Τι παίζει με τις μπαταρίες;

Καταρχήν, αν δεν το πάρεις εσύ, ενημέρωσε γιατί μπορεί να ενδιαφέρεται και κανένας άλλος :lol: (πόσα km έχει;)

Τι να προσέξεις:
- Ανάκληση inverter
- Radiator
Ρίξε μια ματιά εδώ και γενικά εδώ.

Έλεγχο το είχα πάει Αλεξανδρίδη (Lexus, Θεσσαλονίκη). Για το κόστος, μια ιδέα παίρνεις από το link πιο πάνω.
Αν θέλεις κάτι άλλο και γνωρίζω, ευχαρίστως :)
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#369637 Ας αφήσω ένα πετραδάκι και σε αυτό το τοπικό :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#369647
kyr80 έγραψε:Συγγενής αναχωρεί στο εξωτερικό και έχει ένα rx400h. Κατάσταση βιτρίνας, από τα τελευταία πριν αλλάξει μοντέλο. Τέλη του 2010 είναι η άδεια.

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, τι πρέπει να προσέξω, και που να το πάω για έλεγχο; Επίσης τι ετήσιο κόστος service έχει; Τι παίζει με τις μπαταρίες;

Αυτό που είπε και ο Σκοτσέζος με το inverter.
Αλλάχτηκε δωρεάν στο gs450h μας στα 186000 χιλιόμετρα(εκτός εγγύησης) λόγω του ότι το αμάξι συντηρείται ευλαβικά στον Αλεξανδριδη.
Εννοείται ότι απορία έχεις ενημερώνεις.


.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369651
Scotch έγραψε:
kyr80 έγραψε:Συγγενής αναχωρεί στο εξωτερικό και έχει ένα rx400h. Κατάσταση βιτρίνας, από τα τελευταία πριν αλλάξει μοντέλο. Τέλη του 2010 είναι η άδεια.
Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, τι πρέπει να προσέξω, και που να το πάω για έλεγχο; Επίσης τι ετήσιο κόστος service έχει; Τι παίζει με τις μπαταρίες;

Καταρχήν, αν δεν το πάρεις εσύ, ενημέρωσε γιατί μπορεί να ενδιαφέρεται και κανένας άλλος :lol: (πόσα km έχει;)

Τι να προσέξεις:
- Ανάκληση inverter
- Radiator
Ρίξε μια ματιά εδώ και γενικά εδώ.

Έλεγχο το είχα πάει Αλεξανδρίδη (Lexus, Θεσσαλονίκη). Για το κόστος, μια ιδέα παίρνεις από το link πιο πάνω.
Αν θέλεις κάτι άλλο και γνωρίζω, ευχαρίστως :)

90κ χλμ όλα σε επαρχιακές οδούς. Δεν έχει κάνει ούτε 10κ χλμ σε πόλη, και αυτό δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει για τις μπαταρίες.
Το αμάξι θα μείνει στη γυναίκα μου. Ή αυτό ή το jeep. Βασικά θα κρατήσω όποιο βολεύει εμένα. Δεν ήταν να ψάξω αμάξι άμεσα, αλλά βρέθηκε αυτό. Ενδεχομένως να το πάρω, και να το αφήσω στο γκαράζ για κανένα χρόνο χωρίς πινακίδες(3000κ.εκ + 3200κ.εκ)= sex.
Αν δεν κάτσει, θα πάρω του χρόνου τέτοια εποχή. Με το καλό τα δίδυμα πρώτα, και μετά λόγο 2πλής έδρας πλέον στη δουλειά μου, το fiat δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες.
Τέσπα, όλα αυτά είναι άσχετα.
Αν έχω άλλη απορία, θα σε ενοχλήσω.

alexm έγραψε:Εννοείται ότι απορία έχεις ενημερώνεις.

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369660 Ρε συ Κυριάκο πάρε κανένα σοβαρό αυτοκίνητο. Έχεις το Jeep για ανθρωπομεταφορέα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#369668 Από τη μια είναι ευκαιρία+ βοήθεια σε συγγενή.
Από την άλλη, έχω τόσο βολευτεί με ένα αυτοκίνητο που τα κάνει όλα, που δε νομίζω να αλλάξω ποτέ κατηγορία. Ίσως σε 20 χρόνια που οι ανάγκες θα είναι άλλες. Και αν έχω τη διαύγεια.