Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#588447 Εχθες σταματησε αποτομα το κλιματιστικο στο AYGO. Δλδ εσβυσε το φωτακι που ειναι μεσα στο μπουτον. ενα συνεργειο επισης στο Χαλανδρι οχι υποχρεωτικα εξουσιοδοτημενο ωστε να μου πει τι μπορει να κανει??? εχουμε??
Άβαταρ μέλους
By 224v
#588451
Anonymous Founder έγραψε:Τσέκαρε μήπως είναι κάποια ασφάλεια πρώτα, κρίμα να ψάχνεις συνεργεία ενώ μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό.


Ναι αυτο το ειχα υπ ' οψιν μου πριν παω στο συνεργειο.... εγινε τοσο αποτομα εν κινησει που η σφαλεια ειναι το πιο πιθανο να καηκε.... αλλα ετρεχα πολυ εχθες και δεν βρηκα χρονο...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#588453 Το πιο πιθανό είναι να έχει χάσει ψυκτικό και να μην εμπλέκεται λόγω του κόφτη χαμηλής πίεσης.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#588456
drdino έγραψε:Το πιο πιθανό είναι να έχει χάσει ψυκτικό και να μην εμπλέκεται λόγω του κόφτη χαμηλής πίεσης.


Ο τροπος που σταματησε ο κρυος αερας ηταν τοσο αποτομος οπως και οτι εσβυσε το λαμπακι... την στιγμη που καταλαβα οτι ο κρυος αερας δεν υπηρχε... ημουνα σε ανηφορα στη Κυψελη στις 12 το μσημερι... οταν σταματησε.
Αυτο σιγουρα μπορει να φταιει αλλα θα φανει στο σημειο διαρροης του φρεον αν αυτο ειναι η αιτια... Σε λιγο παω κατω να δω .... ελπιζω φυσικα στην ασφαλεια.....
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#589006 Μόλις ανακοινώθηκε( Instagram, επίσημο 24heuresdumans) ότι απο 2020-2021 , η Toyotaάρα θα συμμετέχει στο FIA WEC με ένα υβριδικό πρωτότυπο που θα βασίζεται στο hypercar , GR SuperSport.

Κ η Aston Martin ανακοίνωσε κάτι παρόμοιο, με τη Valkyrie ενώ λογικά θα ακολουθήσουν κ άλλοι κατασκευαστές που θα συμμετέχουν στη νέα κατηγορία που έρχεται να αντικαταστήσει την LMP1.

Εικόνα

https://www.endurance-info.com/fr/toyot ... 2020-2021/
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#591343 Υπενθυμίζω από εδώ

viewtopic.php?f=23&t=2313&start=90

Ότι από αρχές Απριλίου είχα αγοράσει ένα MR2 για καθημερινό :lol:
Ήρθε η ώρα του πρώτου απολογισμού των 2000 χλμ για όποιους ελαχίστους ενδιαφερει :

Όπως είχα αναφέρει , το αυτοκίνητο ήθελε κάποια πραγματάκια μηχανολογικά και αισθητικά , εκ των οποίων πλέον έχουν γίνει όλα , πλην οροφής

Συγκεκριμένα :
- Αγοράστηκε λεβιέδάκι γνήσιο TRD , το σφαιρικό

https://www.ebay.com/itm/Toyota-Scion-L ... SweNxZk162

Αγοράστηκε με γνώμονα το γεγονός ότι μου θύμιζε τα λεβιεδακια των Κορολα του ‘70 :inlove:

Πολύ καλή ποιότητα , αλλά απροσδόκητα μικρός στο μέγεθος . Μάλλον Ιαπωνική χούφτα είχαν υπ´όψιν όταν τον έφτιαχναν .
Τον έχω συνηθίσει όμως και μου αρέσει πλέον πολύ

Αγοράστηκαν διαφορά κοκοψινια , άλλα απαραίτητα και άλλα λόγω ιδιοτροπίας μου , όπως κλιπσακια για το κάλυμμα του μπροστινού καπω , κάλυμμα εφεδρικού τροχού , κεραια ( εκλάπη ξανά και είμαι με τρύπα ) , γρύλος από τη Heyner με θήκη να ταιριάζει στο MR2, γιατί έλειπε ο δικός του, ανεμοθραύστης που είχε ραγίσει κλπ κλπ.
Δεν νομίζω να λείπει κάτι πάντως .

Εν συνέχεια , άλλαξα τα ελατήρια της H-R που έκαναν όμορφο μεν το αυτοκίνητο , κουδουνίστρα δε, με ελατήρια της Suplex ανάλογα των εργοστασιακών .
Η μεταμόρφωση άμεση , το αυτοκίνητο πολύ πιο άνετο , πλην όμως ακόμα σφιχτό όπως πρέπει , λίγο πιο αργό στις αντιδράσεις του, αλλά για τη χρήση που το θέλω μακραν καλύτερη επιλογή .

