Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#735612
georgetz έγραψε:ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΠΡΟΕΔΡΑ :metalo:

Εικόνα

Εικόνα

H Toyota GR Corolla θα εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου, απόδοση του οποίου θα αυξηθεί περαιτέρω, φτάνοντας έως και τους 300 ίππους. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το ιαπωνικό hatchback να διαθέτει δύο εκδόσεις ισχύος, με την πρώτη να μην ξεπερνά τους 272 ίππους και τα 370 Nm ροπής και τη δεύτερη και ισχυρότερη να φτάνει τους 300 ίππους.


Ένα ακόμα στοιχείο που πρόκειται να προέλθει από το ήδη γνωστό GR Yaris είναι το σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο ο οδηγός θα διατηρήσει τη δυνατότητα παρέμβασης μεταβάλλοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα


https://www.carandmotor.gr/nea/apokleis ... gr-corolla

Εικόνα


Ε ναι! Αυτό μάλιστα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#742877
Άβαταρ μέλους
By edmond
#746551 1 χρόνος και κάτι ψιλά με το γιάρις και ας γράψω κάτι λίγα.

Κατηγορία Β λοιπόν και ας πούμε ότι τα πάμε καλά από θέμα χώρων. Θα το έβαζα στον μέσο όρο και πάνω, έχοντας μπεί σε i20 του 19 και σε ανάλογο polo, όσο και στο τελευταίο c3. Το ας πούμε πάει αποκλειστικά στο πορτ μπαγκάζ μιας και από τα 520 του μεγκάν τα οποία τα έφτανα και τα ξεπάρναγα άνετα, τώρα πρέπει να αρκεστώ στα μόλις 290κάτι. Η μπαγκαζιέρα δλδ για ταξίδι είναι παραπάνω από αναγκαία, μόνο τα μπουφάν μας γεμίζουν το πορτ μπαγκάζ. :lol: Πρακτικά χωράει 3 μεγαλούτσικες βαλίτσες όρθιες βγάζοντας όμως την εταζέρα και φυσικά αφαιρώντας το διπλό πάτωμα. Στα ενδότερα του σαλονιού όλα καλά. Επαρκής χώρος ανάμεσα στους εμπρός 2, κάθομαι κάπως πιο χωνευτά σε σχέση με το γαλλικό και αν και δεν έχει τις πολυθρονίζουσες θέσεις του, δεν με έχουν κουράσει ποτέ.

Εξοπλισμός, ποιότητα.
2 πάνω 2 κάτω στον εξοπλισμό σε σχέση με το προηγούμενο(σχωράτε με, οι συγκρίσεις αναπόφευκτες). Η σχολή των Ιαπώνων είναι γνωστή για τις παραξενιές της, άλλοι δεν τους νοιάζει καν και άλλοι μειδιάζουν. Μου φαίνεται κουλό να μην είναι όλα τα παράθυρα αυτόματα (εκτός του οδηγού). Αν είχα ξεχάσει κάποιο -ακόμα και την ηλιοροφή- στο μεγκάν, ακόμα και από το μπαλκόνι μου έβγαινα και με την κάρτα(το κλειδί δλδ) τα κλείδωνα. Έλλειψη υποβραχιονίου τσεκ, ναι μεν αλλά. Τα σκιάδια είναι υποτυπώδη στο μέγεθος. Αν το γυρίσω σε πλαϊνό ήλιο, απλά δεν με καλύπτει, πρέπει να γείρω προς τα εμπρός για να με πιάσει. :ninja: . Δεν περιμένω βέβαια κάτι κουρτινάκια ή πίσω πλαφονιέρα που είχα στο άλλο αλλά οκ. Επίσης βρίσκω λιγάκι άβολο να αλλάζω τις ενδείξεις του trip από το κουμπάκι που είναι φυτρωμένο πάνω στο κοντέρ, δίπλα από το κλασικό που μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή. Είχα ξεχάσει επίσης πως είναι να τραβάς το σχετικό λεβιεδάκι για να ανοίξει η τάπα του ρεζερβουάρ. Στα πρώτα γεμίσματα οι βενζινάδες μου την έλεγαν ευγενικά να το ανοίξω :lol:
Στα συν, η ύπαρξη cruise control, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας, ηχητικό για παρέκλιση από την λωρίδα και επίσης ηχητικό για επικείμενη πρόσκρουση. Το τελευταίο δεν ξέρω αν κοκκαλώνει το αμάξι εντελώς ή απλά το φρενάρει τόσο όσο, δεν θέλω να το μάθω κιόλας :oops: :roll: :lipsealed: , 2 φορές πάντως μου έκανε ένα τρίξιμο στο πεντάλ του φρένου σαν το ABS, είχα πλησιάσει πολύ όμως και δεν νομίζω να προλάβαινε να το ακινητοποιήσει πριν κάνω τιμονιά για αποφυγή.
Α, μεγάλο μείον η απουσία ηλεκτροχρωματικού (ή πως διάολο τον λένε) κεντρικού καθρέπτη, από αυτούς που σκουραίνουν αν παίζει πολύ φως από πίσω. Και δυστυχώς ανακαλύπτω πως παίζει πολύ άκυρο φως στην πιάτσα, όχι πως δεν το ήξερα :lol: αλλά είναι σούπερ σπαστικό να έχεις τον μλκ πίσω με "ξένον" να δοκιμάζουν τα μάτια σου. Μια φορά πήγα να αρπαχτώ όταν έκανα παρατήρηση σε κάποιον, ο οποίος μου είπε στα ίσια πως δεν τον ένοιαζε που είχε στραβά φώτα.

