Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#527166 To Yaris όλα αυτά? :lol: Σας παραπέμπω στο βίντεο στο τελευταίο ποστ του Εντυ στο Πενβεδοτοπικό! :rtfm:

Ένα μέτριο super mini της σειράς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Και τα θεματάκια του έχει και τραγικές ελλείψεις έχει (υπάρχει έκδοση χωρίς καν τηλεχειρισμό στο κλείδωμα :dizzy: ) και ακριβό είναι. Από εμένα έφαγε σούτια και τα πωλησιακά εταιρικά θα είναι Peugeot 208 (που τα ήδη υπάρχοντα έχουν βγει σκυλιά του πολέμου) και Seat Leon 1.6tdi για όποιον θέλει κάτι μεγαλύτερο και δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει λίγο φόρο.

Δέχομαι βέβαια ότι έχει από τα καλύτερα μικρά ντιζελομοτέρ και είναι γενικά οικονομικό.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#527172 Συγγνωμη ακομα λαμβανουμε τη μεταπωληση σοβαρα υποψη; Αυτοι που μιλανε για μεταπωληση και δε μιλαω για την περιπτωση που αναφερθηκε, συνηθως ξεχνανε να υπολογισουν το καπελο που ειχαν δωσει κατα την αρχικη αγορα σε σχεση με τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου..

@belgarion,
Θα ειχε ενδιαφερον να μας ελεγες γιατι μετανοιωσες την αγορα του κλοο και θα προτιμουσες ενα γιαρις. Τα τακακια η κατι αλλο;

.
Άβαταρ μέλους
By dexter
#527173 Καλημέρα. Τακάκια στο yaris 75000 χλμ; Που το κυκλοφορείς;
Max 40000χλμ θέλω αλλαγή κ με συντηρητική οδήγηση εντός κ εκτος πόλης.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#527183
rafi έγραψε:Συγγνωμη ακομα λαμβανουμε τη μεταπωληση σοβαρα υποψη; Αυτοι που μιλανε για μεταπωληση και δε μιλαω για την περιπτωση που αναφερθηκε, συνηθως ξεχνανε να υπολογισουν το καπελο που ειχαν δωσει κατα την αρχικη αγορα σε σχεση με τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου..

@belgarion,
Θα ειχε ενδιαφερον να μας ελεγες γιατι μετανοιωσες την αγορα του κλοο και θα προτιμουσες ενα γιαρις. Τα τακακια η κατι αλλο;

.
Κινητήρας, 6αρι κιβώτιο, φρένα (δίσκοι μπρος πίσω), εγγύηση. Το αβαντάζ του Clio θεωρώ ότι είναι στο πάτημα και το χαίρομαι δεόντως εκεί που κινούμαι, το Yaris θα ήταν καλύτερο στο ταξίδι πιθανολογώ και λογικά θα έκαιγε και λίγο λιγότερο. Από εκεί και πέρα, με 120.000 χλμ σε 4,5 χρόνια, αν και απροβλημάτιστα, δεν θα με χάλαγε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για άλλο 1,5 χρόνο και να ξέρω ότι θα πάρω κάτι παραπάνω πισω όταν έρθει η ώρα να το διώξω.

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#527188
belgarion έγραψε: Θυμάμαι πάντως δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας με σουπερ μίνι που είχε κάνει το drive στην οποία το Yaris(νομίζω ότι ήταν το αρχικό μοντέλο της τωρινής γενιάς) είχε βγει πρώτο. Να πω την αλήθεια μου και εγώ ψιλομετανιωσει που σκέφθηκα συναισθηματικά και όχι λογικά και πήγα στο Clio και όχι στο Yaris.


Δε λαμβάνεις υπ'όψην σου όμως οτι in the real world οι δρόμοι δεν έχουν επιφάνεια τσόχας τραπεζιού μπιλιάρδου και οτι η ανάρτηση πρέπει να έχει σωστή απόσβεση και σε λακούβες και σε κλίσεις, κάτι στο οποίο το δικό μου yaris πάσχει.
Γι'αυτό όταν το έκραζα στο φόρουμ των 4Τ έγραφα οτι ήταν σα να σχεδιάστηκε σε πρόγραμμα υπολογιστή με μηδενική εξέλιξη οδικής συμπεριφοράς σε ανώμαλο οδόστρωμα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#527191
mousatos έγραψε:
belgarion έγραψε: Θυμάμαι πάντως δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας με σουπερ μίνι που είχε κάνει το drive στην οποία το Yaris(νομίζω ότι ήταν το αρχικό μοντέλο της τωρινής γενιάς) είχε βγει πρώτο. Να πω την αλήθεια μου και εγώ ψιλομετανιωσει που σκέφθηκα συναισθηματικά και όχι λογικά και πήγα στο Clio και όχι στο Yaris.


Δε λαμβάνεις υπ'όψην σου όμως οτι in the real world οι δρόμοι δεν έχουν επιφάνεια τσόχας τραπεζιού μπιλιάρδου και οτι η ανάρτηση πρέπει να έχει σωστή απόσβεση και σε λακούβες και σε κλίσεις, κάτι στο οποίο το δικό μου yaris πάσχει.
Γι'αυτό όταν το έκραζα στο φόρουμ των 4Τ έγραφα οτι ήταν σα να σχεδιάστηκε σε πρόγραμμα υπολογιστή με μηδενική εξέλιξη οδικής συμπεριφοράς σε ανώμαλο οδόστρωμα.
Το Clio σε αυτό το θέμα είναι καλό, εκεί που πάω είναι τέτοιοι οι δρόμοι που πάω πολύ πιο γρήγορα με το Clio από ότι με το ΜX5

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#527194 Stefan δεν κάνετε κανένα σεμινάριο για οικονομική οδήγηση λέω εγώ; :lol:
Αμαρτία τόσα κερατιάτικα σε καύσιμα.