Τοποθετήθηκε μπάρα θολων μπροστά της Tanabe.
Ιαπωνική , εξαιρετικής κατασκευής και φινιρίσματος . Είναι αυτή

https://www.ebay.com/itm/Tanabe-Sustec- ... SwYc5aLsAB

Ταυτόχρονα , μπήκε και η ενίσχυση πατώματος της Cusco , που αντικαθιστά κάτι μπαράκια που έχει στις θέσεις αυτές το MR2. Είναι αυτό

https://www.ebay.com/itm/CUSCO-Floor-su ... SwS9BbnSgx

Ποιότητα και φινίρισμα παρα πολύ καλά και πολύ ελαφρύ κομμάτι .

Δυστυχώς , μπήκαν ταυτόχρονα και δεν μπορώ να αξιολογήσω την επίδραση καθενός κατά μόνας, όμως η βελτίωση της ακαμψίας είναι αρκευτα σημαντική , χωρίς να είναι Z4.
Νομίζω ότι πλέον είναι στο επίπεδο του facelift , που είχε έξτρα ενισχύσεις και ίσως λιγο καλύτερο .

Κατόπιν, άλλαξα το χταπόδι , προκειμένου να φύγουν οι αμαρτωλοί προκαταλυτες .
Προσωπικά , μου φαίνεται ότι έχασε λίγο χαμηλά κι ας έχουν την εργοστασιακή διάμετρο οι σωληνες. Ωστόσο , συνολικά θεωρείται από τις must αλλαγές στα MR2 για έξτρα προστασία κινητήρα . Άσε που είναι καύλα να βλέπεις το χταπόδι γυμνό !

Έβαλα και λάστιχα .Πήρα το ρίσκο και το «τετραγώνισα» . Έβαλα παντού 195/50/15. Κανονικά φορά μπροστά 185/55 και πίσω 205/50 . Διάβασα ότι το κάνει πιο ρυθμισιμο και του κόβει λίγη υποστροφή . Το έκανα δοκιμαστικά και μου αρέσει . Πιθανόν σε επόμενη αλλαγή να βάλω 205/50 πίσω . Γενικά , δεν βρίσκεις εύκολα λάστιχα στις διαστάσεις των πίσω, είναι περιορισμένες οι επιλογές .

Το μόνο που μένει τώρα είναι η αλλαγή κουκούλας , γιατί έχει φάει τα ψωμιά της η δίκη μου. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα το έχω κάνει .

Οδηγικά , το αυτοκίνητο είναι ΑΠΟΛΑΥΣΗ!
Καταπληκτικό σε όλα του, ελιξίριο νεότητας θα έλεγα καλύτερα .
Μέχρι τα 7/10 είναι και εύκολο , ο κινητήρας παντού γεμάτος , κιβώτιο πάρα πολύ καλό , φανταστικό θα το ονόμαζα αν δεν υπήρχε το mx5, καλά φρένα και απολαυστικό μπλοκε .
Από εκεί και πάνω, θέλει καλό χέρι , αλλά αν ξέρεις πας αέρα . Εγώ έχω δουλειά ακόμη .

Έχει τριγμούς , καίει κάτι λάμπες εδώ και εκεί , αλλά αν σκεφτείς τα χρήματα που δίνεις για την οδηγική χαρά που σου γυρνάει και την ομορφιά να οδηγείς ανοιχτός στη φύση ( πολύ εύκολο το άνοιξε κλείσε της κουκούλας ) , τότε μπορώ να πω ότι είναι σχεδόν ευκαιρία !

Είχα χρόνια να παρεκκλίνω με την πρώτη ευκαιρία , προκειμένου να οδηγήσω λίγο παραπάνω και δή “ανοιχτός” .

Από κατανάλωση είναι οικονομικό . Περίπου στα 9λτ / 100χλμ λίγο πάνω - λίγο κάτω, σε μικτές συνθήκες πόλης και περιοδικών καφριλικίων. Πολύ καλά , αν αναλογιστούμε ηλικία και φιλοσοφία κατασκευής
Κατανάλωση λαδιού δεν είχα σημαντική στα πρώτα 1000 χλμ. Τώρα θα τσεκάρω μετά το σέρβις αν έχει κάψει με το νέο λάδι και θα επανέλθω .