Ποιοτικά είναι 2 κλάσεις πάνω, τα αναμενόμενα στάνταρ της τογιότα. Αν και μτχ 4ετίας, το εσωτερικό μου φαίνεται σαν καινούργιο ή έτσι δείχνει τουλάχιστον. Το άλλο, στην ίδια ηλικία είχε αρχίσει και ξεφλούδιζε ειδικά στην κεντρική κονσόλα με τα τότε πολλά υποσχόμενα και wanabe πολυτελούς φινιρίσματος πλαστικούλια να παίρνουν τα πρώτα τους μπινελίκια.

Μηχανολογικά
Μια κατηγορία μόνο του :lol: . Το γνωστό υβριδικό τροπέτο της τογιότα με τον 1.500άρη 4κύλινδρο, παρέα με ηλεκτροκινητήρα. Και φυσικά αυτόματο σαζμάν.
100 ατίθασα λοιπόν, η αλήθεια όμως είναι πως εκεί έξω υπάρχουν και λιγότερα με περισσότερο νεύρο. Η αιτία θα πρέπει να αναζητηθεί κυρίως στο σαζμάν, το οποίο είναι φτιαγμένο απλά και κατανοητά για...οικονομία. Κρατάει τις στροφές όσο το δυνατόν χαμηλότερα προσπαθώντας βέβαια να έχει τον ηλεκτροκινητήρα όσο περισσότερο γίνεται στο παιχνίδι. Να σημειώσω πως δεν είναι το κλασικό CVT με τον ιμάντα αλλά ένα σύστημα με πλανητικά γρανάζια (eCVT το λέει η τογιότα). Δεν αλλάζει κάτι βέβαια στον τρόπο που περνάει την δύναμη, μιας και η αρχή λειτουργίας του είναι το...πατινάρισμα. Κάτι ανάλογο σε σκούτερ δλδ που ανεβαίνουν οι στροφές και στην πορεία πέφτουν μέχρι ένα σημείο. Προσωπικά το έχω συνηθίσει, απομονώνοντας τα θετικά του όπως η παροχή άμεσης μέγιστης ισχύος με ένα τσαρούχωμα(μου έχει χρειαστεί μερικές φορές στο να πετάγομαι σε ένα φανάρι). Δεν το παραβλέπω όμως σε ένα προσπέρασμα στην εθνική που εκεί που πάω όμορφα με 120, τσαρουχώνω και μουγκρίζει σαν γελάδι μέχρι να γίνει η προσπέραση. Δίνω πόντο στο ότι από σταμάτημένος, αφήνοντας το φρένο κλωτσάει κατευθείαν. Θα μου πεις όλα έτσι κάνουν. Τα ρομποτιζέ αυτόματα δεν το κάνουν...
Τέλος πάντων και μόνο που δεν χρειάζεται να σηκώσω το αριστερό κουλό μου για να πατήσω αμπραγιάζ, μου φτάνει και περισσεύει. Για συνθήκες μποτιλιαρίσματος, που δυστυχώς θα βλέπουμε όλο και πιο συχνά στην Αθήνα, δεν σχολιάζω καν, ας συνηγορήσουν οι λοιποί αυτόματοι.
Το μοτέρ φαίνεται να έχει ψυχή, συγκριτικά με τον -αποκλειστικά :hmmm: - τουρμπίσιο ανταγωνισμό όμως απλά κάνεις στην άκρη να περάσουν.
Φρένα. Ννννναι. Σε ρευστές συνθήκες όλα καλά, πίσω δισκόφρενα δεν έχουν όλοι, το αναγνωρίζω :shifty: . Καλή αίσθηση με ανάλογα καλό αποτέλεσμα. Σε πιο...κλειστό περιβάλλον όμως, και όχι πάντα, η ανάκτηση ενέργειας δημιουργεί κάποια θεματάκια με την αίσθηση του πεντάλ, κοινό χαρακτηριστικό τέτοιων υλοποιήσεων(sic) βέβαια, δεν γίνεται όμως να μην το αναφέρω :thumbsdown:

Κατανάλωση.
Οκ, καταλαβαίνετε πιστεύω :lol: . Όλη η τεχνογνωσία της τογιότα στον υβριδισμό, πακέτο με το έτσι κι αλλιώς σβήσιμο του θερμικού στα φανάρια-μποτιλιάρισμα, βγάζει ένα μέσο όρο 4,5 έως 4,8 στην πόλη και γύρω στα 5,3 σε ταξίδι(με σχεδόν αποκλειστική χρήση μπαγκαζιέρας--->έχει την σημασία του). Αντιστρόφως ανάλογες "επιδόσεις" σε σχέση με ένα συμβατικό, άνετα 2 lt λιγότερα από τον -βενζινοκίνητο- ανταγωνισμό, 3 και βάλε από το μεγκάν. Περιττό να πω φυσικά, πως με 75gr ρύπους, έχω χαιρετήσει από μακριά τα ΤΚ.

Σούμα.
Όλα καλά δεν μπορώ να πω. Αν ντε και καλά θα είχα ένα θέμα, αυτό θα ήταν με τους χώρους και κυρίως στα ταξίδια. Στην αρχή την είχα ακούσει όντας συνηθισμένος σε μεγαλύτερα μεγέθη, στην πορεία όμως προσαρμόστηκα. Έτσι κι αλλιώς μιλάμε για 30/365 ξέρωγω, τις υπόλοιπες 335 είμαι άρχοντας. Άσε που με 3,94 μήκος "ανακάλυψα" :lol: 2-3 έξτρα θέσεις παρκαρίσματος στην γειτονιά μου. Και επειδή τέτοια αμάξια φτιάχτηκαν κυρίως για πόλη με τις ανάλογες ανάγκες, το πηλίκο βγαίνει θετικό. Έτσι κι αλλιώς πάντως ήθελα να πάω σε κάτι μικρότερο, επομένως πιο πολύ σε ψυχολογικό μου κάνει παρά σε ουσία. Πόσος κόσμος εξάλλου πορεύεται με τέτοια μεγέθη αν όχι και μικρότερα?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#746568 Στο δικό μου ΤΟΥΟΤΑ και τα 4 παράθυρα είναι αυτόματα. Είναι η πλούσια έκδοση βέβαια αλλά είναι κρίμα να γίνονται τέτοιες εκπτώσεις.


Άσχετο αλλά on topic.
Μετά από 4 μέρες με το Panda σήμερα οδήγησα ξανά το Corolla. Αμαξαρα!! :innocent:

Χωρίς καμία μομφή προς το Fiat αλλά είναι δυο κατηγορίες πανω η Corolla, άλλο πάτημα στον δρόμο, άλλη ηχομόνωση. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#753912 Καλησπέρα, υπάρχει κάποιο μέλος που έχει εμπειρία με το RAV4, hybrid? Έχω αρχισει και το γλυκοκοιτάζω παρά τα πολλά κυβικά του.
Φαντάζομαι δεν κάνουμε συζήτηση για αξιοπιστία… τί γίνεται με συντήρηση;
Εμπειρία από χρήση εντός και εκτός πόλης; Είναι όντως τόσο οικονομικό όσο γράφεται (7 λίτρα στην πόλη;)
Θα αντικαταστήσει ένα VolvoV40 D2, εξαιρετικά οικονομικό και απροβλημάτιστο, αλλά με πόνο στους χώρους που μας ζορίζουν πολύ.
Κάθε γνώση περί του παραπάνω δεκτοί!