Για τακάκια που λέτε παίδες νομίζω ότι ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά τη διάρκεια ζωής έχουν τα υβριδικά.
Στα υπόλοιπα είναι θέμα τρόπου οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#527198
MONMAN έγραψε:Αυτό το Yaris άλλαξε την άποψη μου για πολλά πράγματα

Πρώτα απο όλα ότι ο ειδικός τύπος εχει εξυψώσει τα "τιμόνια" την "αίσθηση " και το πέρασμα στην Κ3 και εχει χάσει την ουσία της οδήγησης σε δημόσιους δρόμους με ασφάλεια ενεργητική και παθητική , το yaraki εχει στάνταρ αυτά που άλλοι χρεώνουν εχτρα (πχ Toyota sense, 7ος αερόσακος)

Ότι μπορείς να εχεις τα καλλίτερα φρένα της κατηγορίας και οχι μόνο σε απλό αμάξι 90 ίππων αλλά και τα ιδια τακάκια 75000 χλμ και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή :dizzy:

Σε γιαπωνέζικο αυτοκίνητο να εχεις σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και αμορτισέρ που δεν πέταν τα λάδια στα 30000 χλμ , αυτό και αν ήταν πρόοδος :lol:

Οτι μπορούν οι diesel κινητήρες να μην κάνουν σαν τρακτέρ (αχ corsa, depon που εχω πάρει εξ αιτίας σου) και ότι η ροπή τελικά μετράει όπως είπες 3η 4η σκοτώνουν!

και τέλος οτι τα αυτοκίνητα δεν χάνουν το 50 % της αξίας του στα 5 χρόνια , έμπορος μου το παίρνει στο 65%, ναι το παραδέχομαι τα toyota έχουν μεταπώληση!

Το πρώτο Toyota μου και έρχονται και άλλα , μ@λ@κίες με οχήματα που ''έχουν ψυχή " και "αίσθηση του τιμονιού" δεν πρόκειτε να ξανακάνω!


Ετοιμάσου/πλύσου, είναι ήδη στο κτελ ο 877777 με τον πιπίνο. :rant:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#527200
EDDIE_147 έγραψε:Για τακάκια που λέτε παίδες νομίζω ότι ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά τη διάρκεια ζωής έχουν τα υβριδικά.
Στα υπόλοιπα είναι θέμα τρόπου οδήγησης.

Εννοείται πως όχι. Από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες, τι φρένα (δίσκοι ταμπούρα), τι μέγεθος δίσκων, τι μεγεθος τακακίων, κλπ κλπ.
Ακόμη και στο ίδιο αυτοκίνητο, ένα διαφορετικό τακάκι μπορεί να έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά και αντίστοιχα να βγάλει λιγότερα ή περισσότερα χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#527204 Από αυτά που θυμάμαι πάντως ο ΜΟΝΜΑΝ πρέπει να κάνει πολλά ταξίδια, οπότε τα 75Κ δεν είναι παράλογα πολλά. 30-40Κ για αστική οδήγηση επίσης δεν είναι πολύ λίγα.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#527207 Μόνο σε αστική οδήγηση, σε Suzuki ignis τα πρώτης τοποθέτησης αλλαχθηκαν στα 102.000. Σε polo μικτής οδήγησης, στα 75.000, έτσι για την ιστορία.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#527211
EDDIE_147 έγραψε:Stefan δεν κάνετε κανένα σεμινάριο για οικονομική οδήγηση λέω εγώ; :lol:
Αμαρτία τόσα κερατιάτικα σε καύσιμα.


Αφού ίδια τσέπη είναι και τα καύσιμα! :iconcool:

Άσε που το Πεζώ δεν καίει τίποτα. Σκάρτα 4.5λτ όσο και να το σκίσεις και τώρα τα επόμενα θα είναι με τον καινούριο 1500αρη και το 6αρι κιβώτιο. Αναμένω περαιτέρω πτώση.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#527220
koubeast έγραψε:Μόνο σε αστική οδήγηση, σε Suzuki ignis τα πρώτης τοποθέτησης αλλαχθηκαν στα 102.000. Σε polo μικτής οδήγησης, στα 75.000, έτσι για την ιστορία.


Κόβω το χέρι μου ότι το Ίγκνις σε αστικό περιβάλλον τύπου Θεσσαλονίκης, γράφε σταμάτα ξεκίνα όλη μέρα, δεν θα ξεπερνούσε τα 50Κ. Τέλος πάντων, δυστυχώς μετράμε με λάθος τρόπο την αντοχή (χιλιόμετρα ενώ μιλάμε για σταμάτημα :lol: ) οπότε αυτή η συζήτηση δεν έχει λύση.

Άλλα τακάκια,αυτοκίνητο, φάκελος λειτουργίας, οδηγός κλπ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#527243
Anonymous Founder έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Για τακάκια που λέτε παίδες νομίζω ότι ουσιαστικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά τη διάρκεια ζωής έχουν τα υβριδικά.
Στα υπόλοιπα είναι θέμα τρόπου οδήγησης.

Εννοείται πως όχι. Από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες, τι φρένα (δίσκοι ταμπούρα), τι μέγεθος δίσκων, τι μεγεθος τακακίων, κλπ κλπ.
Ακόμη και στο ίδιο αυτοκίνητο, ένα διαφορετικό τακάκι μπορεί να έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά και αντίστοιχα να βγάλει λιγότερα ή περισσότερα χιλιόμετρα.


Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Σε ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο αυτό που καθορίζει τη διάρκεια ζωής του αναλώσιμου είναι ο τρόπος οδήγησης.
Εσύ εννοείς θέμα παρτίδας υλικού;