Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#697049 Για αυτό πληρώνεις 1000 για επισκευή ενώ το DSG ξεκινάει από 1500

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#697051 Όταν ψαχνόμουν για το γιάρις, διαπίστωσα ότι τοποθετούν το εν λογω κατασκεύασμα στα ντίζελ του μκ3, οι μπετζίνες έχουν cvt, ομοίως και το μκ2 που αναφέρει ο ξιφ.
Το οδηγώ ψιλοσυχνά σε ένα citigo στην δουλεία μου. Ευτυχώς, με έσωσε από μπελάδες :lol: , διαπίστωσα τι φάρα είναι και έτσι απέφυγα κανά κομμάτι που να μου γυάλιζε :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#697156
dimik έγραψε:Παθαίνουν και οι Ιάπωνες DSG;


στα 170κ χλμ ναι
στα 17κ οχι :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#699513
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#701205
Anonymous Founder έγραψε:Σε άλλη χώρα, εννοείται like, στην Ελλάδα, θα έρθει τόσο ακριβό, που δεν θα το αγοράσει κανείς. Δυστυχώς.


Γιατί έχουν πει ότι θα έρθει στην Ευρώπη;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701207 Δεν γνωρίζω, νομίζω πως αρχικά το ανακοίνωσαν για άλλες αγορές, αλλά αυτό είναι σύνηθες με την Toyota για πολλά μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#701215 Πόσο πολύ λείπουν από την αγορά τα coupé σχήματα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#701359
Vagnar έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε άλλη χώρα, εννοείται like, στην Ελλάδα, θα έρθει τόσο ακριβό, που δεν θα το αγοράσει κανείς. Δυστυχώς.


Γιατί έχουν πει ότι θα έρθει στην Ευρώπη;


Το Toyota ναι, το Subaru όχι.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#702144
JimClark έγραψε:Let's go service κιβώτιο;

Της κονιάδας το Yaris mk2 είναι mmt. 170,000 χλμ. Αρχίζει και κάνει νερά το κιβώτιο. Κυρίως ΠΟΛΥ αργές αλλαγές ταχυτήτων σε σημείο που γίνεται ενοχλητικό και επικίνδυνο... Ψιλοχαζεύοντας βλέπω το αναφέρουν πολλοί για το mmt.

Αλλαγή κιβωτίου; επισκευή; Εχει κανείς εμπειρια για το πού είμαστε;


Για την ιστορία Βολάν αλλαγή, κόστος βυσματικά κάπου στο 700άρι... :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#733844
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#735532 ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΠΡΟΕΔΡΑ :metalo:

Εικόνα

Εικόνα

H Toyota GR Corolla θα εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου, απόδοση του οποίου θα αυξηθεί περαιτέρω, φτάνοντας έως και τους 300 ίππους. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το ιαπωνικό hatchback να διαθέτει δύο εκδόσεις ισχύος, με την πρώτη να μην ξεπερνά τους 272 ίππους και τα 370 Nm ροπής και τη δεύτερη και ισχυρότερη να φτάνει τους 300 ίππους.


Ένα ακόμα στοιχείο που πρόκειται να προέλθει από το ήδη γνωστό GR Yaris είναι το σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο ο οδηγός θα διατηρήσει τη δυνατότητα παρέμβασης μεταβάλλοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα


https://www.carandmotor.gr/nea/apokleis ... gr-corolla

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#735533 Ωραίο. Με λογικό κυβισμό. Αλλά αν έρθει με την τιμή του Yaris GR, θα είναι για πολύ λίγους.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#735540 Εμ δεν θα ρθει με την τιμή του γιάρις.
Θα έρθει ακριβότερο. :s_hang