Οδήγησα σε ταξίδι πρόσφατα στη Γαλλία το corolla hybrid station και παρότι δε μου αρέσει καθόλου οπτικά πήγα να το δω στην Toyota και να μάθω τιμές…και εκεί είδα το RAV. Και κόλλησα. Μετά άρχισα να κοιτάζω και άλλες επιλογές (Xtrail, CRV) αλλά μου φάνηκε αρκετά πιο ολοκληρωμένο το συγκεκριμένο σύνολο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#753913
citastak έγραψε:Καλησπέρα, υπάρχει κάποιο μέλος που έχει εμπειρία με το RAV4, hybrid? Έχω αρχισει και το γλυκοκοιτάζω παρά τα πολλά κυβικά του.
Φαντάζομαι δεν κάνουμε συζήτηση για αξιοπιστία… τί γίνεται με συντήρηση;
Εμπειρία από χρήση εντός και εκτός πόλης; Είναι όντως τόσο οικονομικό όσο γράφεται (7 λίτρα στην πόλη;)
Θα αντικαταστήσει ένα VolvoV40 D2, εξαιρετικά οικονομικό και απροβλημάτιστο, αλλά με πόνο στους χώρους που μας ζορίζουν πολύ.
Κάθε γνώση περί του παραπάνω δεκτοί!


Για αναμονή 12-18 μηνες για καινούριο ξέρω.


< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#753922 Ισχύει - 12 μήνες αναμονή.
Δεν με ενοχλεί πολύ αυτό, θα μου δώσει και χρόνο να δώσω με ησυχία το volvo, ίσως κοντά στο καλοκαίρι (έχουμε και άλλο αυτοκίνητο στην οικογένεια).
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#757986 https://toyotagazooracing.com/pressrele ... 2/0401-01/

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
και λίγο πιο οφ-μπάλανς καταστάσεις
Εικόνα

Main specifications of the all-new GR Corolla (development target values for the North American market)
Length [mm] 4,410
Width [mm] 1,850
Height [mm] 1,480 mm including antenna; the roof height is 1,455 mm
Wheelbase [mm] 2,640
Track Front [mm] 1,590
Rear [mm] 1,620
Seating capacity 5
Vehicle weight [kg] 1,475
Engine 1.6-liter in-line three-cylinder intercooler turbo engine
Type G16E-GTS
Bore x stroke [mm] 87.5 x 89.7
Total displacement [liters] 1.618
Compression ratio 10.5
Maximum output [kW(PS)/rpm] 224 (304)/6,500
Maximum torque [N・m (kgf・m)/rpm] 370 (37.7)/3,000-5,550
Transmission iMT (6-speed manual transmission)
Driveline GR-FOUR 4WD system


Τα βρίσκω παντελώς αχρείαστα halo οχήματα , με τη λογική δυο υπαρχόντων οχημάτων (ένα πολιτικό και ένα κυριακάτικο) αλλά ίσως στους πιο ματσούρ πρώην Εβο-Σουμπαρού ιδιοκτήτες να δίνει μια νότα αισιοδοξίας.

Albeit ευχαριστούμε πρόεδρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#758002
Νίκος Παππάς έγραψε:Οχι για Ευρωπη ομως....


The Toyota GR Corolla won’t be coming to the UK, sadly, a Toyota GB spokesperson confirmed. One reason for this could be Gazoo Racing’s ‘Power of Three’ ethos, which involves only three GR models being sold in one market at the same time. In Europe, we already have three - the GR Yaris, the GR Supra and the new GR86. In North America, the lack of GR Yaris provides a ‘space’ for the hot Corolla.


θα "αρκεστούμε" στο Yaris GR προς το παρόν (για μένα σαφώς προτιμότερο :inlove: )
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#759733

Ντίμης -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#765949