Προτείνεται σε όλους όσους μπορεί να το σκέφτονται σαν εναλλακτική του mx5 !!
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#591356 Ναι!
Και εγώ έτσι είμαι όταν έχω τον μικρό ! :inlove:

Να θυμηθώ να γράψω πως έχω αναμμένο το check engine , λόγω βλαβών των προκαταλυτων , χωρίς να επηρρεαζει την απόδοση του κινητήρα φαινομενικά .
Κλασική βλάβη στα MR2, συνήθως προάγγελος ότι θα καίει λάδια .
Θα τους αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία , όχι με Τoyota (180 ευρώ ο ένας ) , αλλά με denso στη μισή τιμή .

Είναι απίθανο αυτοκινητάκι πάντως !
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#591616 Καθημερινό MR2 , μμμμ :inlove:

Απο τη μία ζηλεύω την αίσθηση κ την σπορ διάθεση που δημιουργείται , απο την άλλη η κατανάλωση κ το πιο σφιχτό
θα με αποθάρρυνε λίγο , ισιώνω 1 φορά το χρόνο ζάντες κ μιλάμε για το αστείο 195/45/16

meanwhile απο τας Αγγλίας έρχεται τούτο , καλογραμμένο κ προσεγμένο στη φωτό ->

https://www.autocar.co.uk/car-news/feat ... 718-cayman

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

μναρος στο παραδοσιακό λευκό

Εικόνα

So that leaves the car in front as a Toyota. Yet this is a victory that’s achieved almost as much by the flaws of its rivals as it is by its own impressive abilities, and perhaps against a punchier Cayman S the tables would be turned. The truth is that the Supra is still around 10% away from real greatness – it’s crying out for a more soulful-sounding engine, a smidge more damping control and a better gearbox (how about a manual?).

That said, let nothing be taken away from the Supra’s incredible achievement here because, despite its foibles, it’s a hugely entertaining sports car with a character and charm of its own – a car that is worth taking for a drive just for the hell of it, yet arguably the easiest to live with day to day.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#591623 1) Πως καταφέρνεις μόνο μια φορά το χρόνο? Εμένα πλέον ξεφουσκώνουν τα λάστιχα με τη στραβωμαρα που έχουν!!!

2) Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε κάποιους δεν αρέσει η νέα Supra. Εντάξει μπροστά θα μπορούσε να έδειχνε λίγο πιο ωραία αλλά οκ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#591626
Focusman91 έγραψε:1) Πως καταφέρνεις μόνο μια φορά το χρόνο? Εμένα πλέον ξεφουσκώνουν τα λάστιχα με τη στραβωμαρα που έχουν!!!

Άμα είναι ψεύτικες...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#591646
Focusman91 έγραψε:1) Πως καταφέρνεις μόνο μια φορά το χρόνο? Εμένα πλέον ξεφουσκώνουν τα λάστιχα με τη στραβωμαρα που έχουν!!!



Δεν το θεωρώ λίγο , σε καμία περίπτωση :lol:

Ο λαστιχάς που πάω , μου λέει οτι στο X3 του έχει μεγαλύτερες ζάντες κ χαμηλότερο προφίλ αλλά δεν έχει
τόσο τακτικά θέμα γιατί είναι κ θέμα ανάρτησης-μεταξονίου.Λέει

Να συμπληρώσω οτι παίζει ρόλο κ σε τι δρόμους κινείσαι , π.χ μια φορά μετά το χιονοδρομικό στο Σέλι θυμάμαι ένα Α3 που είχε 2 παλικάρια που πήγαιναν μαλλιοκούβαρα , με τη κακή την έννοια. Μέχρι να προλάβω να του δώσω χώρο για να ξεμπλέξω (κάτι είχαν πιεί, δεν γίνεται τόση χαζομάρα...) , ανέβασα κατα πολύ ρυθμό κ πέρασα απο μικρή λακούβα όπου το "γκουπ" έφτασε μεδούλι, το Α3 δεν σταμάτησε ούτε λεπτό.Την άλλη μέρα διαπίστωσα το καρούμπαλο του ελαστικού που σήμαινε επισκευή ζάντα + λάστιχο.
Άρα ανάρτηση - ποιότητα ζάντας που λέει κ ο mousatos - είδος ελαστικού σε συνδυασμό με τι ταχύτητα περνάς, παίζουν ρόλο εκτιμώ.

Αν πιστεύεις οτι κινείσαι σε πολύ κακούς δρόμους, μήπως να δοκιμάσεις 15άρα ?
Στο Ford Club κάποτε θυμάμαι οτι κάποιοι έλεγαν οτι γινόταν κ πιο "νευρικό" :metalo:

ΥΓ όσο σκέφτομαι οτι ήθελα 17άρα με 205/40 :s_sarcastic